Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
7541/8526 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tämä selvä. Omalta osaltani tukin turpani, ja jätän kommentoinnit.-

Vierailija
7542/8526 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tämä selvä. Omalta osaltani tukin turpani, ja jätän kommentoinnit.-

Hei, vaikka kirjoitin tuon että uskoisin Shanannin löylyttävän NK:n ja käskevän muiden tukkivan turpansa... en tarkoittanut että itse tahtoisin järkevän keskustelun loppuvan.

Jotenkin vaan Shanannista saamani kuva on se, että hän olisi puuttunut teräväkielisesti jos joku menee älyttömyyksiin. Kuten näissä alttaritouhuissa ja loputtomissa salaliittoteorioissa on menty.

Isänsäkin kertoi poliisikuulustelussa, että Shanannilta tuli äkkiä jopa FY:ta, jos liikaa ja väärään aikaan vanhemmat soitteli. Shanann oli vahva nainen eikä mikään nynny ressukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7543/8526 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tuoko näitä ”Amber Frey” samankaltaisuus teorioita tän jutun yhteyteen. Ketään tuskin kiinnostaa alkaa tutkimaan, mitä hänelle on sattunut/tai ei.

Nytkö tänne foorumiin on noussut ”shine Kessinger shine”, kun vedetään jo teorioita, miten Shanann olisi toiminut, jos olisi ”päässyt Kessingerin puheille”?

Rivien välistä lukien kirjoittaja on selkeästi ”jotakin syvempää mieltä ” siitä, ettei kessukan kimppuun tarvii käydä, jne.

Eipä tässä kukaan halua häneen ”käsiänsä” liata, kyllä se tarpeeksi kup panen tapaus on muutoinkin.

Vierailija
7544/8526 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olisikohan Shanann hirveästi edes elossa ollessaan tykännyt, jos hänen aviomiehensä rakkauskirjeitä toiselle naiselle levitettäisiin koko maailman nähtäväksi. Nyt on youtubessa yksi jos toinen (varsinkin miespuolinen) tiiraillut NK:n uusia bikinikuvia. Ovat vastahakoisesti myönnelleet, että upea on kroppa ja kuuma on muija. Lisäksi on video, jossa Chris huutelee kuinka HOT on Kessinger ja kuolaa naisen perään hiekkadyyneillä.

Porukka tiirailee Shanannin aviomiehen ottamia vietteleviä NK:n bikinikuvia ja pariskunnan kuhertelua videoilla ja muka etsii todisteita salaliitoista. Ei järin kunnioittavaa toimintaa vaimoa kohtaan minusta. Itse en haluaisi koko maailman kuolaavan oman miehen rakastajattaren bikinikuville muka tutkiakseen rikosta, jonka poliisi on jo tutkinut. Minusta kyse on pelkästä kostonhimosta kakkosnaisia kohtaan ylipäätään.

NK vaikuttaa erittäin rasittavalta ja epämiellyttävältä luonteensa puolesta minustakin poliisikuulusteluvideoiden perusteella. Mutta ihan yhtä hyvännäköinen hän on kuin Shanann ja selkeästi saanut somessa ihailijoita kun uudet bikinikuvat - muka tutkimusmielessä - julkaistiin.

Vierailija
7545/8526 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän NK:n bikinivideot sun muut pyllistelykuvat hullu-Wattsille sai päästää aivan vapaasti julkisuuteen kun häntä ei syytetty yhtään mistään? 

Vierailija
7546/8526 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän NK:n bikinivideot sun muut pyllistelykuvat hullu-Wattsille sai päästää aivan vapaasti julkisuuteen kun häntä ei syytetty yhtään mistään? 

Löytyivät Chris Wattsin puhelimesta. Ovat julkista kuulustelumateriaalia kuten kaikkien ystävien ja sukulaisten ja työkaverien ym. kuulusteluvideotkin.

Shanannin vanhemmat ja veli toivoivat, ettei näillä NK-kuhertelu ja poseerausfilmauksilla reviteltäisi julkisuudessa. Mutta poliisin työhön tyytymättömät NK-salaliittoteoreetikot alkoivat levitellä niitä youtubessa ym. muka etsiäkseen johtolankoja NK:n osallisuudesta tekoihin.

Vierailija
7547/8526 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että miksi juuri tämä juttu on aivan avoimesti nähtävillä netissä kuulusteluvideoista jopa NK:n ystävän seksielään. Kaikki kirjeet, sairaskertomukset, ystävien mielipiteet ym.

Vierailija
7548/8526 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis seksielämään

Vierailija
7549/8526 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin näin naisena (tosin vanhemmiten jo viisastuneena) kuvitella hyvin, miten NK on rivien välistä ”uhkaillut” CV:tä jättämisellä, jos ei saa ukkoa itselleen. Ja CV toope halusi miellyttää...

Vierailija
7550/8526 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkö nyt aletaan jauhaa N Kessingeristä ja itkeä hänen kurjaa kohtaloaan. Mahtaa olla surkea elämä, mutta sitä saa mitä tilaa.

Nyt vain haisuper se tyrkyttämään seuraavalle lootaansa, kyllä maailma näitä tarvitsee.

Vierailija
7551/8526 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset vihaavat tuota NK:ta niin hirveästi, että he haluavat että hän on syyllinen murhiin. Uskon, että suurin osa haluaisi, että hänet vaikka lavastetaan syylliseksi keinolla millä hyvänsä.

Tavallaan hän on ansainnut tulla vihatuksi, koska kukapa tykkää naisista jotka vamppailee muiden miehiä. Mutta että näin kauhea, miltei maailmanlaajuinen vihakampanja! Eikö se ole vähän liioteltua. Eikö jokainen ole tehnyt vielä kolmikymppisenäkin virheitä? Ainakin minä olen tehnyt, vaikken varattujen miesten kanssa olekaan pelehtinyt.

Suurin osa tuota ylimaallista vihakampanjointia on nk. Shinersien masinoimaa. Heidän pyhimyksensä Shanann, jolle he rakentelevat alttareita ja perustavat muistopäivää, on tullut loukatuksi tämän NK:n taholta. Siksi he eivät suostu päästämään häntä pälkähästä vaan levittelevät youtubessa ja keskustelupalstoilla jotain muka uutta todistusaineistoa NK:ta kohtaan edelleenkin. Vuosi tapahtumien jälkeen.

Itse uskon, että jos Shanann vielä eläisi, hän kävisi NK:n luona ja näyttäisi muijalle tupenrapinat. Mutta sanoisi muille, että tukkikaa jo turpanne älkääkä puuttuko toisten asioihin. Hän oli tulinen nainen, mutta jotenkin luulen ettei kukaan ihminen haluaisi muistokseen järjestettävän tällaista hulabaloota, mikä tästä jutusta on tehty.

Mikä pakko Shanannin veljen ja äidinkään on päivät pitkät roikkua youtubessa ja uhriutua, kun jotkut siellä haukkuvat Shanannin olleen huono äiti. Vaikka he kuinka siellä yrittävät vaientaa kriittiset äänet Shananniin liittyen, niin eivät he voi määrätä puolen maailman mielipiteitä. Miksi tuhlata suruaikaa tuollaiseen tappelemiseen tuulimyllyjä vastaan. Jonkinlainen Anonymos-kopiokin on värvätty uhkailemaan youtubeen kaikkia, jotka pitävät Shanannia huonona vaimona tai äitinä tämän Thrive-videoiden perusteella.

Niin kuules vihaa.. ja jos mennään sinne ihan alkulähteille, niin NK on itse stalkannut/vakoillut toista, eli S:a! Hän on puhunut niin pas....aa poliisikuulusteluissa, että on aivan saman tason ääliö, kuin mitä C:s ja tavallaan vielä pahempi, koska hänen ”älyään” ei ole otettu esiin.

Se,että C:s on sairas, niin häneltä ei voi edes vaatia mitään. NK teki siirtonsa, luikerteli kun boa kaislikossa, ja sumeilematta soluttautui perheen sisäiseen mailmaan. NK oli siitä viheliäinen, että hän täydessä ymmärryksessä (tiesi kaiken S:sta, siis kaiken) ja sai änkötettyä itsensä läpi siitä seulasta, joka koski S:n raskautta. Hän oli stalkannut S:n kaiken tietopohjan, mutta hän ei välittänyt mistään mitään. Hän ei hävennyt mitään.

NK molotti poliiseille... ”ou nou minä en todellakaan olis tehny sitä enkä tätä yms yms.. ” ja jotenkin tuntui siltä, että koska kuulusteltavana oli ”täysin kah jo ja sitten ’kaikilla propuilla kulkeva Kessinger’, niin oli hyvä vertauspohja tyhmille poliiseille, koska oli kaksi hahmoa, josta valita, kumpiko puhuu mukamas totta.

Minulle on aivan sama, mitä/missä tuo akka itseään pitää, mutta ihan kaikille ei kaikki mene läpi.

Minulle ei ainakaan. Mistään vihasta ei kannanotossani ole kyse, vaan oikeudentuntoni puhuu ja sitä on vaikea hämätä.

Vierailija
7552/8526 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset vihaavat tuota NK:ta niin hirveästi, että he haluavat että hän on syyllinen murhiin. Uskon, että suurin osa haluaisi, että hänet vaikka lavastetaan syylliseksi keinolla millä hyvänsä.

Tavallaan hän on ansainnut tulla vihatuksi, koska kukapa tykkää naisista jotka vamppailee muiden miehiä. Mutta että näin kauhea, miltei maailmanlaajuinen vihakampanja! Eikö se ole vähän liioteltua. Eikö jokainen ole tehnyt vielä kolmikymppisenäkin virheitä? Ainakin minä olen tehnyt, vaikken varattujen miesten kanssa olekaan pelehtinyt.

Suurin osa tuota ylimaallista vihakampanjointia on nk. Shinersien masinoimaa. Heidän pyhimyksensä Shanann, jolle he rakentelevat alttareita ja perustavat muistopäivää, on tullut loukatuksi tämän NK:n taholta. Siksi he eivät suostu päästämään häntä pälkähästä vaan levittelevät youtubessa ja keskustelupalstoilla jotain muka uutta todistusaineistoa NK:ta kohtaan edelleenkin. Vuosi tapahtumien jälkeen.

Itse uskon, että jos Shanann vielä eläisi, hän kävisi NK:n luona ja näyttäisi muijalle tupenrapinat. Mutta sanoisi muille, että tukkikaa jo turpanne älkääkä puuttuko toisten asioihin. Hän oli tulinen nainen, mutta jotenkin luulen ettei kukaan ihminen haluaisi muistokseen järjestettävän tällaista hulabaloota, mikä tästä jutusta on tehty.

Mikä pakko Shanannin veljen ja äidinkään on päivät pitkät roikkua youtubessa ja uhriutua, kun jotkut siellä haukkuvat Shanannin olleen huono äiti. Vaikka he kuinka siellä yrittävät vaientaa kriittiset äänet Shananniin liittyen, niin eivät he voi määrätä puolen maailman mielipiteitä. Miksi tuhlata suruaikaa tuollaiseen tappelemiseen tuulimyllyjä vastaan. Jonkinlainen Anonymos-kopiokin on värvätty uhkailemaan youtubeen kaikkia, jotka pitävät Shanannia huonona vaimona tai äitinä tämän Thrive-videoiden perusteella.

Niin kuules vihaa.. ja jos mennään sinne ihan alkulähteille, niin NK on itse stalkannut/vakoillut toista, eli S:a! Hän on puhunut niin pas....aa poliisikuulusteluissa, että on aivan saman tason ääliö, kuin mitä C:s ja tavallaan vielä pahempi, koska hänen ”älyään” ei ole otettu esiin.

Se,että C:s on sairas, niin häneltä ei voi edes vaatia mitään. NK teki siirtonsa, luikerteli kun boa kaislikossa, ja sumeilematta soluttautui perheen sisäiseen mailmaan. NK oli siitä viheliäinen, että hän täydessä ymmärryksessä (tiesi kaiken S:sta, siis kaiken) ja sai änkötettyä itsensä läpi siitä seulasta, joka koski S:n raskautta. Hän oli stalkannut S:n kaiken tietopohjan, mutta hän ei välittänyt mistään mitään. Hän ei hävennyt mitään.

NK molotti poliiseille... ”ou nou minä en todellakaan olis tehny sitä enkä tätä yms yms.. ” ja jotenkin tuntui siltä, että koska kuulusteltavana oli ”täysin kah jo ja sitten ’kaikilla propuilla kulkeva Kessinger’, niin oli hyvä vertauspohja tyhmille poliiseille, koska oli kaksi hahmoa, josta valita, kumpiko puhuu mukamas totta.

Minulle on aivan sama, mitä/missä tuo akka itseään pitää, mutta ihan kaikille ei kaikki mene läpi.

Minulle ei ainakaan. Mistään vihasta ei kannanotossani ole kyse, vaan oikeudentuntoni puhuu ja sitä on vaikea hämätä.

On hän (NK) minunkin mielestäni jotenkin outo tapaus, kun ei tippaakaan häntä häirinnyt pienet lapset ja raskaana oleva vaimo tuon miehen taustalla. Tosin CW valehteli hänellekin suut silmät täyteen miten (muka) olivat puhuneet jo eroamisesta, ymv valhetta - ja NK alkoi aikamoisella vauhdilla touhottomaan asuntoa ja "auttamaan  järjestelmään tulevaisuutta" Christopher Wattsille. Mutta siltikin . . .meni jopa Shanannin kotiin kyylimään kun tämä oli poissa.

Kaiken kruunaa tuo kikatus tuossa videolla kun soittaa hullu-Wattsille. 

Mielestäni se on karmiva.

Vierailija
7553/8526 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että miksi juuri tämä juttu on aivan avoimesti nähtävillä netissä kuulusteluvideoista jopa NK:n ystävän seksielään. Kaikki kirjeet, sairaskertomukset, ystävien mielipiteet ym.

Uskoisin että vastaus on sosiaalisen median aikakausi, mitä elämme.

Ihmiset jakaa elämäänsä avoimesti internetissä nonstoppina (tyyliin Shanann --> hän kuvasi koko ajan elämäänsä ja päivitti sosiaalisen median eri instanssejaan ahkerasti ja säännöllisesti --> avasi elämänsä ja perheensä julkiseen vuorovaikutukseen ).

Jos ajatellaan (täysin hypoteettisesti! ) että NK olisikin ehkä koko karmean tragedian primus-motor ja alkuunpanija. Siinä tapauksessa Shanann W teki kohtalokkaan virheen jakaessaan elämänsä sosiaalisessa mediassa, mikäli juonikas toinen nainen sai esimerkiksi sieltä idiksen haluta hänen elämänsä (miehensä) . . .?

Vierailija
7554/8526 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lisätä tähän, että kyllähän nämä salakavalat Christopher Watts-tyypit osaa muijia vedättää ihan kuus nolla. Pepsodent hymy  ja hali syykkyyn komeaa vartaloaan vasten niin muija on ihan "ouh thank juu Christopher" kuten NK tuossa videolla ihan onnessaan kiittelee vielä äijää.

Vierailija
7555/8526 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Chrisin päivät kuluvat vankilassa. Loppuelämä siellä. Miltäköhän tuntuu herätä aina uuteen, samanlaiseen, vangittuun päivään. Ei koskaan enää vapautta.

Itse päättäisin päiväni.

Vierailija
7556/8526 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chriss on ainakin youtuben videossa, jossa istuu vihreä vankipaita päällä ihan sen näköinen ilmeeltään, että ”mahtavaa, ei huolen häivää”. Olkapäänsä ja kätensä suorastaan näyttää valuvan alas rentoutta....vapautuneisuutta..

Ehkä se oli alkuhuumaansa siitä kaikesta rumbasta, mitä elämä oli siihen asti ollut, ja vasta myöhemmin saattoi alata käsittämään, missä sitä elämä kuuluu, ja mihin se päättyy. Selliin.

Vierailija
7557/8526 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei todellakaan tiedetä, mitä S:n olisi Chrisille ja Kessingerille sanonut tai järjestänyt,jos olisi hengissä jostakin syystä säilynyt.Purematta hän ei olisi mitään niellyt, ei sellaista keneltäkään voisi edes vaatia. Leijonaemo olisi varmasti noussut tassuilleen, ja hän tuskin olisi säästellyt mitään. Vaikka Chrisistä ja NK:sta olisi kuvia tms julkaistu, hänelle olisi riittänyt, kunhan pääsisi eroon iljetyksestä.

Eri asia on, että miten media tuossa tapauksessa olisi suhtautunut ja minkälaista materiaalia netissä olisi julkaistu.

Vierailija
7558/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että koulutetut ja kokeneet FBI- Tammyt ja Coderit osaavat työnsä. Ehkä jopa paremmin kuin minä osaisin :D

Vierailija
7559/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hyvin poliisit osaa hommansa, ihan kuin suomessakin, ei ne virheitä tee. Oli vain niin surkuhupaisaa katsoa sitä NK:ta siellä kuulusteluhuoneessa, jossa tämä erittäin asiantunteva FBI-n’ko mies oli häntä kuulustelemassa, miten poliisisedän naama melkein löytyi NK:n haarovälistä ja kemiaa oli niin kummankin välillä, että hyvä kunnei paperit pöydällä syttyneet palamaan. Ei ole yhtään sanottua, etteikö tää haisuper se NK löydy tuonkin miehen kylppäristä peilinedestä. En ihmettelisi pätkääkään. Että se tästä ”poliisiosaamisesta”. Eikai tämänkään poliisin ( FBI ) kannattanut lypsävää lehmää tap paa?

Vierailija
7560/8526 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla vanhaa valvontakamera kuvaa kun siellä asunnolla kävi joskus.Jos olis lastausaamusta niin kyllähän se tutkittu olis.En luota yhtään siihen mieheen(en muista nimeä) joka kyseisen pätkän laitto.Menihän sillä moni muukin juttu yli hilseen. Huijariksi sanotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän