Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
3821/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saivatko tutkijat C irti, mitä kanisterissa oli? Minusta he kysyivät vain, aioitko räjäyttää(sytyttää) öljytankit tuleen...

Mietin, että meinasiko hän polttaa S ruumiin, koska sitten sen saisi tankkiin nopealla vauhdilla?

Koska autonsa se varmaan oli tankannut, ettei kai se sinne polttoainetta varannut ?

Vai tarkoituksena valella ruumis, ettei se ala haista, mutta miks jättää lakana valtoimenaan maastoon?

Polttamisesta ois noussut savu? Vai oliko se miten autiota seutua. Näytti siltä, että sinne sai ajaa ikuisuuden perille?

Olisiko mahdollista, että joku työkaveri olisi tullut paikalle? Milloin tapahtui se inhottava juttu, kun Chris ulosti haudan lähettyville? Oliko juuri tuo sana päivä? Jonkinlainen huolimattomuusvirhe tuo lakanan jättäminen on. Tiesi kuitenkin, että työkavereita on sinne tulossa.

Kun työkaveria kuultiin tutkijoiden toimsta, hän antamassaan lusunnossa kertoi että Christopher Watts oli ennen kentältä poistumistaan pysäyttänyt vielä autons ja käynyt siinä paikalla mihin S oli peitelty ulosXXXXX. Tehtyään tarpeensa hän oli vielä vilkaissut taakseen ja ajanyt pois.

Audio (ääninauha) on kuunneltavissa youtubessa, mikäli ehdin jossain välisä, linkitän sen sinulle ellei joku ennen sitä ole jo linkittänyt sitä.

Se kollegan linkitetty kuuleminen on käsitelty tässä linkissä jossain kohtaa.

Aikuinen mies, tämä työkaveri mm  itki siinä.  Kun miettii mietn NK reagoi.

Tapahtuiko tämä siis samana päivänä kun Chris hautasi Shanannin ja lapset?

Ei (täytyy jossain välissä kun ehtii tarkistaa se päivä, siitä audiosta elviää). Shanannia ja lapsiahan ei löydetty heti. He ehtivät olla kateisa päiviä ennen kuin CW tunnusti ja olinpaikat selvisivät.

CW kävi työpaikallaan siinä jossain välissä ja työkaveri silloin tapasi hänet ja näki että hän teki tuolla tavoin ennen lähtöään. kuuntele se audio youtubesta.

Tässä, ole hyvä. Suurinpiirtein kohdassa 29:21 kertoo kuinka CW teki "Number two":n.

https://www.youtube.com/watch?v=5CdswEJ1-8

Vierailija
3822/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo selvitetty (poliisi), että Kessinger on tuona murhayönä sulkenut puhelimensa kokonaan moneksi tunniksi ja Kessingerin sijainti on näin ollen arvoitus kaikille. Miksiköhän sulki....hmm....mietitääs.

Siis mitäh!? Tämä on itselleni aivan uutta! Olen seurannut juttua aktiivisesti alusta alkaen ja ollut aktiivinen kirjoittelija täällä. Enkä ole tätä kuullut aikaisemmin. Vitsit sentään... Jos tosiaan näin on niin sehän on jo itsessään ihan selkeä merkki, että mukana jutussa on ollut tavalla tai toisella. Muistan lukeneeni, että hänen puhelimensa paikantui kyseisenä yönä/aamuna jonnekin, en tosin enää muista että minne... Onko kenelläkään tästä jakaa linkkiä tai muuta matskua, josta selviää?

En nyt ehdi etsiä linkkiä mutta NKn puhelin paikantui aamuyöllä Fredrickiin, suht lähelle Wattsien taloa. Oli soittanut myös minuutin puhelun jollekin sieltä Milwaukeen mutta siitä ei tiedetä enempää.

Eli siis oli sulkenut puhelimensa moneksi tunniksi, mutta puhelin silti paikantui aamuyöllä Fredrickiin. Ja oli soittanut minuutin puhelun Milwaukeen eikä saatu selville, että kenelle. Eli puhelin on ollut päällä ja puhelin on ollut pois päältä. Miten tuntuu että aika amatöörimäistä hommaa ettei tuon naikkosen tekemisiä ja menemisiä saada poliisin taholta tuon paremmin selville! Eikös tuohon aikaan normaalit ihmiset ole nukkumassa! Noi on puuhaillu ties vaikka mitä pimeinä aamuyön tunteina... ja hups, samana yönä hävitetään kokonainen perhe. *sapettaa tuon NK:n osuus*

Tästä tuohtuneena jatkan vielä: Eikös NK:lta voida kysyä, että kenelle soitit ja miksi puhelimesi paikantui aamuyöllä lähelle Chrisin ja Shanannin taloa. Kai se nyt osaa vastata. Jos ei osaa niin jotain outoa on asiassa. Ei vitsit tätä juttua.

Kyllä tuota touhua ihmettelemme me muutkin palstalaiset. Täytyy nyt ootella. Monesti se neula löytyy heinäsuovasta, vaikkei kukaan ois ikinä uskonut.

Tuo puhelu aikaisin aamulla joka paikantuu Frederickiin on epäilyttävä. Mutta toisaalta tiedetään että työt öljy-yhtiössä alkoivat aikaisin ja NK:n ajoreitti töihin kulki Frederickin kautta.

Olisi ihmeellistä, ettei poliisi olisi huomannut ja tarkistanut tuota tietoa, hehän ovat käyneet läpi huolella näiden kahden välisen puhelinliikenteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3823/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saivatko tutkijat C irti, mitä kanisterissa oli? Minusta he kysyivät vain, aioitko räjäyttää(sytyttää) öljytankit tuleen...

Mietin, että meinasiko hän polttaa S ruumiin, koska sitten sen saisi tankkiin nopealla vauhdilla?

Koska autonsa se varmaan oli tankannut, ettei kai se sinne polttoainetta varannut ?

Vai tarkoituksena valella ruumis, ettei se ala haista, mutta miks jättää lakana valtoimenaan maastoon?

Polttamisesta ois noussut savu? Vai oliko se miten autiota seutua. Näytti siltä, että sinne sai ajaa ikuisuuden perille?

Olisiko mahdollista, että joku työkaveri olisi tullut paikalle? Milloin tapahtui se inhottava juttu, kun Chris ulosti haudan lähettyville? Oliko juuri tuo sana päivä? Jonkinlainen huolimattomuusvirhe tuo lakanan jättäminen on. Tiesi kuitenkin, että työkavereita on sinne tulossa.

Kun työkaveria kuultiin tutkijoiden toimsta, hän antamassaan lusunnossa kertoi että Christopher Watts oli ennen kentältä poistumistaan pysäyttänyt vielä autons ja käynyt siinä paikalla mihin S oli peitelty ulosXXXXX. Tehtyään tarpeensa hän oli vielä vilkaissut taakseen ja ajanyt pois.

Audio (ääninauha) on kuunneltavissa youtubessa, mikäli ehdin jossain välisä, linkitän sen sinulle ellei joku ennen sitä ole jo linkittänyt sitä.

Tapahtuiko tämä siis samana päivänä kun Chris hautasi Shanannin ja lapset?

Ei (täytyy jossain välissä kun ehtii tarkistaa se päivä, siitä audiosta elviää). Shanannia ja lapsiahan ei löydetty heti. He ehtivät olla kateisa päiviä ennen kuin CW tunnusti ja olinpaikat selvisivät.

CW kävi työpaikallaan siinä jossain välissä ja työkaveri silloin tapasi hänet ja näki että hän teki tuolla tavoin ennen lähtöään. kuuntele se audio youtubesta.

Tässä, ole hyvä. Suurinpiirtein kohdassa 29:21 kertoo kuinka CW teki "Number two":n.

https://www.youtube.com/watch?v=5CdswEJ1-8

Löytyy hakusanalla youtubesta  : Chris Watts Coworker, Troy McCoy  Police Interview

En ymmärrä miksi linkki ei toiminu...

Vierailija
3824/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Ei tuohon mitään mielikuvitusta tarvitse. Hanki silmälasit. :)

Lasit on jo ja osaan käsitellä videon kuvaakin tarkemmaksi. Silti en näe.

Voitteko ystävällisesti mennä jatkamaan keskinäistä kinasteluanne mielikuvituksistanne ja näkökyvyistänne ihan omaan linkkiin. 

Muut keskustelijat täällä kiittää.

En mene. Käytän ihan perustuslaillista sananvapauttani täällä kuten sinäkin.

Eikö täällä ole myös tarkoitus pitää keskustelu asiallisena? Kunnioita siis mun mielipidettä. Minä en vaan näe sun rakeiselta videolta mitään tarkkaa eikä kukaan voi pakottaa minua näkemään sellaista mitä en näe.

Pidetään toki asiallisena, mutta missä ihmeessä on "mun rakeinen video"? Täytyy ymmärtää että täällä on yli kuuskyt vakikeskustelijaa, pelkästään tässä linkissä. Ei pelkästään sinä, minä ja hän.

Viittasin sanonnalla siihen videoon, jossa sinä näet mitä kerrot näkeväsi.

Vierailija
3825/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko ystävällisesti mennä jatkamaan keskinäistä kinasteluanne mielikuvituksistanne ja näkökyvyistänne ihan omaan linkkiin. 

Eikö täällä ole myös tarkoitus pitää keskustelu asiallisena? Kunnioita siis mun mielipidettä. Minä en vaan näe sun rakeiselta videolta mitään tarkkaa eikä kukaan voi pakottaa minua näkemään sellaista mitä en näe.

Pidetään toki asiallisena, mutta missä ihmeessä on "mun rakeinen video"? Täytyy ymmärtää että täällä on yli kuuskyt vakikeskustelijaa, pelkästään tässä linkissä. Ei pelkästään sinä, minä ja hän.

Mitä mä kerroin näkeväni? Muista kunnioittaa sitten sinäkin myös minun mielipidettäni sitten ja perustuslaillista sananavapautta nähdä "mun rakeisella videollani" mitä haluan.

jatketaako vielä paskanjauhamista?

Vierailija
3826/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vänkyttäminen jatkuu.

Sepä on kiinnostavaa.

Vierailija
3827/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä hau-tapaikalle tarpeiden tekemistä. Ehkä joku työkaveri ajoi sinne ja näki Chrisin haahuilevan siellä pusikossa. Chris selittänyt että kävin pas*alla. Eikä oikeasti ole käynyt. Tämä tuli itselleni mieleen kun luin tästä ekan kerran. Jostain pätevän oloisesta youtube-videosta kävi esille, että öljytankkien edustalla oli oksennusta. Se selitettiin pahoinvoinnilla, joka aiheutuu tankkien avaamisesta kun öljyhuurut iskevät vasten kasvoja.

Ihan yleinen tapa syrjäisillä öljykentillä työskentelevillä miehillä käydä "luonnossa" tarpeillaan, sillä ei sinne ole rakennettu mitään sanitettitiloja erikseen. Sinänsä siinä ei ole mitään kummallista. Lähinnä tämä että CW teki tarpeensa sinne minne hautasi Shanannin, siihen viereen . Siitä (jätöksistä siinä haudan vieressä)on kuva youtubeessa, mutta tätä keskusteulinkistä se poistetaan liian järkyttävänä yksityiskohtana. Youtubeestä löytyy tämäkin.

Ai siitä köntsästä on kuva olemassa... Okei. Muutenhan tuollainen kakkaselitys olisikin tosi oiva monella tapaa, sillä p*skapaikan lähelle ei kukaan halua mennä, olisi hyvä selitys saada työkaveri välttelemään tuota paikkaa tarpeeksi kauan. 

Vierailija
3828/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuon ihmisen täytyy olla hullu. Siis oikeasti ihan täysin seonnut päästään. Jossain pahemman luokan psykoosissa. Miten kylmäverisesti on teot tehnyt ja sitten niistä vielä kertoilee kuin eilisestä kauppareissusta ilman edes teeskenneltyä katumusta. Ja kuitenkin aiemmin ollut ihan normaali ihminen. Todella todella karmiva tyyppi. Ansaitsisi vanhanaikaisen kylmän kivisellin ilman mitään ihmiskontakteja ikinä. Välillä vettä ja kylmää ruokaa jotta eläisi kurjuudessaan mahdollisimman pitkään.

Ihan perusnarsisti. Ei toiset ihmiset ole niille todellisia, ei oikeasti. Muiden elämällä tai tunteilla ei ole silloin mitään väliä. Monilla on ihan yhtä hyvä maski kuin Chrisillä. Ainoastaan läheisimmät näkevät välillä sen maskin alle, ja luulevat olevansa hulluja, koska kukaan muu ei näe samaa kuin he.

Vierailija
3829/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa 18.2. tunnustuksessa C kertoo useasti, että toivoo ettei olisi ollut NK:n kanssa suhteessa.

Toivoo, että olisi pysynyt työkaveruudessa, toivoo että S olisi ollut vain viikon North Carolinessa yhdessä hänen ja lasten kanssa (siis ettei kuutta viikkoa), toivoo että olisi tavannut kaverinsa, joka olisi voinut neuvoa häntä tilanteessa, toivoo että olisi mennyt peliin silloin lauantaina eikä NK:n kanssa ulos

Vierailija
3830/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MyrskyluodonMaija kirjoitti:

Armchair detective siis bongasi ensimmäisenä tämän Nicolen ponnaripään, mutta itse näin selkeämmin sen tästä Jaydeen videosta. Kukas se siellä....Kyllä tässä vetää tukka putkella itse Kissinger with smellyass.

