Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyrkkeilijä Elinan törkeä asuvalinta Linnassa

Vierailija
06.12.2018 |

Miten voi lenkkareissa tuonne mennä?
Eikö mitään häpyä?

https://www.iltalehti.fi/linnan-juhlat-2018/a/86ffd0d8-77f4-4d87-ba9b-b…

Kommentit (263)

Vierailija
141/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lepakoilla on mekkoja vastaan? Harvassa on ne jotka pukeutuu naisellisesti.

Jälleen mahtava yleistys. Satuitko huomaamaan, että tämän lepakoksi haukkumasi ihmisen puoliso oli hyvinkin naisellisesti mekkoon pukeutunut? Eli tuossa tapauksessa ainakin 50% lesboista pukeutui naisellisesti.

Tämä ketju ei totisesti ole sivistyksellä, saati älykkyydellä pilattu.

Vierailija
142/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kuuma nainen 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkeilypiirejä on pidetty alemman sosiaaliluokan kanavana menestykseen. Ja miksei olisi kun vaatimuksena on se, että lyö vastustajaa lujempaa kuin saa itse köniinsä. Ei vaadi suurta sivistystä. Tämä Elina vaan konkretisoi viiteryhmänsä sivistystason julkisesti.

Sivistystasoa voi myös mitata sillä, osaako nähdä asioita yksittäisinä tapauksina, vai yleistääkö kaikki näkemänsä aina tiettyihin viiteryhmiin kuuluviksi. Ymmärtääkseni kyseisissä pippaloissa oli toinenkin viittaamasi viiteryhmän edustaja, joka kaiketi pukeutui puolisoineen täysin etiketin mukaisesti. Eli ainakaan kyseisten juhlien otanta ei tue väitettäsi.

Kerrotko meille, että mikä asia nyrkkeilyssä edellyttää suurta sivistystä.

Ei mikään, mutta kyseisen lajin harrastaminen ei automaattisesti tee ihmisestä sivistymätöntä, tai huonostipukeutuvaa. Sinä nyt vain alleviivaat näillä kommenteillasi omaa sivistymärrömyyttäsi. 

Eiköhän Elina hoitanut omalla käytöksellään tuon alleviivaamisen.

Ei. Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että hän ei pukeutumisellaan edustanut muita lajitovereitaan, senhän jo Mira Potkonenkin todisti. Hän päätti pukeutumisestaan ihan itse. Sinun sivistystasosi valitettavasti tuntuu jäävän niiden tasolle, jotka syyllistää rikollisten rikoksista aina kaikkia muitakin saman rotuisia, tai samanuskoisia. 

Ovatko kaikki pyöräilijätkin sivistymättömiä, jos joku pyöräilijä käyttäytyy sivistymättömästi? Entä taitoluistelijat?

Yleistys on kaikkein selvin merkki sivistymättömyydestä.

Eikös se ollut Elina, joka käyttäytyi sivistymättömästi kun pukeutui pukukoodin vastaisesti. Miksi syyllistät kommentoijia hänen tekemisistään? 

Vierailija
144/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas porukka on vetänyt herneet neniinsä aivan mitättömästä asiasta. Ymmärrän, että on etiketti, mutta esim. Elinan kohdalla mekko olisi näyttänyt kornilta ja mieskään hän ei ole, joten frakki se vasta typerä olisi ollutkin. Parina Elina ja hänen puolisonsa oli yksi illan tyylikkäimpiä ja heistä huokui sellainen positiivinen ja iloinen tunnelma, aivan ihana pari! Tsemppiä Elina nyrkkeilykehään!

Vierailija
145/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla ollaan aina tyrkyttämässä mekko sitä ja mekko tätä ja että juhliin ei ole naisella mitään asiaa ilman mekkoa ja korkkareita. Onneksi kaikki eivät taivu noihin tekopyhiin pakkoihin. Elina on upea persoonallinen oman tiensä kulkija. Arvostan. Linnan juhlat voisivat lakata kokonaan olemasta aikansa eläneenä jäänteenä.

Vierailija
146/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ellen deGeneres olisi tullut linnan juhliin, olisiko silloikin ollut samanlainen älämölö turhasta. Ellenkään ei ole mekkoihmisiä.

Vierailija
147/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lepakoilla on mekkoja vastaan? Harvassa on ne jotka pukeutuu naisellisesti.

Jälleen mahtava yleistys. Satuitko huomaamaan, että tämän lepakoksi haukkumasi ihmisen puoliso oli hyvinkin naisellisesti mekkoon pukeutunut? Eli tuossa tapauksessa ainakin 50% lesboista pukeutui naisellisesti.

Miksi pitäisi pukeutua naisellisesti, jos se ei ole oma tyyli?

Vierailija
148/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen avokkinsa näytti perinteiseltä naiselta, joita on kolmetoista tusinassa. Pikkunätti nainen mutta ihailtavaa persoonallisuutta näkyi vain siinä toisessa puoliskossa.

Vierailija
149/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei taivu pukukoodiin, edes sinnepäin, niin miksei voinut jäädä tuolta pois? Ai mutta ei tietenkään, piti päästä pällistelemään ja pällisteltäväksi isäntäparin halveksimisesta huolimatta, mutkumähaluun!! rusinat pullasta. Kumma ettei se naisystävä tajunnut mitään, tai sukulaiset, kaverit, kukaan?

Vierailija
150/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt rekkalesbo osaa tai tietää pukeutumisesta.

Vierailija
151/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palefacella oli jo vuosia sitten Adidaksen Superstarit Linnan juhlissa.

Vierailija
152/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin kyseistä nyrķkeilijää mieheksi, Suomeen tulleiksi turvapaikanhakijoiksi. Hyvännäköiseksi.

Vierailija
153/263 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun mies pukeutuu frakkiin, naisen asuna on täyspitkä, juhlavasta materiaalista valmistettu suuren juhlan puku. Se voi olla avonainen, olkaimeton ja linjaltaan leveä tai kapea. Tällä hetkellä trendikkäitä ovat myös hihalliset juhlapuvut.

Puvun pituus voi olla n. 1cm lattian yläpuolelle, jolloin vain kengän kärjet näkyvät ja puvun helma pysyy siistinä, tai se voi olla mallista riippuen pidempi ja laahuksella. Iltakengät ovat sirot, umpikärkiset avokkaat."

https://pukeutumisopas.com/tilaisuuden-aika-ja-puku/

Luuleeko Gustafsson olevansa mies?

Ilmeisesti ei. Muutenhan hän olisi pukeutunut frakkiin. Mutta paljon lähempänähän tuo asu on frakkia kuin naisen juhlapukua. Eli tuolla perusteella kokee olevansa enemmän mies kuin nainen(?).

Vierailija
154/263 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noilla lesboilla se toinen on nainen se miehen korvike. Täähän on kuin tuo Sopasen Meri tää nyrkkeilijä.

Ei se ole mikään miehen korvike kun molemmat on naisia. Jotkut tykkää feminiinisemmästä ja toiset maskuliinisesta. Onhan heteroillakin kullakin erilaisia mieltymyksiä mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen

Minun silmissä miesmäiset lesbot ovat kuin miehiä ilman sukupuolielintä ja todennäköisesti myös ilman muitakin miehisiä taitoja, eli turhakkeita.

Mutta olenkin hetero ja arvostan sukupuolten erilaisuutta.

Vierailija
155/263 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole IN olla hetero. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noilla lesboilla se toinen on nainen se miehen korvike. Täähän on kuin tuo Sopasen Meri tää nyrkkeilijä.

Ei se ole mikään miehen korvike kun molemmat on naisia. Jotkut tykkää feminiinisemmästä ja toiset maskuliinisesta. Onhan heteroillakin kullakin erilaisia mieltymyksiä mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen

Minun silmissä miesmäiset lesbot ovat kuin miehiä ilman sukupuolielintä ja todennäköisesti myös ilman muitakin miehisiä taitoja, eli turhakkeita.

Minun silmissäni sinä olet turhake. Mitä ketjun aiheeseen tulee, niin olen sitä mieltä että olisiollut parempi jäädä heidän pois.

Vierailija
156/263 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattelevat isännälle ja isänmaalle. Haistakoon itse.

Vierailija
157/263 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei taivu pukukoodiin, edes sinnepäin, niin miksei voinut jäädä tuolta pois? Ai mutta ei tietenkään, piti päästä pällistelemään ja pällisteltäväksi isäntäparin halveksimisesta huolimatta, mutkumähaluun!! rusinat pullasta. Kumma ettei se naisystävä tajunnut mitään, tai sukulaiset, kaverit, kukaan?

Mä olen jäänyt nuorempana pois lukuisista juhlista juuri tuon takia, ja nyt jälkeenpäin pohdin oliko sekään ihan oikein itseäni kohtaan. Monet juhlat missasin, omat vanhojenpäivät ym, että te cissit ette pahoittaisi mieltänne. Nyt prosessin läpikäyneenä mulla on mahdollisuus pukeutua perinteisesti enkä enää herätä pahennusta, olen siinä mielessä tosi etuoikeutettu muunsukupuolisiin nähden.

Vierailija
158/263 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattominta tuossa(kin) lienee se, että asiasta tuli joku lesbous-kysymys eli taas se OIKEUS saada olla oma itsensä ja määritellä itsensä. Se on sisäinen asia, mutta kyllä saamasi kutsu määrittelee sinut siihen juhlaan ulkoisesti. Mikä siinä on niin vaikeaa? Epäkohteliasta JA epäkunnioittavaa se ainakin on. 

Vierailija
159/263 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ellen deGeneres olisi tullut linnan juhliin, olisiko silloikin ollut samanlainen älämölö turhasta. Ellenkään ei ole mekkoihmisiä.

Toivottavasti se naakka pysyy kaukana Suomesta.

Vierailija
160/263 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jäänyt nuorempana pois lukuisista juhlista juuri tuon takia, ja nyt jälkeenpäin pohdin oliko sekään ihan oikein itseäni kohtaan. Monet juhlat missasin, omat vanhojenpäivät ym, että te cissit ette pahoittaisi mieltänne. Nyt prosessin läpikäyneenä mulla on mahdollisuus pukeutua perinteisesti enkä enää herätä pahennusta, olen siinä mielessä tosi etuoikeutettu muunsukupuolisiin nähden.

Miinuspeukkuja satelee, mutta onko moni ihminen oikeasti sitä mieltä, että nyky-yhteiskunnassa "poikkeavien" pitää vaan kylmästi jättäytyä kaiken ulkopuolelle, ettei heidän erilaisuutensa häiritse joitakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi