Ällötää seksi miehen kanssa?
Onko muilla naisilla samaa? Siis rakastan miestäni mutta seksiin en vain pysty.
Kommentit (49)
Taitaa olla nuoren naisen puutetta, kulli tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
En omalla kohdalla voisi kuvitella pahempaa tilannetta parisuhteessa kuin haluttomuus kumppania kohtaan.
6 vuotta yhdessä ja joka päivä haluan seksiä.
N33[/quoteOikea tapa edetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
insinöörin nai kirjoitti:
Noin se menee jos ei oikeasti tunne mitään miestä kohtaan.
On naitu taas rahaa ja statusta. Öljykätinen nahkatakkinen autonkorjaamon rockabilly poika sai jäärä haaveilen tasolle. Eihän sellaisen kanssa perhettä perusteta, vaikka on lähes täydellinen mies.
Hyvää kuivaa suhdetta.
Näin ne naiset usein valitsee, kun elämä pelottaa.
insinööri on turvallinen valinta.
Joskus insinööri voi olla sydämen valinta. Niin oli äidillenikin. Isä tosin myös kirjoitti runoja <3
Nyt kun näin sanot niin kylläpä ne teekkarit ovat todella seksikkäitä. Turvallisia ja ei niin vaarallisia kuin rokkarit ovat. Rokkareilla on hieno takki ja todellisen rokkarin erottaa siitä että sille sopii nahkatakki. Teekkarille sopii haalarit aivan bueno.
Valitsisin itselleni ehdottomasti teekkarin. Rokkarit on
takkeja.
Meillä sama juttu, rouva ei ole aikoihin halunnut seksiä.
Meillä rouva ei ole halunnut vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu, rouva ei ole aikoihin halunnut seksiä.
Haikailee pitkätukkaista rokkaria. Sano vaan.
Mulla oli sama kohtalo. Halus villiä elämää. Olin vähän liian tasainen luonteeltani.
Tykkään lukea kirjallisuutta ja katsoa dokumentteja. Käyn harjoittelemassa maratooniin ja nostelen pienillä painoilla. En juo enkä polta. Olen kunnon mies ja sileä otsalta haruttavasta jakauksesta. Kaljuunnun pian sanoi äitinikin ja neuvoi äkkiä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas pidän seksistä, mutta en tietysti kenen tahansa kanssa. Vaikea ajatella, että voisin samaan aikaan sanoa rakastavani jotakin ihmistä ja samalla ällöäväni seksiä hänen kanssaan.
Sinä et ole valehtelija kuten AP.
Ei täälläkään halua, mutta minkäs teet. Ero aina mahdollista, mutta mitäpä se hyvejjää.
Kyllä minulla myös samaa kun hänen fantasiansa ovat 2 vetoa tai jotain muuta johonka kummatkaan emme pysty esim. parin vaihtoa.