Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
3721/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MyrskyluodonMaija kirjoitti:

Nichol on jäänyt niin monesta valheesta jo kiinni, että ihme on jos eivät enempää tutki hänen osuuttaan asiaan. Jenkeissä ennenkin tuomittu "yllyttämisestä", vaille henkilö itse olisi ollut paikanpäällä ollenkaan osallistumassa. Tosin armchair tubettajan videolla näin kyllä itsekin Nicholen varjon ponnareineen ja laukkuineen.

Jos tarkoitus oli ensin säästää tytöt niin luuliko Chris tosiaan voivansa jatkaa elämää normaalisti uutena perheenä Nicholen ja lasten kanssa...? Minä en jotenkin jaksa uskoa että olisi pystynyt huolettomasti jatkamaan elämäänsä tietoisena teostaan.. Chrississä on kuitenkin kaikesta huolimatta jotain liian nössömäistä. Oudolta tuntuu että kykeni tukahduttamaan omat lapsensa. Mikä ihme sitä järjenjättiläistä oikein vaivaa?! (Aspergeria olen itsekin pohtinut)

Kaikinpuolin hullu keissi. N kun vielä saadaan linnaan niin hyvä on.

Jep näin on. Asperger/autismi-akselilla aivan varmasti. Lisäksi koko elämän mittainen tunteiden tukahduttaminen ja n aisv iha, joka aiheutui siitä, ettei saanut sanotuksi äidilleen tai vaimolleen kunnolla vastaan. Ihan tunteettomaksi p sykopaatiksi en määrittelisi. Uskon, että vuosien mittaan sekoaa enemmän kuullessaan päivittäin pään sisällä Bellan äänen: "Daddy! No!"

Vierailija
3722/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kirjoittajia, joilla repeää pelihousut välittömästi jos vähänkin suhtautuu Chrisiin jonain muuna kuin synnynnäisenä pahuuden ilmentymänä. Heti käydään kirjoittajien persoonaan ja väitetään, että puolustelee tekoja tai tuota m-urhaajaa. Onneksi silti osa sinnikkäimmistä kirjoittajista on jaksanut säilyttää analyyttisen ja asiallisen lähestymistavan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3723/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armchair detective siis bongasi ensimmäisenä tämän Nicolen ponnaripään, mutta itse näin selkeämmin sen tästä Jaydeen videosta. Kukas se siellä....Kyllä tässä vetää tukka putkella itse Kissinger with smellyass.

Myrskyluodon Maija

Vierailija
3724/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää onko Nicole tietentahtoen vaikuttanut itse tapahtumiin, muttaoon ihan varma, että se katala lunttu on yksi niistä jollain tapaa pipipäistä, että saavat ihan valtavat kiksit saatuaan omakseen toisen naisen miehen. Tässä tapauksessa vieläpä itseään kauniimman naisen, jolla miehen kanssa kauniit lapset jne. Saada mies itselleen tuon kaiken keskeltä on varmasti ihan upea tunne.

Vierailija
3725/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelun 2 osiossa Christopher Watts mokasi useaan otteeseen:

yksi pahimpia kun alkoi puhua "ME"muodossa, esimerkiksi "WE have shovel" eli "MEILLÄ oli lapio".

Watts on "pahoillaan siitä mitä Nichole Kessinger on joutunut kestämään". Siis....okei.

Tässä linkki ko osioon         https://www.youtube.com/watch?v=kz4mIDnvaUM

3726/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nothing Make sense"

"Daddy no"

Myrskyluodon Maija

Vierailija
3727/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kohta, jossa itse huomasin ettei C ollut tunteeton vaan oikeasti häneen sattui, oli se, kun kertoi että yhä aina kun laittaa silmät kiinni, näkee yhä Bellan itkevän Daddy no!, ennenkuin tappaa hänet.

Haastattelussa tulee myös esiin, miten paljon Chris kärsi vaimonsa ja vanhempiensa huonoista väleistä.

Vierailija
3728/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armchair detective siis bongasi ensimmäisenä tämän Nicolen ponnaripään, mutta itse näin selkeämmin sen tästä Jaydeen videosta. Kukas se siellä....Kyllä tässä vetää tukka putkella itse Kissinger with smellyass.

Oisko Chris menny panemaan Shanannia jos Kessinger ois talossa. Itse en usko et Kessinger ois ollu mukana tässä. Uskon että Chris halus yllättää Kessingerin että nyt olen sinun.

Saadaankohan me koskaan tietää.

3729/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris edelleen kiimassa Kissingeriin. Kunpa Chrissille näytettäisiin videoklippejä salarakkaan haastattelusta jossa naikkonen puhuu Chrisiä vastaan "He's so discusting!" JA flirttailee poliisin kanssa...Alkaisi tuo viettelijättären lumous yksinkertaisen tossukan päässä haihtumaan nopeammin ja lopettaisi Kissingerin suojelun- Kyllä senkin aika vielä koittaa. Nyt Chris varmasti vielä elää siinä uskossa että vielä se uusi rakas ottaa yhteyttä ja kenties saapuu tukka putkella tuota pikaa perhetapaamiseenkin morsiuspuvussaan kera kakkosen.

Myrskyluodon Maija

Vierailija
3730/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nichol on jäänyt niin monesta valheesta jo kiinni, että ihme on jos eivät enempää tutki hänen osuuttaan asiaan. Jenkeissä ennenkin tuomittu "yllyttämisestä", vaille henkilö itse olisi ollut paikanpäällä ollenkaan osallistumassa. Tosin armchair tubettajan videolla näin kyllä itsekin Nicholen varjon ponnareineen ja laukkuineen.

Jos tarkoitus oli ensin säästää tytöt niin luuliko Chris tosiaan voivansa jatkaa elämää normaalisti uutena perheenä Nicholen ja lasten kanssa...? Minä en jotenkin jaksa uskoa että olisi pystynyt huolettomasti jatkamaan elämäänsä tietoisena teostaan.. Chrississä on kuitenkin kaikesta huolimatta jotain liian nössömäistä. Oudolta tuntuu että kykeni tukahduttamaan omat lapsensa. Mikä ihme sitä järjenjättiläistä oikein vaivaa?! (Aspergeria olen itsekin pohtinut)

Kaikinpuolin hullu keissi. N kun vielä saadaan linnaan niin hyvä on.

Todellakin olisi voinut jatkaa elämäänsä normaalisti - aivan helposti! Eihän hän tunne nytkään mitään katumusta, ei ole murtunut, ei itke hillittömästi, ei sure - ei yhtään mitään inhimillistä tunnetta. Vaikka koko perhe on nyt haudattu ja hän vankilassa. Ja hän vieläpä riisti heidän hengen.

Hänhän olisi voinut vallan mainiosti, jos vain vaimo olisi siellä kuopassaan.

Vierailija
3731/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kirjoittajia, joilla repeää pelihousut välittömästi jos vähänkin suhtautuu Chrisiin jonain muuna kuin synnynnäisenä pahuuden ilmentymänä. Heti käydään kirjoittajien persoonaan ja väitetään, että puolustelee tekoja tai tuota m-urhaajaa. Onneksi silti osa sinnikkäimmistä kirjoittajista on jaksanut säilyttää analyyttisen ja asiallisen lähestymistavan!

Itse mm. en usko synnynnäiseen pahuuteen ja psykologiaa yliopistossa cumuun asti + mielenkiinnosta vielä lisää lukeneena, en myöskään usko Chrisin olevan psykopaatti tai edes narsisti. Mitenkään hänen tekojaan puolustelematta, tämä tapahtuma oli monien elämän sattumusten summa, joka alkoi jo Chrisin lapsuudessa dominoivan äidin ja mukautuvan isän kasvatettavana.

Jos elämäntapahtumat olisivat menneet toisin, Chris ei olisi mur haaja. Saa väittää vastaan, mutta näin minä asian näen.

Vierailija
3732/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris edelleen kiimassa Kissingeriin.  Nyt Chris varmasti vielä elää siinä uskossa että vielä se uusi rakas ottaa yhteyttä ja kenties saapuu tukka putkella tuota pikaa perhetapaamiseenkin morsiuspuvussaan kera kakkosen.

Jenkeissä tuollaisella tuomiolla ei taatusti saa mitään perhetapaamisia. Sehän saa soittaa kerran viikossa vain kahdelle ennalta määrätylle henkilölle. Ei muuta.

Vierailija
3733/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mm. en usko synnynnäiseen pahuuteen ja psykologiaa yliopistossa cumuun asti + mielenkiinnosta vielä lisää lukeneena, en myöskään usko Chrisin olevan psykopaatti tai edes narsisti. Mitenkään hänen tekojaan puolustelematta, tämä tapahtuma oli monien elämän sattumusten summa, joka alkoi jo Chrisin lapsuudessa dominoivan äidin ja mukautuvan isän kasvatettavana.

Jos elämäntapahtumat olisivat menneet toisin, Chris ei olisi mur haaja. Saa väittää vastaan, mutta näin minä asian näen.

Vihdoinkin järjen ääni ☺️

Vierailija
3734/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko Chris menny panemaan Shanannia jos Kessinger ois talossa. Itse en usko et Kessinger ois ollu mukana tässä. Uskon että Chris halus yllättää Kessingerin että nyt olen sinun.

Saadaankohan me koskaan tietää.

No naapurin vanha nainen näki tuona yönä lähistölle parkkeeratun juuri samanlaisen auton, kuin mitä Kessingerillä oli. Ja näki, että siinä autossa paloi vielä valotkin jossain kohtaa....auto oli vieras tuolle nukkumalähiölle ja pisti heti naapurin silmään.

Vierailija
3735/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin järjen ääni ☺️

Joo näin minäkin tän asian ajattelen. Ja lisäksi, Chris kertoi nukkuneensa vain 3 h joka yö. Kyllähän sen kaltainen univaje saa vaikka mitä tiloja ihmisen aivoissa aikaan, yhtään puolustelematta edelleenkään tekoa. Amerikkalainen suorittamisyhteiskunta on kyllä todella kova paikka ihmisille - ja lapsille. Suomessa onneksi puhutaan nykyään paljon juuri unen ja levon tärkeydestä mielenterveydelle ja muullekin hyvinvoinnille. 

Vierailija
3736/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agentit kysyivät NK:n osallisuudesta. Kysyivät mm oliko NK koskaan sanonut että olisi parempi ilman lapsia. C sanoi ei. Olen aivan varma, että NK:ta epäillään jostain. Osittain sitä pohjustavat nyt. C kertoi NK:n haluneen tehdä hänelle poikavauvan. Tammie ihmetteli miten NK ei muka tiennyt raskaudesta, koska S oli siitä faceen kirjoittanut.

Kysyivät myös oliko Thrive laastareilla mitään vaikutusta hyvinvointiin. C sanoi mustien laastareiden auttaneen häntä treenaamaan vaikka kolme tuntia putkeen.

Vierailija
3737/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi voinut nukkua enemmän jollei olisi pitänyt tekstailla NKlle. Ihan oma valinta. Kellarissa nukkui niin olisi rauhassa saanut untakin.

3738/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi on ihmismielen varmaan kuitata kaikki toteamalla että "psykopaatti ja umpihullu"- Ei asia kuitenkaan ole näin yksioikoista. Ihmiset kykenevät käsittämättömiin tekoihin ja julmuuksiin kun kaikki olosuhteet ja elämäntapahtumat osuvat "kohdilleen". Kyllä näitä asioita on hyvä pohdiskella monelta eri kantilta ja yrittää nähdä siellä se ihminenkin ja syyt miksi näin on mahdollista käydä. Toivottavasti saadaan jatkaa tämän keissin puimista täällä ilman että joku loukkaantuu erilaisesta näkemyksestä. Aina voi oppia uutta ja katsoa välillä eri perspektiivistä.

Myrskyluodon Maija

Vierailija
3739/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, mitä nyt ajattelee mamma Cindy Watts kultapojastaan.

Hän ajattelee että kaikki on Shanannin syytä. Ellei Shanann olisi tullut pilaamaan poikansa elämää kaikki olisi hyvin ja onnellisesti. Itse tosin uskon, että tilalla olisi ollut vaikka millainen nainen jonka kanssa poika olisi perustanut perheen  , niin Chris olisi päätynyt ennen pitkää samaan ratkaisuun. Kahjohan tuo poika selvästi on.

Vierailija
3740/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa kohta, jossa itse huomasin ettei C ollut tunteeton vaan oikeasti häneen sattui, oli se, kun kertoi että yhä aina kun laittaa silmät kiinni, näkee yhä Bellan itkevän Daddy no!, ennenkuin tappaa hänet.

Haastattelussa tulee myös esiin, miten paljon Chris kärsi vaimonsa ja vanhempiensa huonoista väleistä.

C valehtelee. Näyttelee tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan