Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potilaana näen lääkäreiden ja hoitajien ilmeistä

Vierailija
08.12.2018 |

onko heillä vipinää vai ei. Äänestäkin ulkopuolinen kuulee niin paljon. Ihana aina kuvitella, kuinka päivän päätteeksi pussailevat lukittujen ovien takana. Elämässä pitää olla romantiikkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuvitelma.

Vierailija
2/5 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ällöä minusta mutta huvittavaa, "salainen" työpaikkaromanssi.

Mun äiti kertoi uudesta suhteesta hirveänä paljastuksena joku vuosi isäni kuoleman jälkeen. Olin kyllä huomannut, että jotain oli meneillään ihan näiden kahden välisestä tavallisesta keskustelusta kahvilla puolisen vuotta aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen naamoissa vaan sadistista pahuutta, mikä muuttuu koiranpentu ilmeeksi puhuttaessa pakkolääkityksen lopettamisen syistä. Melkoiset pelikortit. Hyvä että olen "avohoidossa".

Vierailija
4/5 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin tai siis kuulin hammaslääkärin tuolissa istuessani (siinä ei oaljon ilmeitä seurailla) että mieslekurilla ja juttuja ojentelevalla hoitsulla oli selvästi sutinaa. Mietin mitähän tapahtui kun lähdin huoneesta. Tiskillä maksaessani vastaanottovirkailijakin huokaili kyllästuneesti vilkuillen yhä huoneen ovessa palavaa punaista valoa vaikka olin poistunut. Äklöä. Mietin missä ukon sormet olivat olleet ennen minun suutani.

Vierailija
5/5 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