Miten päästä kiinni salitreeneihin? Apua
Haluaisin alottaa mutta en uskalla lähteä salille koska en osaa tehdä laitteilla mitään. En edes tiedä mitä minun pitää tehä ja pitääkö olla tavoitteita? Mitä lihasta treenaan milläkin kerralla ja miten on järkevää treenata? Painoakin täytyy saada alas.
En halua palkata pt:tä koska ahdistaa eikä ole rahaa. Haluan omatoimisesti alkaa treenaa.
Kommentit (70)
Ei siihen treenaamiseen salia tarvita. Oman vartalon painolla pääsee hyvin alkuun... Ohjeita netti täynnä
Itse hain apua selkävaivoihin ja näin pääsin yksityistreenaajan kautta salitreeneihin.
määää kirjoitti:
Ei siihen treenaamiseen salia tarvita. Oman vartalon painolla pääsee hyvin alkuun... Ohjeita netti täynnä
Totta,mutta nyt olen käynyt tyyppi 10 kertaa salilla ja upea tulos jo nyt! Hiihdän, pyöräilen , kävelen ym mutta salitreenausken voi kohdistaa tiettyyn muskeliryhmään !
määää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita bodypump ryhmässä.
Mielestäni paras liikuntamuoto mutta nyt corona aikana en halua osallistua yhteisiin voimisteluihin.
Voi tehdä sinulle ohjelman 50 eurilla. Omaan 30 vuoden kokemuksen salitreenistä. Saan kenen tahansa tulokset nousuun nopeasti.
Itse olen huomannut että monet katselee miten laitteita käytetään, itsestäni hieman ahdistavaa.
Itse kävin alkuun sellaiseen aikaan ettei ole paljoa porukkaa paikalla, sai rauhass ihmetellä laitteita. Mutta ymmärrän täysin sen jännityksen kun menee ensimmäistä kertaa :)
- Mene salille
- Tee sali treeni
- Suihkuun
- Kotiin
- Toista parin päivän päästä