Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan halunnut miestäni, onko se riittävä syy eroon?

Vierailija
06.12.2018 |

Ajauduin mieheni kanssa kuusi vuotta sitten yhteen, sillä hän vaikutti turvalliselta eikä seksi vaikuttanut olevan hänellä päällimmäisenä mielessä. Elimme molemmat tuolloin haastavaa elämänvaihetta ja meistä kasvoi hyvä tiimi. Autoimme ns. toisemme jaloilleen ja pyrimme elämässä eteenpäin. Läheisyyttä meillä on aina ollut, mutta minua ei ole koskaan kiinnostanut seksi hänen kanssaan, vaikkei se useimmiten ole tuntunut epämiellyttävältäkään. Seksiä on harrastettu noin 1krt/2vko. Meillä ei vain kemiat kohtaa lainkaan, enkä ole tuntenut kipinää välillämme. Yritin pari vuotta sitten piristää seksielämäämme ja kiinnostua siitä enemmän, mutta minua ei sytytä miehen kosketus ja laukeaminen hänen kosketuksestaan on vaikeaa.

Tunnen todellakin, että olemme hyviä ystäviä, mutta kipinän ja alusta asti ihastumisen tunteen puuttuminen vaivaa minua kovasti ja ihastunkin aika-ajoin toisiin miehiin. En ole pettänyt vaikka lähellä on käynyt, mutta ihastumiset luonnollisesti loukkaavat miestäni. Ero on pyörinyt mielessäni, mutta ihmiset joille olen tuntemuksistani puhunut, pitävät minua haihattelijana. Mitä itse tekisit tilanteessa? Olen siis puhunut miehelleni siitä että koen hänet ensisijaisesti ystävänä, mutta hän ei siitä huolimatta haluaisi erota.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan erota" on riittävä syy eroon.

Vierailija
2/7 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajauduin mieheni kanssa kuusi vuotta sitten yhteen, sillä hän vaikutti turvalliselta eikä seksi vaikuttanut olevan hänellä päällimmäisenä mielessä. Elimme molemmat tuolloin haastavaa elämänvaihetta ja meistä kasvoi hyvä tiimi. Autoimme ns. toisemme jaloilleen ja pyrimme elämässä eteenpäin. Läheisyyttä meillä on aina ollut, mutta minua ei ole koskaan kiinnostanut seksi hänen kanssaan, vaikkei se useimmiten ole tuntunut epämiellyttävältäkään. Seksiä on harrastettu noin 1krt/2vko. Meillä ei vain kemiat kohtaa lainkaan, enkä ole tuntenut kipinää välillämme. Yritin pari vuotta sitten piristää seksielämäämme ja kiinnostua siitä enemmän, mutta minua ei sytytä miehen kosketus ja laukeaminen hänen kosketuksestaan on vaikeaa.

Tunnen todellakin, että olemme hyviä ystäviä, mutta kipinän ja alusta asti ihastumisen tunteen puuttuminen vaivaa minua kovasti ja ihastunkin aika-ajoin toisiin miehiin. En ole pettänyt vaikka lähellä on käynyt, mutta ihastumiset luonnollisesti loukkaavat miestäni. Ero on pyörinyt mielessäni, mutta ihmiset joille olen tuntemuksistani puhunut, pitävät minua haihattelijana. Mitä itse tekisit tilanteessa? Olen siis puhunut miehelleni siitä että koen hänet ensisijaisesti ystävänä, mutta hän ei siitä huolimatta haluaisi erota.

Mainitsit myös että ei kemiat kohtaa ja haluat erota. Olette myös näköjääm hienosti avoimesti keskustelleet näistä. Mitä muuta syytä tarvitset? Onko teillä lapsia? Jos ei, niin eroa nyt hyvä tavaton äkkiä, meillä on vaan yksi elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä ajatutunut mihinkään järkisuhteeseen. Entinen avoliittoni muuttui sellaiseksi. Se johti siihen, että baarissa olin kuin pikkupoika karkkikaupassa. Jätin hänet, ennen kuin hairahduin pettämään. Onneksi, koska löysin tilalle naisen, jonka kanssa myös seksi toimii.

Vierailija
4/7 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Meillä ei ole lapsia, ja siksi minusta tuntuukin että minun tulisi irroittautua suhteesta meidän molempien vuoksi. Tämä on myös meille kummallekin ensimmäinen pitkä suhde. Irroittautuminen on vain hyvin hankalaa, kun tukea eroajatuksiin on vaikea saada lähipiiriltä.

Vierailija
5/7 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hiukan

Vierailija
6/7 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska teillä ei ole lapsia, niin tee mitä haluat. Mutta jos olisi lapsia, niin sitten ero olisi turhimmasta päästä.

Vierailija
7/7 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas nimenomaan se, että ”ei koskaan ole halunnut” EI ole hyvä syy eroon. Sä olet siis ihan itse ja täysin tietoisesti mennyt suhteeseen, jossa et ole halunnut, alunperinkin. On väärin pettää toinen ja erota vain siksi, että hän on pysynyt tehdyssä sopimuksessa ja antanut sinulle täsmälleen sen, mitä pyysitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan