Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
7561/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vastata kirjoitukseen NK näkymisestä valvontakamerassa mutta tämä tulikin nyt erillisenä.

Vierailija
7562/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko NK liittyvän itse murhiin milläänlailla.NK kieltämättä oli ihastunut totaalisesti CW. C oli kertonut olevansa eroomassa ja että siitä oli keskusteltu S kanssa.Sitä että NK katseli S tallenteita ja etsi hänestä tietoja ei ole mun mielestä yhtään ihmeellistä.Luulen että jokaista kiinnostais katsoa vähän tietoja.Kyllä tää on yksin hullun C tekosia. Ja naapurin valvontakamerasta olisi varmaan näkynyt NK poistuminen jos sietä murha aamuna poistunut.Uskon että kyllä poliisit kaikki tutkinut mahdollisesta NK osallisuudesta.Ei pääsisi kuin koira veräjästä missään tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7563/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Chris tykkäs notkeemmista tytöistä?Ihan södehän tuo NK on,on tullut tuhansia pahempia?

Vierailija
7564/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Kessinger kerran oli näin lahjakas stalkkeri, niin mikäköhän muijaa esti käydä oikealla stalkkaus-sektorilla, eikä lähteä suinpäin järkkäileen asuntoa ym juttuja. Varmasti olisi samalla vaivalla ja innollaan osannut etsiä ”paikallisen maistraatin”, ja kysästä, onko mies vapautumassa? Ja mikäli tätä tietoa ei ole kirjallisena saatavissa/eikä nk. käräjäistuimeen(mikä nimike amerikassa onkaan) ole tullut jättöä avioelämän muutoksesta, silloin pitää pysyä ”omassa kotona”.

Loppuiko häneltäkin järkikulta, vai oliko sitä kovinkaan kummoisesti alunperinkään.

Meistä itse kukin voi erehtyä stalkkaamaan, mutta systemaattinen/ja tiettyyn lopputulokseen tähtäävä kyyläys on syvältä. Varsinkin, kun se oli alkanut tosi paljon aiemmin, kuin muutamien kuukausien treffailu. Ei nyt sentään pidä sulkea simmujaan todellisilta faktoilta, vaikka se hänen elämäänsä vain ja suureksi onneksi olikin/on.

Vierailija
7565/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa Chris tykkäs notkeemmista tytöistä?Ihan södehän tuo NK on,on tullut tuhansia pahempia?

Eikö booa-käärme ole aika notkea?

Vierailija
7566/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla olevassa videotallenteessa (youtubeesta) on koottu viisi todella omituista yhteensattumaa Watts-jutun taltioinnin tiimoilta.

1.  Kun Christopher Watts on katsomassa valvontakameran taltiointia naapurinsa Naten luona televisiosta, hän tajuaa katselevansa itseään lastaamassa perhettään autoonsa.

Ja samaan aikaan kun hän katselee sitä, Nate vahingossa vaihtaa kanavaa ja ruutuun lävähtää American Horror Storyn mainos sikiöstä, öljyyn upotetuista pääkalloista ja alusvaatteissaan olevasta naisesta joka on haudattu maan sisään . . .?

2.  Nukke-kuva jonka Christopher Watts lähetti vaimolleen sekä irtopäinen nuken kuva joista moni arvuutteli facebookissa Chrisin tehneen sen.

3. Metallican laulu "Battery" ( myös öljysäiliötä kutsutaan batteryksi) josta Christopher etsi sanoituksia Nicholen Kessingerin kysyttyä mitä laulu merkitsi.

4. Makuuhuoneesta kuulunut ja taltioitunut karmaiseva kikatus , molemmat etsivät kuulivat sen.

5. Shanannin alakuloinen puhe, missä kertoo suunnitelmistaan ja lisää jotain ettei kuitenkaan mikään elämässä ole varmaa.

5 sad coincidences in Chris Watts videos

Vierailija
7567/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alla olevassa videotallenteessa (youtubeesta) on koottu viisi todella omituista yhteensattumaa Watts-jutun taltioinnin tiimoilta.

1.  Kun Christopher Watts on katsomassa valvontakameran taltiointia naapurinsa Naten luona televisiosta, hän tajuaa katselevansa itseään lastaamassa perhettään autoonsa.

Ja samaan aikaan kun hän katselee sitä, Nate vahingossa vaihtaa kanavaa ja ruutuun lävähtää American Horror Storyn mainos sikiöstä, öljyyn upotetuista pääkalloista ja alusvaatteissaan olevasta naisesta joka on haudattu maan sisään . . .?

2.  Nukke-kuva jonka Christopher Watts lähetti vaimolleen sekä irtopäinen nuken kuva joista moni arvuutteli facebookissa Chrisin tehneen sen.

3. Metallican laulu "Battery" ( myös öljysäiliötä kutsutaan batteryksi) josta Christopher etsi sanoituksia Nicholen Kessingerin kysyttyä mitä laulu merkitsi.

4. Makuuhuoneesta kuulunut ja taltioitunut karmaiseva kikatus , molemmat etsivät kuulivat sen.

5. Shanannin alakuloinen puhe, missä kertoo suunnitelmistaan ja lisää jotain ettei kuitenkaan mikään elämässä ole varmaa.

Tiedossa jo!

Vierailija
7568/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christopher Watts  pääsi nyt (kerrankin) kuvaamaan kun joutui aina olemaan lähinnä rekvisiittana Shanannin videoilla.

Vierailija
7569/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedossa jo!

Ymmärrät kai että täällä käy muitakin lukemassa kuin sinä siellä. Eli tyhmää huikkia tuollaisia ilman mitään mielipidettä itse aiheeseen.

Vierailija
7570/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samalta henkilöltä yhdeksän kommenttia yhdelle sivulle jo nyt, ja ilmeisesti upottaa taaaas kerran toisten viestejä. Vähänkö kummaa?

Vierailija
7571/8526 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Meistä itse kukin voi erehtyä stalkkaamaan, mutta systemaattinen/ja tiettyyn lopputulokseen tähtäävä kyyläys on syvältä. Varsinkin, kun se oli alkanut tosi paljon aiemmin, kuin muutamien kuukausien treffailu. [/quote]

Tuota olen itsekin olen ihmetellyt, miksi tuo seikka on sivuutettu.

NK googlaili intenetissä Shanann Wattsin elämää ja kuulumisia paljon ennen kuin iski hänen miehensä. 

Vierailija
7572/8526 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ekassa huomioinnissa on erikoinen väittämä. Missä on tehty se päätelmä, että Chriss Watts ”tajuaa katselevansa itseään.. jne?

Kuka tällaisen on huomioinut? Luulen, että videota katseleva/joku on tehnyt tästä oman päätelmänsä.

Toki, saahan näitä tehdä, mutta jos täällä on nk. uusia palstalaisia tutustumassa keissiin, pysytäänkö suht koht paisuttelematta pitämään linkkiä pystyssä?

Toisaalta, voisihan sitä vanhasta muistista palauttaa uusille lukijoille tosiseikat pöytään, mutta ne löytyvät ”luudanlakaisijan ” jäljiltä vielä (ehkä) tämän linkin puolesta väliä. Sivunumeroa vain vauva.fi /Watts perään!

Vierailija
7573/8526 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tosiaan on viimeisillä linkkisivuilla ”noussut korkkina pintaan” N Kessingeriin, ja hänen elämään liittyviä ’laatukriteereitä’.

Niistä seikoista on räikeästi (ehkä ihan linkkimme takaisinnoston varjolla) alettu puoltaa Kessingeriä siten, että hän on suorastaan uhri.

Hyvänen aika, miten sokeata vääntöä. Kun eräs kirjoittaja kirjoitti monessa kohdassa liki suoraan rivien välistä hänen ”syyttömyyttään” mihinkään, se ei todellakaan pidä paikkaansa.

Korostan edelleen, että Kessingerin poliisien nk. kuulemistilaisuudessa olisi kuulunut olla HÄN YKSIN, eikä mitään kädestä pitelevää isukkia, joka sai FBI porukkaa keskeyttää kysylemisiltä HETI, kun mentiin aroille alueille.

Onko muilla epäillyillä amerikassa saanu olla edusmiestä kuulusteluissa?. EI OLE, ja jos on saanut olla, henkilö on ollut syyntakeeton.

Kessingerille ei tehty ’pöljyystestiä’. Hän näiden päivien tietojen mukaan nautti silloin täydessä ymmärryksessä tästä sepityksestään poliiseille. Hän oli yli 30 vuotias !

Tämä esimerkki oli pintaraapaisua sille, mistä hänet isänsä rahalla/tai muulla vaikutusvallalla päästettiin läpi.

Vierailija
7574/8526 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christopher Watts  pääsi nyt (kerrankin) kuvaamaan kun joutui aina olemaan lähinnä rekvisiittana Shanannin videoilla.

Tässä esimerkki siitä, miten tietoisesti halutaan hakea vaihtoehtoa sille, että Nikki Kessinger olisi ollut Chrissille loistopakkaus. Hän olisi antanut kuvatakkin, ajatella... ja olisihan hän ollut niin notkeakin Chrisille... ehheehe... joo.. notkea kakkonen treenatun rungon päässä, niinkuin heidän viestittelyistään käy ilmi, ja jotka piti osaltaan poistaa törkeyksien käydessä hamaan tappiin.

Toki, erittäin hyvää vaimomatskua.

Vierailija
7575/8526 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te uudet Watts- jutusta kiinnostuneet, laittakaa tulemaan kysymyksiä jutusta, niin voin kommentoida. Aihe on sikäli laaja, etten lähde purkamaan muutoin, kuin jos näitä aivan puskista vedettyjä muunnoksia alkaa tippumaan.

Olen ollut ketjussa mukana alusta saakka.

Vierailija
7576/8526 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla vanhaa valvontakamera kuvaa kun siellä asunnolla kävi joskus.Jos olis lastausaamusta niin kyllähän se tutkittu olis.En luota yhtään siihen mieheen(en muista nimeä) joka kyseisen pätkän laitto.Menihän sillä moni muukin juttu yli hilseen. Huijariksi sanotaan.

”Vanhaa valvontakamerakuvaa???? Siis mitä?

Minä olen ymmärtänyt, että valvontakameroista näkyy päväys/klo ajat, milloin joku on talossa liikkunut. Sen perusteella CW:kin tutkittiin, vai viitataanko tällä johonkin muuhun vierailuun. Minä puhun ainoastaan siitä aamusta, jolloin CW:s raahasi perhettään autoon, ja sillä samaisella videopätkällä monet näkivät muutakin hämärää, eli hahmon, naisen oloisen, ponnaripäisen, jonka ruumiinrakenne oli erilaisempi, kuin CW:n joka hääri bensakanisteriaan ympäri autonlavaansa. Monet näkivät kyseisellä videolla ( video naapurin tallenne) siis, että naisella näkyy valkea olkkalaukku? Sama olkalaukku on Kessingerillä kuulemistilaisuudessa poliisin kuulustellessa häntä ja laukku on pöydällä.

Vierailija
7577/8526 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ekassa huomioinnissa on erikoinen väittämä. Missä on tehty se päätelmä, että Chriss Watts ”tajuaa katselevansa itseään.. jne?

Kuka tällaisen on huomioinut? Luulen, että videota katseleva/joku on tehnyt tästä oman päätelmänsä.

Toki, saahan näitä tehdä, mutta jos täällä on nk. uusia palstalaisia tutustumassa keissiin, pysytäänkö suht koht paisuttelematta pitämään linkkiä pystyssä?

Toisaalta, voisihan sitä vanhasta muistista palauttaa uusille lukijoille tosiseikat pöytään, mutta ne löytyvät ”luudanlakaisijan ” jäljiltä vielä (ehkä) tämän linkin puolesta väliä. Sivunumeroa vain vauva.fi /Watts perään!

Minä puolestani käsitin tuon kohdan "tajuaa katselevansa itseään" siten, että Christopher Watts käsittää tuossa sen, että naapuri Naten valvontakameralle on todellakin tallentunut se, että hän lastaa autoaan. Ja kyllähän tuon ihan huomaakin ko videosta ja Christopher Wattsin reaktiosta. Eli pusikot talojen välillä eivät ihan olleet suojanneetkaan näköyhteydeltä valvontakameraan joka oli aktivoitunut ilmeisesti liikkeestä kuvaamaan tuota kohtaa pusikon rakosesta CW:n puuhia.

Niin tai näin, mutta mun mielestäni tuo nauru jonka tutkijat  kuulivat vaatekomerosta (ja joka kuuluu tuossa videolla ja jota tutkijat ääneen äimistelivät) oli merkillinen juttu.

Vierailija
7578/8526 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani käsitin tuon kohdan "tajuaa katselevansa itseään" siten, että Christopher Watts käsittää tuossa sen, että naapuri Naten valvontakameralle on todellakin tallentunut se, että hän lastaa autoaan. Ja kyllähän tuon ihan huomaakin ko videosta ja Christopher Wattsin reaktiosta. Eli pusikot talojen välillä eivät ihan olleet suojanneetkaan näköyhteydeltä valvontakameraan joka oli aktivoitunut ilmeisesti liikkeestä kuvaamaan tuota kohtaa pusikon rakosesta CW:n puuhia.

Niin tai näin, mutta mun mielestäni tuo nauru jonka tutkijat  kuulivat vaatekomerosta (ja joka kuuluu tuossa videolla ja jota tutkijat ääneen äimistelivät) oli merkillinen juttu.

Jos se oli Kessingerin naurua, jääny johki kaappiin junttiin.(huumoria)

Vierailija
7579/8526 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näköjään itse ymmärrä, että tämä tapaus on sinulle pakkomielle. Ketään muita ei kiinnosta tämä juttu, joten olisitko ystävällinen ja lopettaisit tämän pakkomielteisen postauksen tälle palstalle. Kirjoita vaikka vihkoon mieluummin ajatustesi loputon virta. Ja miksi tämä ärsyttää minua? Siksi, että törmään tähän samaan ketjuun ja saman ihmisen jankkaukseen kuukausitolkulla ja en ymmärrä miksi jotkut asiakeskustelut saavat lähtöpassit mutta tämänkaltaiset älyttömyydet vain porskuttaa:/ 

Vierailija
7580/8526 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et näköjään itse ymmärrä, että tämä tapaus on sinulle pakkomielle. Ketään muita ei kiinnosta tämä juttu, joten olisitko ystävällinen ja lopettaisit tämän pakkomielteisen postauksen tälle palstalle. Kirjoita vaikka vihkoon mieluummin ajatustesi loputon virta. Ja miksi tämä ärsyttää minua? Siksi, että törmään tähän samaan ketjuun ja saman ihmisen jankkaukseen kuukausitolkulla ja en ymmärrä miksi jotkut asiakeskustelut saavat lähtöpassit mutta tämänkaltaiset älyttömyydet vain porskuttaa:/ 

Helpottaa kaikkien palstalle kirjoittaneiden puolesta, jos ilmoitat, ketä ei kiinnosta ja mikä?

Ps. Älä törmää ketjuun, avaa vaikka telkku tai käsilaukku, ei tänne ole pakko tulla kenenkään.

Ja tuon kurkoituksesi olisit voinut kirjoittaa kauppalappusi taakse/tai mihin ikinä haluatkin.

Terve!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi