Mitä muuta parisuhde tarvitsee toimiakseen kuin rakkautta?
Kommentit (36)
Samankaltaista huumorintajua, kunnioitusta, arvostusta mutta myös ripaus nöyryyttä ja kykyä sietää erilaisuutta. Ymmärrystä että ei voi muuttaa kuin itseään. Joskus myös esim.huono lapsuus molemmilla auttaa ymmärtämään toista paremmin ja tuntemaan myötätuntoa toista kohtaan.
Sellainen, joka määrittää ainoan oikean parisuhteen sen perusteella että onko siinä seksiä vai ei, putoaa ainakin minun pelilaudaltani, vaikka seksistä pitäisinkin. Ylipäätään ehdottomuus ja mustavalkoisuus on yäk piirteitä.
Täytyy olla yhtä pervo kuin minä ja vieläpä samalla tavalla.
Ilman hyvää seksiä en ala parisuhteeseen. Joskus lopetan parisuhteen myös jonkun muun syyn takia vaikka seksi olisikin hyvää. Useimmat miehet täytyy opettaa hyvään seksiin, eräät on jo opetettu muiden naisten toimesta. Ja eräät eivät opi ikinä. Minulla kymmenen kertaa on yleensä se raja, jonka jälkeen teen päätöksen, onko miehestä tulossa hyvä seksikumppani ja voidaanko kenties joskus siirtyä seurustelusta parisuhteeseen. Kymmenen kerran jälkeen osaa jo sanoa, haluaako mies oppia vai eikö tule oppimaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka määrittää ainoan oikean parisuhteen sen perusteella että onko siinä seksiä vai ei, putoaa ainakin minun pelilaudaltani, vaikka seksistä pitäisinkin. Ylipäätään ehdottomuus ja mustavalkoisuus on yäk piirteitä.
Siis jokainen saa tietysti tavoitella sellaista järjestelyä kuin haluaa. Mutta minulle henkilökohtaisesti ei seksiä = ei parisuhdetta. Seksi ei ole mikään kiva lisämauste vaan parisuhteen liima.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäistä suuseksiä.
Tässä puhuttiin nyt parisuhteesta, ei maksullisista.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisesti alistuvan kumppanin.
Miksi ala peukut?
Vierailija kirjoitti:
Ilman hyvää seksiä en ala parisuhteeseen. Joskus lopetan parisuhteen myös jonkun muun syyn takia vaikka seksi olisikin hyvää. Useimmat miehet täytyy opettaa hyvään seksiin, eräät on jo opetettu muiden naisten toimesta. Ja eräät eivät opi ikinä. Minulla kymmenen kertaa on yleensä se raja, jonka jälkeen teen päätöksen, onko miehestä tulossa hyvä seksikumppani ja voidaanko kenties joskus siirtyä seurustelusta parisuhteeseen. Kymmenen kerran jälkeen osaa jo sanoa, haluaako mies oppia vai eikö tule oppimaan mitään.
Oletpa kärsivällinen.
OT mutta en henk.koht. usko siihen että on olemassa ihmisiä jotka ovat huonoja seksissä - on vain toisilleen yhteensopimattomia ihmisiä :) Toisilleen sopivat kumppanit herättävät toisissaan intohimoa ja kemia näkyy myös sängyn puolella.
Alistuva kumppani minullakin keskeinen vaatimus. Joka seksikerran ei tarvitse olla sitomista, kurittamista tai rape playtä, mutta kyllä noita silti viikoittain täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Alistuva kumppani minullakin keskeinen vaatimus. Joka seksikerran ei tarvitse olla sitomista, kurittamista tai rape playtä, mutta kyllä noita silti viikoittain täytyy olla.
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Olen heteromies.
Rakkauden lisäksi ei tarvita muuta, mutta se, että rakkaus kestää ja molemmat jaksaa rakastaa toista tarvii sitten jo enemmän. Eli useita jo edelläkin mainittuja asioita.
Luottamusta, kunniotusta sekä toisen mielipidettä että sitä toisen ihmisen persoonallisuutta kohtaan niin hyvien kuin huonojenkin tapojen suhteen, toimivaa seksiä/samanlaiset tarpeet, täydellistä avoimuutta ja rehellisyyttä sekä keskustelukykyä, kompromissikykyä, halu, yhteistyökykyä, mutta myös itsenäisyyttä..
.. näistä on mielestäni hyvä, toimiva parisuhde tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jokainen saa tietysti tavoitella sellaista järjestelyä kuin haluaa. Mutta minulle henkilökohtaisesti ei seksiä = ei parisuhdetta. Seksi ei ole mikään kiva lisämauste vaan parisuhteen liima.
Tottahan toki, mutta kritisoinkin juuri sitä että oma parisuhde malli oletetaan normiksi ja muiden parisuhteet ovat täysin feikkejä jos ne eivät sisällä samoja asioita tai niissä on toisenlainen arvojärjestys.
Pitää olla toisen fani.