Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä muuta parisuhde tarvitsee toimiakseen kuin rakkautta?

Vierailija
07.12.2018 |

Sinun mielestäsi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla toisen fani.

Vierailija
22/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankaltaista huumorintajua, kunnioitusta, arvostusta mutta myös ripaus nöyryyttä ja kykyä sietää erilaisuutta. Ymmärrystä että ei voi muuttaa kuin itseään. Joskus myös esim.huono lapsuus molemmilla auttaa ymmärtämään toista paremmin ja tuntemaan myötätuntoa toista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka määrittää ainoan oikean parisuhteen sen perusteella että onko siinä seksiä vai ei, putoaa ainakin minun pelilaudaltani, vaikka seksistä pitäisinkin. Ylipäätään ehdottomuus ja mustavalkoisuus on yäk piirteitä.

Vierailija
24/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla yhtä pervo kuin minä ja vieläpä samalla tavalla.

Vierailija
25/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman hyvää seksiä en ala parisuhteeseen. Joskus lopetan parisuhteen myös jonkun muun syyn takia vaikka seksi olisikin hyvää. Useimmat miehet täytyy opettaa hyvään seksiin, eräät on jo opetettu muiden naisten toimesta. Ja eräät eivät opi ikinä. Minulla kymmenen kertaa on yleensä se raja, jonka jälkeen teen päätöksen, onko miehestä tulossa hyvä seksikumppani ja voidaanko kenties joskus siirtyä seurustelusta parisuhteeseen. Kymmenen kerran jälkeen osaa jo sanoa, haluaako mies oppia vai eikö tule oppimaan mitään.

Vierailija
26/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka määrittää ainoan oikean parisuhteen sen perusteella että onko siinä seksiä vai ei, putoaa ainakin minun pelilaudaltani, vaikka seksistä pitäisinkin. Ylipäätään ehdottomuus ja mustavalkoisuus on yäk piirteitä.

Siis jokainen saa tietysti tavoitella sellaista järjestelyä kuin haluaa. Mutta minulle henkilökohtaisesti ei seksiä = ei parisuhdetta. Seksi ei ole mikään kiva lisämauste vaan parisuhteen liima.

27/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäistä suuseksiä.

Tässä puhuttiin nyt parisuhteesta, ei maksullisista. 

Vierailija
28/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisesti alistuvan kumppanin.

Miksi ala peukut?

Vierailija
29/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman hyvää seksiä en ala parisuhteeseen. Joskus lopetan parisuhteen myös jonkun muun syyn takia vaikka seksi olisikin hyvää. Useimmat miehet täytyy opettaa hyvään seksiin, eräät on jo opetettu muiden naisten toimesta. Ja eräät eivät opi ikinä. Minulla kymmenen kertaa on yleensä se raja, jonka jälkeen teen päätöksen, onko miehestä tulossa hyvä seksikumppani ja voidaanko kenties joskus siirtyä seurustelusta parisuhteeseen. Kymmenen kerran jälkeen osaa jo sanoa, haluaako mies oppia vai eikö tule oppimaan mitään.

Oletpa kärsivällinen.

Vierailija
30/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta en henk.koht. usko siihen että on olemassa ihmisiä jotka ovat huonoja seksissä - on vain toisilleen yhteensopimattomia ihmisiä :) Toisilleen sopivat kumppanit herättävät toisissaan intohimoa ja kemia näkyy myös sängyn puolella.

Vierailija
31/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuva kumppani minullakin keskeinen vaatimus. Joka seksikerran ei tarvitse olla sitomista, kurittamista tai rape playtä, mutta kyllä noita silti viikoittain täytyy olla.

Vierailija
32/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistuva kumppani minullakin keskeinen vaatimus. Joka seksikerran ei tarvitse olla sitomista, kurittamista tai rape playtä, mutta kyllä noita silti viikoittain täytyy olla.

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
33/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Olen heteromies.

Vierailija
34/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden lisäksi ei tarvita muuta, mutta se, että rakkaus kestää ja molemmat jaksaa rakastaa toista tarvii sitten jo enemmän. Eli useita jo edelläkin mainittuja asioita.

Vierailija
35/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusta, kunniotusta sekä toisen mielipidettä että sitä toisen ihmisen persoonallisuutta kohtaan niin hyvien kuin huonojenkin tapojen suhteen, toimivaa seksiä/samanlaiset tarpeet, täydellistä avoimuutta ja rehellisyyttä sekä keskustelukykyä, kompromissikykyä, halu, yhteistyökykyä, mutta myös itsenäisyyttä..

.. näistä on mielestäni hyvä, toimiva parisuhde tehty.

Vierailija
36/36 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jokainen saa tietysti tavoitella sellaista järjestelyä kuin haluaa. Mutta minulle henkilökohtaisesti ei seksiä = ei parisuhdetta. Seksi ei ole mikään kiva lisämauste vaan parisuhteen liima.

Tottahan toki, mutta kritisoinkin juuri sitä että oma parisuhde malli oletetaan normiksi ja muiden parisuhteet ovat täysin feikkejä jos ne eivät sisällä samoja asioita tai niissä on toisenlainen arvojärjestys.