Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, kai mä taidan lopettaa tuon facebookin käytönkin

Vierailija
11.10.2022 |

Mitäpä siellä teen kun ei ole kavereita. Yhteen ryhmään postasin eilen, ja ylläpitokin tuli vittuilemaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Your account is scheduled for permanent deletion.

Facebook will start deleting your account in 30 days. After Sep 23, 2022, you won't be able to access the account or any of the content you added.

En kadu ja mitään muutosta en huomannut. Johan siellä melkein 20 vuotta tuli pyörittyä saamatta mitään järkevää aikaiseksi.

Vierailija
2/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti poistumisen jälkeen tajuaa sen olleen aivan hyvä päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin huomautella... Minulla ei ole koskaan ollut FB tiliä, enkä ole koskaan katsonut tarvetta avata sellaista. Pelkkää ajan haaskausta. Poista turha tili! Et jää kaipaamaan.

Vierailija
4/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi facebookissa minulla ei olisi mitään yhteyttä harrastuskavereihin.

Vierailija
5/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook will start deleting your account in 30 days. After Sep 23, 2022, you won't be able to access the account or any of the content you added.

En kadu ja mitään muutosta en huomannut. Johan siellä melkein 20 vuotta tuli pyörittyä saamatta mitään järkevää aikaiseksi.

Miten pääsit pyörimään sinne melkein neljä vuotta ennen sen perustamista?

Vierailija
6/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa valitettavasti on muutama hyödyllinen sivu, kuten taloyhtiön epävirallinen keskustelusivu.

Vierailija
7/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuisin käyttämään todella paljon aikaa netissä, jos poistaisin Facen. Sieltä näen nopeimmin ja helpoimmin minua kiinnostavat tapahtumat, lähikauppojen tarjoukset, Reko-piirin seuraavan kerran tuotteet jne. Se on nopein tapa saada apua, vinkkejä ja neuvoja esimerkiksi kun lähden reissuun uudelle paikkakunnalle ja etsin hyvää ravintolaa tai kahvilaa tai haluan kuulla nähtävyyksistä. Sieltä löytyy neuvoja, jos tulee joku pulma käsityön kanssa. jne jne jne.

Vierailija
8/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin huomautella... Minulla ei ole koskaan ollut FB tiliä, enkä ole koskaan katsonut tarvetta avata sellaista. Pelkkää ajan haaskausta. Poista turha tili! Et jää kaipaamaan.

Mistä sinä voit tietää onko se tarpeellinen vai ei, eihän sinulla ole siihen kokemusta.

Minulla on facebook-tili, käyn siellä harvakseltaan. Ei siitä ole mitään haittaa ollut.

Vierailija
9/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin algoritmi millä se tuputtaa nähtäville kaikkea sellaisilta sivuilta joista en ole tykännyt on ärsyttävä.

Vierailija
10/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsit pyörimään sinne melkein neljä vuotta ennen sen perustamista?

Saivartelua, siksi laitoinkin melkein oisko joskus 2005-2006 tullut tehtyä tili, mutta hankala varmistaa kun ei enää pääsyä. Eipä tuolloin oikein löytynyt kuin Saksalaisia sukulaisia sieltä, soomi pojat, tytöt ja tutut tuli myöhemmin. Nappasin kyllä talteen ruutuprintillä 11 vuotta vanhan kaveripyynnön jota vielä mietin hyväksyäkö vai ei :D

Vierailija
11/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on vielä tyhmempää porukkaa kuin täällä, koska kaikenmaailman idiootit urputtavat omalla nimelläänkin.

Itse työnantajana en voi käsittää, miksi kaikenmaailman rokote -vasemmisto ja tiedepelkoiset kiljuvat omaa ideologiaansa totuutena ja kuvitelleen, että noilla kommenteilla joku pitää heitä järjen äänenä. Häpeäisivät. Itse en tuollaisia palkkaisi ikinä.

Vierailija
12/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa on vielä tyhmempää porukkaa kuin täällä, koska kaikenmaailman idiootit urputtavat omalla nimelläänkin.

Itse työnantajana en voi käsittää, miksi kaikenmaailman rokote -vasemmisto ja tiedepelkoiset kiljuvat omaa ideologiaansa totuutena ja kuvitelleen, että noilla kommenteilla joku pitää heitä järjen äänenä. Häpeäisivät. Itse en tuollaisia palkkaisi ikinä.

Olet naamakirjan algoritmin uhri, ehdottelee ja näyttää erimieltä olevien juttuja. Toinen ääripää on että ehdottelee pelkästään samoja kiinnostuksia, riippuu aika paljon siitä mihin itse reagoit.

Vierailija
13/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä siis laitoin illalla vanhoja kuvia paikkakunnan historiaan keskittyvään ryhmään, ja en löytänyt niitä albumeita kännykällä, eikä osa kuvistakaan näyttänyt tulevan seinälle näkyviin.

Pyysin siinä kommentissa apua ylläpidolta.

Tänään oli ylläpitäjä vastannut, että "ylläpito nukkuu öisin, kun pitää töissäkin käydä, eikä nämä ole missään albumissa..."

No, se oli ilta, ja enhän minä odottanut edes heti vastaavan, vaan sitten kun ehtii. Mutta piti tulla vittuilemaan.

Nähtävästi tuo ryhmä ei sitten työttömille tai eläkeläisille ole, kun "joidenkin pitää käydä töissä".

Ap

Vierailija
14/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää että ylläpito ignooraa. Ovat näköjään vain kalastelemassa tietoja ammattinsa vuoksi. Hyvähån se on haukkua jos ei saa tarpeeksi faktaa rahastaakseen joltain muulta. Tämmöisiäkö sukututkijat ovat?

Vierailija
15/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee elämäsi järkevimmän päätöksen. Itselläni ei koskaan ole ollut eikä tule olemaan tiliä F.B tai instagram. ym!15.9.2022. Tv kanava Jimi Oli asiantuntijat puhumassa some tileistä ja juuri kertoivat F.B.Some vieroitaa ihmiset todellisesta elämästä. F.B ollaan Kuplassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi