Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä te saatte kumppaneita?

Vierailija
09.12.2018 |

Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.

Kommentit (260)

Vierailija
141/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella kiitollinen, että minulla on naispuolisia sukulaisia ja ystäviä. Olen oppinut käyttäytymään luontevasti vastakkaisen sukupuolen parissa. 

En voi kuin ihmetellä näitä naisettomuuttaan valittavia ikisinkkuja, joille nainen on lähinnä reikä. Tiedä sitten, mikä vika naisissa on samassa tilanteessa. Passiivisuus ja umpimielisyys varmaan.

Liekö käytöstapasi kuitenkaan kovin kaksisia, jos vastaat noin epäempaattisesti monille arkaan aiheeseen.

Vierailija
142/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa jaskaa joka ketju, samaa u-linaa. Rahalla 40 vuotias meis  saa 20 vuotiaan tytön Kauko-Idästä, se on selvä, riittää kun elättää tytön suvun.

Se on epäselvää, että miksi ne äijät eivät mene sinne, mitä ne täältä luulevat saavansa.  

Ja jos kaikkí vika on aina naisissa, niin helppo homma, lakkaa u-lisemasta ja valitsee miehen, se on ihan sallittua.

Ottaisivat suomalaiset naiset oppia noilta kaukoidän tytöiltä. Järki käteen parisuhde asioissa. Onko se nyt sitten niin kivaa kun se 25v komistus laittaa poikki tai paljastuu pettäjäksi? Eikö olisikin parempi vaan olla turvallisessa suhteessa jonkun vähän kypsemmän kaa?

Se 40 v  miehen ja 20 v  naisen suhde on puhdas liikesuhde, mies elättää tytön koko suvun siellä Kauko-Idässä. Suomessa tuollainen ei ole haluttua eikä suosittua, eikä sellaiseen ole juuri kenellekään varaakaan.

Hopeaketut ovat harhaisia, täysin sokeat näkemään oman ikänsä. Parikymppiselle tytölle nelikymppinen on ihan setämies, sellaista tapaillaan tasan rahan vuoksi. Onneksi Suomessa tuollainen koko ajan harvinaistuu, naiset kouluttautuvat ja elättävät ihan itse itsensä, ei tarvitse suostua isänsä ikäisen ukon lääppimisiin.

Noniin katkera av mamma taas avautuu.

Aika hyvin noi thailiitot kestää jos ottaa huomioon ettei se ole se paras aines joka sieltä hake muijia. Jos se ei olisi rakkautta niin luulisi että noi liitot hajoaisivat heti kun suomipassi on muijan kädessä.

Suomalaisille naisillekin pitäisi hoitaa järjestyt avioliitot. Kyllä te olisitte paljon onnellisempia palstaulin kainalossa kun yksin. Te ette vaan tiedä sitä vielä kun ette oo kokeilleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, kun tuo yksi apina täällä pätee ja luulee olevamme vertaisemme tai jopa yläpuolella ”naislogiikka”-kommentteineen, vaikka siitä itsestä huokuu sellainen kulahtaneisuus, matala äly ja keski-ikäisen hikisillä säästöillä leuhotus.:D

Vierailija
144/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin lähestyä mutta monet naiset ovat nykyisin niin tylyjä etten viitsi ottaa riskiä.

Se on kyllä sikamaista miten monet naiset kunnolla nöyryyttävät miehiä. Vaikka olisi miten asiallinen tahansa.

On se vaan niin vaikeata saada jotkut naiset tajuamaan että vaikka juuri sinä olet varattu ja tulit vaan tansimaan sun kavereitten kaa niin moni muu nainen on sinkku ja haluavat että niihin tutustutaan. Just tuollaista mä sain jo mun omani joten haista v ittu vaan kaikille muille (eli miehille ja ujoille sinkuille naisille) meininkiä.

No eikö tällä aloitteen tekijällä ole silmiä päässä niin, että voisi jo ennakkoon valikoida ne potentiaaliset uhrinsa niin ettei mene häiritsemään niitä, jotka ei sitä ollenkaan huomioi ja selkeesti ovat viihtymässä kavereidensa kanssa?

Kaikki kaverit joilla on kaunis tyttöystävä ovat kyllä itse olleet aktiivisiä ja agressiivisiä. Eivät todellakaan jääneet mihinkään nurkkaan odotteleman että joku nainen osoittaisi kiinnostusta.

Ja se että nainen tanssii kavereittensa kanssa ei todellakaan tarkoita mitään. Ei ne naiset yksin käy baareissa.

Niin tässähän on yksi selitys miksi ei natsaa- yritetään vaan niitä kauniita. No saahan sitä yrittää, mutta miksi luulet, että sellainen sinun mukaadi lähtisi?

Sen ainakin tiedän ettei olisi mahiksia jos jäisin odottamaan jotain silmäpeliä siltä.

Eli sinulle toimii hyvin se, että lähestyt naisia, jotka eivät ole ilmeelläkään antaneet ymmärtää että he toivoisivat lähestymistäsi?

Eiku... Tiedoksesi: Jos olen kaikin tavoin yrittänyt välttää jonkun miehen katsekontaktia ja hän siitä huolimatta lähestyy minua, niin en nöyryytä enkä tylytä mutta en kyllä todellakaan liioin lämpene.

Niin se mulle toimii juu. Ei tietenkään aina mutta saapahan selville tuolla tavalla. Ja monesti oon ollut ihan yllättynyt kun toista kautta olen kuullut että joku nainen on ihastunut minuun. Eli niin hyviä suomalaiset naiset ovat lähettämään vinkkejä.

Monesti olet yllättynyt, että joku nainen on ollut ihastunut sinuun, mutta silti olet edelleen sinkku, miksi?

Enhän minä ole. Nytkin on pari muijaa kierrossa. Enemmän jos lasketaan mukaan niitä joita en ole pannut.

Vierailija
145/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, kun tuo yksi apina täällä pätee ja luulee olevamme vertaisemme tai jopa yläpuolella ”naislogiikka”-kommentteineen, vaikka siitä itsestä huokuu sellainen kulahtaneisuus, matala äly ja keski-ikäisen hikisillä säästöillä leuhotus.:D

Huh huh. Sähän tiedät musta ihan kaiken. 😂

Vierailija
146/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä on aivan oikein haluta kauniita naisia, mutta jos nainen haluaa komean miehen, se onkin miesten mielestä suuri vääryys. 

Ei ole normaalien miesten mielestä vääryys, aiheen kommentointi vain kiinnostaa eniten niitä joiden mielestä on.

Pitää muistaa aina erottaa miesten hiljainen enemmistö ja omassa kuplassaan marinoituvat u l it.

Vierailija
147/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa jaskaa joka ketju, samaa u-linaa. Rahalla 40 vuotias meis  saa 20 vuotiaan tytön Kauko-Idästä, se on selvä, riittää kun elättää tytön suvun.

Se on epäselvää, että miksi ne äijät eivät mene sinne, mitä ne täältä luulevat saavansa.  

Ja jos kaikkí vika on aina naisissa, niin helppo homma, lakkaa u-lisemasta ja valitsee miehen, se on ihan sallittua.

Ottaisivat suomalaiset naiset oppia noilta kaukoidän tytöiltä. Järki käteen parisuhde asioissa. Onko se nyt sitten niin kivaa kun se 25v komistus laittaa poikki tai paljastuu pettäjäksi? Eikö olisikin parempi vaan olla turvallisessa suhteessa jonkun vähän kypsemmän kaa?

Se 40 v  miehen ja 20 v  naisen suhde on puhdas liikesuhde, mies elättää tytön koko suvun siellä Kauko-Idässä. Suomessa tuollainen ei ole haluttua eikä suosittua, eikä sellaiseen ole juuri kenellekään varaakaan.

Hopeaketut ovat harhaisia, täysin sokeat näkemään oman ikänsä. Parikymppiselle tytölle nelikymppinen on ihan setämies, sellaista tapaillaan tasan rahan vuoksi. Onneksi Suomessa tuollainen koko ajan harvinaistuu, naiset kouluttautuvat ja elättävät ihan itse itsensä, ei tarvitse suostua isänsä ikäisen ukon lääppimisiin.

Aika hyvin noi thailiitot kestää jos ottaa huomioon ettei se ole se paras aines joka sieltä hake muijia. Jos se ei olisi rakkautta niin luulisi että noi liitot hajoaisivat heti kun suomipassi on muijan kädessä.

Suomalaisille naisillekin pitäisi hoitaa järjestyt avioliitot. Kyllä te olisitte paljon onnellisempia palstaulin kainalossa kun yksin. Te ette vaan tiedä sitä vielä kun ette oo kokeilleet.

