Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis missä niitä hajuvesiä voi enää käyttää?

Vierailija
06.12.2018 |

Tuntuu että jokaisessa paikassa on kielto tai kehoitus ,että älä käytä voimakkaasti tuoksuvia hajuvesiä.

Ja varmasti monissa paikoissa on allergisia/herkkiä ihmisiä jotka eivät kestä hajuveden tuoksua.

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona ja keskellä omaa aarniometsää.

Vierailija
2/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit käyttää missä vaan. Ne ovat ohjeita ja pyyntöjä, ei lakeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupsuttele kotonas!

Vierailija
4/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus melkein olen vetänyt turpaan ratikassa jätkää jolla oli vahvasti dunkkaavaa hajuvettä. Kokoa löytyy ja pää ajettu kaljuksi vuosia sitten, että siinä ei olisi kaverille käynyt hyvin - en siis pelkää konfliktia. Mutta päätin vain vaihtaa paikkaa ja "vahingossa" tuuppaista jätkää kädessä olleella täydellä repulla päähän. Jäi ihmettelemään ja sölnköttämään jotain, mutta siinä vaiheessa olin jo hyvää matkaa ratikan takaosassa josta sain uuden penkin. 

Älkää käyttäkö julkisilla paikoilla hajuvettä - kiitos ja piste. 

Vierailija
5/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaan.

Vierailija
6/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.79 kirjoitti:

Joskus melkein olen vetänyt turpaan ratikassa jätkää jolla oli vahvasti dunkkaavaa hajuvettä. Kokoa löytyy ja pää ajettu kaljuksi vuosia sitten, että siinä ei olisi kaverille käynyt hyvin - en siis pelkää konfliktia. Mutta päätin vain vaihtaa paikkaa ja "vahingossa" tuuppaista jätkää kädessä olleella täydellä repulla päähän. Jäi ihmettelemään ja sölnköttämään jotain, mutta siinä vaiheessa olin jo hyvää matkaa ratikan takaosassa josta sain uuden penkin. 

Toivottavasti kohtaamme joku päivä sporassa.

Vierailija
7/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit löyhkätä kotonasi.

Vierailija
8/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.79 kirjoitti:

Jätkä varmasti nyt ymmärsi lopettaa hajusteiden käytön kun löit sitä repulla sanomatta mitään siitä hajusteiden käytöstä. Oikein hienosti toimittu, oletpa rohkea mies!

Vierailija
9/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä maulla ja tilanteeseen sopivasti. Eli ei puolta pulloa mummulta perittyä kasariluokan ooppiumia aamubussiin, kiitos.

Vierailija
10/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää melkein missä vain, kunhan käytät kohtuudella. Eli tuoksun haistaa vasta todella lähellä (eli esim halatessa). Käytä omaksi iloksi, älä muiden kiusaksi :)

Vierailija
11/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.79 kirjoitti:

Ja se kaljuko tekee sut vahvaksi? 😂😂

Vierailija
12/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M.79 kirjoitti:

Ja se kaljuko tekee sut vahvaksi? 😂😂

No onhan se sellainen "taikaviitta".

Vierailija
13/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin käytän edelleen missä vain, jossa en varmuudella tiedä jonkun niistä oireita saavan olevan läsnä. Jos taas tietäisin esim. työpaikalla jonkun niistä kärsivän, ei olisi ongelma jättää laittamatta. Mutta joku raja huomaavaisuudellakin, en jätä laittamatta kohtuudella tuoksua kaupungille lähtiessäni, koska joku mahdollisesti voi saada siitä oireita. Aivan kuten en mieti joka hetki, onko minulla kissa-allergeeneja vaatteissani (on), jotka aikaansaavat jollekulle reaktion.

Vierailija
14/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.79 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.79 kirjoitti:

Voin luvata, että tiedät "kohdanneesi" minut, kun se päivä kohdallesi osuu. Ammatin puolesta jo retuuttanut soijavaliolla eläviä nilkkejä/nistejä ja myymälävarkaita. Kalju ei ole ainoa attribuutti - elopaino huitelee sadan paremmalla puolella ja pituutta 193cm. Salilla käynyt aktiivisesti jo 18 vuotiaasta asti. 

Edelleen, viestin parempi mennä perille - älä käytä hajuvesiä julkisilla paikoilla - kiitos ja piste.

Käytän just kuten haluan, ja jos käyt käsiksi saat tuomion ja pääset miettimään itsellesi uutta ammattia.

Vierailija
15/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M.79 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.79 kirjoitti:

Voin luvata, että tiedät "kohdanneesi" minut, kun se päivä kohdallesi osuu. Ammatin puolesta jo retuuttanut soijavaliolla eläviä nilkkejä/nistejä ja myymälävarkaita. Kalju ei ole ainoa attribuutti - elopaino huitelee sadan paremmalla puolella ja pituutta 193cm. Salilla käynyt aktiivisesti jo 18 vuotiaasta asti. 

Edelleen, viestin parempi mennä perille - älä käytä hajuvesiä julkisilla paikoilla - kiitos ja piste.

Käytän just kuten haluan, ja jos käyt käsiksi saat tuomion ja pääset miettimään itsellesi uutta ammattia.

En toki tahallani. "Vahinkoja" sattuu tosin. Toivon että törmätään joku kaunis päivä.

Toivotan onnea valitsemallesi tielle toki. 

Vierailija
16/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä hajuvettä ei kuulu laittaa niin, että sen haistaa metrien päähän (tai että sen haistaa koko päivän itsekin) vaan niin vähän, että sen tuoksun tuntee ainoastaan ihan lähellä sinua eli esim halatessa. 

Näin voit käyttää hajuvettä oikeastaan ihan aina ja kaikkialla.

Vierailija
17/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ihan kaikkialla kunhan ei lotraa sillä. Hajuveden ei kuulu olla ympärillä tuoksupilvenä joka salpaa vastaantulijoidenkin hengityksen vaan tuoksun kuuluu tuoksua vain ihan siinä lähellä. Ja sillä lailla miedosti ja viehkosti silloinkin, sen kun ei ole tarkoitus olla mikään tyrmäyskaasu.

Tässä jos missään vähemmän on enemmän.

Vierailija
18/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä hajuvettä ei kuulu laittaa niin, että sen haistaa metrien päähän (tai että sen haistaa koko päivän itsekin) vaan niin vähän, että sen tuoksun tuntee ainoastaan ihan lähellä sinua eli esim halatessa. 

Näin voit käyttää hajuvettä oikeastaan ihan aina ja kaikkialla.

En tiedä leikitkö tyhmää vai trollaatko, mutta kai sinä pieni ihminen ymmärrät, että hajuvedet "heijastaa" tai siis projektoi hyvin vaihtelevalla spektrillä ja vahvuudella, riippuen hajuveden öljytiheydestä, kemikaaleista, sekoitusprofiilista, et cetera... Yksi viaton sipaisu laadukasta orientaali/myskihajuvettä voi kestää ensinnäkin 12 tuntia ja jättää jälkeensä metrien hajujälje, siinä missä sporttinen sitrustuoksu - vaikkakin laadukas - lähinnä pysyy iholla. 

Ei voi millään yleistää hajuvettä jonain monoliittina, vaan ne eroavat toisistaan käyttöprofiililtaan ominaisuuksiltaan ja teholtaan yhtä paljon kuin kaalilaatikko eroaa rommikolasta.

Vierailija
19/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedet tuoksuu kyllä ihanilta, harmi kun käytetään nykyään niin vähän.

Vierailija
20/115 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupsuttele kotonas!

Ja sielläkin mieluusti kohtuudella.  Mun naapurit käyttää joskus runsaanpuoleisesti ja se haju tulee ilmastointikanavia pitkin mun asuntoon. :(

Tähän vuodenaikaan se ei ole niin paha, koska kämpän pystyy tuulettamaan aika tehokkaasti ja nopeasti, mutta kesällä onkin sitten toinen juttu.

Kyllä se ketuttaa, kun edes omassa kodissa ei voi välttyä hajuvesien aiheuttamalta päänsäryltä ja hengitysvaikeuksilta. Vähän sama kuin näiden parvekkeella tupakoivien kanssa. Tosin tupakansavu ei aiheuta mulle päänsärkyä, menee vaan henkeen. Se on siis hajuvesiä/partavesiä "lempeämpää".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi