Mikä vanhemmissa naisissa on sitten vikana?
Usein palstalla haukutaan keski-ikäisiä/vanhempia naisia. Että nuorta on saatava. Ikään kuin vanhemmat naiset olisivat kaikki samanlaisia, eivät huolehtisi itsestään yms. Vaikka moni saattaa olla paremmassa kunnossa kuin nuorempana.
Kommentit (50)
Kyllä minulle kelpaisi ikäiseni, keski-ikäinen nainen. Siis sellainen, joka on pitänyt itsestään huolta. Hoikka, liikunnallinen, pitkähiuksinen, tatuoimaton, huumorintajuinen, älykäs, itsensä elättävä, asiansa hoitava ja seksistä pitävä.
Mutta hei, minullahan on sellainen. Ja vaikkei olisi, uskoisin sellainen löytäväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voi Jessus sentään, just tuo, että viiskymppiset miehet eivät usein ymmärrä itse olevansa jo rupsahtaneita, mikä siinä oikein on? Treffi-ilmoituksessa lähikuva josta rypyt, juonteet ja bulldoggiposket hyppää silmille, sitten tekstissä toivotaan nuorekasta ja sporttista naista, ikäkriteerinä 25-40, painoa saa olla alle 60kg. Siis ihan oikeasti, joku saisi tehdä tutkimuksen, kuinka hyvin nämä setähenkilöt löytävät mitä haaveilevat?
Mitä väliä sillä on millainen ilmoitus on?
Joko saavat seuraa tai eivät.
Miten se sua noin paljon liikuttaa?
Liikuttaa siksi, koska kun sulla itselläsi on profiili, niin nämä haaveilivat tukkivat viestilaatikkosi ja postisi vonkauksillaan, kerta toisensa jälkeen. Vaikka sanoisit ensin ihan nätisti ei kiitos, niin se ei auta, erittäin monet vaan jatkavat pommittamista ja se alkaa pidemmän päälle ärsyttämään. Blokattuna on n määrä setiä, mutta mahtuu kai sinne vielä lisää🙄
Ja mulla ei ole profiilissa kuvaa, että sen takia saisin ko tyypeiltä huomiota. Oma ihannekumppani on rajattu myös niin, etteivät kyseiset herrat edes kuulu ikäryhmään, mutta eipä näy heitä haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinällään mikään, mutta usein ovat "liian aikuisia"
Haluat siis naisen muistuttavan ulkonäöltään ja käytökseltään enemmän lasta?
Uskoisin hänen tarkoittavan onko nainen (tai mies) kovin tosikko känttyrä vs. pilkettä silmäkulmassa.
Mua huvittaa tämä. En ole nuori, en kuitenkaan vielä keski-ikäinen. Harrastan sirkusta ja kroppani on nyt 33- vuotiaana parempi kuin koskaan. Minulla on ammatti ja omaa rahaa. Kasvoiltani ihan nätti. Treffaillessa osalle miehistä turn-off oli mun ikä. Oon viisi vuotta liian vanha. Vaikka äijä olisi saman ikäinen tai vanhempi, ja selvästi minua huonokuntoisempi.
No, löysin livenä miehen joka osasi arvostaa minua kauheasta iästäni huolimatta. Sattumalta mies oli minua nuorempi. Onneksi on myös fiksuja miehiä.
Kyllä niitä katkeria miehiäkin löytyy, joiden kaikki exät on hulluja.
Sen verran pyörin noilla deittipalstoilla, että huomasin ikäisteni miesten hakevan useimmiten 10-20 vuotta nuorempia. Jos tällainen tyyppi otti yhteyttä, vastasin yleensä, että kiitos ei, en sovi unelmanaisesi mittoihin. Miksi olisin sellaisen kanssa alkanut edes kirjoittelemaan? Olinhan joku "otetaan nyt toi kun ei muuta saa" ja kuka meistä haluaa olla vasta kakkos- tai kolmosvaihtoehto?
Onneksi on hyvä ystävä- ja sukulaisverkosto, en tarvitse enkä etsi enää kumppania. Elämä on rikasta ja hyvää näinkin. Orgasmejakin saa omatoimisesti useammin, kuin viriiytensä kanssa painivan miehen partnerina.
Vierailija kirjoitti:
No se juuri että he ovat vanhoja.
Ja kun ovat W a n h o j a, niin ovat :
- Riipparit roikkuu.
- Maha roikkuu / pömppis hytkyy.
- Leuka roikkuu / KaulaHeltta roikkuu.
- Naama roikkuu.
- Allit roikkuu ja tutisee.
- Hillitömät selkämakkarat jota rintsikat oikein korostavat.
- Ns. "tekniikka jaettu loppuun" / väljä värkistään eli tärkeimmästä paikasta.
- Ne narisee, ulisee, kitisee, valittaa.
- Niillä on vuoron päältä kylmä ja kuuma = vitunmoinen ulina ja valitus 24/7.
- Mikään ei ole koskaan hyvä, lisää ulinaa, valitusta, kitinää.
- Käyttävät Vagisania, koska toosassaan on _vähintään_kuorma-autollinen hiekkaa, valitus ja ulina sen mukaan.
- Käyttävät tolkuttomasti sitä Wanhan naisen hajua, jonka käytön YK on määritellyt taistelukaasuksi = laitonta ja ihmisoikeusrikos.
- Ja onhan näitä vaikka ja kuinka, mutta jos jotain hyvää Wanhoista naisista voi sanoa, niin sen että ne eivät enään luojan kiitos pysty monistamaan itseään. Vaikka VARMASTI haluaisivat.
Eikä ole sitten mikään pakko vetää koko ryytimaan herneitä KERRALLA nokkaan, voi niitä säästää seuraavankin kertaan. . . .
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa tämä. En ole nuori, en kuitenkaan vielä keski-ikäinen. Harrastan sirkusta ja kroppani on nyt 33- vuotiaana parempi kuin koskaan. Minulla on ammatti ja omaa rahaa. Kasvoiltani ihan nätti. Treffaillessa osalle miehistä turn-off oli mun ikä. Oon viisi vuotta liian vanha. Vaikka äijä olisi saman ikäinen tai vanhempi, ja selvästi minua huonokuntoisempi.
No, löysin livenä miehen joka osasi arvostaa minua kauheasta iästäni huolimatta. Sattumalta mies oli minua nuorempi. Onneksi on myös fiksuja miehiä.
Se on kumma juttu kuinka vain nainen saa vaatia ja mies ei, ja lisäksi vain naisen vaatimukset ovat hyviä, mutta miehen vaatimukset ovat paskoja, koska mies. Nainen saa vaatia mieheltä työssäkäyntiä, rahan tienaamista, maksukykyä ja halua käyttää rahaa maallisen omaisuuten kähmimiseen, josta naisen pitää tietenkin saada osansa. Nainen on ilman muuta hyvä ja kunnollinen, jos esittää tällaisia pinnallisia ja miestä eineellistäviä vaatimuksia.
Mutta kappas, jos osat vaihtuvat ja mies vaatii jotain. Mies ei saa vaatia mitään ja kaikki miehen pinnalliset ja naista esineellistävät vaatimukset ovat pahoja. Ja miehen vaatimuksista pahin on se, ettei nainen esineellistä rahaan liittyvillä vaatimuksilla. Miehet ovat paskoja, jos ne haluavat, että nainen näkee miehen persoonana eikä esineenä, mutta naisesta se tekee taas ainoastaan hyvän ja kunnollisen, että nainen esineellistää miestä vaatimuksillaan. Nainen saa kyllä vaatia, että mies näkee naisen persoonana eikä esineenä, mutta toisin se ei toimi, vaan naiselle se on vain hyvä juttu, että mies nähdään esineenä.
Vierailija kirjoitti:
Miehiähän, varsinkaan vanhempia suomalaismiehiä, täällä ei mollata ollenkaan.
No höh, miksi mollattaiskaan ? Eihän nyt täydellisyyttä ole ollut tapana parjata, varsinkaan kun siinä on kaikki ominaisuudet jo kohdallaan ja milligrammalleen viritetty täydelliseen tasapainoon. Sama asia kuin yrittäisi hakea pinnan virhemuotoja täydellisen sileästä ja pyöreästä pallosta, täysin turhaa ja ajan haaskausta koska niitä virheitä ei ole eikä tule löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinällään mikään, mutta usein ovat "liian aikuisia"
Haluat siis naisen muistuttavan ulkonäöltään ja käytökseltään enemmän lasta?
Enemmän saisi muistuttaa teiniä kuin kuopattua ruumista.
Rumasti sanottu ehkä, mutta mitäs aloitit?
Tunne on varmasti molemminpuolinen