Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä te saatte kumppaneita?

Vierailija
09.12.2018 |

Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.

Kommentit (260)

Vierailija
1/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan seksiä, jos toistakin se kiinnostaa.

Vierailija
2/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla nätti. Voin sanoa ihan mitä vaan ja silti natsaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap n vai m?

Mulla miehenä ihan sama homma.

Vierailija
4/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.

Sitä varten opetellaan käytöstavat että se kaikki onnistuisi. Omia itsejä ollaan vasta kun on niin turvallinen se suhde.

Vierailija
5/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa vastausta summaa homman aika hyvin: olemalla nätti ja antamalla persettä (jos siis olet nainen etsimässä heterosuhdetta, muista caseista eos).

Vierailija
6/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki suhteet on alkanut yhden yön jutuista. Olen siis mennyt baariin tai yökerhoon ihan sillä meiningillä, että haluan munaa tänä yönä. Sitä on löytynytkin -sen löytäminen ei ole naiselle kovin vaikeaa- ja niistä on sitten alkanut toisinaan parisuhteitakin. 

Vierailija
7/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla suunilleen tervepäinen ja fiksu. Perusnätti riittää, mutta pitää sitten tietää oma tasonsa.

Vierailija
8/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä varten opetellaan käytöstavat että se kaikki onnistuisi. Omia itsejä ollaan vasta kun on niin turvallinen se suhde.

Ai pitäisi vetää jotain teatteria että saisi rakkautta?

Vierailija
9/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisuttelija kirjoitti:

Olemalla nätti. Voin sanoa ihan mitä vaan ja silti natsaa. :)

Niin sinä kyllä sanotkin muttei silti natsaa, oleppas rehellinen. Olet vaan muka nätti siksi että se tuo sinulle ylemmyydentunteen kun pystyt manipuloimaan miehiä. Mutta kaikki hyvät miehet huomaavat mitä teet ja saat vain aina paskoja.

Vierailija
10/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt netissä seuraa. Suhteeni ovat alkaneet siitä.

- introvertti

Vierailija
11/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap n vai m?

Mulla miehenä ihan sama homma.

m

Vierailija
12/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kiitollinen, että minulla on naispuolisia sukulaisia ja ystäviä. Olen oppinut käyttäytymään luontevasti vastakkaisen sukupuolen parissa. 

En voi kuin ihmetellä näitä naisettomuuttaan valittavia ikisinkkuja, joille nainen on lähinnä reikä. Tiedä sitten, mikä vika naisissa on samassa tilanteessa. Passiivisuus ja umpimielisyys varmaan.

Vierailija
13/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaytöstavat ovat muuta kuin teatteria ne opetellaan pienenä niin ettet ole häiriöksi toiselle ja toinen alkaa tuntea luottamusta sinuun.

Vierailija
14/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla taitaa useimmiten olla kyse hiukan liiasta sulkeutuneisuudesta jos tuollainen tilanne on päällänsä. 

Vierailija
15/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin korvaani kuulostaa epäilyttävältä tuo rehellisenä omana itsenä oleminen.

Omalle puolisollekin pitää muistaa olla kohtelias. Puhumattakaan ihmisestä, johon vasta yrittää tutustua!

Vierailija
16/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä selväksi, että on toisesta kiinnostunut. Joskus toimii, joskus ei.

Vierailija
17/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaavaisuus ja käytöstavat ovat sinulle teatteria, niin ei tarvitse tämän pidemmälle syytä etsiä kumppanin puutteeseen.

Vierailija
18/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 cm ja 6-pack. Ei tarvii suutaan avata. Talvella jälkimmäinen herättää jopa liikaakin huomiota.. And they come running just as fast as they can.

19/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla varmaan kävi hyvä tuuri, kun sain Jumalalta ihan kivan luonteen, hyvännäköisen naaman ja oikeanlaista karismaa.

Mulle riittää hyvin yksi kumppani. En ole kiinnostunut muista.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
20/260 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti ja osaan flirttailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän