Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christopher Wattsin kuulemiset/kuulustelut ovat valehtelua alusta loppuun.
Yritti vielä tässäkin vaiheessa vaivihkaa vierittää vastuuta "raivostumisellen" Shanannin syyksi:
"Shanann sanoi ettet näe lapsia enää koskaan" .
Alhainen valhe.
Ja eläväinen juoksenteleva Ceecee ja ensimmäistä esikoulupäivää innolla odottava Bella muka kiltisti istuivat takapenkillä äitivainaa lakanaan käärittynä jaloissa?
Valhe. Ei kertonut totuutta taaskaan, halusi pitää ohjat itsellään ja focuksen pois NK:sta.
Halusi piinata lisää perhe Rzucekia "paljastamalla" yksityiskohtaista tietoa kuinka Bella pelkäsi ja kärsi hänen käsittelyssään ja todisti miten pikkusiskolle kävi.
Jos Christopher Watts olisi oikeasti "tullut uskoon" kuten väitettiin, olisi hän varmasti ihan silkasta alkeellisesta säälistä pyrkinyt säästämään Shanannin omaisia ylimääräiseltä tuskalta kaiken sen karmeuden keskellä missä he nyt elävät.
Mutta ei, taas yksi läheisensä tuhonnut ilmiselvä huomiota janoava narsisti siinä taas, valitettavasti.
Muiden tuskalla ei väliä, mutta kuunnelkaa mitä minulla on sanottavaa ja ymmärtäkää minua.
Toi väitti aluksi että Shanann oli t appanut lapsensa.
Nyt väittää että Shanann sitä ja tätä.
Varmaan fiksut tutkijat uskoivat joka ainoan sanan, koska tällä kertaa varmaankin puhui aivan totta.
Jotain tutkijat hakivat selkeästi . Lipsauttihan CW siinä pariin otteseen "we" eli me.
Jepjep. ”We had a shovel”. Vaikka sopersikin tutkijan kysyessä että tarkoitti että työpaikalla oli lapio tms.
Huomaisitko, että teki aivan yhtä kömpelöitä mokia valehdellessaan kun siinä ihan ensimmäisessä tv-haastattelussa missä Shanann lapsineen oli vasta kadonnut ja tämä valehteli ihan pokkana suut silmät täyteen ja tuumasi lopuksi : i want them back now!
Siis täsmälleen samaa schaibaa laskettelee. Keksii samalla uutta kun puhuu että saa huomiota eikä unohdeta selliin mätänemään. Mitään muuta hän ei hyödy.
Kyllä.
Lisäksi hän ei selvästi osaa esittää sitä tunnepuolta. Tiesi kyllä tilanteet jossa pitää kuulostaa itkevältä, mutta niiskutus loppuu salaman iskusta naureskeluun tai leppoisaan jutusteluun lauseen pari sanottuaan.
Lakanoista: kyllä haastattelussa oli siitä puhe, että miksi Chris otti lakanat pois sängystä. Chris vastasi jotain, että you know when you stragnle someone they go to the bathroom, eli suoli tyhjenee ihmisen kuollessa ja ilmeisesti aika voimallisesti tuollaisessa tilanteessa. Siksi Chris oli heittänyt lakanan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Yritti vielä tässäkin vaiheessa vaivihkaa vierittää vastuuta "raivostumisellen" Shanannin syyksi:
Alhainen valhe.
Ja eläväinen juoksenteleva Ceecee ja ensimmäistä esikoulupäivää innolla odottava Bella muka kiltisti istuivat takapenkillä äitivainaa lakanaan käärittynä jaloissa?
Valhe. Ei kertonut totuutta taaskaan, halusi pitää ohjat itsellään ja focuksen pois NK:sta.
Halusi piinata lisää perhe Rzucekia "paljastamalla" yksityiskohtaista tietoa kuinka Bella pelkäsi ja kärsi hänen käsittelyssään ja todisti miten pikkusiskolle kävi.
Jos Christopher Watts olisi oikeasti "tullut uskoon" kuten väitettiin, olisi hän varmasti ihan silkasta alkeellisesta säälistä pyrkinyt säästämään Shanannin omaisia ylimääräiseltä tuskalta kaiken sen karmeuden keskellä missä he nyt elävät.
Mutta ei, taas yksi läheisensä tuhonnut ilmiselvä huomiota janoava narsisti siinä taas, valitettavasti.
Muiden tuskalla ei väliä, mutta kuunnelkaa mitä minulla on sanottavaa ja ymmärtäkää minua.
Tämä. Varsinkin toi täysin epäuskottava automatka (oliko ne lapset ees istumissa? ) jossa kaksi pikkulasta oli kuolleen äitinsä kanssa autossa. Johan siinä on vaara että poliisi näkee jossain risteyksessä hätääntyneet lapset ja lähtee perään. Tai nää näkyy valvontakamerassa heilumassa. Muutenkin joku kommentoi jossain ettei Chris osannut oikein sanoa mitään järkevää yksityiskohtaa tuosta automatkasta ja sen jälkeisistä tapahtumista vaikka se olisi varmasti ollut oikeasti täysi fiasko. En usko koko juttua. Yrittää esittää ettei ollut suunnitellut lasten surmaamista.
Vierailija kirjoitti:
Lakanoista: kyllä haastattelussa oli siitä puhe, että miksi Chris otti lakanat pois sängystä. Chris vastasi jotain, että you know when you stragnle someone they go to the bathroom, eli suoli tyhjenee ihmisen kuollessa ja ilmeisesti aika voimallisesti tuollaisessa tilanteessa. Siksi Chris oli heittänyt lakanan roskiin.
Taas sitten on epäloogisuus, sillä C:ltä kysyttiin että oliko synnytys alkanut hautausvaiheessa ja hän vastasi että ei ja olisi huomannut asian koska S:llä oli tietyt alushousut. Jos siellä jo ulosteet oli niin mistä olisi huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Kun poliisit oli kuvanneet näitä Wattsien talossa makkareissa olevia lakanoita, (mittasuhdelaitteet kuusiokulmine) oli ”ruskehtavien länttien” kohdilla.. niin eikös ne olleet sängyn lakanoita/lakana?
Jos oli, selviskö, mitä ne läntit sisälsi?
Ajattelin vain, että rikostutkinta luulisi selvittävän tällaiset nopeasti. Ja myös sen, kenen eritteitä ne oli, ja niiden aikaraja, kauanko ne on lakanoissa olleet,Kysyn tätä siksi, että Kessinger laittoi Chrissille viestinä muistutuksen, että muistaa viedä lakanat pesuun!!!! Olikos se 13.8 aamun viestissä... ja oli epämääräisen huolestunut, ja käytti ”epätyypillistä” kerrontaa tässä viestin sisällössä.
Sanoi, että koska hän haluaa, että on siistiä.Siis mua jäynää tää viesti ihan sikapossuna!
Eli toisin sanoen Kessinger tiesi, että Shanannin ulosteet oli sotkenu lakanat ja muistutti Chrissiä siksi lakanoiden pesusta.
Eli joko NK ollut paikan päällä tai sitten Chris kertonu puhelimessa.
Joka tapauksessa, NK tiesi, että perhe on mur hattu!!!!
Siis eikö ole mahdollista että lakanoiden pesu koskisi sitä ettei Shanann huomaa lakanoista että ovat pyörineet Chrisin kanssa niissä? Kai poliisi nyt sentään sen olisi huomannut jos rikostoveri kehottaa siivoamaan rikospaikkaa. Ja olisiko NK ollut niin tyhmä että olisi tekstarilla niin tehnyt. Kiinni hän siitä jäisi heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun poliisit oli kuvanneet näitä Wattsien talossa makkareissa olevia lakanoita, (mittasuhdelaitteet kuusiokulmine) oli ”ruskehtavien länttien” kohdilla.. niin eikös ne olleet sängyn lakanoita/lakana?
Jos oli, selviskö, mitä ne läntit sisälsi?
Ajattelin vain, että rikostutkinta luulisi selvittävän tällaiset nopeasti. Ja myös sen, kenen eritteitä ne oli, ja niiden aikaraja, kauanko ne on lakanoissa olleet,Kysyn tätä siksi, että Kessinger laittoi Chrissille viestinä muistutuksen, että muistaa viedä lakanat pesuun!!!! Olikos se 13.8 aamun viestissä... ja oli epämääräisen huolestunut, ja käytti ”epätyypillistä” kerrontaa tässä viestin sisällössä.
Sanoi, että koska hän haluaa, että on siistiä.Siis mua jäynää tää viesti ihan sikapossuna!
Eli toisin sanoen Kessinger tiesi, että Shanannin ulosteet oli sotkenu lakanat ja muistutti Chrissiä siksi lakanoiden pesusta.
Eli joko NK ollut paikan päällä tai sitten Chris kertonu puhelimessa.
Joka tapauksessa, NK tiesi, että perhe on mur hattu!!!!
Mistä tää tulee että NK olisi sitä muistuttanut koska NK sanoi C n sanoneen hänelle että lasten lakanat oli likaiset/smelly ja että hänen piti pestä ne.
Ei NK ole kehottanut pesemään lakanoita. Joku palstalainen kertoi jonkun tuttavansa keksineen NK:n puheesta salaviestin.
MyrskyluodonMaija kirjoitti:
Heiiii tänä yönäkö se uusi Dr. Phil-jakso tulee missä Shannannin vanhemmat? Onko tietoa...?
Mun käsittääkseni tulee huomenna illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alhainen valhe.
Tämä. Varsinkin toi täysin epäuskottava automatka (oliko ne lapset ees istumissa? ) jossa kaksi pikkulasta oli kuolleen äitinsä kanssa autossa. Johan siinä on vaara että poliisi näkee jossain risteyksessä hätääntyneet lapset ja lähtee perään. Tai nää näkyy valvontakamerassa heilumassa. Muutenkin joku kommentoi jossain ettei Chris osannut oikein sanoa mitään järkevää yksityiskohtaa tuosta automatkasta ja sen jälkeisistä tapahtumista vaikka se olisi varmasti ollut oikeasti täysi fiasko. En usko koko juttua. Yrittää esittää ettei ollut suunnitellut lasten surmaamista.
Aivan. Ajattellaanpa matkan kestoa sinne öljykentälle --45minuuttia.
Ja Bella tiesi että eka jänskä esikoulu/tarhapäivä on edessä. Onko reppu mukana jne mietitääs miten siinä täpistään ja jännitetään...
En usko että lasten elämä päättyi vasta öljykentällä.
Tämä on jotensakin erikoista, NK:lle kerrotaan että sun rakkautes niittas perheensä ja hän vastaa kaikessa rauhassa: "Tää shokeeras mua" ja sukii poninhäntäänsä. Katsokaa itse.
Haastattelijat ovat kyllä taitavia. Vaikka manipuloivat ja juksasivat Chrisin tunnustamaan ja paljastamaan tyttöjen olinpaikat, ja heidän takiaan istuu elinkautista, tuossa silti jutustelevat kuin vanhat kamut. Koko ajan ovat näennäisesti Chrisin puolella, vitsailevat ja ovat ymmärtäväisiä. Tuo on todella ovelaa. CW istuu yksin vankilasellissä päivät, viikko ja kuukausikaupalla eristyksissä ja käsityksessä, että suurin osa ihmisistä tuomitsee hänet ja vihaa häntä. Tottakai on juttutuulella kun nuo kaksi ilmaantuvat paikalle ja esittävät hänen parhaita kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alhainen valhe.
Aivan sama mitä yrittää sössöttää. Oli suunnitellut yksityiskohtia myöten.