Se liitto kestää ihan niin kauan, kun mies elättää sen tytön  suvun, ei pelkkä Suomen passi ja tytön saamat minimituet riitä suvun elättämiseen. Jos rahan tulo loppuu, tyttö vaihtaa miestä, kyse on työsuhteen tapaisesta järjestelystä.

Eikä me naiset täällä perhepalstalla olla yksin, u-lit ovat yksin. Eikä kukaan ei ole onnellisempi u-lin kanssa kuin yksin, siitähän juuri on kysymys että naiset tietävät tämän oikein hyvin.

Vierailija
148/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.

Oletko nainen vai mies?

Vierailija
149/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äääh, päädyit kenen kanssa tahansa yhteen, niin paskasti suhde voi silti loppua. Niin se vain menee.

Niin. Naislogiikalla se on fifty fifty tsäänssi joka tapauksessa.

Olin kiltin miehen kanssa yhdessä ja hän jätti minut. Teki itsemurhan kotonamme. Mitä tahansa voi elämässä tapahtua.

Vierailija
150/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se liitto kestää ihan niin kauan, kun mies elättää sen tytön  suvun, ei pelkkä Suomen passi ja tytön saamat minimituet riitä suvun elättämiseen. Jos rahan tulo loppuu, tyttö vaihtaa miestä, kyse on työsuhteen tapaisesta järjestelystä.

Eikä me naiset täällä perhepalstalla olla yksin, u-lit ovat yksin. Eikä kukaan ei ole onnellisempi u-lin kanssa kuin yksin, siitähän juuri on kysymys että naiset tietävät tämän oikein hyvin.

Joka päivähän me tällä saadaan lukea siitä miten miehiä ei löydy tai mitä kaikkee ne mammojen jännäaviomiehet ovat sikaileet ja pettäneet.

Paremmat oltavat olisi ulimiehen kainalossa.

Ja miten paljon sinä oikeesti luulet että noi thaimuijat lähettävät sukulaisilleen per kk? Taitaa olla luokkaa muutama kymppi tai korkeintaan pari hunttia.

Vierailija
151/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin lähestyä mutta monet naiset ovat nykyisin niin tylyjä etten viitsi ottaa riskiä.

Se on kyllä sikamaista miten monet naiset kunnolla nöyryyttävät miehiä. Vaikka olisi miten asiallinen tahansa.

On se vaan niin vaikeata saada jotkut naiset tajuamaan että vaikka juuri sinä olet varattu ja tulit vaan tansimaan sun kavereitten kaa niin moni muu nainen on sinkku ja haluavat että niihin tutustutaan. Just tuollaista mä sain jo mun omani joten haista v ittu vaan kaikille muille (eli miehille ja ujoille sinkuille naisille) meininkiä.

No eikö tällä aloitteen tekijällä ole silmiä päässä niin, että voisi jo ennakkoon valikoida ne potentiaaliset uhrinsa niin ettei mene häiritsemään niitä, jotka ei sitä ollenkaan huomioi ja selkeesti ovat viihtymässä kavereidensa kanssa?

Kaikki kaverit joilla on kaunis tyttöystävä ovat kyllä itse olleet aktiivisiä ja agressiivisiä. Eivät todellakaan jääneet mihinkään nurkkaan odotteleman että joku nainen osoittaisi kiinnostusta.

Ja se että nainen tanssii kavereittensa kanssa ei todellakaan tarkoita mitään. Ei ne naiset yksin käy baareissa.

Niin tässähän on yksi selitys miksi ei natsaa- yritetään vaan niitä kauniita. No saahan sitä yrittää, mutta miksi luulet, että sellainen sinun mukaadi lähtisi?

Sen ainakin tiedän ettei olisi mahiksia jos jäisin odottamaan jotain silmäpeliä siltä.

Eli sinulle toimii hyvin se, että lähestyt naisia, jotka eivät ole ilmeelläkään antaneet ymmärtää että he toivoisivat lähestymistäsi?

Eiku... Tiedoksesi: Jos olen kaikin tavoin yrittänyt välttää jonkun miehen katsekontaktia ja hän siitä huolimatta lähestyy minua, niin en nöyryytä enkä tylytä mutta en kyllä todellakaan liioin lämpene.

Niin se mulle toimii juu. Ei tietenkään aina mutta saapahan selville tuolla tavalla. Ja monesti oon ollut ihan yllättynyt kun toista kautta olen kuullut että joku nainen on ihastunut minuun. Eli niin hyviä suomalaiset naiset ovat lähettämään vinkkejä.

