Miten ihmeessä te saatte kumppaneita?
Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keskustelu, mutta vähän huvittaa nämä mammojen "kesytetyt alfat". Kesytetty ehkä, mutta mikä nyt kullekin on alfa. Ei pelkkä laatikkopäinen, entinen panomies mikään valioyksilö ole.
Esimerkki tosielämän alfasta: komea, lihaksikas, kirurgian väitöskirjaa tekevä entinen jääkiekkokaappi. Sosiaalinen ja mukava. Varmaan myös harrastanut seksiä ja seurustellut monen kanssa. Kuulostaa jo enemmän "alfalta".
Miksi olisin halunnut yrittää säätää tuollaisen kanssa? Inhoan jääkiekkoa, pullistelua ja värikäs naishistoria tekisi vain minut merkityksettömämmäksi. Plussaa toki väikkäristä (aivotoimintaa myös yläkerrassa) ja mukavasta olemuksesta.
Tykkään silti ihan erilaisista miehistä: kilteistä, söpöistä, siisteistä, urheilullisista ja vähän nörteistä, joita ei pinpero hallitse. Saa olla vähän ujokin ja mielellään introvertti. Kunhan voidaan keskustella henkeviä, ymmärtää toisiamme.
Kuumottaisi olla joku alfan nro 139 ja uskotella, että nyt se varmaan löysi tosi rakkauden :D. Jep. Mieluummin näen sen rakkauden syyt myös järjellä (esim. samanlaiset kiinnostuksenkohteet, elämänarvot, koulutus ja samantyyppinen ulkonäkö) kuin luottaisin pelkkään himoon ja tunteeseen.
Vitsi piileekin siinä, että nappaa tämän potentiaalisen alfan nuorena ihan sen uran alkuvaiheessa. Itse olen oman alfani nro 2. Lukioaikainen tyttöystävä oli helppo syrjäyttää.
Peruskäytöstavat, fiksuus ja nätti ulkonäkö eivät vielä riitä. Pitää olla samat arvot, yhteensopivat luonteet, yhteisiä mielenkiinnonkohteita jne. Eikä tuokaan vielä riitä. Esimerkiksi olen suhteessa alkoholia välillä aika runsaastikin käyttävän miehen kanssa vaikka en itse juo ollenkaan. Eroavaisuuksia saa olla jos sen kestää.
Joo nää mammojen alfat on koomisia.:D
Omassa elämässä kyseinen termi toimii lähinnä läppänä
Kumppaneita on ihmiset saaneet kautta aikojen. Ei siinä tarvitse mikään "mahtisaalis" olla. Uskon, että sellaisesta luulosta on enemmänkin haittaa! Liika yrittäminen ja epävarmuus näkyvät. Olet vain mikä olet ja elät tavallista elämää niin kyllä se sullakin lykästää.
Vierailija kirjoitti:
Kumppaneita on ihmiset saaneet kautta aikojen. Ei siinä tarvitse mikään "mahtisaalis" olla. Uskon, että sellaisesta luulosta on enemmänkin haittaa! Liika yrittäminen ja epävarmuus näkyvät. Olet vain mikä olet ja elät tavallista elämää niin kyllä se sullakin lykästää.
Jo liudan kilometrejä (ei kiloja) nielleenä naisihmisenä voin sanoa, että tietyssä iässä naisesta tulee miehille näkymätön, kun elät tasaista elämääsi etkä mitenkään panosta kumppanin löytymiseen. Hyvä terveys, siisti olemus ja ystävällinen ilmekään ei lisää näkyvyyttäsi.
Miehet yleensä jahtaavat baarin/tapahtuman/jengin kauneinta naista riippumatta siitä, miten he itse sijoittuvat ulkonäkö-rankingissa. Siitä sitten pikkuhiljaa kalibroidaan vähän alemmas. Mutta normaalikroppainen ja perusnaamainen daami ei kiinnosta, ellei tässä ole jotain muuta extraa: rahaa, vaikutusvaltaa, suhteita, huippu jossain lajissa (urheilu etc).
Mä antaisin vinkin, että koittakaa miehet katsoa ihmistä ja persoonaa. Viehättääkö naisen jutut ja sisäinen olemus? Ja sitten laitatte itsenne likoon. Ette jää niin suurella todennäköisyydellä sitten ilman parisuhdetta.
Kauniilla, kohtuullisen normaalilla järjellä varustetulla naisihmisellä on yleensä niin paljon vientiä, että tavisäijät karsiutuu kalkkiviivoilla.
Olen ollut vuosikausia sinkkuna sen jälkeen kun päätin, että en enää aloita suhdetta valitsemalla poikaystäväehdokasta baarista ja panemalla heti.
Hyvä kysymys. Itse olen hyvin introvertti, nörtähtävä persoona. Kumppanini ovat suurinpiirtein hakeneet minut kotoa. Yksi oli veljeni tuttuja, oikeastaan kirjaimellisesti näin tekikin. Toisen tapasin kesällä, osallistuessani yhteen ainoaan kesätapahtumaan, muuten istuin kotipihallani lukemassa. Oli etsinyt minut tapahtuman jälkeen somesta ja matkusti moikkaamaan minua toiselta paikkakunnalta. Kolmannen tapasin töissä, tosin itse en häneen kiinnittänyt huomiota. Etsi yhteystietoni ja pyysi ulos.
En oikein edes tiedä, mikä minussa heitä kiinnosti. En ole erityisen ulospäinsuuntautunut. Kaunis olen, mutta noissa tilanteissa vain yhdessä, eli kesätapahtumassa olin panostanut ulkonäkööni. En flirttaillut. En puhunut juuri mitään.
Varmaan joku mies osaisi tähän paremmin vastata, jos ap on kerta mies... Mutta näin naisena miehessä sytyttää jämäkkyys ja esim. se, että uskaltaa osoittaa kiinnostusta. Esimerkiksi oma mieheni halasi hyvin lämpimästi ja tietyllä tapaa flirttailevasti ensimmäisen tapaamisen jälkeen, ja muuten ilmaisi kiinnostustaan kivalla tavalla. Joidenkin miesten kanssa on jäänyt kaverisuhteelle, koska mies ei ilmaise muuta kiinnostusta kovin selvästi. Vasta jälkikäteen selvinnyt, että olisi ollut kiinnostunut. Eli olemalla rohkeasti sopivan aloitteellinen, ja tietenkin samalla kohtelias ja tilannetajuinen :)
Toinen hyvä on myös netin deittipalstat, koska silloin on lähtöoletus, että kiinnostus on muussa kuin kaverijutuissa.
Naisilla yksinolo on valinta, miehillä ei.Tässä ketjussa on lueteltu ne syyt, miksi mies jää yksin, ja tässä muutama muu syy.Joo, ja kyse ei ole siitä, että naiset on kranttuja
1)Nainen on miehelle vain pano, eli parisuhde on vain vakipanosta.Sori, mutta ei sytytä naisia
2)Naisessa merkkaa vain ulkonäkö.E i iske
3) Aloitetaan oman tason yläpuolelta ja katkeroudutaan kun ei onnista ja ihmetellään, kun tavikset ei syty
4)Ei ole käytöstapoja.E i kiitos, riittää ihan perus-sellaiset
5)Puuttuu sosiaalinen älykkyys, kts kohta 11
6)Puuttuu emotionaalinen älykkyys, kts kohta 11
7)Päihdeongelma tai liikakäyttö
8)Pershäirikkö
9Isekeskeisyys
10) Huono hygienia
11)Jurpous, junttius tai mölliys
Ei tartte olla mikään sana-seppo tai naisten naurattaa tai lihaskimppu tai rocktähti.Tämä pätee siis tosi-tarkoituksella seuraa hakeviin miehiin.Jos olette panoseuraa hakemassa, niin sitten pitää olla vaan riittävän pantava mies tai tosi puutteessa, silloin kelpaa muukin kuin rock-stara, mutta ei silloinkaan kuka vaan-nainen kun voi valita tai olla valitsematta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin lähestyä mutta monet naiset ovat nykyisin niin tylyjä etten viitsi ottaa riskiä.
Se on kyllä sikamaista miten monet naiset kunnolla nöyryyttävät miehiä. Vaikka olisi miten asiallinen tahansa.
On se vaan niin vaikeata saada jotkut naiset tajuamaan että vaikka juuri sinä olet varattu ja tulit vaan tansimaan sun kavereitten kaa niin moni muu nainen on sinkku ja haluavat että niihin tutustutaan. Just tuollaista mä sain jo mun omani joten haista v ittu vaan kaikille muille (eli miehille ja ujoille sinkuille naisille) meininkiä.
No eikö tällä aloitteen tekijällä ole silmiä päässä niin, että voisi jo ennakkoon valikoida ne potentiaaliset uhrinsa niin ettei mene häiritsemään niitä, jotka ei sitä ollenkaan huomioi ja selkeesti ovat viihtymässä kavereidensa kanssa?
Kaikki kaverit joilla on kaunis tyttöystävä ovat kyllä itse olleet aktiivisiä ja agressiivisiä. Eivät todellakaan jääneet mihinkään nurkkaan odotteleman että joku nainen osoittaisi kiinnostusta.
Ja se että nainen tanssii kavereittensa kanssa ei todellakaan tarkoita mitään. Ei ne naiset yksin käy baareissa.
Niin tässähän on yksi selitys miksi ei natsaa- yritetään vaan niitä kauniita. No saahan sitä yrittää, mutta miksi luulet, että sellainen sinun mukaadi lähtisi?
Sen ainakin tiedän ettei olisi mahiksia jos jäisin odottamaan jotain silmäpeliä siltä.
Eli sinulle toimii hyvin se, että lähestyt naisia, jotka eivät ole ilmeelläkään antaneet ymmärtää että he toivoisivat lähestymistäsi?
Eiku... Tiedoksesi: Jos olen kaikin tavoin yrittänyt välttää jonkun miehen katsekontaktia ja hän siitä huolimatta lähestyy minua, niin en nöyryytä enkä tylytä mutta en kyllä todellakaan liioin lämpene.
Niin se mulle toimii juu. Ei tietenkään aina mutta saapahan selville tuolla tavalla. Ja monesti oon ollut ihan yllättynyt kun toista kautta olen kuullut että joku nainen on ihastunut minuun. Eli niin hyviä suomalaiset naiset ovat lähettämään vinkkejä.
Monesti olet yllättynyt, että joku nainen on ollut ihastunut sinuun, mutta silti olet edelleen sinkku, miksi?
Enhän minä ole. Nytkin on pari muijaa kierrossa. Enemmän jos lasketaan mukaan niitä joita en ole pannut.
Kyllapä vaikutat oikealta kultakimpaleelta... tai sitten et.
Mitä mieltä muuten olisit naisesta joka puhuu miehistä noin halventavasti? Ei tarvitse vastata, luulen tietäväni muutenkin.
Niin. Mitähän mieltä luulet että olen av mammoista? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo liudan kilometrejä (ei kiloja) nielleenä naisihmisenä voin sanoa, että tietyssä iässä naisesta tulee miehille näkymätön, kun elät tasaista elämääsi etkä mitenkään panosta kumppanin löytymiseen. Hyvä terveys, siisti olemus ja ystävällinen ilmekään ei lisää näkyvyyttäsi.
Minä olen aina ollut naisille näkymätön, nuorempana kelpasin kuskiksi tai vastaavaksi jolle sitten sanottiin ulko-ovella moi tai kiitti kyydistä.
Ei pitänyt paikkaansa väittämä että kuski saa aina pildee.
Myöhemmin selvisi että kaveriporukan naisia mitä oli, on yksi kaveri pannut kaikkia.
Venäjälläkään ei ole ikinä tultu kauppaamaan pildeä.
Olen ollut suhteessa pari kertaa, mutta niistäkin paljastui ettei nuo naiset ole ikinä halunneet oikeasti seksiä mun kanssa eikä se niistä miltään tuntunut.
näillä pohjilla en kyllä uskalla lähestyä naisia tai ehdottaa seksiä tai mitään, eikä sitä vaaraa ole että yksikään nainen lähestyisi minua.
Silti haaveilen naisesta joka oikeasti rakastaisi, haluaisi seksiä ym.
Kai sen pitäisi olla joku vajaa älyinen ja sokea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin lähestyä mutta monet naiset ovat nykyisin niin tylyjä etten viitsi ottaa riskiä.
Se on kyllä sikamaista miten monet naiset kunnolla nöyryyttävät miehiä. Vaikka olisi miten asiallinen tahansa.
On se vaan niin vaikeata saada jotkut naiset tajuamaan että vaikka juuri sinä olet varattu ja tulit vaan tansimaan sun kavereitten kaa niin moni muu nainen on sinkku ja haluavat että niihin tutustutaan. Just tuollaista mä sain jo mun omani joten haista v ittu vaan kaikille muille (eli miehille ja ujoille sinkuille naisille) meininkiä.
No eikö tällä aloitteen tekijällä ole silmiä päässä niin, että voisi jo ennakkoon valikoida ne potentiaaliset uhrinsa niin ettei mene häiritsemään niitä, jotka ei sitä ollenkaan huomioi ja selkeesti ovat viihtymässä kavereidensa kanssa?
Kaikki kaverit joilla on kaunis tyttöystävä ovat kyllä itse olleet aktiivisiä ja agressiivisiä. Eivät todellakaan jääneet mihinkään nurkkaan odotteleman että joku nainen osoittaisi kiinnostusta.
Ja se että nainen tanssii kavereittensa kanssa ei todellakaan tarkoita mitään. Ei ne naiset yksin käy baareissa.
Niin tässähän on yksi selitys miksi ei natsaa- yritetään vaan niitä kauniita. No saahan sitä yrittää, mutta miksi luulet, että sellainen sinun mukaadi lähtisi?
Sen ainakin tiedän ettei olisi mahiksia jos jäisin odottamaan jotain silmäpeliä siltä.
Eli sinulle toimii hyvin se, että lähestyt naisia, jotka eivät ole ilmeelläkään antaneet ymmärtää että he toivoisivat lähestymistäsi?
Eiku... Tiedoksesi: Jos olen kaikin tavoin yrittänyt välttää jonkun miehen katsekontaktia ja hän siitä huolimatta lähestyy minua, niin en nöyryytä enkä tylytä mutta en kyllä todellakaan liioin lämpene.
Niin se mulle toimii juu. Ei tietenkään aina mutta saapahan selville tuolla tavalla. Ja monesti oon ollut ihan yllättynyt kun toista kautta olen kuullut että joku nainen on ihastunut minuun. Eli niin hyviä suomalaiset naiset ovat lähettämään vinkkejä.
Monesti olet yllättynyt, että joku nainen on ollut ihastunut sinuun, mutta silti olet edelleen sinkku, miksi?
Enhän minä ole. Nytkin on pari muijaa kierrossa. Enemmän jos lasketaan mukaan niitä joita en ole pannut.
"Pari muijaa kierroksessa" suomennettuna:
- ei koskaan seurustellut
- ei koskaan kokenut rakkautta tai ollut rakastettu
- parhaassa skenaariossa joskus ollut joku humalainen pano, joka ei koskaan toistunut, koska jonne oli niin huono ja koko tilanne niin nolo.
- todennäköisemmässä skenaariossa yrittänyt humalaista yhdyntää, mutta eihän siitä mitään tullut, muuta kun valheita kavereille, jotka eivät oikein uskoneet sittenkään, vaikka jonne kuinka leveili "kaadollaan".
- kaikkein todennäköisimmässä skenaariossa ei edes uskalla puhua naisille saati koskea näihin, humalassa voi huudella hävyttömyyksiä mikäli nainen on yksin. Netissä sitten räyhää senkin edestä, ja näin on ollut aina.
Kertokaapa, miksi ihmeessä jonkun naisen pitäisi tämmöinen jonne kelpuuttaa?
Taas mamma joka luulee kaikessa oveluudessaan tietävänsä kaiken 😂 ihan pieleen meni kyllä kaikki.
Miten mun mies sai mut:
Tavattiin tinderissä.
En ole ulkonäkökeskeinen, eikä hänkään.
Hän on fiksu, huomaavainen, hauska. Oli vähä hassu kömpelö itsensä alkuun ja ujostutti, mutta niin muakin. Selvinpäin tapailtiin aina.
Mä ihastuin miehessäni siihen, miten aikuiselta, kypsältä ja huomaavaiselta hän tuntui. Hän on sinut itsensä kanssa. Käytöstavat kunnossa. Ei ole ahdasmielinen. Keskusteltiin molempia kiinnostavista aiheista. Hän kertoi itsestään mutta oli kiinnostunut myös minusta. Ei haukkunut tai soimannut itseään vaikka osaa itsellään myös vitsailla. Kertoo rehellisesti millainen ihminen oli, ei mielistellyt. Ei vaikuttanut herkkäegoiselta. Ei haukkunut muita tai valittanut ilkeästi mistään, ei ollut negatiivinen.
Näin häneen ihastuin.
Nyt ap katsele peiliin vaan, jos sieltä katsoo takaisin huono itsetuntoinen tai sitten ylikorostunut ego jolla peität epävarmuutta, hoida ensin se. Opettele nöyryyttä, avoimuutta ja kiitollisuutta. Lopeta uhriutuminen. Kyllä se sieltä vielä löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa jaskaa joka ketju, samaa u-linaa. Rahalla 40 vuotias meis saa 20 vuotiaan tytön Kauko-Idästä, se on selvä, riittää kun elättää tytön suvun.
Se on epäselvää, että miksi ne äijät eivät mene sinne, mitä ne täältä luulevat saavansa.
Ja jos kaikkí vika on aina naisissa, niin helppo homma, lakkaa u-lisemasta ja valitsee miehen, se on ihan sallittua.
Ottaisivat suomalaiset naiset oppia noilta kaukoidän tytöiltä. Järki käteen parisuhde asioissa. Onko se nyt sitten niin kivaa kun se 25v komistus laittaa poikki tai paljastuu pettäjäksi? Eikö olisikin parempi vaan olla turvallisessa suhteessa jonkun vähän kypsemmän kaa?
Se 40 v miehen ja 20 v naisen suhde on puhdas liikesuhde, mies elättää tytön koko suvun siellä Kauko-Idässä. Suomessa tuollainen ei ole haluttua eikä suosittua, eikä sellaiseen ole juuri kenellekään varaakaan.
Hopeaketut ovat harhaisia, täysin sokeat näkemään oman ikänsä. Parikymppiselle tytölle nelikymppinen on ihan setämies, sellaista tapaillaan tasan rahan vuoksi. Onneksi Suomessa tuollainen koko ajan harvinaistuu, naiset kouluttautuvat ja elättävät ihan itse itsensä, ei tarvitse suostua isänsä ikäisen ukon lääppimisiin.
Noniin katkera av mamma taas avautuu.
Aika hyvin noi thailiitot kestää jos ottaa huomioon ettei se ole se paras aines joka sieltä hake muijia. Jos se ei olisi rakkautta niin luulisi että noi liitot hajoaisivat heti kun suomipassi on muijan kädessä.
Suomalaisille naisillekin pitäisi hoitaa järjestyt avioliitot. Kyllä te olisitte paljon onnellisempia palstaulin kainalossa kun yksin. Te ette vaan tiedä sitä vielä kun ette oo kokeilleet.
Se liitto kestää ihan niin kauan, kun mies elättää sen tytön suvun, ei pelkkä Suomen passi ja tytön saamat minimituet riitä suvun elättämiseen. Jos rahan tulo loppuu, tyttö vaihtaa miestä, kyse on työsuhteen tapaisesta järjestelystä.
Eikä me naiset täällä perhepalstalla olla yksin, u-lit ovat yksin. Eikä kukaan ei ole onnellisempi u-lin kanssa kuin yksin, siitähän juuri on kysymys että naiset tietävät tämän oikein hyvin.
Joka päivähän me tällä saadaan lukea siitä miten miehiä ei löydy tai mitä kaikkee ne mammojen jännäaviomiehet ovat sikaileet ja pettäneet.
Paremmat oltavat olisi ulimiehen kainalossa.
Ja miten paljon sinä oikeesti luulet että noi thaimuijat lähettävät sukulaisilleen per kk? Taitaa olla luokkaa muutama kymppi tai korkeintaan pari hunttia.
Miksi et muuten hanki itsellesi naista muualta?
Jos aasialaiset tuntuvat liian noloilta, voi aina hakea myös köyhän latinan, itäblokin tytön tai afrikkalaisen.
Latinat ja itätytöt ei ainakaan ole noloja (itäblokin naiset kauneimpia), ja jotkut köyhemmät sellaiset kelpuuttaa vanhankin miehen ja länsimaalaisittain keskiverron elintason.
Eli ei tarvitse olla nuori, komea tai varakas.
Ulkomailta olen ne hankkinutkin joten ei tarvitse toiste käskeä. Jokainen mies joka järjellä ajattelee nää parisuhdejutut tekee sen sillä siellä on parempaa tarjolla kuin suomessa.
Siinä olet väärässä ettei tarvitse olla nuori, komea tai varakas. Kyllä sitä tarvii olla jos haluaa ne parhaimmat muikkelit. Ihan paikasta riippumatta, 18v hotille muijille on aina tarjolla miehiä jotka täyttää kaksi noista kolmesta kriteereistä.
Kauhean paljon ketjussa jo ekoilla sivuilla ladataan painoarvoa johonkin katseeseen, huomioimiseen yms.
Suht sekoa.
Miksi ihmeessä kenenkään tasapainoisen ihmisen täytyisi alkaa tulkitsemaan jotain savumerkkejä ja "lukemaan" katseita? Itse en ole mikään ihmisten tuijottelija, mutta se nyt ei kyllä tarkoita suuntaan tai toiseen yhtään mitään.
En tosiaankaan ymmärrä miten muut pariutuu 😂 joillakin vain on luonnostaan paljon vientiä! Ehkä se on jotain avoimuutta tai sosiaalisuutta. En tiedä. Minun tuntemillani lähes kaikilla naisilla on kuitenkin jotain vientiä. Niin on myös miehillä. Väittäisin että itselläni näin nuorena naisena keskimääräistä vähemmän. Seksiä olen harrastanut hyvin vähän ja miehiä tavannut vain netissä. Pari kertaa baarissa ollut flirttiä. Useimmilla mun ikäisillä on pitkiä vuosien suhteita ja miehet lähes jatkuvasti lähestyvät heitä 😂
Toisaalta pidän itsekin usein niistä miehistä joista muut eivät pidä. Varmaan tämä on jotain mitä on vaikea hahmottaa..että miksi joidenkin on niin vaikeaa löytää suhde? Se on totta että useamman naisen on helppo saada seksiä. Siihen se aika usein jääkin. No minä olen aina se johon kukaan ei ota enää yhteyttä baarireissun jälkeen tai jota suht selväpäiseltä vaikuttavat miehet ei lähesty. Minkäs teet. Itseään ei kannata kuitenkaan muuttaa toisten takia!
Vierailija kirjoitti:
Naisilla taitaa useimmiten olla kyse hiukan liiasta sulkeutuneisuudesta jos tuollainen tilanne on päällänsä.
Joopa joo. Tai sitten ei vaan tapaa vapaita miehiä missään. Ei tartte olla sulkeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella kiitollinen, että minulla on naispuolisia sukulaisia ja ystäviä. Olen oppinut käyttäytymään luontevasti vastakkaisen sukupuolen parissa.
En voi kuin ihmetellä näitä naisettomuuttaan valittavia ikisinkkuja, joille nainen on lähinnä reikä. Tiedä sitten, mikä vika naisissa on samassa tilanteessa. Passiivisuus ja umpimielisyys varmaan.
Todella osuva kirjoitus. En ole ennen hoksannut, mikä on mennyt pieleen näiden reikä-miesten kehityksessä. Sinäpä sen sanoit.
Se, että keksit päästä asioita, ei muuta miksikään sitä faktaa, että tämmöisiä miehiä löytyy paljonkin. Sinun vääristyneessä ajatusmaailmassa, asiat jotka sinun mielestäsi ovat väärin, muuttuvat mielikuvituksen tuotteiksi, joita ei todellisuudessa ole, eläthän pilvilinnoissa, etkä kestä todellisuutta, vaan koitat parhaasi mukaan kieltää asioiden olemassaolon. Sinä puhut mustan valkoiseksi, koska luulet osaavasi lukea ihmisiä.