Exkaunotar56v kertoo: olen vihdoin ymmärtänyt olevani
Vanha
En kreisibailaa
Kuntoilen kuten aina
Syön terveellisesti kuten aina
Aloitan opinnot ..iltakoulussa, kehitän itseäni henkisesti.
Olen toki edelleen kaunis, jos 56v voi olla sitä
En haikaile nuoruuden perään.
Henkinen helpotus
Kommentit (80)
Täällä toinen parin vkon päästä 56 v. Mallina olin nuorena. Mutta kyllä minä ikävöin nuoruutta useinkin, sitä energiaa ja epäkyynisyyttä.
Miten on oletko sinkku vai naimisissa+
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen parin vkon päästä 56 v. Mallina olin nuorena. Mutta kyllä minä ikävöin nuoruutta useinkin, sitä energiaa ja epäkyynisyyttä.
On puoliso , josta pidän kynsin hampain kiinni.En jaksaisi enää deittailua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla ei ole ja se surettaa. Juurikin tuo deittailu on tässä iässä kärsimys jos sitä edes jaksaa enää. Minä en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla ei ole ja se surettaa. Juurikin tuo deittailu on tässä iässä kärsimys jos sitä edes jaksaa enää. Minä en jaksa.
Olen pahoillani.
Ikäisemme komeat miehet jahtaavat nuoria naisia.
Jos pystyt tinkimään miehen ulkonäöstä, niin älykäs mies on myös seksikäs.
Valikoi treffiseura tarkkaan ja älä odota mitään
Maailma on täynnä kivoja ihmisiä.
Ap
Luetko sinä Ex-Kaunotar kirjoja? Kiinnosaako luonto tai jokin itsesi ja ulkonäön ulkopuolella oleva asia?
Kiinnostaa aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen pahoillani.
Ap
Kai niitäkin on. Onneksi tykkään itse nuoremmista miehistä sillä ikäisemme miehet ovat tosiaan nuorison kimpussa. Itse etsin älykästä tietenkin ja valikoin kyllä treffiseurani. Viimeksi tapasi erään tohtoriksi opiskelevan ja voi pojat kuinka ilkeä tämä mies oli.... en voinut enää tavata.
Vierailija kirjoitti:
Luetko sinä Ex-Kaunotar kirjoja? Kiinnosaako luonto tai jokin itsesi ja ulkonäön ulkopuolella oleva asia?
Kiinnostaa aidosti.
Aloitan opinnot..ööö..voiko opiskella lukematta??
Ap
Olen muuten ateisti, eli sieluton elukka:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen pahoillani.
<
Auts..:(
Ap
Mua ei jaksaisi kiinnostaa noin loputtomiin pelkkä miessuhteiden ympärillä pyöriminen. Elämässä on tosi paljon muutakin kuin oma viehättävyys ja miehet. Oikeastaan ihan loputtomiin kaikkea ihan muuta kiinnostavaa. Vaikea kuvitella opiskelua ilman lukemista ja ajattelua, eivätkö nämä kaksi ole juuri opiskelun ja oppimisen ydintä.
Mä olen 51v ja näytän 71v. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa aidosti.
Aloitan opinnot..ööö..voiko opiskella lukematta??
Ap
Mit alat opiskelemaan?
Olen 48 ja näytän vanhalta pierult. Maailmassa on muutakin kuin ulkonäkö ja pinta ja julkisivu. Jostain syystä ärsyynnyn koko tästä aiheesta. Miksi pitää olla aina nuoren näköinen ja seksikäs? Miksi nähdä ikuisesti se vaiva? Jos ei ole nuori, niin ei sitä vaan ole nuori. Aikoja tulee ja aikoja menee. Turha roikkua menneessä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei jaksaisi kiinnostaa noin loputtomiin pelkkä miessuhteiden ympärillä pyöriminen. Elämässä on tosi paljon muutakin kuin oma viehättävyys ja miehet. Oikeastaan ihan loputtomiin kaikkea ihan muuta kiinnostavaa. Vaikea kuvitella opiskelua ilman lukemista ja ajattelua, eivätkö nämä kaksi ole juuri opiskelun ja oppimisen ydintä.
No minä olen kyllä filosofian maisteri mutta silti mietin jatkuvasti ihmissuhteita. Luulisin että kaikki tekevät niin, jos ei mieti miehiä niin sitten ystäviä ja muita ihmisiä. EIkö se ole ihan luonnollista? Varsinkin jos on sinkku niin kyllähän sitä miettiti miehiä. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 ja näytän vanhalta pierult. Maailmassa on muutakin kuin ulkonäkö ja pinta ja julkisivu. Jostain syystä ärsyynnyn koko tästä aiheesta. Miksi pitää olla aina nuoren näköinen ja seksikäs? Miksi nähdä ikuisesti se vaiva? Jos ei ole nuori, niin ei sitä vaan ole nuori. Aikoja tulee ja aikoja menee. Turha roikkua menneessä.
Jep. Maailman turhin asia. Itse olen monisairas, mutta kun katson esim sairastellen Ellin tai Oudape Outin instaa, niin mietin miten onnekas olen. Sitten vielä täysin terveet miettii näin turhia kuten ulkonäköä.
Olen aina ollut kaunis, mutta henkiset arvot ovat olleet minulle tärkeämpiä asioita. Jo nuorena tajusin, että kauneus on katoava luonnonvara. Muut ovat aina enempi kohkanneet ulkonäöstäni kuin minä itse. Olen 57v. ja aika hyvässä kunnossa niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Mutta en luule näyttäväni kumminkaan vaikkapa nelikymppiseltä.
Yhdiståäköhän juuri sairaus meitä suhteessa pinnallisuuteen, itselläni on nimittäin krooninen kipusairaus. Siksi ulkonäkö on mulle tasan yhdentekevä asia nykyään. Päivä, jolloin kipua ei ole, on kuin olisi jossain taivaassa. Arvot menevät uusiksi, kun ei ole täysin terve.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 51v ja näytän 71v. Ei haittaa.
Se on hyvä..olethan normaalipainoinen? Se auttaa töissä jaksamiseen.
Ap
Muita jotka ovat sinut vanhuutensa kanssa:)
Ap