Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas uskon että hullun raivo on juuri on/Off ja että tappamiseen tarvitaan juurikin ääritila
Joo, mutta Chris suunnitteli tekonsa etukäteen.
Vaikka suunnittelee etukäteen, raivosta senkin täytyy lähteä, ei se mitään hellyyttäkään oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shannanilla oli löydettäessä rintaliivit päällä t-paidan alla. Jos olivat harrastaneet seksiä, niin miksi hän olisi sen jälkeen pukenut ne yöksi ylleen? Toki ovat voineet touhuta vaatteet osittain päällä. Naiset kuitenkaan eivät yleensä laita nukkumaan rintaliivit yllään.
Sitä kysyttiin C:ltä, sanoi että joskus harrastivat seksiä niin että S:llä oli paita päällä ja ettei lennon jälkeen ollut pessyt edes meikkejä.
Itse en kyllä usko siihen seksiin tai siihen että S olisi ollut edes hereillä kuristuksen aikaan.
Koko Chrisin selostus kuristamisesta oli niin laalaa-maasta. Mietti siinä viitaten omaan raamattuharrastuneisuuteensa että jospa Shanann ei pyristellyt vastaan koska Shanann pohti kuten raamatussa että antakaa anteeksi heille sillä he eivät tiedä mitä tekevät. YEAH RIGHT. En usko sanaakaan mitä Chris puhuu.
Mielipiteet voivat olla erilaisia, siinä ei ole mitään pahaa. Mutta täällä on käyty kirjoittajien kimppuun syyttämällä heitä mm. siitä että heidän mielestään Shanann ja lapset ansaitsivat tuollaisen hirvittävän kohtalon. Ja vain siksi, että on pohdiskeltu esim. mustasukkaisuuden tai dominoivan vaimon tossun alla olon aiheuttaneen Chris Wattsin sekoamisen.
On myös väitetty, että jotkut kirjoittajat ovat rakastuneet Chris Wattsiin ja kirjoittelevat mu rhaajavangeille ja toivovat pääsevänsä heidän kanssaan naimisiin. Jossain vaiheessa myös verrattiin sitä, että pohtii syitä Chris Wattsin mahdolliseen pimahtamiseen, että se on sama kuin suojelisi pedofiileja.
Ala-arvoisia syytöksiä on kirjoittajille heitelty. Ja vain siksi, että joku on pohtinut kokonaistilannetta ja sosiaalista ympäristöä hirmutekojen vaikuttimena. Eikä ole kommentissaan solvannut joko Chris Wattsia tai Cindy Wattsia tai NK:ta.
Eriävät mielipiteet ovat ok, mutta ei toisten kirjoittajien syyttäminen edellä mainitun kaltaisista asioista ei.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteet voivat olla erilaisia, siinä ei ole mitään pahaa. Mutta täällä on käyty kirjoittajien kimppuun syyttämällä heitä mm. siitä että heidän mielestään Shanann ja lapset ansaitsivat tuollaisen hirvittävän kohtalon. Ja vain siksi, että on pohdiskeltu esim. mustasukkaisuuden tai dominoivan vaimon tossun alla olon aiheuttaneen Chris Wattsin sekoamisen.
On myös väitetty, että jotkut kirjoittajat ovat rakastuneet Chris Wattsiin ja kirjoittelevat mu rhaajavangeille ja toivovat pääsevänsä heidän kanssaan naimisiin. Jossain vaiheessa myös verrattiin sitä, että pohtii syitä Chris Wattsin mahdolliseen pimahtamiseen, että se on sama kuin suojelisi pedofiileja.
Ala-arvoisia syytöksiä on kirjoittajille heitelty. Ja vain siksi, että joku on pohtinut kokonaistilannetta ja sosiaalista ympäristöä hirmutekojen vaikuttimena. Eikä ole kommentissaan solvannut joko Chris Wattsia tai Cindy Wattsia tai NK:ta.
Eriävät mielipiteet ovat ok, mutta ei toisten kirjoittajien syyttäminen edellä mainitun kaltaisista asioista ei.
Tässä nyt on vauhkottu että on porukalla käyty jonkun kimppuun mielipiteen vuoksi, oikeasti kyseessähän on tasan yksi viesti kutakin. Kukaan ei kompannut tuon "kirjoittajat rakastuneet"-viestin kanssa.
Niin eikä siinä jos joku sanoo että Chris oli liian pitkään kokenut olevansa tossun alla ja pimahti niin siitä ei tarvitse vetää sellasta johtopäätöstä että se joka näin sanoo hyväksyy Shanonin tappamisen. Ne ovat kaksi täysin eri asiaa. Voimme mitä mitä Chris on miettinyt silti missään nimessä hyväksymättä tekoja.
Siis:voimme miettiä mitä Chris on miettinyt eikä se tarkoita tekojen hyväksymistä millään tasolla.
4258 Kirjoittajalle:
Annetaan ihmisten pohtia ja ajatella. Kukaan ei täällä toistaan tunne, EIKÄ anonyyminä kenenkään kasvot/identiteetti ryvety.
Tätä kutsutaan nimellä KESKUSTELUPALSTA.
Jos tähän ”chat” systeemiin haluaa lähteä mukaan, niin mitä siinä sitten pillittää.
Minä ainakin tiedän mikä on homman nimi, kun keskustellaan, en minä provosoidu.
Vierailija kirjoitti:
Niin eikä siinä jos joku sanoo että Chris oli liian pitkään kokenut olevansa tossun alla ja pimahti niin siitä ei tarvitse vetää sellasta johtopäätöstä että se joka näin sanoo hyväksyy Shanonin tappamisen. Ne ovat kaksi täysin eri asiaa. Voimme mitä mitä Chris on miettinyt silti missään nimessä hyväksymättä tekoja.
Mä en ole kyllä tälläistä trendiä ketjussa nähnyt, eli puhutteko nyt ihan yksittäisistä viesteistä?
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin!
Täällä analysoidaan tarkastikin Chriss Wattsin käytöstä useammassakin videossa:
Edellisen linkin videot ovat psykologiaa opiskelleen ja terapeuttina toimivan ammattilaisen tekemiä. Ottaa kantaa myös Chrisin vanhempiin ja Kessingeriin.
Keskustelu on nyt saanut ihme jankaamisen toisten mielipiteitä kohtaan.Lähdettäiskö jatkossa siitä että varmaan yksikään kirjoittaja ei hyväksy C tekosia. Minusta on hyvä keskustella laidastalaitaan tekoa ja mahdollisia vaikuttimia tekoon. Kunnioitetaan toistemme mielipidettä ja erilaista näkemystä asioista. Sese just onkin tän jutun suola.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu on nyt saanut ihme jankaamisen toisten mielipiteitä kohtaan.Lähdettäiskö jatkossa siitä että varmaan yksikään kirjoittaja ei hyväksy C tekosia. Minusta on hyvä keskustella laidastalaitaan tekoa ja mahdollisia vaikuttimia tekoon. Kunnioitetaan toistemme mielipidettä ja erilaista näkemystä asioista. Sese just onkin tän jutun suola.
Ja ei välitetä yksittäisistä asiattomista viesteistä tai alapeukuista ylipäätään. Ohittaa ja jatkaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tuon lynkatun kirjoituksen kirjoittaja se, joka lisäsi kirjoitukseensa sen että älkää naiset aina naputtako miehillenne? Siinä tapauksessa ymmärrän että tuli kuraa niskaan.
No jos oli tuo samainen tyyppi, niin minä ainakin vastasin hänelle, ja siis asiallisesti vastasin ilman räyhäämistä, että kyllä miehissäkin on näitä naputtajia, kun esim. omanikin on sellainen. Kyllä voin omasta kokemuksesta sanoa, että se MIEHEN jatkuvan nalkutuksen ja jäkätyksen kuunteleminen _joka ikisestä asiasta_ on todella kuluttavaa, varsinkin kun se on enimmäkseen aiheetonta pilkun viilaamista ja mies itse on kova sotkemaan yms, eli minullakin olisi aihetta jäkättää.
Itse ajattelen että tämä Chrisin tunnustus johtuu paljolti tuosta uskoontulosta ja suurin asia joka häntä on hauntannut on että kuulee tyttärensä äänen "Daddy!No!" aina kun sulkee silmänsä. Ajatteli varmaan että tunnustuksen myötä äänet lakkaa ja saa rauhan Jumalankin kanssa. Tässä asiassa päätti siis olla rehellinen, ja vain tässä, koska se niin piinaa häntä. Muut asiat- hänen mielestään ne "ei niin välttämättömät" voikin jättää vielä pimentoon. Esim.Kessingerin suojelu, ja se että juu rakasteltiin siinä vielä eli en suunnitellut murhaa etukäteen jne.
Ne kun eivät niin piinaa eikä hänen mielestään kuulu muille
Ja ja jaaa 4243 se senkun vaan jaksaa tätä riitaansa kylvää...menee irvistelyksi, joka on lapsellista ja mautonta.
Jos omat ideat ei mene hyväksyntään ja muut ole ihan, että jee jee hyvä hyvä, niin pitääkö vetää luumu nenään. Pakko oli huomauttaa, kunnei tässä oo rautalankaakaan ostettuna.
Mä epäilen että se kertoi noi kauheat asiat tytöistä a) siksi ettei se tajua psykopaattina ihan loppuun asti miten hirveitä ne on, eihän ne häntä itseäänkään mitenkään isommin hetkauttaneet. Ja b) hän kuvitteli että jos hän kertoo jotain oikein itselleen epäedullista (totta tai valhetta) niin sitten ihmiset uskoo todennäköisemmin kaikki hänen lukuisat valheensa.
Bella oli sanonut automatkalla öljykentälle, että autossa haisee. Oli varmaan Shananin kakka, joka oli kuristamisen jälkeen tullut housuun.
Mitenkähän Chriss on kaikki vuodet siellä perheensä kanssa nämä vastoinkäymiset selvittänyt. Tarkoitan, kun lapset itkee ja on ollut kaikenlaista, missä tarvitsee osoittaa empatiaa. Onkohan siitä täällä keskusteltu, kun en oo kaikkea lukenut.
Kun tunnekylmyys on noin jäätävä, onko sekin ollut ”googlattava” jostakin, että miten mun siihen pitää reagoida?
On tuo siis ihme, ellei S sitä laittanut merkille, vai tottuuko niin totaalisesti toiseen?
Ymmärrän tuon liivit päällä nukkumisen, mulla oli raskauden aikaan rinnat niin herkät että nukkuminen oli helpompaa kun rinnat oli tuetut liiveillä.