Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exkaunotar56v kertoo: olen vihdoin ymmärtänyt olevani

Vierailija
05.01.2025 |

Vanha

En kreisibailaa

Kuntoilen kuten aina

Syön terveellisesti kuten aina

Aloitan opinnot ..iltakoulussa, kehitän itseäni henkisesti.

Olen toki edelleen kaunis, jos 56v voi olla sitä

En haikaile nuoruuden perään.

Henkinen helpotus

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita jotka ovat sinut vanhuutensa kanssa:)

Ap

Vierailija
2/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää alkoa, harmi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen  parin vkon päästä 56 v. Mallina olin nuorena. Mutta kyllä minä ikävöin nuoruutta useinkin, sitä energiaa ja epäkyynisyyttä.

Miten on oletko sinkku vai naimisissa+

Vierailija
4/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen  parin vkon päästä 56 v. Mallina olin nuorena. Mutta kyllä minä ikävöin nuoruutta useinkin, sitä energiaa ja epäkyynisyyttä.

On puoliso , josta pidän kynsin hampain kiinni.En jaksaisi enää deittailua.

Ap

Vierailija
5/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla ei ole ja se surettaa. Juurikin tuo deittailu on tässä iässä kärsimys jos sitä edes jaksaa enää. Minä en jaksa.

Vierailija
6/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla ei ole ja se surettaa. Juurikin tuo deittailu on tässä iässä kärsimys jos sitä edes jaksaa enää. Minä en jaksa.

Olen pahoillani.

Ikäisemme komeat miehet jahtaavat nuoria naisia.

Jos pystyt tinkimään miehen ulkonäöstä, niin älykäs mies on myös seksikäs.

Valikoi treffiseura tarkkaan ja älä odota mitään

Maailma on täynnä kivoja ihmisiä.

Ap

Vierailija
7/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetko sinä Ex-Kaunotar kirjoja? Kiinnosaako luonto tai jokin itsesi ja ulkonäön ulkopuolella oleva asia? 

Kiinnostaa aidosti.

Vierailija
8/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen pahoillani.

Ap

Kai niitäkin on. Onneksi tykkään itse nuoremmista miehistä sillä ikäisemme miehet ovat tosiaan nuorison kimpussa. Itse etsin älykästä tietenkin ja valikoin kyllä treffiseurani. Viimeksi tapasi erään tohtoriksi opiskelevan ja voi pojat kuinka ilkeä tämä mies oli.... en voinut enää tavata.

Vierailija
9/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetko sinä Ex-Kaunotar kirjoja? Kiinnosaako luonto tai jokin itsesi ja ulkonäön ulkopuolella oleva asia? 

Kiinnostaa aidosti.

Aloitan opinnot..ööö..voiko opiskella lukematta??

Ap

Vierailija
10/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten ateisti, eli sieluton elukka:)

Ap

Vierailija
11/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen pahoillani.

<

Auts..:(

Ap

Vierailija
12/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei jaksaisi kiinnostaa noin loputtomiin pelkkä miessuhteiden ympärillä pyöriminen. Elämässä on tosi paljon muutakin kuin oma viehättävyys ja miehet. Oikeastaan ihan loputtomiin kaikkea ihan muuta kiinnostavaa. Vaikea kuvitella opiskelua ilman lukemista ja ajattelua, eivätkö nämä kaksi ole juuri opiskelun ja oppimisen ydintä. 

Vierailija
13/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 51v ja näytän 71v. Ei haittaa. 

Vierailija
14/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa aidosti.

Aloitan opinnot..ööö..voiko opiskella lukematta??

Ap

Mit alat opiskelemaan?

Vierailija
15/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 ja näytän vanhalta pierult. Maailmassa on muutakin kuin ulkonäkö ja pinta ja julkisivu. Jostain syystä ärsyynnyn koko tästä aiheesta. Miksi pitää olla aina nuoren näköinen ja seksikäs? Miksi nähdä ikuisesti se vaiva? Jos ei ole nuori, niin ei sitä vaan ole nuori. Aikoja tulee ja aikoja menee. Turha roikkua menneessä.

Vierailija
16/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei jaksaisi kiinnostaa noin loputtomiin pelkkä miessuhteiden ympärillä pyöriminen. Elämässä on tosi paljon muutakin kuin oma viehättävyys ja miehet. Oikeastaan ihan loputtomiin kaikkea ihan muuta kiinnostavaa. Vaikea kuvitella opiskelua ilman lukemista ja ajattelua, eivätkö nämä kaksi ole juuri opiskelun ja oppimisen ydintä. 

No minä olen kyllä filosofian maisteri mutta silti mietin jatkuvasti ihmissuhteita. Luulisin että kaikki tekevät niin, jos ei mieti miehiä niin sitten ystäviä ja muita ihmisiä. EIkö se ole ihan luonnollista? Varsinkin jos on sinkku niin kyllähän sitä miettiti miehiä. Mitä sitten?

Vierailija
17/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48 ja näytän vanhalta pierult. Maailmassa on muutakin kuin ulkonäkö ja pinta ja julkisivu. Jostain syystä ärsyynnyn koko tästä aiheesta. Miksi pitää olla aina nuoren näköinen ja seksikäs? Miksi nähdä ikuisesti se vaiva? Jos ei ole nuori, niin ei sitä vaan ole nuori. Aikoja tulee ja aikoja menee. Turha roikkua menneessä.

Jep. Maailman turhin asia. Itse olen monisairas, mutta kun katson esim sairastellen Ellin tai Oudape Outin instaa, niin mietin miten onnekas olen. Sitten vielä täysin terveet miettii näin turhia kuten ulkonäköä.

Vierailija
18/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut kaunis, mutta henkiset arvot ovat olleet minulle tärkeämpiä asioita. Jo nuorena tajusin, että kauneus on katoava luonnonvara. Muut ovat aina enempi kohkanneet ulkonäöstäni kuin minä itse. Olen 57v. ja aika hyvässä kunnossa niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Mutta en luule näyttäväni kumminkaan vaikkapa nelikymppiseltä. 

Vierailija
19/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdiståäköhän juuri sairaus meitä suhteessa pinnallisuuteen, itselläni on nimittäin krooninen kipusairaus. Siksi ulkonäkö on mulle tasan yhdentekevä asia nykyään. Päivä, jolloin kipua ei ole, on kuin olisi jossain taivaassa. Arvot menevät uusiksi, kun ei ole täysin terve.

Vierailija
20/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 51v ja näytän 71v. Ei haittaa. 

Se on hyvä..olethan normaalipainoinen? Se auttaa töissä jaksamiseen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän