Haluaisin parisuhteen, mutta en jaksa tehdä asian eteen mitään
Voisko joku lähettää vaan kivan miehen tänne mulle?
Kommentit (43)
Haluatko siis kuvan vai parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Käy naapurin Pena.
Jos Pena on 26-36-vuotias niin voin harkita.
Ap
Minä haluaisin miljoonan, mutten jaksa edes lotota.
Minä haluaisin uuden fillarin.
T. Basisti
Tee profiili ja pyydä miestä tulemaan suoraan kotiisi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten pitäis ottaa kuvia ja laatia joku profiiliteksti. Ja swaippailla ja valikoidakin vielä.
Ap
Kyllä haluaisi parisuhteen, mutta hitto, ei jaksa tutustua!
Joskus haluaisin siitä syystä vain skipata suoraan tulevaisuuteen, jossa mies jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten pitäis ottaa kuvia ja laatia joku profiiliteksti. Ja swaippailla ja valikoidakin vielä.
Ap
Karjamarkkinat. Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laita siihen vain, olet nätti 170cm/55kg. Ei tarvi kuvia, jos on tuollaiset mitat.
Hm. Kyllä se varmaan joku appi olisi helpoin, mutta rasittavaa touhua kyllä varmaan. Ehkä sitten vaan kannattaa elellä eteenpäin ja tuurilla joku kiva tulee vastaan.
Kun/jos liikut kotisi ulkopuolella laita kaulaasi kyltti jossa lukee "haluan parisuhteen".
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tulla rinnoillesi 🥒
Vierailija kirjoitti:
Joskus haluaisin siitä syystä vain skipata suoraan tulevaisuuteen, jossa mies jo on.
Minulla on miehenä samat ajatukset. Ei jaksa treffata. Voisi samantien alkaa seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laita siihen vain, olet nätti 170cm/55kg. Ei tarvi kuvia, jos on tuollaiset mitat.
Ei ole tuollaiset mitat. Olen 175 cm ja 60 kg.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitään deittailua en jaksa ajatellakaan. Kauhea työmaa seuloa huonoja ehdokkaita pois.
Ap
Hyvänä puolena asiassa on se, että tuskin sä jaksaisit sitten siinä parisuhteessakaan olla, huomioida toista ihmistä jne. Joten oikeastaan sinulle on parempi, että sinulla ei ole suhdetta ainakaan toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole tuollaiset mitat. Olen 175 cm ja 60 kg.
Ap
Aivan liian pitkä, tykkään lyhyemmistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänä puolena asiassa on se, että tuskin sä jaksaisit sitten siinä parisuhteessakaan olla, huomioida toista ihmistä jne. Joten oikeastaan sinulle on parempi, että sinulla ei ole suhdetta ainakaan toistaiseksi.
Treffaus on usein turhaa kun se jää siihen yhteen tapaamiseen. Pitäisi heti eka kerrasta onnistua suhteeseen. On turhauttavaa käydä turhaan treffeillä.
Käy naapurin Pena.