Esimerkiksi pudotti lapsensa eri öljytankkeihin siitä syystä, ettei tankkien tasomittareissa (jotka mittaa öljytasoja) näy poikkeamia. Oli huomioinut tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alhainen valhe.
Aivan. Ajattellaanpa matkan kestoa sinne öljykentälle --45minuuttia.
Ja Bella tiesi että eka jänskä esikoulu/tarhapäivä on edessä. Onko reppu mukana jne mietitääs miten siinä täpistään ja jännitetään...
En usko että lasten elämä päättyi vasta öljykentällä.
Selvä. Mitä haet tällä takaa? Olit aiemmin sitä mieltä ettei Armchair Detectiven videolla näkynyt lapsen varjoa ja ponnaripäätä ja asian nyt tultua ilmi et suostu uskomaan toisin? Vai mitä ajat takaa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotensakin erikoista, NK:lle kerrotaan että sun rakkautes niittas perheensä ja hän vastaa kaikessa rauhassa: "Tää shokeeras mua" ja sukii poninhäntäänsä. Katsokaa itse.
Samassa videossa tuo ah-niin-aito itku...
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin inhottaa hajutoosan tyyli puhua asiasta niin kevyesti ja käyttää inhottavia kevyitä sanavalintoja kuten "wipe off his family"
WIPE OFF?!!!!!!
Onko kokonaisen perheen julmat mur-hat tälle psykonartulle pelkkää pölyjen pyyhintää muiden askareiden lomassa.?
https://www.youtube.com/watch?v=p6cxbRZn3CE
Nichole Kessinger tuossa videolla, yllä.
Minusta hän ei vaikuta vilpittömältä ja rehelliseltä.
Hän käyttäytyy kuin huono näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin inhottaa hajutoosan tyyli puhua asiasta niin kevyesti ja käyttää inhottavia kevyitä sanavalintoja kuten "wipe off his family"
WIPE OFF?!!!!!!
Onko kokonaisen perheen julmat mur-hat tälle psykonartulle pelkkää pölyjen pyyhintää muiden askareiden lomassa.?
Joo, kieltämättä erikoinen sanavalinta.
Wipe off -termiä käytetään, kun pyyhitään taulu puhtaaksi tai rätillä pyyhitään jotain näkymättömiin.
Wipe off his family = pyyhäistä perhe näkymättömiin. Voihan sen toki noinkin ilmaista.....?
Mistä ihmeestä tää porukka keksii tänne juttuja! Omasta päästä keksitään jotain tyyliin ”Chrisu narsisti kutsuu reportterit paikalle tekemään juttua, jotta saa kiduttaa Rzucekeita lisää yksityiskohdilla lasten kuolemista...”
Tämä juttu on tarpeeksi kauhea ilman kaiken maailman juorukerhoilijoiden keksimiä mielikuvitustarnoita Chris Wattsin vankilassa järkkäämistä lehdistötilaisuuksista. Minä ihmeen Hollywood-tähtenä häntä oikein jotkut pitää!
Chris Watts ei koskaan enää puhu muille kuin lähimmille perheenjäsenille ja joillekin vankitovereille. Ja viranomaisille silloin kun viranomaiset määrää, kuten nytkin viime haastattelu oli viranomaisten määräämä. Johon Chris tuotiin kysymättä häneltä mitään ja tietämättä etukäteen edes että häntä tulee joku haastattelemaan.
Huomaisitko, että teki aivan yhtä kömpelöitä mokia valehdellessaan kun siinä ihan ensimmäisessä tv-haastattelussa missä Shanann lapsineen oli vasta kadonnut ja tämä valehteli ihan pokkana suut silmät täyteen ja tuumasi lopuksi : i want them back now!
Siis täsmälleen samaa schaibaa laskettelee. Keksii samalla uutta kun puhuu että saa huomiota eikä unohdeta selliin mätänemään. Mitään muuta hän ei hyödy.