Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Ihme naama tuolla Liukkaalla.
Kuka vetää tänää kovimmat perskännit? 😂
Linda Liukas näyttää perusilmeeltään siltä et pillahtais itkuun
Tuo Liukkaan omituinen hymy laittaa väkisin naurattamaan 😅
Linda Liukas, miten se siristelee, virnuilee ja kääntelee päätään jatkuvasti? :D Onko ottanut jotain vai aina tuollainen...
Mikä Linda liukasta vaivaa?! Tuo naaman vääntely!
Mikä tota Linda Liukasta vaivaa? :D
voi luoja tuon Liukkaan ilmeitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Anna puu on muka tehnyt että sai kutsun? Tietääkö kukaan edes yhtäkään hänen biisiään..?
Samaa tehnyt kuin Jenni Vartiainen 2011 jolloin kutsuttiin Linnaan. En siis tarkoittanut musiikkia vaan nuss*nut Jukka Immosta.
Mistä tiedät? Entä jos eivät ole koskaan harrastaneet seksiä? Mistä sitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kalvakkaa, vaikka puoli Itä-Helsinkiä edustaa värejä maailmalta. Kuka muistaisi heitä?
Missä ovat Iranin ja Irakin sodan veteraanit? Missä I sisin veteraanit? Missä s omalitaistelijat? Niin moni on unhotettu. Ovatko he muka vähempiarvoisia?
Vierailija kirjoitti:
Arhinmäelle tullu vähän painoa lisää?
Silti oli vetänyt saman takin päälleen, joka oli sopiva ehkä 25kg sitten...
Toimiiko teillä tuo Ylen äänestys? Mulla ollut ainakin viimeiset puolituntia siellä nuo samat tulokset.
1. Anna Puu
2. Jaana Pelkonen
3. Jenni Häikiö
Eikä siinä mitään, mutta ne äänesrysmäärät myös pysyneet samana kokoajan.
Kiittääkö mulla vai koko sovellus?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tota Linda Liukasta vaivaa? :D
Piilarit hiertää silmissä?
Kyllä siellä nyt veteraaneja arvostetaan, vaan nykyään ei saa enää omaa maata puolustaa.
Äänestäjien mielestä Anna Puun puku on Linnan kaunein. ÄÄnestävät varmaan Puun Linnan kuningattareksi myös. Huhheijaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistöstä ei saa ei niin mitenkään leppoisaa kansanmiestä.
Voi ei, nyt tulee veteraanilta pitkä puhe.
oletko tavannut heitä usein?
Minä olen. Ja he ovat vakuuttaneet minut aitoudellaan.
Minä olen ollut veteraanien tai veteraani-ikäisten kanssa todella paljon tekemisissä, en näe heitä "veteraaneina", vaan ikämiehinä, jotka ovat paljon muutakin kuin sotaveteraaneja. Heidän joukossaan on sekä aitoja että vähemmän aitoja, eivät he ole kaikki samasta puusta veistettyjä.
Mutta valitettavasti yli 80-vuotiaiden jutut ovat aika usein loputtoman pitkiä.
Pitkiä ja usein myös paljon kiinnostavampia kuin sinun oksentelusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kalvakkaa, vaikka puoli Itä-Helsinkiä edustaa värejä maailmalta. Kuka muistaisi heitä?
Missä ovat Iranin ja Irakin sodan veteraanit? Missä I sisin veteraanit? Missä s omalitaistelijat? Niin moni on unhotettu. Ovatko he muka vähempiarvoisia?
Kun suomalaisveteraanit pian kuolevat viimeistä myöten, heille vapautuu paikkoja kuntoutukseen. Kyllä he sitten näkyvät vierasjoukossakin.
Liukkari äänessä