Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
3741/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, mitä nyt ajattelee mamma Cindy Watts kultapojastaan.

Hän ajattelee että kaikki on Shanannin syytä. Ellei Shanann olisi tullut pilaamaan poikansa elämää kaikki olisi hyvin ja onnellisesti. Itse tosin uskon, että tilalla olisi ollut vaikka millainen nainen jonka kanssa poika olisi perustanut perheen  , niin Chris olisi päätynyt ennen pitkää samaan ratkaisuun. Kahjohan tuo poika selvästi on.

Huom---> ajatusmalli menee näin ----> CW ei pilannut Shannannin tai pikkutyttöjen elämää m urhaamalla heidät säälimättä ja piinaamalla motionaalisesti pettämällä Shannania toien naisen kanssa ---->

Shanann pilasi CW:n elämän.  

3742/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armchair detective siis bongasi ensimmäisenä tämän Nicolen ponnaripään, mutta itse näin selkeämmin sen tästä Jaydeen videosta. Kukas se siellä....Kyllä tässä vetää tukka putkella itse Kissinger with smellyass.[/quote]

Oisko Chris menny panemaan Shanannia jos Kessinger ois talossa. Itse en usko et Kessinger ois ollu mukana tässä. Uskon että Chris halus yllättää Kessingerin että nyt olen sinun.

Saadaankohan me koskaan tietää.[/quote]

Niin tämä kyllä erikoista- niinkuin koko paneminen tuossa tilanteessa. Mutta siltä se vaan näytti että siellä joku ponnaripää huiteli. Ja se lapsen varjokin osoittautui todeksi vaikka sitä moni epäili.

Myrskyluodon Maija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3743/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en osaa noita lainauksia lisätä oikeaoppisesti😑

Myrskyluodon Maija

Vierailija
3744/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holy shit!!!!!! Nyt näin tuon ponnaripää Nicholen tuossa videossa. Huh huh huh........ Katsokaa!!! Ei epäilystä enää.

Vierailija
3745/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holy shit!!!!!! Nyt näin tuon ponnaripää Nicholen tuossa videossa. Huh huh huh........ Katsokaa!!! Ei epäilystä enää.

Katsoitko :  kohdassa 2:01 erottuu selkeästi Nichole Kesssingerin bootsit.

Christopher Wattsilla oli farkkujen lahkeet alhaalla ja sneakersit jalassa.

Vierailija
3746/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris Watts Loading His Dead Family Into His Truck, Did His Mistress Help Him That Morning?

Vierailija
3747/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin.. voi luoja.. miten tuon videon voi poliisit ohittaa?

Vierailija
3748/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selkeästi nähtävissä korkea ponnari ja sitten vielä "pulisongit". Nichole Kessingerillä on juuri sellaiset poliisikuulustelussa. Aivan identtiset!!!!!

Vierailija
3749/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MyrskyluodonMaija kirjoitti:

Armchair detective siis bongasi ensimmäisenä tämän Nicolen ponnaripään, mutta itse näin selkeämmin sen tästä Jaydeen videosta. Kukas se siellä....Kyllä tässä vetää tukka putkella itse Kissinger with smellyass.

Oisko Chris menny panemaan Shanannia jos Kessinger ois talossa. Itse en usko et Kessinger ois ollu mukana tässä. Uskon että Chris halus yllättää Kessingerin että nyt olen sinun.

Saadaankohan me koskaan tietää.

Niin tämä kyllä erikoista- niinkuin koko paneminen tuossa tilanteessa. Mutta siltä se vaan näytti että siellä joku ponnaripää huiteli. Ja se lapsen varjokin osoittautui todeksi vaikka sitä moni epäili.

NK kävelee todellakin videolla, joten naurettavaa, että olis sängyssä S kanssa ollut.

Joko nyt uskotte, että mitä ikinä tuo ”krisu” päästää suustaan on täyttä potaskaa. Niin sairas voi juma!

Vierailija
3750/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On selkeästi nähtävissä korkea ponnari ja sitten vielä "pulisongit". Nichole Kessingerillä on juuri sellaiset poliisikuulustelussa. Aivan identtiset!!!!!

Ja tuo LAUKKU .

Vierailija
3751/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armchair detective siis bongasi ensimmäisenä tämän Nicolen ponnaripään, mutta itse näin selkeämmin sen tästä Jaydeen videosta. Kukas se siellä....Kyllä tässä vetää tukka putkella itse Kissinger with smellyass.

NK kävelee todellakin videolla, joten naurettavaa, että olis sängyssä S kanssa ollut.

Joko nyt uskotte, että mitä ikinä tuo ”krisu” päästää suustaan on täyttä potaskaa. Niin sairas voi juma!

No jos tunkee omat pienet lapset kiehuvaan öljytankkiin ja sen jälkeen on ihan coolina, niin ei kovin terve voi olla.

Vierailija
3752/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kirjoittajia, joilla repeää pelihousut välittömästi jos vähänkin suhtautuu Chrisiin jonain muuna kuin synnynnäisenä pahuuden ilmentymänä. Heti käydään kirjoittajien persoonaan ja väitetään, että puolustelee tekoja tai tuota m-urhaajaa. Onneksi silti osa sinnikkäimmistä kirjoittajista on jaksanut säilyttää analyyttisen ja asiallisen lähestymistavan!

On ihmisiä, jotka eivät ymmärrä pahuutta, tai mitään mikä missään muodoin aiheuttaa väkivallan KAIKKIA ilmenemismuotoja. Onneksi meitä vielä on.

Vierailija
3753/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tunkee omat pienet lapset kiehuvaan öljytankkiin ja sen jälkeen on ihan coolina, niin ei kovin terve voi olla.

Jep. Ja tässä  (alla linkki) jätkä ostamassa huoltiskalta aamupalaa kun alkoi varmaan jo aamusella tulla nälkä ja tehdä mieli huikopalaa, sen jälkeen kun oli ahkeroinut ja paiskannut lapsosensa öljyyn ja peitelly muijansa pellolle.

Ei edes menettänyt ruokahalujaan. Eli muistakaa että näin kylmänviileestä persoonasta tässä puhutaan.

https://www.youtube.com/watch?v=7N1MR1s3YkU

Vierailija
3754/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ponnarivideo julkaistiin, kirjoitin tänne, että aivan selkeästi kyseessä on pitkä poninhäntäkampaus. En ollut nähnyt yhtään kuvaa Kessingeristä ennen kuin katsoin ponnarivideon mutta tuon jälkeen katsoin pätkän haastatteluvideota ja olin sanaton - sama henkilö aivan epäilemättä. Vaikka tapauksessa olisi tyrkyllä muitakin ponnari-ihmisiä ehdokkaaksi, kuka videon henkilö voisi olla (no ei ole mutta JOS), niin tuosta turvakameravideosta näkyy aivan päivänselvästi myös hiuslaatu, joka on ohut ja tikkusuora. Ponnari on identtinen nimenomaan Kessingerin tavallisen kampauksen kanssa (valuu veltosti suoraan alaspäin, tukassa ei ole ryhtiä) ja lisäksi vartalokin on samanlainen. Tummat bootsit näkyy videolla. Autonlastauskohdassa puolestaan näkyy selvästi Chrisin vaaleat tennarit tai lenkkarit, ja se miten farkun lahje jää läpän alle. 

Minusta ponnarivideo oli heti ekalta katsomalta ihan ilmiselvä, toisin kuin sitä varjovideota jouduin katselemaan useampaan kertaan, ennen kuin näin, mitä siinä on. Olisin kyllä erittäin yllättynyt, mikäli tuo video ei olisi aiheuttanut mitään toimenpiteitä tutkijoissa, kun nyt on kerrottu, että se varjovideo on ollut yhtenä syynä tälle Chrisin uudelle kuulemiselle.

Vierailija
3755/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut väittää ettei ole Christopher Watts tässä, tiedoksi: kyllä se on hän.

https://www.mirror.co.uk/news/us-news/chris-watts-picks-up-breakfast-13…

Vierailija
3756/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 3970

Miksi sulla on oikeus puhua näin?

Pitääkö kaikkien tyytyä ajattelemaan samoin, eihän siinä ole järkeä. Mielipiteitä pitääkin olla

Vierailija
3757/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, jotka ihmettevät C:n useita paitoja murhapäivänä, hänellä oli autossa vaihtovaatteita, koska lapset sotkevat.

Vierailija
3758/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille, jotka ihmettevät C:n useita paitoja murhapäivänä, hänellä oli autossa vaihtovaatteita, koska lapset sotkevat.

Tai koska hän itse sotkee itsensä kaivaessaan tomuiseen maahan kuoppaa vaimolleen ja survoessaan lapsia öljytankkeihin.

Vierailija
3759/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai koska hän itse sotkee itsensä kaivaessaan tomuiseen maahan kuoppaa vaimolleen ja survoessaan lapsia öljytankkeihin.

Voi Cristopher parkaa, aina selitys ja vielä huono sellainen joka asiaan.

Vierailija
3760/8532 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja tässä  (alla linkki) jätkä ostamassa huoltiskalta aamupalaa kun alkoi varmaan jo aamusella tulla nälkä ja tehdä mieli huikopalaa, sen jälkeen kun oli ahkeroinut ja paiskannut lapsosensa öljyyn ja peitelly muijansa pellolle.

Ei edes menettänyt ruokahalujaan. Eli muistakaa että näin kylmänviileestä persoonasta tässä puhutaan.

https://www.youtube.com/watch?v=7N1MR1s3YkU

Tuon linkin tyyppi todistetusti EI ollut Chris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi