Jalankulkijan valo on punainen ja autoja ei näy mailla halmeilla. Odotatko?
Kommentit (11)
Riippuu onko kiire. Jos ei, niin odotan.
Riippuu tilanteesta. Jos olen koiran kanssa, odotan. Koira on koulutettu ylittämään vain, kun on vihreä valo. En halua pilata tätä, kun lapsetkin ulkoiluttaa koiraa (en halua vaaratilanteita). Samoin, jos samoissa liikennevaloissa seisoo joku lapsen kanssa, niin en mene yli kuin vihreällä. Harvoin on niin kiire, että ei voisi näyttää hyvää esimerkkiä.
Minäkään en mene yli jos lapsia näkemässä mutta jos ei, menen punaisillakin yli :)
Kaupungissa joo, ellei ole pieni katu. Muualla en.
Sakot näistä pitäisi antaa liikennevalon asentajalle.
En odota, olen tuhma tyttö. Paitsi, jos pikkuväkeä on lähettyvillä.
Riippuu tilanteesta. Jos on kiire eikä pikkulapsia ole näkyvillä, kävelen päin punaista. Jos on kiire, mutta näköpiirissä on lapsia, niin odotan vihreää.
Niin moni on jäänyt auton alle , ja junan alle kun ovat lähteneet uhka rohkeasti ylittämään tien Kyllä mä kerkeän periaatteella moni on
menettänyt henkensä unohinpa äsken mainita että , moni on kuollut juuri moisen välipitämmmöttyyden vuoksi , kun juna huomaa , että radalla on joku ja se lähtee jarruttaa hätäjarrutusta se pysähtyy vasta 100 : n päässä samoin rekka !
Ja junan hätäjarrun ääni on kauheea kirskuntaa korville olen sattunut paikalle kun juna , on lähtenyt hätäjartuttaa havahtduttuaan henkilön raiteilla.
Myös on kuollut 9- v lapsi junan alle sillä samalla lailla , että kyllä mä kerkeän , tämän rautatien ylittää kun juna tulee mutta juna on kerennyt tulla on siis monella menny henki sen vuoksi!
On loppunut oikaiseminen , nopeasti joutua määrään päähän ja kiire !
Aikaiseksi.
Kyllä noudattaakaahan vaan liikennesääntöjä ! 🚦🚥🚷🚦🛑
En todellakaan odota.