Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vanhemmissa naisissa on sitten vikana?

Vierailija
09.12.2018 |

Usein palstalla haukutaan keski-ikäisiä/vanhempia naisia. Että nuorta on saatava. Ikään kuin vanhemmat naiset olisivat kaikki samanlaisia, eivät huolehtisi itsestään yms. Vaikka moni saattaa olla paremmassa kunnossa kuin nuorempana.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät hyväksy kaikenlaista porsastelua, hyväksikäyttöä ja tulevat toimeen omillaan eli voivat potkaista miehen pihalle silloin kun sietokynnys sikailulle ylittyy. Eivät ole siis alistettavissa tai kiristettävissä millään keinoin.

Kuitenkin itse haluavat alistaa miehen omilla, miestä esineellistäville vaatimuksillaan. Sitten itketään omaa kovaa kohtaloa, kun miestä ei kiinnostakaan maksullinen nainen.

Miksi itkisin mitään? En tarvitse miehiä mihinkään, lapsenikin ovat jo aikuisia.

En tiedä miksi, mutta syystä tai toisesta olet kuitenkin täällä valittamassa.

En valita, kerroin vain informaatiota siitä miksen tarvitse miehiä. Täällä kun kuvitellaan, että miehen saaminen on jokin suurikin saavutus. Ei ole. Nyt sun naisten dissaaminen ei ota oikein tuulta purjeisiin.

Jäkäti jäkäti. Ilmeisesti johonkin kuitenkin osui kun piti aloittaa jankkaamaan.

Dissaan kyllä yhtä lailla maksullisia miehiäkin, joten se tästä keskustelunhaarasta.

Mitäpä jos menisit siitä vaikka lenkille. Nyt ei oikein kulje tämä provo.

-eri

Vierailija
22/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään vikaa. Ihme ihmisviha jyllää täällä välillä. Jokainen meistä vanhenee. Ja ulkonäkö on vaan kuorta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden kauneus ja viehätys ovat hävinneet, eli valtaosa ulkonäöstä kadotettu. Lisäksi moni kantaa mukanaan ongelmia aiemmasta elämästä, jota puretaan uuteen mieheen. On hyvääkin, kuten alhaisempi estoisuus, suurempi maanläheisyys/pragmaattisuus, ja vähemmän vaikeuksia avata suu ja kertoa mitä haluaa. Ja nämä tietenkin yleisiä havaintoja ryhmästä, jotkut yksilöt voivat mennä esimerkiksi estoisuudessa toiseen suuntaan.

Eikö nämä ole kaikille itsestäänselvyyksiä? 

Vierailija
24/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nainen voi olla upea, mutta suominaisissa vanheneminen valitettavasti usein tarkoittaa sitä että habitus muuttuu mieheksi: muodot katoaa, tukka kynitään, ei meikata. Naiseksi erottaa vain puheäänestä.

Vierailija
25/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiahan tällä palstalla haukutaan. Itse pidän vanhemmista naisista, mutta luulen nuorta haluavien tykkäävän siitä, että voidaan perustaa perhe. Siksi kai on ihan luonnollista, että monia miehiä viehättää se nuoruus ja nuorta naista se vähän vanhempi, juoksunsa juossut vakavaraisempi mies.

Vierailija
26/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden kauneus ja viehätys ovat hävinneet, eli valtaosa ulkonäöstä kadotettu. Lisäksi moni kantaa mukanaan ongelmia aiemmasta elämästä, jota puretaan uuteen mieheen. On hyvääkin, kuten alhaisempi estoisuus, suurempi maanläheisyys/pragmaattisuus, ja vähemmän vaikeuksia avata suu ja kertoa mitä haluaa. Ja nämä tietenkin yleisiä havaintoja ryhmästä, jotkut yksilöt voivat mennä esimerkiksi estoisuudessa toiseen suuntaan.

Eikö nämä ole kaikille itsestäänselvyyksiä? 

Vain jollekin päätöikseen naisia teoriatasolla pohdiskelevalle friikille. Ketä muuta moinen voisi edes etäisesti kiinnosta ja miksi?

Vierailija
27/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät hyväksy kaikenlaista porsastelua, hyväksikäyttöä ja tulevat toimeen omillaan eli voivat potkaista miehen pihalle silloin kun sietokynnys sikailulle ylittyy. Eivät ole siis alistettavissa tai kiristettävissä millään keinoin.

Kuitenkin itse haluavat alistaa miehen omilla, miestä esineellistäville vaatimuksillaan. Sitten itketään omaa kovaa kohtaloa, kun miestä ei kiinnostakaan maksullinen nainen.

Miksi itkisin mitään? En tarvitse miehiä mihinkään, lapsenikin ovat jo aikuisia.

En tiedä miksi, mutta syystä tai toisesta olet kuitenkin täällä valittamassa.

En valita, kerroin vain informaatiota siitä miksen tarvitse miehiä. Täällä kun kuvitellaan, että miehen saaminen on jokin suurikin saavutus. Ei ole. Nyt sun naisten dissaaminen ei ota oikein tuulta purjeisiin.

Samalla tavallahan kaikkien miesten otetaan haluavan nainen. Ja ehkä nää keskustelut on tarkoitettu niille naisille, jotka haluaa miehen. Kyllä kaikki tietää, että on olemassa yksinviihtyviä ja lesboja.

Vierailija
28/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 46-vuotias nainen ja koen olevani arvostettu työssäni, kodissani ja piireissä, joissa liikun. Ei minun tarvitse olla nuori, kun en enää sellainen ole. Tässä iässäkin on monta hyvää asiaa, haasteet ovat itseasiassa varsin vähissä....

Minä olen 49v kiitollinen nuorekkaasta vartalosta ja olemuksesta, jonka vuoksi jaksan liikkua paljon ja innostua työstäni urahuipulla. Tiedän (kokemuksesta) että 35 vuotiaat himoitsevat minua... ja kivahan sellaista sileää lihasta on silitellä. Samalla ymmärrän realiteetit ja nuorekas menestynyt omanikäinen tai hieman vanhempikin on siksi valintani. On samat jutut ja mennään samassa elämänvaiheessa.

Nautitaan elämästä! Se on ainoa mikä meillä on!

Vierailija
29/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein palstalla haukutaan keski-ikäisiä/vanhempia naisia. Että nuorta on saatava. Ikään kuin vanhemmat naiset olisivat kaikki samanlaisia, eivät huolehtisi itsestään yms. Vaikka moni saattaa olla paremmassa kunnossa kuin nuorempana.

Ihminen tahtoo kauneutta ja iloisuutta lähelleen ja keskimäärin nuoret naiset ovat iloisempia ja kauniimpia kuin keski-ikäiset jotka biologisista syistä alkavat jo tupsahtaa ja tulevat vaihdevuosiin, jotka aiheuttavat sukupuolista haluttomuutta ja psyykkisiä ongelmia. Eikö tuo nyt ole ihan selvä, että jos mies saa nuoren naisen, hänellä ei ole enää mitään syytä jumittaa samassa sängyssä keski-ikäisen kurppanan kanssa. Juuri tästä syystä moni mies vaihtaa viisikymppisenä nuorempana naiseen. Moni ei saa edes seisomaan oman lihonneen ja ryppyisen vaimon kanssa mutta nuoren ja kauniin kanssa ei oo mitään ongelmia.

Vierailija
30/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuossahan se tuli tiivistettynä vastaus kysymykseen. Ei ole lisättävää.

Vierailija
31/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, yllättävän monet naiset elävät vielä edellistä suhdetta seuraavan miehen kanssa.

Entäs eronneet miehet 😂

Vierailija
32/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tahtoo kauneutta ja iloisuutta lähelleen ja keskimäärin nuoret naiset ovat iloisempia ja kauniimpia kuin keski-ikäiset jotka biologisista syistä alkavat jo tupsahtaa ja tulevat vaihdevuosiin, jotka aiheuttavat sukupuolista haluttomuutta ja psyykkisiä ongelmia. Eikö tuo nyt ole ihan selvä, että jos mies saa nuoren naisen, hänellä ei ole enää mitään syytä jumittaa samassa sängyssä keski-ikäisen kurppanan kanssa. Juuri tästä syystä moni mies vaihtaa viisikymppisenä nuorempana naiseen. Moni ei saa edes seisomaan oman lihonneen ja ryppyisen vaimon kanssa mutta nuoren ja kauniin kanssa ei oo mitään ongelmia.

Huomaatko mitään epäloogisuutta tekstissäsi? Miksi nuoren naisen pitäisi uhrata elämänilonsa keski-ikäisen mieskurpan viihdyttäjänä?

Vierailija
33/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomuus. Nuoret naiset ovat kiimaisempia.

Tämä perustuu täysin omaan kokemukseeni.

Mies 40+

Vierailija
34/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinällään mikään, mutta usein ovat "liian aikuisia"

Haluat siis naisen muistuttavan ulkonäöltään ja käytökseltään enemmän lasta?

Niin nämähän ovat ne ainoat vaihtoehdot. Ulkonäöllä ei niin väliä, mutta parikymppisissä on enemmän energisyyttä, menevyyttä, elämäniloa ja sellasta heittäytymistä ja positiivista nuorekkuutta. Vanhemmilla on negatiivisia aikuismaisia piirteitä kuten iästä uliseminen, katkeroituminen, lapset, urautuminen ja kotona nyhjääminen

Paras tietysti olisi vanhempi nainen, jossa yhdistyvät iän tuomat positiiviset piirteet kuten itsevarmuus, mutta joka ei ole menettänyt nuoruuden positiivisia piirteitä. Tämmöiset naiset ovat harvinaisia ja niitä haluavat muutkin miehet

Vierailija
35/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 46-vuotias nainen ja koen olevani arvostettu työssäni, kodissani ja piireissä, joissa liikun. Ei minun tarvitse olla nuori, kun en enää sellainen ole. Tässä iässäkin on monta hyvää asiaa, haasteet ovat itseasiassa varsin vähissä. En kaipaa nuorten miesten ihailua, ei minulla olisi heidän kanssaan mitään yhteistä. Nuoret elävät omaa elämänvaihettaan ja olen jo elänyt sen. Myös he tulevat tähän elämänvaiheeseen ja toivottavasti osaavat sitä arvostaa. Vaihtoehto vanhenemiselle on aika paljon synkempi, eikö totta?

Olen 45-vuotias ja täsmälleen samaa mieltä.

Olen myös huomannut, että jotkut ikäiseni miehet eivät ole huomanneet itse vanhenneensa, haukkuvat ikäisiään naisia rupsahtaneksi ja tekevät itsestään narreja yrittäessään iskeä parikymppisiä neitoja.

Onneksi on myös miehiä, jotka ovat ihan yhtä tietoisia iästään, kiitos ja pusuja teille kaikille :).

Vierailija
36/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi Jessus sentään, just tuo, että viiskymppiset miehet eivät usein ymmärrä itse olevansa jo rupsahtaneita, mikä siinä oikein on? Treffi-ilmoituksessa lähikuva josta rypyt, juonteet ja bulldoggiposket hyppää silmille, sitten tekstissä toivotaan nuorekasta ja sporttista naista, ikäkriteerinä 25-40, painoa saa olla alle 60kg. Siis ihan oikeasti, joku saisi tehdä tutkimuksen, kuinka hyvin nämä setähenkilöt löytävät mitä haaveilevat?

Vierailija
37/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, yllättävän monet naiset elävät vielä edellistä suhdetta seuraavan miehen kanssa.

Entäs eronneet miehet 😂

Suurin osa minun tuntemistani miehistä yrittävät lähteä uuteen suhteeseen mahdollisimman puhtaalta pöydältä, vertailematta uutta naisystäväänsä edellisiin. Laastarisuhteet ovat asia erikseen.

Vierailija
38/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko mitään epäloogisuutta tekstissäsi? Miksi nuoren naisen pitäisi uhrata elämänilonsa keski-ikäisen mieskurpan viihdyttäjänä?

Rahan takiahan ne sen "uhraa". Jos rahaa ei ole, ei varmasti ole kiinnostustakaan.

Vierailija
39/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voi Jessus sentään, just tuo, että viiskymppiset miehet eivät usein ymmärrä itse olevansa jo rupsahtaneita, mikä siinä oikein on? Treffi-ilmoituksessa lähikuva josta rypyt, juonteet ja bulldoggiposket hyppää silmille, sitten tekstissä toivotaan nuorekasta ja sporttista naista, ikäkriteerinä 25-40, painoa saa olla alle 60kg. Siis ihan oikeasti, joku saisi tehdä tutkimuksen, kuinka hyvin nämä setähenkilöt löytävät mitä haaveilevat?

Mitä väliä sillä on millainen ilmoitus on?

Joko saavat seuraa tai eivät.

Miten se sua noin paljon liikuttaa?

Vierailija
40/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niuhoja nalkuttajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi