Miten ihmeessä te saatte kumppaneita?
Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Edellinen kiteytti lopussa hyvin, eli pariutuminen on helpointa keskivertoihmisille.
Näin varmaan. Etenkin keskivertonaisille. Eikö palstallakin ole todettu, että moni mies tahtoo "äidillisen, pullantuoksuisen sairaanhoitajavaimon, joka osaa kokata eikä sekaannu miesten töihin." No, on muakin jotkut arvostaneet, vaikken ole tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ulkonäkö ja hauskuus riittää jo yksinään herättämään niin monen kiinnostuksen, että kumppani löytyy varmasti. Jos ei ole hauska, niin täytyy olla ainakin kunnollinen käytökseltään, käydä töissä ja osata keskustellla. Jos ei ole ulkonäköäkään, niin sitten kannattaa yrittää olla sillä tavalla monipuolinen, ettei vaikuta tylsältä.
Kuinka ihmeessä se ulkonäkö voi olla aina niin kaiken a ja o? Mikä Onni on elää kauniin paskiaisen tai komean kusipään kanssa? Kysyy tavallisen näkönen nainen, jolla on tavallisen näköinen mies parisuhteesta, jossa paljon huumoria, iloa ja seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella kiitollinen, että minulla on naispuolisia sukulaisia ja ystäviä. Olen oppinut käyttäytymään luontevasti vastakkaisen sukupuolen parissa.
En voi kuin ihmetellä näitä naisettomuuttaan valittavia ikisinkkuja, joille nainen on lähinnä reikä. Tiedä sitten, mikä vika naisissa on samassa tilanteessa. Passiivisuus ja umpimielisyys varmaan.
Kyllä minäkin jotenkin naisten kanssa pärjään, saanhan heistä edes välillä ystäviäkin, mutta mihinkään enempään en sitten kelpaakaan. Enkä osaa yhtään lukea naisia. Minulla ei siis ole pienintäkää haisua siitä, että onko nainen kiinnostuntu vai ei. Ei ole yhtään intiimiä naiskokemusta elämäni aikana päässyt kokemaan, joten oletan etteivät naiset ole olleet minusta kiinnostuneitakaan.
Tämä on jännä. Minä taas osaan sanoa viimeistään toisesta katseesta, onko nainen kiinnostunut vai ei. Siihen tulee mukaan tietty intensiteetti ja luettavuus, jos naista kiinnostaa.
Tämä. Jos itse katsot naista pidempään, niin kyllä se nainen vilkaisee suoraan sieluusi, jos on kiinnostunut. Jos ei ole, hän varmaankin kääntää kasvonsa pois ja pyöräyttää silmiään kavereilleen.
Joo, näin on. Jos nainen on kiinnostunut, niin hän joko katsoo takaisin tai kääntää ujona katseensa pois, mutta vilkaisee myöhemmin uudelleen. Jos ei ole kiinnostunut, niin visusti katsoo poispäin.
Mutta älä ala tuijottamaan. Sellainen mies ärsyttää lähtökohtaisesti, joka tuijottaa koko ajan.
Hmm...varmaan sopii sitten miehiinkin. Eli mies katsoo poispäin jos ei ole kiinnostunut. Niin yksi just teki mulle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella kiitollinen, että minulla on naispuolisia sukulaisia ja ystäviä. Olen oppinut käyttäytymään luontevasti vastakkaisen sukupuolen parissa.
En voi kuin ihmetellä näitä naisettomuuttaan valittavia ikisinkkuja, joille nainen on lähinnä reikä. Tiedä sitten, mikä vika naisissa on samassa tilanteessa. Passiivisuus ja umpimielisyys varmaan.
Kyllä minäkin jotenkin naisten kanssa pärjään, saanhan heistä edes välillä ystäviäkin, mutta mihinkään enempään en sitten kelpaakaan. Enkä osaa yhtään lukea naisia. Minulla ei siis ole pienintäkää haisua siitä, että onko nainen kiinnostuntu vai ei. Ei ole yhtään intiimiä naiskokemusta elämäni aikana päässyt kokemaan, joten oletan etteivät naiset ole olleet minusta kiinnostuneitakaan.
Tämä on jännä. Minä taas osaan sanoa viimeistään toisesta katseesta, onko nainen kiinnostunut vai ei. Siihen tulee mukaan tietty intensiteetti ja luettavuus, jos naista kiinnostaa.
Tämä. Jos itse katsot naista pidempään, niin kyllä se nainen vilkaisee suoraan sieluusi, jos on kiinnostunut. Jos ei ole, hän varmaankin kääntää kasvonsa pois ja pyöräyttää silmiään kavereilleen.
Joo, näin on. Jos nainen on kiinnostunut, niin hän joko katsoo takaisin tai kääntää ujona katseensa pois, mutta vilkaisee myöhemmin uudelleen. Jos ei ole kiinnostunut, niin visusti katsoo poispäin.
Mutta älä ala tuijottamaan. Sellainen mies ärsyttää lähtökohtaisesti, joka tuijottaa koko ajan.
Hmm...varmaan sopii sitten miehiinkin. Eli mies katsoo poispäin jos ei ole kiinnostunut. Niin yksi just teki mulle...
Nyt v ittuun noiden teorioidenne kanssa! Saatana että alkaa ottaa päähän! Lopettakaa tuo katseiden ylitulkitseminen. Joku v itun flirttikatse EI OLE MIKÄÄN ALFA JA OMEGA!!!
Helvetti jos naiset luovuttavat tuollaisen takia. Tai miehet. "Hän ei katsonut: ei ole kiinnostunut :(((" V M P
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, jotenkin osaan olla luontevasti ja rennosti parisuhteessa. Sinkkuna en ole koskaan ollut kauaa, nykyisen eli mieheni kanssa ollaan oltu nyt 10 vuotta yhdessä.
Sen sijaan ystävyyssuhteet on mulle se vaikea paikka ja mysteeri. Jännitän ystävyyssuhteissa ja en osaa täysillä heittäytyä niihin, pelkään satutetuksi tulemista. Lapsuuden kiusaamiskokemukset ja pari myrkyllistä naisystävää ovat jättäneet jälkensä.
Miesten kanssa on yleisesti ottaen helpompaa. Vaikka koulukiusaamisvuosien jäätyä kauas taakse, osaan jo kaverustua naistenkin kanssa.
N41
Kyllähän noita löytyy joka paikasta, mutta ei sitä yhtä jota etsii.
Vierailija kirjoitti:
Etsin sellaisen ihmisen, joka kiinnostaa ja sitten osoitan häntä kohtaan kiinnostusta. Yleensä löytyy jotain yhteistä kiinnostuksen kohdetta mikä yhdistää. Vitsailen, kuuntelen ja huomion häntä monin tavoin (kuitenkin maltillisesti), sillä haluan hänen tietävän, että pidän hänestä. Sitten toivottavasti huomaan, että hänkin viihtyy kanssani ja pitää minusta. Sitten joidenkin kanssa kaikki on mennyt niin hyvin yhteen, että ollaan haluttu seurustella.
Näinhän se menee, paitsi viimeiseen viiteentoista vuoteen melkein aina päässyt toiseksi viimeiseen kohtaan ja toi viimeinen jää puuttumaan.
Parhaat kumpparit löytyy urheilukaupasta. Mutta halvempia saa vaikka Tokmannilta tai honkkarista.
Mulla sama homma. Olen nainen. Takanani on kyllä lukuisia lyhyempiä juttuja jotka eivät koskaan miksikään kunnon seurusteluksi ole päätyneet. Tyypillistä on, että mies on innostunut muutaman viikon ja sen jälkeen vaistoan että kiinnostus vähenee eli mies peruu treffejä, keksii tekosyitä yms välttelee. Sitten juttu loppuu. Aina sama kaava.
En ole mikään takiainen eli omaakin elämää ja harrastuksia on. Olen ihan perusnätti, luonteesta en keksi kummempaa pahaa sanottavaa. En ole toisaalta täydellinenkään mutta kukas olisi. Kyse ei ole myöskään siitä että haksahtaisin retkuihin tai että juoksentelisin hunksien perässä vaan ihan olen perusinsinöörejä deittaillut. Sekin tuntuu olevan tyypillistä että olen sellainen ihan kiva säätö kahden pidemmän suhteen välissä.
Mussa ei kai ole "sitä jotain". Eli olen ihan kiva mutten sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa niin millään. En osaa toimia vastakkaisen sukupuolen kanssa ollenkaan siten, että päätyisin johonkin ystävyysvyöhykettä pidemmälle. Harvoin edes sinne astikaan. Ihan suoraan jos sanon niin vituttaa aika rankalla kädellä. Ei sitä näköjään rehellisenä omana itsenään kelpaa. En väitä olevani mikään mahtisaalis, mutta olisi se kiva joskus löytää sellainenkin ihminen jolle kelpaisi.
Mitä vikaa on ystävyysvyöhykkeessä? Ystävillä on ystäviä joihin tutustua. Tiedän monta miestä, jotka eivät pysty ajattelemaan näin pitkälle, vaan mieluummin jatkavat sekä ystävättömänä että ilman parisuhdetta. Vuodesta toiseen valittaen.
Oman puolisoni löysin harrastuksen parissa.
En missään väittänytkään, että ystävyysvyöhyke olisi huono juttu. Se vaan tuntuu olevan se maksimisaavutukseni naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten opetellaan käytöstavat että se kaikki onnistuisi. Omia itsejä ollaan vasta kun on niin turvallinen se suhde.
Ai pitäisi vetää jotain teatteria että saisi rakkautta?
Joo, ja työpaikan, ja ystäviä, ja ettei tulisi heitetyksi pihalle ravintolasta, ruokakaupasta, bussista... Jos mielestäsi peruskäytöstavat ovat teatteria ja näyttelemistä, ja haluaisit olla omasta mielestäsi "rehellinen ja aito" eli kuspäisesti käyttäytyvä p*skasäkki, niin eipä ihme että olet jäänyt yksin. (Oletko myös työtön ja muutenkin syrjäytynyt? Voisi ehkä olla aika mennä itseensä ja jäädä sinne...)
Työtön ei ole syrjäytynyt välttämättä. Ei tässä nykySuomessa riitä kaikille töitä. Itsekin olen tehnyt hyvää työtä eräälle firmalle vuosikaudet, mutta nyt on yt-uhka päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuosikausia sinkkuna sen jälkeen kun päätin, että en enää aloita suhdetta valitsemalla poikaystäväehdokasta baarista ja panemalla heti.
Millä tavalla sinä ne ehdokkaat nykyisin hankit?
Vierailija kirjoitti:
Kauhean paljon ketjussa jo ekoilla sivuilla ladataan painoarvoa johonkin katseeseen, huomioimiseen yms.
Suht sekoa.
Miksi ihmeessä kenenkään tasapainoisen ihmisen täytyisi alkaa tulkitsemaan jotain savumerkkejä ja "lukemaan" katseita? Itse en ole mikään ihmisten tuijottelija, mutta se nyt ei kyllä tarkoita suuntaan tai toiseen yhtään mitään.
Joo. Minuakin on naiset katselleet, mutta olen pitänyt sitä ihan vain normaalina käytöksenä, että katsotaan ihmistä jonka kanssa keskustelee. En minä osaa mistään silmistä lukea, että mitä se nainen oikein haluaa. Kuulostaa vähän itsensä huijaamiselta mielestäni, että alkaa kehitellä jotain vuosituhannen rakkaustarinaa jostain katseesta.
Vierailija kirjoitti:
Ota poskeen ja niele. Anna kakkosta. Kumppaneita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuosikausia sinkkuna sen jälkeen kun päätin, että en enää aloita suhdetta valitsemalla poikaystäväehdokasta baarista ja panemalla heti.
En millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin lähestyä mutta monet naiset ovat nykyisin niin tylyjä etten viitsi ottaa riskiä.
Se on kyllä sikamaista miten monet naiset kunnolla nöyryyttävät miehiä. Vaikka olisi miten asiallinen tahansa.
On se vaan niin vaikeata saada jotkut naiset tajuamaan että vaikka juuri sinä olet varattu ja tulit vaan tansimaan sun kavereitten kaa niin moni muu nainen on sinkku ja haluavat että niihin tutustutaan. Just tuollaista mä sain jo mun omani joten haista v ittu vaan kaikille muille (eli miehille ja ujoille sinkuille naisille) meininkiä.
No eikö tällä aloitteen tekijällä ole silmiä päässä niin, että voisi jo ennakkoon valikoida ne potentiaaliset uhrinsa niin ettei mene häiritsemään niitä, jotka ei sitä ollenkaan huomioi ja selkeesti ovat viihtymässä kavereidensa kanssa?
Kaikki kaverit joilla on kaunis tyttöystävä ovat kyllä itse olleet aktiivisiä ja agressiivisiä. Eivät todellakaan jääneet mihinkään nurkkaan odotteleman että joku nainen osoittaisi kiinnostusta.
Ja se että nainen tanssii kavereittensa kanssa ei todellakaan tarkoita mitään. Ei ne naiset yksin käy baareissa.
Niin tässähän on yksi selitys miksi ei natsaa- yritetään vaan niitä kauniita. No saahan sitä yrittää, mutta miksi luulet, että sellainen sinun mukaadi lähtisi?
Sen ainakin tiedän ettei olisi mahiksia jos jäisin odottamaan jotain silmäpeliä siltä.
Eli sinulle toimii hyvin se, että lähestyt naisia, jotka eivät ole ilmeelläkään antaneet ymmärtää että he toivoisivat lähestymistäsi?
Eiku... Tiedoksesi: Jos olen kaikin tavoin yrittänyt välttää jonkun miehen katsekontaktia ja hän siitä huolimatta lähestyy minua, niin en nöyryytä enkä tylytä mutta en kyllä todellakaan liioin lämpene.
Niin se mulle toimii juu. Ei tietenkään aina mutta saapahan selville tuolla tavalla. Ja monesti oon ollut ihan yllättynyt kun toista kautta olen kuullut että joku nainen on ihastunut minuun. Eli niin hyviä suomalaiset naiset ovat lähettämään vinkkejä.
Monesti olet yllättynyt, että joku nainen on ollut ihastunut sinuun, mutta silti olet edelleen sinkku, miksi?
Enhän minä ole. Nytkin on pari muijaa kierrossa. Enemmän jos lasketaan mukaan niitä joita en ole pannut.
"Pari muijaa kierroksessa" suomennettuna:
- ei koskaan seurustellut
- ei koskaan kokenut rakkautta tai ollut rakastettu
- parhaassa skenaariossa joskus ollut joku humalainen pano, joka ei koskaan toistunut, koska jonne oli niin huono ja koko tilanne niin nolo.
- todennäköisemmässä skenaariossa yrittänyt humalaista yhdyntää, mutta eihän siitä mitään tullut, muuta kun valheita kavereille, jotka eivät oikein uskoneet sittenkään, vaikka jonne kuinka leveili "kaadollaan".
- kaikkein todennäköisimmässä skenaariossa ei edes uskalla puhua naisille saati koskea näihin, humalassa voi huudella hävyttömyyksiä mikäli nainen on yksin. Netissä sitten räyhää senkin edestä, ja näin on ollut aina.
Kertokaapa, miksi ihmeessä jonkun naisen pitäisi tämmöinen jonne kelpuuttaa?
Se, että keksit päästä asioita, ei muuta miksikään sitä faktaa, että tämmöisiä miehiä löytyy paljonkin. Sinun vääristyneessä ajatusmaailmassa, asiat jotka sinun mielestäsi ovat väärin, muuttuvat mielikuvituksen tuotteiksi, joita ei todellisuudessa ole, eläthän pilvilinnoissa, etkä kestä todellisuutta, vaan koitat parhaasi mukaan kieltää asioiden olemassaolon. Sinä puhut mustan valkoiseksi, koska luulet osaavasi lukea ihmisiä.
Niin. En kyllä ymmärrä miksei mammat voi usko että kyllä se joku komea panomieskin voisi tänne eksyä trollailemaan.
Kai se on mielekäämpää mammoille kuvitella että kaikki palstaulit on vaan jotain läskejä vanhoja peräkammarinpoikia joilla on poikuus tallella.
Me miehet kyllä tiedetään että kyllä ne miehet joita täällä haukutaan kusipä iksi varsin hyvin kelpaavat kunhan vaan ovat komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En millään tavalla.
Mikset?
Jaa, itse ”sain” oman puolisoni ihan vain olemalla iloinen, kohtelias ja kiinnostunut hänen asioistaan. Vähän pitää olla pilkettä silmäkulmassa ja hymyä huulessa, sanoisin. Olen ihan normaalin näköinen, vähän pullukka mutta fiksu nainen.
Miehet ovat sanoneet mulle, että olen ns. hyvä jätkä. En siis rassaile mitään moottoripyöriä sun muuta, vaan olen harrastanut tanssia, ratsastusta jne.
Ja hameitakin käytän välillä.
Ilmeisesti se on kuitenkin huono asia, koska seurusteluun en ole koskaan kelvannut.
Panoilla kehuskeleminen on säälittävää.