Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
[quote
Tuon linkin tyyppi todistetusti EI ollut Chris[/quote]
Todistetusti ON.
Tässä selkeät kuvat turvakamerasta:
https://crimerocket.com/2018/12/03/chris-watts-cctv-footage-august-13-0…
Määritelmästähän siinä on kyse. Yksi puhuu pahuudesta toinen persoonallisuushäiriöstä. Lopputulos sama kun riittävän ääripäähän sillä spektrumilla mennään.
CW valehtelee. Hän järjesti työvuoronsa etukäteen juuri tuolle kentälle jossa öljytynnyrit ja varmisti ettei sinne ole ketään muuta tulossa. Ammattilaisena tiesi öljyn vaikutuksen kaikelle mitä sinne heittää. Ei olisi mennyt kovin kauaa niin mitään ei olisi ollut enää jäljellä. Jo pari päivää sai aikaan sen että tytöiltä liukui iho pois.
Myös lähetti Shanannille kuvan lakanaan kääritystä nukesta. Joko valmisteli tyttöjä leikin avulla tai sai sadistista nautintoa tuosta tempusta.
Mun mielestä tuo turvakameran henkilö ei ole C.On paljon hintelämpi ylävartalo ja parta myöskin erillainen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo turvakameran henkilö ei ole C.On paljon hintelämpi ylävartalo ja parta myöskin erillainen.
Tutkijat väärässä. Sinä oikeassa. Asia selvä.
Saivatko tutkijat C irti, mitä kanisterissa oli? Minusta he kysyivät vain, aioitko räjäyttää(sytyttää) öljytankit tuleen...
Mietin, että meinasiko hän polttaa S ruumiin, koska sitten sen saisi tankkiin nopealla vauhdilla?
Koska autonsa se varmaan oli tankannut, ettei kai se sinne polttoainetta varannut ?
Vai tarkoituksena valella ruumis, ettei se ala haista, mutta miks jättää lakana valtoimenaan maastoon?
Polttamisesta ois noussut savu? Vai oliko se miten autiota seutua. Näytti siltä, että sinne sai ajaa ikuisuuden perille?
Niin juuri, että mikä tarkoitus C:llä oli jättää se lakana just siihen S hautaamispaikan viereen, koska sen toiminta muuten oli jäätävän rauhallista? Ettei se paniikkiselta vaikuttanut, eikä siä tankeilla kukaan häntä häirinnyt.
Vai oliko se unohdus? Ja, koska C ei käyttänyt(tiettävästi) siitä kanisterista mitään, niin miks se sohlas ensin siä talonsa pihalla sitä puolelta toiselle lavaa, ja otti sen mukaan?
S ruumiista tai kuopasta ei polttoainetta löytynyt.
Tutkijat jatkoivat edelleen esimerkiksi tuossa Christopher Wattsin kuulusteluvideolla toistamiseen kysyä olivatko lapset hengissä ennen säiliöihin joutumista, halusivat että CW myöntää totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Tutkijat jatkoivat edelleen esimerkiksi tuossa Christopher Wattsin kuulusteluvideolla toistamiseen kysyä olivatko lapset hengissä ennen säiliöihin joutumista, halusivat että CW myöntää totuuden.
Tää johtuu siitä että Bellan keuhkoista oli löytynyt öljyä, Cecen ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, siis vatsasta oli löytynyt, ei keuhkoista. Meni sekaisin.
Tarvitsee katsoa videolta, näkyykö C auton lavalla tätä kanisteria. Minusta se lava oli tyhjän oloinen, kun poliisit rintakameroineen seisoskelivat kyseisen lava-auton vierellä. Ja C oli palaamassa juuri tuolta öljykentältä.
Sori, kun takerrun yhteen kanisteriin, mut alkoi alusta saakka kiinittää huomiota siihen touhuun, kun jo pihassa hän ei heti löytänyt sille kanisterille autonlavalta paikkaa, vaikka tilaa oli. Tyhjä lava, joku vinssi johtoineen kiinteänä kalusteena lavalla ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patologia osaisi ilmaista, johtuiko öljyn valuminen hengitysteiden kautta vain toisen lapsen ruumiin keuhkoihin, koska surmaamistapa oli lapsilla eri.
Päättelen vain, en sen kummemmin päteä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Saivatko tutkijat C irti, mitä kanisterissa oli? Minusta he kysyivät vain, aioitko räjäyttää(sytyttää) öljytankit tuleen...
Mietin, että meinasiko hän polttaa S ruumiin, koska sitten sen saisi tankkiin nopealla vauhdilla?
Koska autonsa se varmaan oli tankannut, ettei kai se sinne polttoainetta varannut ?
Vai tarkoituksena valella ruumis, ettei se ala haista, mutta miks jättää lakana valtoimenaan maastoon?
Polttamisesta ois noussut savu? Vai oliko se miten autiota seutua. Näytti siltä, että sinne sai ajaa ikuisuuden perille?
Tuo on hyvä kysymys. Jos CW olisi sytyttänyt tynnyrit, siitä olisi varmasti syntynyt ihan hitonmoinen räjähdys ja varmasti Anadarkolla on tuolla jotkut hälytyssysteemit sellaisen varalta. Silloin nyt ainakin olisi jäänyt kiinni: mies yksin öljykentällä, massiivinen räjähdys ja tulipalo, vaimo ja lapset kateissa. Siinä olisi ollut virkavaltaa ja mediaa pyörimässä paikanpäällä hyvin nopeasti. Ehkä tajusi tämän itsekin ja muutti suunnitelmiaan?
Mutta mitä CW puuhasi siellä keskellä ei mitään? Autoa lastasi 5 maissa aamulla. Tuli takaisin talolle vasta päivällä kun Nichole Atkinson soitti poliisin paikalle (1.40pm). Selittyisikö lakana kiireellä?
Kerro ihmeessä mistä tuo sun "tieto" on peräisin??? Mä kun olen täysin varma,ettei tuossa ole Chris.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut väittää ettei ole Christopher Watts tässä, tiedoksi: kyllä se on hän.
https://www.mirror.co.uk/news/us-news/chris-watts-picks-up-breakfast-13…
MyrskyluodonMaija kirjoitti:
Armchair detective siis bongasi ensimmäisenä tämän Nicolen ponnaripään, mutta itse näin selkeämmin sen tästä Jaydeen videosta. Kukas se siellä....Kyllä tässä vetää tukka putkella itse Kissinger with smellyass.
Pitää olla kova mielikuvitus että näkee tuossa jotain selkeää. Itse näen hahmon joka kävelee isoin askelin miesmäisesti, ehkä farkut päällä, musta yläosa ja pulisonki näkyy. Näyttää siis enemmän Chrisiltä itseltään.
^ Ei tuohon mitään mielikuvitusta tarvitse. Hanki silmälasit. :)
Vierailija kirjoitti:
MyrskyluodonMaija kirjoitti:
Armchair detective siis bongasi ensimmäisenä tämän Nicolen ponnaripään, mutta itse näin selkeämmin sen tästä Jaydeen videosta. Kukas se siellä....Kyllä tässä vetää tukka putkella itse Kissinger with smellyass.
Pitää olla kova mielikuvitus että näkee tuossa jotain selkeää. Itse näen hahmon joka kävelee isoin askelin miesmäisesti, ehkä farkut päällä, musta yläosa ja pulisonki näkyy. Näyttää siis enemmän Chrisiltä itseltään.
Aika monella on sitte kova mielikuvitus, sillä todella usea on hahmottanut samoin.
Mutta ei jaksa vänkyttää samasta asiasta, toiset näkee toiset ei.
Eteen päin--->
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsee katsoa videolta, näkyykö C auton lavalla tätä kanisteria. Minusta se lava oli tyhjän oloinen, kun poliisit rintakameroineen seisoskelivat kyseisen lava-auton vierellä. Ja C oli palaamassa juuri tuolta öljykentältä.
Sori, kun takerrun yhteen kanisteriin, mut alkoi alusta saakka kiinittää huomiota siihen touhuun, kun jo pihassa hän ei heti löytänyt sille kanisterille autonlavalta paikkaa, vaikka tilaa oli. Tyhjä lava, joku vinssi johtoineen kiinteänä kalusteena lavalla ainoastaan.
Eiköhän tuo kameroiden takia esittänyt lastaavansa autoaan työkaluilla..
Kuuma raakaöljy on todella syövyttävää.
Mikäli Shanannin ystävä ei olisi ollut heti asialla ja huolissaan Shanannista, olisi muutamassa päivässä lasten malliset jäännökset kadonneet öljytankin sisältöön .
Kuka heitä olisi arvannut sieltä etsiä, ellei Christopher Wattsia olisi tutkijat saanut tunnustamaan lasten sijaintia?
Itse tankkien tyhjentäminen lasten saamiseksi sieltä pois ,on takuulla ollut sekä traumatisoiva kokemus työntekijöille että myöskin riski tyhjentäjille . Yksi kipinä ja pum.
Totta.
Muistetaan kunnioittaa toistemme mielipiteitä vaikka se poikkeaisikin täysin omasta .