Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vanhemmissa naisissa on sitten vikana?

Vierailija
09.12.2018 |

Usein palstalla haukutaan keski-ikäisiä/vanhempia naisia. Että nuorta on saatava. Ikään kuin vanhemmat naiset olisivat kaikki samanlaisia, eivät huolehtisi itsestään yms. Vaikka moni saattaa olla paremmassa kunnossa kuin nuorempana.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ikä tietysti. 

Vierailija
2/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmitä olen puumanmetsästäjänä kokenut niin usein katkeruus eksiin kostetaan uudelle miehelle jos olllaan yli viikko yhdessä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ahneita miesten esineellistäjiä kuin nuoremmat naiset. Se on se vika.

Vierailija
4/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa miesten mielipiteet? 😂 Tulen vallan mainiosti toimeen ilman miehiä.

Vierailija
5/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yllättävän monet naiset elävät vielä edellistä suhdetta seuraavan miehen kanssa.

Vierailija
6/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinällään mikään, mutta usein ovat "liian aikuisia"

Vierailija
7/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se juuri että he ovat vanhoja.

Vierailija
8/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hyväksy kaikenlaista porsastelua, hyväksikäyttöä ja tulevat toimeen omillaan eli voivat potkaista miehen pihalle silloin kun sietokynnys sikailulle ylittyy. Eivät ole siis alistettavissa tai kiristettävissä millään keinoin.

Vierailija
9/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinällään mikään, mutta usein ovat "liian aikuisia"

Haluat siis naisen muistuttavan ulkonäöltään ja käytökseltään enemmän lasta?

Vierailija
10/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät hyväksy kaikenlaista porsastelua, hyväksikäyttöä ja tulevat toimeen omillaan eli voivat potkaista miehen pihalle silloin kun sietokynnys sikailulle ylittyy. Eivät ole siis alistettavissa tai kiristettävissä millään keinoin.

Kuitenkin itse haluavat alistaa miehen omilla, miestä esineellistäville vaatimuksillaan. Sitten itketään omaa kovaa kohtaloa, kun miestä ei kiinnostakaan maksullinen nainen.

Vierailija
11/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näet tätä haukkumista? Ne on aina ne samat pari tyyppiä, ja yksi oikein tehtailee "mies vaihtoi nuorempaan" -aloituksia

Vierailija
12/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiähän, varsinkaan vanhempia suomalaismiehiä, täällä ei mollata ollenkaan.

Vierailija
13/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin itse haluavat alistaa miehen omilla, miestä esineellistäville vaatimuksillaan. Sitten itketään omaa kovaa kohtaloa, kun miestä ei kiinnostakaan maksullinen nainen.

Miksi itkisin mitään? En tarvitse miehiä mihinkään, lapsenikin ovat jo aikuisia.

Vierailija
14/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehet että naiset vanhenee. Ei kai nuoren tarvitse vanhaa halutakaan, mutta vanha joka haikailee vain nuoren perään, on naurettava.

Vierailija
15/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itkisin mitään? En tarvitse miehiä mihinkään, lapsenikin ovat jo aikuisia.

En tiedä miksi, mutta syystä tai toisesta olet kuitenkin täällä valittamassa.

Vierailija
16/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valita, kerroin vain informaatiota siitä miksen tarvitse miehiä. Täällä kun kuvitellaan, että miehen saaminen on jokin suurikin saavutus. Ei ole. Nyt sun naisten dissaaminen ei ota oikein tuulta purjeisiin.

Vierailija
17/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 46-vuotias nainen ja koen olevani arvostettu työssäni, kodissani ja piireissä, joissa liikun. Ei minun tarvitse olla nuori, kun en enää sellainen ole. Tässä iässäkin on monta hyvää asiaa, haasteet ovat itseasiassa varsin vähissä. En kaipaa nuorten miesten ihailua, ei minulla olisi heidän kanssaan mitään yhteistä. Nuoret elävät omaa elämänvaihettaan ja olen jo elänyt sen. Myös he tulevat tähän elämänvaiheeseen ja toivottavasti osaavat sitä arvostaa. Vaihtoehto vanhenemiselle on aika paljon synkempi, eikö totta?

Vierailija
18/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valita, kerroin vain informaatiota siitä miksen tarvitse miehiä. Täällä kun kuvitellaan, että miehen saaminen on jokin suurikin saavutus. Ei ole. Nyt sun naisten dissaaminen ei ota oikein tuulta purjeisiin.

Jäkäti jäkäti. Ilmeisesti johonkin kuitenkin osui kun piti aloittaa jankkaamaan.

Dissaan kyllä yhtä lailla maksullisia miehiäkin, joten se tästä keskustelunhaarasta.

Vierailija
19/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset on seksikkäitä 

t. nuori mies

Vierailija
20/50 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meissä ole mitään vikaa. Tässä sitä vanhetaan lisää oman siipan rinnalla, ja odotellaan lapsenlapsia. Mikäs tässä ollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän