Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Vierailija kirjoitti:
Niinistöstä ei saa ei niin mitenkään leppoisaa kansanmiestä.
Voi ei, nyt tulee veteraanilta pitkä puhe.
oletko tavannut heitä usein?
Minä olen. Ja he ovat vakuuttaneet minut aitoudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota Ellaa, ei tunnista edes Isänmaa-laulua. Koko ajan Jussi-Pekka joutuu korjaamaan.
Siis tarkoitin Isänmaalle-laulua. Sen siitä saa, kun kirjoittaa ja katsoo telkkaria yhtäaikaa, niin kirjaimia jää pois.
Vierailija kirjoitti:
Helppo se on av palstalla huudella. Samalla tavalla pönöttäisitte itsekin tuolla. Ei se ole helppoa kun on koko ajan kyttäyksen alaisena eikä ikinä tiedä mistä tilanteesta ilmestyy oma naamataulu Iltalehden etusivulle. Sanomisissakin saa olla tarkkana, ettei sano mitään "väärää" tai siten, että sinut ymmärretään väärin.
Sehän se vasta kamalaa olisi jos joku erottuisi tuolta joukosta käytöksellään palsta olisi täynnä "kuka tuokin luulee olevansa" kommentteja :D
Sale taitaa purra hammasta ettei tuu itku Finlandiasta
Upea kuoro! Finlandia meni luihin ja ytimiin
Jostain syystä Finlandia liikuttaa minut aina...
Jenni Haukio on niin ihastuttavan lämmin ihmisiä tavatessaan. Samoin tykkään Saulin leppoisasta tyylistä, kun hän käy juttelemassa veteraanien kanssa.
Mun mielestä Suomella on ihana presidenttipari! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistöstä ei saa ei niin mitenkään leppoisaa kansanmiestä.
Voi ei, nyt tulee veteraanilta pitkä puhe.
oletko tavannut heitä usein?
Minä olen. Ja he ovat vakuuttaneet minut aitoudellaan.
Samoin. On etuoikeutettu olo, että olen kuullut näiden viimeisten veteraanien elämäntarinoita ja saanut auttaa heitä. Uskomaton nöyryys ja viisaus heistä monessa.
Eikä yhtään uussuomalaista kuorossa. Saa taas hävetä. Monikultt uurisuus on pelkkiä puheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jenni on aina vaan yhtä jännittynyt ja jäykkä. :(
Outoa että ei kehity. Saulilla kuitenkin jo toinen kausi ja rouva on rautakanki p*rseessä vuodesta toiseen.
Jenni on ihana ja hillitty, pisteet hänelle.
Finlandia, aina yhtä liikuttava. Ja Isänmaalle-teos kuuluu myös suosikkeihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko vanhempi rouva pressa parin rakastelevan?
Tältä se kuulosti :D
Sauli vastasi toki toki.
😂
Jenni on herttainen ja hillitty, upea nainen.
Nyt meni kylmikset. FINLANDIA
Filosofi Himanen mainittu <3 Suurin suomalainen, kenties!
No, liikutuin minäkin vaikka katoin vaan telkkarista.