Monesti olet yllättynyt, että joku nainen on ollut ihastunut sinuun, mutta silti olet edelleen sinkku, miksi?

Enhän minä ole. Nytkin on pari muijaa kierrossa. Enemmän jos lasketaan mukaan niitä joita en ole pannut.

"Pari muijaa kierroksessa" suomennettuna:

- ei koskaan seurustellut

- ei koskaan kokenut rakkautta tai ollut rakastettu

- parhaassa skenaariossa joskus ollut joku humalainen pano, joka ei koskaan toistunut, koska jonne oli niin huono ja koko tilanne niin nolo.

- todennäköisemmässä skenaariossa yrittänyt humalaista yhdyntää, mutta eihän siitä mitään tullut, muuta kun valheita kavereille, jotka eivät oikein uskoneet sittenkään, vaikka jonne kuinka leveili "kaadollaan".

- kaikkein todennäköisimmässä skenaariossa ei edes uskalla puhua naisille saati koskea näihin, humalassa voi huudella hävyttömyyksiä mikäli nainen on yksin. Netissä sitten räyhää senkin edestä, ja näin on ollut aina.

Kertokaapa, miksi ihmeessä jonkun naisen pitäisi tämmöinen jonne kelpuuttaa?

Vierailija
152/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivähän me tällä saadaan lukea siitä miten miehiä ei löydy tai mitä kaikkee ne mammojen jännäaviomiehet ovat sikaileet ja pettäneet.

Paremmat oltavat olisi ulimiehen kainalossa.

Ja miten paljon sinä oikeesti luulet että noi thaimuijat lähettävät sukulaisilleen per kk? Taitaa olla luokkaa muutama kymppi tai korkeintaan pari hunttia.

Miksi et muuten hanki itsellesi naista muualta?

Jos aasialaiset tuntuvat liian noloilta, voi aina hakea myös köyhän latinan, itäblokin tytön tai afrikkalaisen.

Latinat ja itätytöt ei ainakaan ole noloja (itäblokin naiset kauneimpia), ja jotkut köyhemmät sellaiset kelpuuttaa vanhankin miehen ja länsimaalaisittain keskiverron elintason.

Eli ei tarvitse olla nuori, komea tai varakas.

Vierailija
153/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllapä vaikutat oikealta kultakimpaleelta... tai sitten et. 

Mitä mieltä muuten olisit naisesta joka puhuu miehistä noin halventavasti? Ei tarvitse vastata, luulen tietäväni muutenkin. 

Vierailija
154/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisuttelija kirjoitti:

Olemalla nätti. Voin sanoa ihan mitä vaan ja silti natsaa. :)

Odota muutama vuosi.... Seuraavat nätit on kierroksella.

Vierailija
155/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisuttelija kirjoitti:

Olemalla nätti. Voin sanoa ihan mitä vaan ja silti natsaa. :)

Odota muutama vuosi.... Seuraavat nätit on kierroksella.

Jep, pelkkä nätti ulkonäkö ei riitä kyllä yhtään mihinkään, varsinkaan laadukkaaseen.

Kauniin naaman, hyvän vartalon ja naisellisen tyylin lisäksi pitää olla karismaa, syvyyttä persoonassa, oma elämä, hyvät jutut jne. ja tosiaan naama ei pysy lopulta kauaa yhtä hehkeänä kuin 22-vuotiaana.

Eikä hehkeimmilläkään saa parasta, jos ei ole muuta annettavaa kuin ulkonäkö.

Vierailija
156/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppaneiden "saaminen" alkaa jo pikkuhiljaa riittää. En tajua miksi pitäisi olla kumppani, kun yksin on paljon kivempaa.

Mieluummin yksin kuin huonon kumppanin kanssa, mutta kyllä minun mielestä hyvän kumppanin kanssa on paljon kivempaa kuin yksin.

Vierailija
157/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanalla kelvata on negatiivinen sävy, koska se tarkoittaa tyytymistä vähempään/huonompaan kuin mitä olisi toivonut tai halunnut. Suurin osa naisista haluaa kuitenkin ihastua ja rakastua. Mieluiten vielä niin, että tunne on molemminpuolinen. Naisille on siis harvinaisempaa "kunhan olisi edes joku" -ajattelu. Toki on naisia, jotka haluavat parisuhteen ihan järkisyistä eivätkä edes odota parisuhteeltaan muuta kuin kustannusten ja kotitöiden jakamista sekä juttuseuraa. Sinkkunaisilla on harvemmin sellaista määrää kotitöitä, että niitä jakamaan pitäisi saada joku. Jos on paljon läheisiä ihmissuhteita ja kenties vielä sosiaalista kanssakäymistä töissä, parisuhde ei ole juttuseurankaan osalta välttämätön. Kustannusten jakaminen taas on monille miehille punainen vaate, jos raha on ainoa syy, miksi nainen on miehen kanssa. Silloinhan mies - ihan oikeutetusti - voi edellyttää naisen olevan kaunis. Sinkkunainen, joka tulee omillaan toimeen eikä haikaile elintasosta, johon hänellä ei ole itsellään varaa, ei koe parisuhdetta "jonkun ihan kivan" kanssa välttämättömäksi. Tarvitaan siis ne tunteet eikä vain tyytymistä johonkin. 

Suurin ongelma onkin löytää ihminen, joka ihastuu ja rakastuu juuri sinuun. Kaikki komeatkaan miehet eivät ole kiinnostavia kaikkien naisten mielestä. Yksi pitää enemmän vaaleista, toinen tummista. Yksi poikamaisista ja toinen jäyhemmän näköisistä. Jonkun mielestä köyry nenä on todella hot ja toisen mielestä turn off. Jokin pieni yksittäinen asia voi olla juuri se tekijä, joka saa kiinnostumaan. Ja toisella taas kiinnostuksen lopahtamaan. Ja ennenkuin joku tuo esille taas tilastot ja tutkimukset naisten käsityksistä miesten komeudesta, niin tutkimukset ovat ihan totta. Minäkin voin oikein hyvin valita pinosta valokuvia ne, joita pidän keskivertoa komeampina. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kuvista valitsemani miehet kiinnostaisivat minua sen enempää. Moni vaalea sinisilmäinen "viikinkimäinen" mies on mielestäni komea. Silti pidän enemmän tummista latinotyylisistä, kun pitäisi valita, ketä haluaisin suudella tai kenen kainalossa katsoa telkkaria. Ihan samoin kuin jonkun taloa ja sisustusta voi pitää upeana, mutta ei kuitenkaan haluaisi sellaista taloa ja sisustusta itselleen. Kaunista katsoa, mutta ei muuta. 

Sanaton viestintä eli ilmeet, eleet, katseet ja äänenpainot ovat tärkeitä, kun yrittää tulkita toista ihmistä. Ne ovat reaalimaailman hymiöitä, jotka pitää osata tunnistaa ja niitä on osattava itsekin käyttää. 

Vierailija
158/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti nuo näyttää muut löytävän sopivan, mutta itse en vaan ole tavannut ketään jonka kanssa ns. natsaisi.

No ok, nyt hiljattain olen tutustunut eka kertaa elämässäni yhteen jäbään kenessä on ainesta ihan selvästi, synkkaa ja kemiaa ja jee, mutta tosiaan vasta tutustumassa etten hänestäkään osaa vielä muuta sanoa kuin potentiaalia on.

Itselläni on ainakin tällaisia syitä taustalla:

- Lapsuus jalustalle nostettuna eli erikoiskohtelua niin koulussa kuin kotioloissakin, ja toisaalta emotionaalinen vastuu äidin onnellisuudesta ja tämän seurauksena vahva oikeutuksen tunnelukko ja toisaalta alistuneisuus ja vastuu muiden onnellisuudesta, eli vaihtelen ääripäästä toiseen

- Oma outous (en omasta mielestäni ole outo, mutta läheisteni mielestä kyllä ja useat minut koko elämäni tunteneet ovat sanoneet, etteivät ole ikinä saaneet mitään selvää minusta ihmisenä)

- Keskimääräistä huomattavasti itsenäisempi luonne, ts. en juurikaan kaipaa mitään enkä ole tarvitseva ihminen, eli ei oo oikein tullut panostettua mihinkään kumppanin etsintään ja tutustumisiin (en ole esim. ikinä deittaillut enkä käy oikein missään, missä tapaisi miehiä)

- Olen aika rasittava ja hallitseva persoona hyvässä ja pahassa, äärimmäisen voimakas energia

- Erittäin pasca miesmaku (ihastun aina johonkin isättömiin, masentuneisiin ongelmakasoihin joita ei voi kuvitellakaan muuhun kuin seksiin ja terapeuttini mielestä tämä on sitoutumiskammon oire)

- Toisaalta olen kuitenkin todella konservatiivinen parisuhde- ja perhearvoiltani eli oikeastikin vaikea edes löytää ketään sopivaa kun suurinosa on minun silmissäni liian liberaaleja, epämiehekkäitä ja sopimattomia huituloita

- En halua seurustella huvikseen eli koska haluan olla joko yksin tai todella sitoutua eli antaa käytännössä elämäni toiselle, niin valinta täytyy tehdä h a r k i t e n (parisuhteet yleisesti ei kiinnosta, vain se oma ihminen)

Jne.

Syitä on lisääkin, lista pitkä ja näitä mainitsemianikin kohtia voisi syventää, mutta koska tila on rajallinen enkä voi tai jaksa kertoa kaikkea, niin jätän tähän.

Tuossa kuitenkin esimerkkejä.

Veljeni on jokseenkin samanluonteinen kuin minä, eikä hänkään ole löytänyt sopivaa kumppania (eli myös ikisinkku).

Hän on ihan etsinytkin ja esim. Tinderissä jotain 700 matchia ja kavereistanikin moni on ollut kiinnostunut, mutta ei vaan ole natsannut kenenkään kanssa.

Veli haluaa löytää nimenomaan vaimon, eli seksisuhteet ja yhden illan jutut ei kiinnosta eikä niitä harrasta, mutta sopivaa on vaikea löytää.

Aika vähän on kyllä sellaisia naisia, joita itsekään haluaisi veljelle vaimoksi.

Pyryharakoita suurinosa.

Eli veljellä ja mulla aikalailla samat setit, tosin ikääkin molemmilla alle 30 eli ei mitään kiirettä sinänsä.

Tylsä vaan, kun ei saanut mitään kunnon nuoruushuumaa pojan kanssa ja semmosta.

Pariutuminen on helpointa keskivertoihmisille.

Olen naimisissa vähän samanluonteisen naisen kanssa, kohta jo 10 vuotta. Erittäin hyvä äiti lapsillemme ja sopivan vaativa. Enkä ole vielä ihan kolmea kymmentäkään iältäni! Suhteemme kehittymisessä kesti aikansa, mutta aika on mennyt niin nopeasti ja uskollisena olemme pysyneet toisillemme sekä kehittäneet elämäämme eteenpäin askel kerrallaan.

Vierailija
159/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keskustelu, mutta vähän huvittaa nämä mammojen "kesytetyt alfat". Kesytetty ehkä, mutta mikä nyt kullekin on alfa. Ei pelkkä laatikkopäinen, entinen panomies mikään valioyksilö ole.

Esimerkki tosielämän alfasta: komea, lihaksikas, kirurgian väitöskirjaa tekevä entinen jääkiekkokaappi. Sosiaalinen ja mukava. Varmaan myös harrastanut seksiä ja seurustellut monen kanssa. Kuulostaa jo enemmän "alfalta".

Miksi olisin halunnut yrittää säätää tuollaisen kanssa? Inhoan jääkiekkoa, pullistelua ja värikäs naishistoria tekisi vain minut merkityksettömämmäksi. Plussaa toki väikkäristä (aivotoimintaa myös yläkerrassa) ja mukavasta olemuksesta.

Tykkään silti ihan erilaisista miehistä: kilteistä, söpöistä, siisteistä, urheilullisista ja vähän nörteistä, joita ei pinpero hallitse. Saa olla vähän ujokin ja mielellään introvertti. Kunhan voidaan keskustella henkeviä, ymmärtää toisiamme.

Kuumottaisi olla joku alfan nro 139 ja uskotella, että nyt se varmaan löysi tosi rakkauden :D. Jep. Mieluummin näen sen rakkauden syyt myös järjellä (esim. samanlaiset kiinnostuksenkohteet, elämänarvot, koulutus ja samantyyppinen ulkonäkö) kuin luottaisin pelkkään himoon ja tunteeseen.

Vierailija
160/260 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittakaa edes oikein: Asperger. 

Sori, mutta tämä palsta sensuroi mielivaltaisesti sanoja, joten sanat jotka triggeröi (lähinnä yp:tä), kannattaa kirjoittaa väärin, ettei tarvitse kahta kertaa viestiä lähettää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi