Viranomaiset ilmiantavat sateenkaaripappeja kirkolle
Sateenkaaripappeja metsästetään kirkossa väestörekisterin tietojen perusteella. Kun löydetään homopari, selvitetään, onko heidät vihkinyt pappi. Pahimmillaan viranomainen lähettää itsenäisesti ilmiantoja homoja vihkineistä papeista kirkolle kurinpitotoimia varten.
Kun kirkko ei enää ole valtionkirkko, tuntuisi aika erikoiselta, jos valtio ilmiantaisi kirkolle pappeja, jotka toimivat lain mukaan, mutta rikkovat piispojen ohjeita vastaan. Tästä on kuitenkin tullut arkipäivää Suomessa....
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/suonpa-4
Kannattaa käydä lukemassa.
Kommentit (12)
Oikein toimitaan. Jumala on asettanut esivallan ja toimii myös sen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Oikein toimitaan. Jumala on asettanut esivallan ja toimii myös sen kautta.
Mistäs sen tiedät?
Nyt olisi todistustaakka siellä päässä.
Itse taas en ymmärrä, miksi seksuaalivähemmistöt haluaisivat olla missään tekemisissä instituution kanssa, joka on yli 1000 vuoden ajan syrjinyt heitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas en ymmärrä, miksi seksuaalivähemmistöt haluaisivat olla missään tekemisissä instituution kanssa, joka on yli 1000 vuoden ajan syrjinyt heitä.
En minäkään. En myöskään ymmärrä miten mies ja mies tai nainen ja nainen voivat haluta toisiaan, mutta eipä mun tarvitsekaan sitä ymmärtää. Riittää etten estä heitä sitä toteuttamasta, ja parhaani mukaan estän muitakaan puuttumasta kahden vapaaehtoisen ihmisen touhuun, josta ei ole muille haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiusallaan, haluavat antaa niskalenkin kirkolle ja näyttää ketkä määräävät tahdin nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusallaan, haluavat antaa niskalenkin kirkolle ja näyttää ketkä määräävät tahdin nykypäivänä.
Homoja on oikeasti olemassa, jumalasta ei ole näkynyt merkkiäkään vieläkään
ööö... saahan ne samat nimet Sateenkaaripappien nettisivulta - mistä tuo esimerkkipari jutussa oli ne löytänyt. Ei tarvitse mennä edes viranomaisen maistraattiin niitä kyselemään.
Kyllä on sairasta kyttäämistä. Kirkko tuhoaa itse itsensä jos tällainen touhu jatkuu.
Maistraatin tiedote kyllä kiisti tämän asian.
Samuli Suonpää kirjoittaa kyllä täyttä soopaa, asia korjattiin kyllä ihan Kirkko ja Kaupunki lehdessäkin 10.12.2018 ja myös Oulun seurakuntayhtymän ja Pohjois-Suomen maistraatin ilmoituksilla.
Jos nyt ihan maalaisjärjellä ajattelee, miksi millään (patavanhoillisimmallakaan) instanssilla olisi mitään syytä "ilmiantaa" homoja vihkiviä luterilaisia pappeja yhtään kenellekään. He kun tekevät sen ihan vapaaehtoisesti itse:
Mihin se kirkko tarvitsee viranomaisen apua, kun jumala auttaa jos katsoo tarpeelliseksi, eikö?