Oisko Chris menny panemaan Shanannia jos Kessinger ois talossa. Itse en usko et Kessinger ois ollu mukana tässä. Uskon että Chris halus yllättää Kessingerin että nyt olen sinun.

Saadaankohan me koskaan tietää.

Mä en usko että mitään panemista on edes ollut. Hyvä keino saada epäilyt pois Kessingeristä. En muista että missään olisi mainittu asiasta edes ruumiinavauspöytäkirjoista.

Vierailija
3831/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa 18.2. tunnustuksessa C kertoo useasti, että toivoo ettei olisi ollut NK:n kanssa suhteessa.

Toivoo, että olisi pysynyt työkaveruudessa, toivoo että S olisi ollut vain viikon North Carolinessa yhdessä hänen ja lasten kanssa (siis ettei kuutta viikkoa), toivoo että olisi tavannut kaverinsa, joka olisi voinut neuvoa häntä tilanteessa, toivoo että olisi mennyt peliin silloin lauantaina eikä NK:n kanssa ulos

Jossain vaiheessa normi-äijä kuiteskin lyö jarruja päälle jos vähäänkään lapset ja perhe merkkaa.

Ei anna asioiden mennä noin pitkälle . Eikä missään nimessä vahingoita lapsiaan.

Suojeluvaisto viattomia lapsia kohtaan on aina normimiehellä  jos on järki päässä.

Vierailija
3832/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä hau-tapaikalle tarpeiden tekemistä. Ehkä joku työkaveri ajoi sinne ja näki Chrisin haahuilevan siellä pusikossa. Chris selittänyt että kävin pas*alla. Eikä oikeasti ole käynyt. Tämä tuli itselleni mieleen kun luin tästä ekan kerran. Jostain pätevän oloisesta youtube-videosta kävi esille, että öljytankkien edustalla oli oksennusta. Se selitettiin pahoinvoinnilla, joka aiheutuu tankkien avaamisesta kun öljyhuurut iskevät vasten kasvoja.

Ihan yleinen tapa syrjäisillä öljykentillä työskentelevillä miehillä käydä "luonnossa" tarpeillaan, sillä ei sinne ole rakennettu mitään sanitettitiloja erikseen. Sinänsä siinä ei ole mitään kummallista. Lähinnä tämä että CW teki tarpeensa sinne minne hautasi Shanannin, siihen viereen . Siitä (jätöksistä siinä haudan vieressä)on kuva youtubeessa, mutta tätä keskusteulinkistä se poistetaan liian järkyttävänä yksityiskohtana. Youtubeestä löytyy tämäkin.

Ai siitä köntsästä on kuva olemassa... Okei. Muutenhan tuollainen kakkaselitys olisikin tosi oiva monella tapaa, sillä p*skapaikan lähelle ei kukaan halua mennä, olisi hyvä selitys saada työkaveri välttelemään tuota paikkaa tarpeeksi kauan. 

Joo kaikki löytyy netistä, tuokin. Googlaa haulla Video Of Chris Watts Shit In The Same Spot He Buried Shanann.

Vierailija
3833/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kaikki löytyy netistä, tuokin. Googlaa haulla Video Of Chris Watts Shit In The Same Spot He Buried Shanann.

Ei mulla varmaan ole tarvetta omin silmin todistaa, kiitos kuitenkin. :-D

Vierailija
3834/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MyrskyluodonMaija kirjoitti:

Armchair detective siis bongasi ensimmäisenä tämän Nicolen ponnaripään, mutta itse näin selkeämmin sen tästä Jaydeen videosta. Kukas se siellä....Kyllä tässä vetää tukka putkella itse Kissinger with smellyass.

Oisko Chris menny panemaan Shanannia jos Kessinger ois talossa. Itse en usko et Kessinger ois ollu mukana tässä. Uskon että Chris halus yllättää Kessingerin että nyt olen sinun.

Saadaankohan me koskaan tietää.

Mä en usko että mitään panemista on edes ollut. Hyvä keino saada epäilyt pois Kessingeristä. En muista että missään olisi mainittu asiasta edes ruumiinavauspöytäkirjoista.

Juu tuskin oli, Shanannin niska oli ollut tosi kipeä lennolla jonka ystäväkin oli huomannut, lisäksi raskaana ja väsynyt joten tuskin heti kotiin palattuaan oli seksi mielessä. Varsinkaan kun liitto oli muutenkin isoissa ongelmissa.

Vierailija
3835/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se todistettu että Chris ja Shanann makasivat sillon murhayönä? Miehiltähän jää monesti todisteet asiasta..

Jos Kessinger ois ollu siellä, ei varmasti ois Chris ollut intiimisti Shanannin kanssa.

Chris ja Kessinger deittaili vain kuusi viikkoa, en usko että siltä pohjalta Chris salailis vieläkin jos Kessinger ois ollu mukana.

Vierailija
3836/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks se todistettu että Chris ja Shanann makasivat sillon murhayönä? Miehiltähän jää monesti todisteet asiasta..

Jos Kessinger ois ollu siellä, ei varmasti ois Chris ollut intiimisti Shanannin kanssa.

Chris ja Kessinger deittaili vain kuusi viikkoa, en usko että siltä pohjalta Chris salailis vieläkin jos Kessinger ois ollu mukana.

Jollekin se voi olla "vain kuusi viikkoa", mutta Chrisille se oli neljän (viiden) ihmishengen mittainen ajanjakso, ei siis mikään ihan pikku juttu. Itse veikkaan, että hän pitää vielä pitkään kiinni Kessingeristä, sehän oli hänen koko tulevaisuutensa toivo. Kun mieli on sekaisin, niin sitä ripustautuu ihmeellisempiinkin asioihin. 

Vierailija
3837/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todistettu eikä sitä voi oikein todistaa. Ruumiinavausraportin mukaan sikiö oli työntynyt ulos päin kohdusta, oli pahasti hajonnut ja lian ja hiekan seassa, sikiöltä ei voitu edes sukupuolta tai ikää tutkia.

Vierailija
3838/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo selvitetty (poliisi), että Kessinger on tuona murhayönä sulkenut puhelimensa kokonaan moneksi tunniksi ja Kessingerin sijainti on näin ollen arvoitus kaikille. Miksiköhän sulki....hmm....mietitääs.

Siis mitäh!? Tämä on itselleni aivan uutta! Olen seurannut juttua aktiivisesti alusta alkaen ja ollut aktiivinen kirjoittelija täällä. Enkä ole tätä kuullut aikaisemmin. Vitsit sentään... Jos tosiaan näin on niin sehän on jo itsessään ihan selkeä merkki, että mukana jutussa on ollut tavalla tai toisella. Muistan lukeneeni, että hänen puhelimensa paikantui kyseisenä yönä/aamuna jonnekin, en tosin enää muista että minne... Onko kenelläkään tästä jakaa linkkiä tai muuta matskua, josta selviää?

En nyt ehdi etsiä linkkiä mutta NKn puhelin paikantui aamuyöllä Fredrickiin, suht lähelle Wattsien taloa. Oli soittanut myös minuutin puhelun jollekin sieltä Milwaukeen mutta siitä ei tiedetä enempää.

Eli siis oli sulkenut puhelimensa moneksi tunniksi, mutta puhelin silti paikantui aamuyöllä Fredrickiin. Ja oli soittanut minuutin puhelun Milwaukeen eikä saatu selville, että kenelle. Eli puhelin on ollut päällä ja puhelin on ollut pois päältä. Miten tuntuu että aika amatöörimäistä hommaa ettei tuon naikkosen tekemisiä ja menemisiä saada poliisin taholta tuon paremmin selville! Eikös tuohon aikaan normaalit ihmiset ole nukkumassa! Noi on puuhaillu ties vaikka mitä pimeinä aamuyön tunteina... ja hups, samana yönä hävitetään kokonainen perhe. *sapettaa tuon NK:n osuus*

Ainakin vanhemmissa kännyköissä oli aikanaan se, että vaikka puhelin sammui tai sammutettiin, niin siellä oli jonkunlainen varavirta, millä oli mahdollista ottaa yhteyttä mastoon. Jotta puhelin ei paikantuisi lainkaan, pitäisi poistaa myös sim-kortti ja akku sulkemisen lisäksi. Näin ei enää olisi mahdollista yksilöidä liittymää ottamassa yhteyttä. Epäilen, ettei Kessinger ole tätä tajunnut, tai vastaavasti hän ei ole saanut simiä ulos. Jenkeissä on paljon tavallisempaa myydä puhelin ja liittymä kytkynä eli se kortti on siellä sisässä jo puhelinta ostaessa. 

Vierailija
3839/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko huumeet kuvioissa? Järkyttävä tapaus.

Vierailija
3840/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää kuulla tuolta videolta, että Bella oli Chrisin mukaan kysynyt isältään, että käykö hänelle samalla tavalla kuin CeCelle? "No daddy!", oli myös sanonut. Ihan hirveää.

Oli myös nähnyt äitinsä murhan jälkeen ja kysynyt, mikä äidillä on hätänä? Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi