Ällötää seksi miehen kanssa?
Onko muilla naisilla samaa? Siis rakastan miestäni mutta seksiin en vain pysty.
Kommentit (49)
Onneksi olen mies ja pystyn naimaan ilman että ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus ja romanttisuus/rakkaus ovat eri asioita ja on mahdollista tuntea toista ilman toista. Merkillistä että tätä ei mainittu vaikka monet puhuvat paljonkin yhden yön jutuista mihin ei liity mitään emotionaalista sitoutuneisuutta.
En ole koskaan harrastanut seksiä pelkästään seksin takia. Aina olen kuitenkin ajatellut, että jutusta voisi tulla enemmänkin.
Seksuaaliterapeutille?
Itse olen taas ollut sinkkuna niin pitkään etten varmaan osaisi. Lisäksi en ole koskaan ollut siinä hyvä ja oma kroppakin hävettää, niin kynnys edes etsiytyä tilanteeseen jossa sitä voisi olla tarjolla on suuri. Kaipaisin vaan läheisyyttä, toisen vieressä oloa ja lämmintä ihoa...
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus ja romanttisuus/rakkaus ovat eri asioita ja on mahdollista tuntea toista ilman toista. Merkillistä että tätä ei mainittu vaikka monet puhuvat paljonkin yhden yön jutuista mihin ei liity mitään emotionaalista sitoutuneisuutta.
Näin on, mutta on eri asia, jos on ennen himoinnut kumppaniaan ja sitten ei enää. Rakkaus on muuttanut muotoaan; jotkut voivat kutsua tunnetta syväksi sympatiaksi tai hellyydeksi. Siitä puuttuu seksuaalinen puoli, ja se voi olla traagista, jos se on joskus kuitenkin ollut yhteistä aluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, mutta on eri asia, jos on ennen himoinnut kumppaniaan ja sitten ei enää. Rakkaus on muuttanut muotoaan; jotkut voivat kutsua tunnetta syväksi sympatiaksi tai hellyydeksi. Siitä puuttuu seksuaalinen puoli, ja se voi olla traagista, jos se on joskus kuitenkin ollut yhteistä aluetta.
Aloituksessa ei mainittu että aloittaja olisi edes joskus himoinnut kumppaniaan seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen mies ja pystyn naimaan ilman että ällöttää.
Ei ole sukupuolikysymys, eikä mieskään pysty naimaan kaikkia ilman ällötystä. Oikeastiko pystyisit? Vaikkapa haisevaa, hampaatonta, sairaalloisen lihavaa naista?
En omalla kohdalla voisi kuvitella pahempaa tilannetta parisuhteessa kuin haluttomuus kumppania kohtaan.
6 vuotta yhdessä ja joka päivä haluan seksiä.
N33
insinöörin nai kirjoitti:
Noin se menee jos ei oikeasti tunne mitään miestä kohtaan.
On naitu taas rahaa ja statusta. Öljykätinen nahkatakkinen autonkorjaamon rockabilly poika sai jäärä haaveilen tasolle. Eihän sellaisen kanssa perhettä perusteta, vaikka on lähes täydellinen mies.
Hyvää kuivaa suhdetta.
Miksi päättelet että ap olisi nainut rahaa, tai yleensä naimisissa asti?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä aloittajan pitää kokeilla naisen kanssa?
Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa ei mainittu että aloittaja olisi edes joskus himoinnut kumppaniaan seksuaalisesti.
Ei taidettu. Tulkitsin, että olisi, mutta sittenpähän se kurjaa onkin, jos ei koskaan sitä ole tuntenut puolusoaan kohtaan.
On naitu taas rahaa ja statusta. Öljykätinen nahkatakkinen autonkorjaamon rockabilly poika sai jäärä haaveilen tasolle. Eihän sellaisen kanssa perhettä perusteta, vaikka on lähes täydellinen mies.
Hyvää kuivaa suhdetta.
Näin ne naiset usein valitsee, kun elämä pelottaa.
insinööri on turvallinen valinta.
Mä en enää lähde pitkään suhteeseen. Niissä käy aina noin. Vaikka miten vielä tykkäisit toisesta, niin jossain kohtaa se vaan alkaa tympiä harrastaa aina seksiä sen yhen ja saman kanssa. Sama kuin katsoisi saman ohjelman telkasta joka ilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää lähde pitkään suhteeseen. Niissä käy aina noin. Vaikka miten vielä tykkäisit toisesta, niin jossain kohtaa se vaan alkaa tympiä harrastaa aina seksiä sen yhen ja saman kanssa. Sama kuin katsoisi saman ohjelman telkasta joka ilta.
Ei meillä ainakaan. Oikeastaan seksi ja lapset on ainoa todella yhdessä pitävä asia. Kavereita löytyy muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
En hankkiudu tilanteeseen, että ällötys iskisi. Rankalla kädellä suosin etukäteiskarsintaa.
Mut mitä jos toinen vaikka lihoo vuosien varrella? Tykkää kyllä toisesta vielä, mutta ei tunne enää himoa...
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuivaa suhdetta.
Joskus insinööri voi olla sydämen valinta. Niin oli äidillenikin. Isä tosin myös kirjoitti runoja
Itse ryhdyin entiseen suhteeseen rakkaudesta ja muutenkin ”oikeista syistä”, mutta jossain vaiheessa minulla, erittäin seksuaalisella naisella, alkoi ilmetä haluttomuutta kun miehestä tulikin pikkuhiljaa epäkunnioittava kiusaaja minua kohtaan. Kävimme jopa pariterapiassa mutta mies ei vain pystynyt olemaan purkamatta omaa epävarmuuttaan ja traumojaan minuun. Pikkuhiljaa ajatuskin seksistä kyseisen miehen kanssa alkoi ällöttää, koska hän ei ollut enää se mukava ja kunnioittava kumppani johon sitouduin. Miten sitä voisi haluta päästää niin lähelle jonkun joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen? Suhde onneksi loppui siihen ja halut kohdistuivat taas uusiin suuntiin. Sellaisiin miehiin, josta sain tervettä ansaitsemaani ihailua ja joita ihailin takaisin. Eikä muuten ole vielä kaduttanut, muuta kuin se etten tajunnut heittää exää pihalle jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuivaa suhdetta.
Joskus insinööri voi olla sydämen valinta. Niin oli äidillenikin. Isä tosin myös kirjoitti runoja <3
Mun tarina jonka kirjoitin tänne on tosi. Oikea isä on autokorjaamon rasvatukka ja äiti rakasti sitä aina, mutta valitsi dipan inssin. Pitkään luulin että dipan inssi on iskäni, mutta se oli rasvatukka autokorjaamon setä.
Äitin kanssa oltiin yhteydessä aina kuolemaan asti ja se kertoi että tunsi enemmän vetoa siihen "rokkariin" ja mä muistutin sitä kuulemma siitä ja aina se itki keittiönkomerossa välillä, kun mä muistutin sitä siitä.
Nyt mä itken.
Ymmärrän 38.
Mutta sittenhän se ei enää ollut rakkautta, toisin kuin mitä ap sanoo tuntevansa.
Onkohan ap ottanut miehekseen sellaisen mitä ap:n äiti tai hänen isänsä haluaisi ap:lle?
Ei siis ole itse tavallaan päättänyt vaan mielistellyt vanhempiaan.
Tälläistäkin sattuu?
En hankkiudu tilanteeseen, että ällötys iskisi. Rankalla kädellä suosin etukäteiskarsintaa.