Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Finlandia liikuttaa minut aina...
Sama! Onneksi en ole missään noin julkisessa työssä kun pillitän aina :D. Oli upea esitys.
Nyt tulee nälkä. Mutta ei yhtään ruokaa jääkaapissa :( Toivottavasti en katkeroidu ja lähde kaduille mellakoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Viitala päissään?
Sen mies hoiperteli jo sisään tullessa ja on jo varmaan sammunu jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näidenkin veteraanien pitää kiinnittää kaikki huomio itseensä näillä tempauksillaan joka vuosi? Hirveän nolostuttavaa kaikille. (Niinistöä ei selvästi kiinnosta pätkääkään)
Lisään vielä, että tuolla olisi varmasti kaikilla muillakin veteraaneilla tarinoita kerrottavanaan, mutta joka vuosi aina yksi huomionkipeä haluaa kiinnittää kaiken huomion itseensä.
Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jennillä ihana puku! Ei niiden pukujen aina tarvi olla supernäyttäviä tai tosi tyköistuvia. <3
Samaa mieltä. Jennin puku on oikein tyylikäs. Puvun ei tarvi olla tissit paljastava tyköistuva kimaltava luomus.
Jennin puku sopii hyvin ylväälle kauniille naiselle.
Miten nuo silakat ja mustikat mahtavat hampaiden välissä näyttää XD
Onko tuo naisjuontaja siis Ella Kanninen? Ihan kamalan huono. Pilasi koko juhlat. Hirveä tapaus.
Jessus on tämäkin ohjelmanumero, kun ihmisille näytetään mitä ruokia nuo ennestään tuhdit saavat mättää. Ei kovinkaan korkeatasoisesti laadittu ohjelman ohjaustyö muutenkaan. Kanninen sekoilee ja änkyttää.
En lakkaa ihmettelemästä vissiin koskaan tätä oikeistolaisten ja varsinkin kokkareiden 'isänmaallisuuden' paatosta kaikkine palvomisineen ja soihtukulkueineen ja ylistyksineen, kun samalla aikaa myydään hyvällä omallatunnolla Suomi ja SUomen verorahat kansainvälisille suuryrityksille, maat venäläisille ja nitistetään kansallisvaltioita, ihmisillä ei ole muuta arvoa kuin kuluttajina ja joskus tykinruokana. Vierasmaalaisille kokoomuslainen presidenttimme rehvastelee Suomen koulutuspohjalla ja sosiaaliturvalla ja sairaanhoidolla, kaikki nimenomaan vasemmiston aikaansaannoksia, jos kokoomus olisi saanut määrätä, oltaisiin edelleen 1890-luvun maisemissa. Kokkareiden ihannemaaksi USA:n tilalle taitaa olla nousussa Putinin Venäjä ja Saudi-Arabia eli se missä on kovin vallankäyttö ja eniten rahnaa.
Jennin olisi hyvä poiketa äitiysfysioterapeutilla. Kävely ja ryhti muuttunut lapsen saannin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistöstä ei saa ei niin mitenkään leppoisaa kansanmiestä.
Voi ei, nyt tulee veteraanilta pitkä puhe.
oletko tavannut heitä usein?
Minä olen. Ja he ovat vakuuttaneet minut aitoudellaan.
Minä olen ollut veteraanien tai veteraani-ikäisten kanssa todella paljon tekemisissä, en näe heitä "veteraaneina", vaan ikämiehinä, jotka ovat paljon muutakin kuin sotaveteraaneja. Heidän joukossaan on sekä aitoja että vähemmän aitoja, eivät he ole kaikki samasta puusta veistettyjä.
Mutta valitettavasti yli 80-vuotiaiden jutut ovat aika usein loputtoman pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jenni on aina vaan yhtä jännittynyt ja jäykkä. :(
Outoa että ei kehity. Saulilla kuitenkin jo toinen kausi ja rouva on rautakanki p*rseessä vuodesta toiseen.
Jenni on ihana ja hillitty, pisteet hänelle.
Mykkänä ja jännittyneenä pinnistely on ihanaa ja hillittyä.
Valtion päämiehen vaimo voi olla ihana ja hillitty, vaikka jopa puhuisi ja luontevasti ottaisi muut huomioon. Sitä ei etoketti kiellä. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näidenkin veteraanien pitää kiinnittää kaikki huomio itseensä näillä tempauksillaan joka vuosi? Hirveän nolostuttavaa kaikille. (Niinistöä ei selvästi kiinnosta pätkääkään)
Lisään vielä, että tuolla olisi varmasti kaikilla muillakin veteraaneilla tarinoita kerrottavanaan, mutta joka vuosi aina yksi huomionkipeä haluaa kiinnittää kaiken huomion itseensä.
Olet säälittävä.
Ok. Kivaa itsenäisyyspäivää sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee nälkä. Mutta ei yhtään ruokaa jääkaapissa :( Toivottavasti en katkeroidu ja lähde kaduille mellakoimaan.
Anarkia on kolmen syömättömän aterian päässä.
Kierrätysolutta, ja huomenna...