Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
Cindy Wattsin haastattelusta saa myös inhottavan kuvan hänestä- kannattaa katsoa jos et vielä ole katsonut. Ja itselleni ehkä viimeinen pisara tuo oikeudenkäynti jossa Cindy luettuaan oman poikansa kehumis-lausuntonsa kääntyy kultapoikansa puoleen :" We forgive you son!"
Tuo tuntui mielestäsi suorastaan kusemiselta Shannannin omaisten surun päälle- Omaiset istuivat kuitenkin vain muutamien metrien päässä Cindyn julistaessa anteeksiantoa pojalleen.
Joskus kannattaisi pitää se leipäläpensä kiinni ja tässä kohtaa olisi kannattanut olla nöyränä hiljaa jos ei anteeksi osaa pyytää.
Myrskyluodon Maija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis minulla on mennyt ohi, että mitä niin kauheaa tämä Cindy Watts on tehnyt, kun häntä täällä vihataan niin suunnattomasti. Ei varmastikaan mikään ihanneanoppi ollut, mutta näinköhän Shanannkaan oli ihanneminiä. Onko Cindy puolustellut Chrisin tekoja vai mitä? En jaksa alkaa tätä ketjua kahlaamaan alusta loppuun, mutta ymmärrän, jos kukaan ei jaksa alkaa selostamaan tuota...
Esim Shanannin häät. Ei ensinnäkään mennyt itse sinne. Ja toiseksi Chrisin sisko "auttoi" Shanannia hääkutsujen lähettämisessä, paitsi että jätti osan Shanannin kutsuista lähettämättä. Eipä ole vaikea arvata kenellä oli sormensa pelissä.
Ei myöskään välittänyt lapsenlapsen pähkinäallergiasta.
Edelleen nyt uskoo myös että S tappoi lapset.
Ymmärsin jostain videosta että Cindy Watts levitti tätä idea senkin jälkeen kun Chris myönsi tukehduttaneensa lapset. En kuunnellut niin tarkasti että mihin toi perustui mutta jotenkin noin se meni. Ei varma fakta.
Tuo Chrisin haastattelu on tehty helmikuussa. Muutama päivä sitten Critical Kay -tubettajan vieraana oli kaksi Cindy Wattsin tuntevaa nuorta naista. He sanoivat, että nyt kun Chris on vanhemmilleenkin itse kertonut totuuden, he vihdoin uskovat Chrisin syyllisyyteen. Myös kertovat, että Cindy on nyt murtunut eikä pysty edes puhumaan ystävilleen.
Naiset olivat siinä vihaisia Chrisille ja juuri siksi, että hän oli valehdellut isälleen eikä korjannut sitä heille ennen kuin nyt kun haastattelu tulee julki. Vanhemmat eivät olleet kyenneet uskomaan, että Chris olisi valehdellut isälleen ja siksi puolustivat poikaansa. Nyt ovat täysin murtuneita koko perhe. Toinen naisista tunsi myös Chrisin ja Chrisin siskon.
Pääsikö sinne Wattsien taloon mitään muuta kautta, kuin naapurien näyttämässä videotallenteesa(joka koski lastausvaihetta)?
Eli näyttikö ulkovideo kamera vain sisäovelle. Miksei Kessingerin menoa/poistumista murhayöltä näkynyt, JOS se oli talossa?
Luikkiko se autotallin kautta? Onko tästä mitään tietoa? Koira haukkui ainakin muille taloon tulleille vieraille(poliisit mm) eli olis luullu NK reagoivan, ja naapurit ois ihmetelleet haukuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Chris tuossa viimeisimmässä haastattelussa kertonut, että se viha Shanannia kohtaan kasvoi jo aiemmin. Ja että jollain lailla siihen liittyi ajatus hänen tappamisestaan ja se otti muotoa hänen päässään jo aiemmin. Siten ettei varmaksi tietänyt tuleeko toteuttamaan sitä kuitenkaan. Tavallaan tiesi tappamisen vääräksi ja pois suljetuksi, kuitenkin se ajatus jo pyöri siellä päässä aiemmin.
Muistaako joku muu kuulleensa tällaista siinä?
Joo, noin se taisi mennä. Mutta jos vaihtaa työvuoronsa hyvin epätavallisella tavalla niin ei oikein voi minusta piiloutua sen taakse että en minä sitä suunnitellut etukäteen vaan ihan vain pimahdin yhtäkkiä koska patoutunut viha ja muutenkin Shanannin syy, mitä puhui huoltajuudesta. Varmasti suurimmalla osalla suunnitelluista murhista homma alkaa päiväunelmista joita ei tiedä toteuttaako vai ei.
Itse en saanut kuvaa, että Chris itse väittäisi saaneensa hetkellisen napsahduksen, jonka vallassa toimi. Minusta hän myöntää, että oli jo jonkin aikaa ollut vihaa ja väkivaltaisia kuvitelmia ja hen kiri koksen pyörittämistä päässään. Ja huumaavaa vapautta kesällä ilman huolta perheestä. Ja sitten Chris kuvaa, ettei enää kyennyt lopulta kyennyt tukahduttamaan niitä vaan ne vihan tunteet ottivat vallan ja hän alkoi toimia viimeisen riidan aikana.
Mun mielestä napsahdusta ja mielenhäiriötä on muut tuoneet enemmän esiin. Minusta Chris ei mitenkään kiellä, etteikö olisi suunnitellut t a ppamista jo kesän ajan.
Kun poliisit oli kuvanneet näitä Wattsien talossa makkareissa olevia lakanoita, (mittasuhdelaitteet kuusiokulmine) oli ”ruskehtavien länttien” kohdilla.. niin eikös ne olleet sängyn lakanoita/lakana?
Jos oli, selviskö, mitä ne läntit sisälsi?
Ajattelin vain, että rikostutkinta luulisi selvittävän tällaiset nopeasti. Ja myös sen, kenen eritteitä ne oli, ja niiden aikaraja, kauanko ne on lakanoissa olleet,
Kysyn tätä siksi, että Kessinger laittoi Chrissille viestinä muistutuksen, että muistaa viedä lakanat pesuun!!!! Olikos se 13.8 aamun viestissä... ja oli epämääräisen huolestunut, ja käytti ”epätyypillistä” kerrontaa tässä viestin sisällössä.
Sanoi, että koska hän haluaa, että on siistiä.
Siis mua jäynää tää viesti ihan sikapossuna!
En tiedä onko samat lakanat mutta ripsiväriä oli löytynyt jostain petivaatteesta melko paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Chris tuossa viimeisimmässä haastattelussa kertonut, että se viha Shanannia kohtaan kasvoi jo aiemmin. Ja että jollain lailla siihen liittyi ajatus hänen tappamisestaan ja se otti muotoa hänen päässään jo aiemmin. Siten ettei varmaksi tietänyt tuleeko toteuttamaan sitä kuitenkaan. Tavallaan tiesi tappamisen vääräksi ja pois suljetuksi, kuitenkin se ajatus jo pyöri siellä päässä aiemmin.
Joo, noin se taisi mennä. Mutta jos vaihtaa työvuoronsa hyvin epätavallisella tavalla niin ei oikein voi minusta piiloutua sen taakse että en minä sitä suunnitellut etukäteen vaan ihan vain pimahdin yhtäkkiä koska patoutunut viha ja muutenkin Shanannin syy, mitä puhui huoltajuudesta. Varmasti suurimmalla osalla suunnitelluista murhista homma alkaa päiväunelmista joita ei tiedä toteuttaako vai ei.
Itse en saanut kuvaa, että Chris itse väittäisi saaneensa hetkellisen napsahduksen, jonka vallassa toimi. Minusta hän myöntää, että oli jo jonkin aikaa ollut vihaa ja väkivaltaisia kuvitelmia ja hen kiri koksen pyörittämistä päässään. Ja huumaavaa vapautta kesällä ilman huolta perheestä. Ja sitten Chris kuvaa, ettei enää kyennyt lopulta kyennyt tukahduttamaan niitä vaan ne vihan tunteet ottivat vallan ja hän alkoi toimia viimeisen riidan aikana.
Mun mielestä napsahdusta ja mielenhäiriötä on muut tuoneet enemmän esiin. Minusta Chris ei mitenkään kiellä, etteikö olisi suunnitellut t a ppamista jo kesän ajan.
Myös Shanann puhui viesteissään ystävilleen, ettei tunne enää Chrisiä. Ja että pelkää nyt olla Chrisin kanssa kun on raskaanakin. Eli Shanannkin oli huomannut jotain pelottavaa ja outoa Chrisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo täytyy ottaa takaisin sen verran että ei tainnutkaan niin kovasti kiistää teon suunnitelmallisuutta. Äkilliseen napsahtamiseen en minäkään usko- Chrisin mielenmaailmassa on varmasti aina ollut jotain perustavanlaatuista häikkää tunnepuolella-
Haastattelussa naispuolinen "Tammy"-poliisi taisi kysyä onko Chrisillä psykiatrian tapaamisia vankilassa johon Chris totesi että ei varsinaisesti mutta vankilan psykologi on kyllä käynyt kysymässä tarvitseeko Chris jotakin.
Toisaalta Chris lojuu vankilassa lopun ikänsä joten hänen mielenliikkeillä ei kai ole niin merkitystä mutta jotenkin mielestäni olisi kuitenkin tärkeä että tämmöisten "rajatapausten" kaalit tutkittaisiin perin pohjin- Ei välttämättä Chrisin itsensä mutta ihmiskunnan vuoksi. Harmi jos näin ei tehdä. No ehkä joskus tulevaisuudessa Chrisiä tullaan pyytämään jonkun muun tahon tutkimuksen "koekaniiniksi"...i hope
Myrskyluodon Maija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Shanann puhui viesteissään ystävilleen, ettei tunne enää Chrisiä. Ja että pelkää nyt olla Chrisin kanssa kun on raskaanakin. Eli Shanannkin oli huomannut jotain pelottavaa ja outoa Chrisissä.
Tämän minäkin olen lukenut. Niin surku, kun ei ehtinyt turvaan lasten kanssa.
Joku nyt täällä ottaa jokaisen eriävän mielipiteen henkilökohtaisena hyökkäyksenä. Keskusteluun kuuluu se, että erilaisia mielipiteitä esitetään. Olisi suotavaa, että mielipide osataan perustella ja että se perustuu jutun faktoihin, eikä esim. faktojen kanssa täysin ristiriidassa oleviin omiin näkemyksiin, kokemuksiin tai tuntemuksiin. Tätä keskustelua on kuitenkin käyty aika kauan ja jutun tiimoilta on paljon tietoa saatavilla mm. discovery, kuulustelunauhat ja haastattelut, jotka kaikki löytyy helposti youtubesta.
Uutta tietoa ja näkökulmia on aina mielenkiintoista lukea, koska joku on saattanut löytää tai hoksata puuttuneen palasen tästä kokonaisuudesta. Esimerkkinä Armchair Detective joka näki lapsen varjon videoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kiitos että muotoilit tämän tänne. Olikohan siinä jotain myös, että kun hän la maksoi NK:n ruuan luottokortilla, se oli jollain lailla kohtalokasta. Oliko sitten se, että kertoo suhteesta S:lle vai tappaminen mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kun poliisit oli kuvanneet näitä Wattsien talossa makkareissa olevia lakanoita, (mittasuhdelaitteet kuusiokulmine) oli ”ruskehtavien länttien” kohdilla.. niin eikös ne olleet sängyn lakanoita/lakana?
Ajattelin vain, että rikostutkinta luulisi selvittävän tällaiset nopeasti. Ja myös sen, kenen eritteitä ne oli, ja niiden aikaraja, kauanko ne on lakanoissa olleet,Kysyn tätä siksi, että Kessinger laittoi Chrissille viestinä muistutuksen, että muistaa viedä lakanat pesuun!!!! Olikos se 13.8 aamun viestissä... ja oli epämääräisen huolestunut, ja käytti ”epätyypillistä” kerrontaa tässä viestin sisällössä.
Sanoi, että koska hän haluaa, että on siistiä.Siis mua jäynää tää viesti ihan sikapossuna!
Varmaan, kun et ymmärrä englantia.
Niin mä kans veikkaan, että koska oli pyöritellyt mielessään Shanannin pyyhkimistä elävien kirjoista, ehkä aluksi ihan vain utopistisenakin kelana, niin siitä oli ajan kanssa sitten tullut tutumpi ajatus ja sitä myöten "sallitumpi" eli normaalimpi ajatus. Tiedätte varmaan kaikki, että kun jotain uutta asiaa toistaa tarpeeksi pitkään, siihen tottuu ja siitä tulee uusi "tavallinen". Jonkinlaisen oman kuplansa sisällä hän on elänyt, johtuen varmaankin jonkinlaisesta sulkeutuneisuudesta / epäempaattisuudesta - ollut omassa kuplassaan etäällä toisista ihmisistä henkisesti, vaikka elämänsä onkin viettänyt muiden seurassa fyysisesti. Periaatteessa uskon myös, että jos hän ei olisi toiminut silloin kuin toimi, hän olisi yhtä lailla voinut kasvaa noista ajatuksista ulos. Se pyöri mielessä siis sopivan aikaa näiden tekojen todeksi tuloon. Ei ollut ehkä ehtinyt siitä fantasian asteesta päästä vielä mielessään järjen tasolle, jossa olisi voinut todeta, että ei siitä kuitenkaan voi päästä pälkähästä.
Valitettavasti uskon että tällaisia ihmisiä on paljon enemmän kuin osaamme kuvitella. Hän ei ollut mikään predato'r vaan jotenkin vaan... päässä raksuttaa vähän eri äänellä kuin meillä muilla. Luulen, että tytöt pääsivät hengestään Chrisin itsesuojeluvaiston takia. Paljonpuhuvaa on se, että tyttöjen henget olivat isälle merkityksettömämpiä kuin hänen omansa. Eikä se mikään ihme ole, kun miettii että kyseessä on tuollainen tunteeton / itsekäs / tunnekehitykseltään jotenkin vinksahtanut hyypiö. En jaksa tai halua uskoa, että hän varsinaisesti halusi satuttaa ketään mutta hänen täytyi saada toteuttaa omaa vapauttaan ja siinä ei kukaan saanut olla esteenä. Tosi surullista ja kamalaa.
Heiiii tänä yönäkö se uusi Dr. Phil-jakso tulee missä Shannannin vanhemmat? Onko tietoa...?
Myrskyluodon Maija
Autismiepäilyille piste siitä että työkaverit kutsu Chrisia joskus ainakin "rain maniksi".
Vierailija kirjoitti:
Autismiepäilyille piste siitä että työkaverit kutsu Chrisia joskus ainakin "rain maniksi".
Öljyhommiin liittyvän kiinnostuksen ja osaamisen takia.
Voi olla, että Kessingerin osuutta tutkitaan parhaillaan. Huomasitteko, miten tutkijat lähestyivät aihetta: ensin huumorin varjolla viitaten siihen kahjoon huulitäytetyyppiin ja kanansiipinaiseen ja sitten jatkoivat siitä Kessingeriin. He eivät halunneet että CW:llä alkaa soida mitään hälytyskelloja heidän todellisista motiiveistaan. Siksi koko haastattelun sävy oli niin tuttavallinen ja leppoisa. Mutta ei nuo FBI haastattelijat huvikseen ketään käy haastattelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vain, että rikostutkinta luulisi selvittävän tällaiset nopeasti. Ja myös sen, kenen eritteitä ne oli, ja niiden aikaraja, kauanko ne on lakanoissa olleet,Kysyn tätä siksi, että Kessinger laittoi Chrissille viestinä muistutuksen, että muistaa viedä lakanat pesuun!!!! Olikos se 13.8 aamun viestissä... ja oli epämääräisen huolestunut, ja käytti ”epätyypillistä” kerrontaa tässä viestin sisällössä.
Sanoi, että koska hän haluaa, että on siistiä.Siis mua jäynää tää viesti ihan sikapossuna!
En ole tällaisesta lukenutkaan vielä, mutta päättelisin, että kun shannan on tullut kotiin ja nähnyt likaiset lakanat, on syntynyt riita joka oli kohtalokas. Nk on ollut huolissaan joko pettämisen paljastumisesta, tai murhapaikalle jälkien jättämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä täällä tää aivoton apina taas huutelee ihmisten englanninkielen taidoista? Suksi v......uun!
Oikeesti!
Jätä huomiotta!
Ei. Todettu perättömäksi samoin kuin se joku tinder-nainen.