Aika jännä sattuma. Kävin kirkossa muutaman kuukauden
tauon jälkeen. Olen viime aikoina miettinyt paljon Jeesuksen paluuta. Pappi puhui saarnassa lopun ajan merkeistä (kuinka ne sopivat nykyaikaan) ja Jeesuksen tulemisesta. Jotenkin tuli vahvistus omille ajatuksille että Jeesus tulee pian. Siis kirkkoon menin vähän hetken mielijohteesta kun en ollut moneen kuukauteen käynyt siellä ja pappi puhuu aiheesta mitä miettinyt paljon.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen kirkossa pappi puhui Jeesuksesta???
On se hyvä, että melkein joka kirkossa on kuva seinällä, että pappi voi luntata.
"Kukas se olikaan... Ai niin, Jeesus."
Itselle kävi melkein samalla tavalla mutta minulle kävi niin että Jeesus tuli oven taakse rimputtamaan ovikelloa ja sitten juotiin kahvit. Onneksi olin ottanut pakestepitkon lämpiämään niin oli jotain tarjottavaa.
Olen miettinyt,..istuvatko entiset alkoholistit etu vai takarivillä?
Ettet nyt kuitenkin olisi palstalla roikkuva jeesustrolli joka on keksinyt taas uuden käännytysvedätyksen?
Lähdin helluntaiseurakunnasta 16-vuotiaana, yli 20 vuotta sitten. Voin kertoa, että lopun aikoja odotettiin siellä innolla vuodesta toiseen. Tässä kuitenkin sätkitään vaikka minun puolestani uskovaiset sopisi temmata ylös jumalansa luo koska vain meitä muita rasittamasta.
ps. valehteleminen on synti. Raamatussa ei sanota että jumala hyväksyisi käännytystarkoituksessa tapahtuvan sepittämisen.
Jaa, apinaa koijattu taas ihan urakalla että maksais veroissa pappien palkat. Itse en suostu moisia tarkoituksellisesti ihmisiä huijaavia loisia elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä, että melkein joka kirkossa on kuva seinällä, että pappi voi luntata.
"Kukas se olikaan... Ai niin, Jeesus."
Kyllä ne jo monessa kirkossa on kannettu sakastin siivouskomeroon, ettei joku ei-kristiitty loukkaantuisi niistä.
Jeesus ei tule takaisin, olemattoman kun on vähän vaikea tulla takaisin. Lopun ajat sen sijaan ovat käsillä. Itse asiassa ihmiskunnalla ei ole enää edes kymmentä vuotta jäljellä. Ilmastotukija Guy Mcphersonin mukaan ihmiskunta on sukupuutossa ennen vuotta 2026:
Pappin puhui jeesuksesta, Juha Mieto puusuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kukas se olikaan... Ai niin, Jeesus."Kyllä ne jo monessa kirkossa on kannettu sakastin siivouskomeroon, ettei joku ei-kristiitty loukkaantuisi niistä.
Yhyyyyyyyy! BWÄÄÄH! Miksi kristittyjen pitää nykyään ottaa muut huomioon? Miksi kristinuskon etuoikeuksista yhteiskunnassa valitetaan? Miksi ei palaa vanhat hyvät ajat kun laki pakotti kuulumaan kirkkoon ja oli normisettiä lähteä kolonisoimaan murjaanien maita lähetyssaarnaajat eturintamassa? ByÄÄÄÄH!
Ainahan ne lopun ajat ovat ihan just tässä selvästi ja Jeesus tulee kohta.
Mitkä merkit juuri tässä ajassa viittaavat siihen sinun ja pappisi mielestä?