Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?
Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.
Kommentit (8532)
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Nyt itkettää. C laittoi tytöt istumaan autoon penkille, S:n ruumiin lasten jalkatilaan lattialle. Lapset kysyivät onko äiti kunnossa. C vastasi, että tulee olemaan ("She will be (ok)")
Miettikää-- 45 minuuttia pikkutytöt takapenkillä ja k uollut äiti/vaimo lasten kanssa sillä takapenkillä jalkatilassa makaamassa .
Vierailija kirjoitti:
Siis mua kiinnostais sellaiset asiat että kaduttaako, kannattiko, oletko nyt onnellisempi kuin silloin, mitä tykkäät elää vankilassa, miks lapset piti tappaa myös.
Niin pöpi se on, että nauttii nyt, kunnei oo rasitteita mistään. On asunto, ruokaa, ei lainoja.. saa olla ko ellun kukko. Media käy silloin tällöin hakemassa ja kyselemässä:How are you Cristopperi? Sankari tää pian on tällä menoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Nyt itkettää. C laittoi tytöt istumaan autoon penkille, S:n ruumiin lasten jalkatilaan lattialle. Lapset kysyivät onko äiti kunnossa. C vastasi, että tulee olemaan ("She will be (ok)")
Miettikää-- 45 minuuttia pikkutytöt takapenkillä ja k uollut äiti/vaimo lasten kanssa sillä takapenkillä jalkatilassa makaamassa .
Kuin jostain makaaberista kauhuleffasta... Tajusikohan Bella, että äiti on kuollut siinä jaloissa maatessaan..? 4-vuotiaathan ovat jo yllättävän teräviä. Toivon vaan enää, että myös se haisup***e joutuisi telkien taakse.
Hävettää myöntää, mutta mä olen tähän asti tuntenut jollain tapaa sääliä (myös) Chrisiä kohtaan. Se loppui kuunneltuani tuon jutustelutuokion. Hyi helvetti mikä saasta. Mädätköön helvetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin jostain makaaberista kauhuleffasta... Tajusikohan Bella, että äiti on kuollut siinä jaloissa maatessaan..? 4-vuotiaathan ovat jo yllättävän teräviä. Toivon vaan enää, että myös se haisup***e joutuisi telkien taakse.
Kyllä se tajusi. Nukkuva ihminen on ihan erilainen kuin kuollut. Bella-parka.
Voi kunpa tuo hirviö olisi jotenkin "herännyt" kesken kaiken ja säästänyt tytöt. :'(
Mistä tietää, että Chris puhui nytkään totta.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan tiä
Siis tuon ihmisen täytyy olla hullu. Siis oikeasti ihan täysin seonnut päästään. Jossain pahemman luokan psykoosissa. Miten kylmäverisesti on teot tehnyt ja sitten niistä vielä kertoilee kuin eilisestä kauppareissusta ilman edes teeskenneltyä katumusta. Ja kuitenkin aiemmin ollut ihan normaali ihminen. Todella todella karmiva tyyppi. Ansaitsisi vanhanaikaisen kylmän kivisellin ilman mitään ihmiskontakteja ikinä. Välillä vettä ja kylmää ruokaa jotta eläisi kurjuudessaan mahdollisimman pitkään.
Vieläkö täällä ajatellaan, että ne nojatuolietsivän löydöt videoilla ovat huuhaata? Minä näin selvästi pitkän, suoran ponihännän sillä yhdellä videolla, joka tuli lapsen varjo auton alla -videon jälkeen. Ponnaritukkainen kantoi lasta.
Vierailija kirjoitti:
S:n kuristamisen jälkeen C kertoo tajunneensa että koko hänen elämänsä on muuttunut, ei tiennyt mitä tehdä, mietti kuulemma koko 45min ajon ajan öljykentille säästääkö lapset vai ei
Tää on niin ahdistavaa. Ilmeisesti ois jättänyt lapset henkiin ellei ne ois heränneet ja nähneet liikaa (tai Bella lähinnä)
Mites tuossa enää selität, että vaimo vaan katosi yöllä, ei mitään käsitystä minne ja miten
Helvetin perimmäisellä portilla minäkin voisin tuollaselle kamferipullosta ryypyn tarjota, sais juoda koko pullollisen!
Kiinnostaisi tietää, mitä nyt ajattelee mamma Cindy Watts kultapojastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S:n kuristamisen jälkeen C kertoo tajunneensa että koko hänen elämänsä on muuttunut, ei tiennyt mitä tehdä, mietti kuulemma koko 45min ajon ajan öljykentille säästääkö lapset vai ei
Tää on niin ahdistavaa. Ilmeisesti ois jättänyt lapset henkiin ellei ne ois heränneet ja nähneet liikaa (tai Bella lähinnä)
Mites tuossa enää selität, että vaimo vaan katosi yöllä, ei mitään käsitystä minne ja miten
Kyllä se tajus kaikki pikkasen ennempää, jookosta joo, koska ei ees ovelle Shannanin palatessa vaivautunut tulla matkalaukkua kantamaan, ja toinen on raskaana ja huonovointinen... että sääli sikseen. Tommonen hikimuna ei kaunisteluja eikä jossitteluja tarvii.Kuihtukoon mokoma luihu tyrmään!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mistään, mutta vaikea kuvitella miksi kukaan tuossa tilanteessa enää sepittäisi itsestään tuollaisia karmeuksia. Faktat myös tukee tarinaa, kuten esim. tyttöjen kadonneet kengät eteisestä, siinä missä Shanannin kengät olivat tallella, Bellan "taisteluvammat"...
Jotenkin arvasinkin, ettei Kessingeristä juuri tässä paljastusjutussa puhuta, silti olen pettynyt että olin oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, mitä nyt ajattelee mamma Cindy Watts kultapojastaan.
No varmasti syyttää Shanannia edelleen koko jutusta, mitäs meni uhkailemaan Chrisiä ettei enää näe lapsia jos eroaa, ajoi poikaparan nurkkaan, eihän Chrisille siinä jäänyt muuta mahdollisuutta! Nämä tällaiset mammat ja niiden psykonarsistipojat tunnistaa siitä, että niille kultapojille vaan tapahtuu asioita, he "ajatutuu" tilanteisiin, ilman että itse on mihinkään koskaan syyllinen, ja mami puolustaa viimeiseen asti. Valitettavasti on tullut sama kuvio nähtyä sekä omassa että läheisen elämässä, ei sentään murhaan/murhiin asti ,mutta pettäminen, valehtelu, uhriutuminen, manipulointi, uhrin syyllistäminen jne.
R.I.P. Shanann ja lapset. Ansaitsitte parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö täällä ajatellaan, että ne nojatuolietsivän löydöt videoilla ovat huuhaata? Minä näin selvästi pitkän, suoran ponihännän sillä yhdellä videolla, joka tuli lapsen varjo auton alla -videon jälkeen. Ponnaritukkainen kantoi lasta.
Olet niin oikeassa, ja sen valkoinen käsilaukku heiluu videokuvassa. Sama laukku ”vapaaehtoisessa” kuulustelu/kuulemistilaisuudessa hänen vieressä pöydällä! Katselkaa niin näette saman!
Minä miehenä kirjotan tänne kans nyt semmosen jutun, mistä tua työmaalla on virinny selekee mielipide.se tulee täs, että semmonen mies joka käy vaimmon ja mukuloitten hengennpäälle, ei oo minkää arvonen. Sain tänn itte kirjottaa tänne ja harakanvarpaita tuli. Vaimo pelittää tän teille.ny.
Sellainen tuli mieleen, että jos tytöt on alunperin ollut tarkoitus säästää... Niin miten C olisi toiminut? Ideaalitilanteessahan lapset eivät olisi heränneet ollenkaan. Mutta Shanann olisi kuollut, ja jonnekin hänet olisi pitänyt hävittää. Oliko tarkoitus siis viedä lapset aamulla hoitopaikkaan / kouluun ja työpäivän aikana kadottaa S? Vai olisiko NK voinut olla alunperin yöllä siellä ns. lastenvahtihommissa valvomassa nukkuvia lapsia sen aikaa, kun C olisi hukkausreissulla? Mutta sitten lapset heräsivätkin ja suunnitelma muuttui lennossa.
Kiitos kaikille, myös minä poistun kuvioista. On hyvä, että on saanut täällä vaihtaa mielipiteitä, kunnei turuilla ja toreilla ole juttupiirejä.
Solong sanoo tohtori pillikin 🙏🏻🙌🏻