Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainut jonka mielestä karvainen pillu on seksikäs

Vierailija
06.12.2018 |

Olen 25v mies ja aloin tapaileen vuotta nuorempaa naista. Ekalla kertaa ku harrastettiin seksiä, näin että hänellä on varsin karvainen pillun alue ettei sieltä tahtonut mitään erottaa. Nainen meni makuulle ja levitti jalkansa niin sitten sieltä erottui kaunis tummanpunainen avonainen pillu. Täytyy sanoa että oli erittäin kiihottava näky. Kumi vaan päälle ja aloin työntään mutten kestäny kauaa. Seksin jälkeen nainen sanoi et sori kun ei oo ehtinyt ajeleen karvoja, sanoin sille että pidä toi :)
Nyt oon aivan hullaantunut tuosta kokemuksesta, en pysty muuta ajatteleen kun naiseni alapäätä. Toiveissa tietty olis jos nainen ottais pillerit niin saisin paljaalla :) Karvainen on paljon naisellisempi ja seksikkäämpi kuin posliini. Kaikki kaverit on vaan sileen kannalla.
Mielipiteitä ja kokemuksia aiheesta?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa. Karvainen pillu on useimmiten epäsiisti ja ruma.

Vierailija
102/106 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ainoa. Karvainen pillu on useimmiten epäsiisti ja ruma.

Ja haisee kuselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen on kiihottava ja tutkimusten mukaan terveellinen. Nuoret naiset ymmärtävät tämän ja suosivat nykyään karvoitusta. 

Ikäkriisistä kärsivät mummelit ovat posliineja näyttääkseen epätoivoisesti nuoremmilta.  Aika surkuhupaisa näky karvaton alapää ja pyöreät mummokasvot.  

Vierailija
104/106 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Korkeintaan hieman siistitty malli on paras. Suhteemme alkuaikoina kumppanini ajeli muutaman kerran täysposliinin ja vaikka hänen ulkonäkövalintansa ovat täysin hänen päätöksensä, silloin kysyin varovaisesti että jos itse ei erityisesti halua pitää täysin ajeltua mallia, voisiko kasvattaa karvansa takaisin.

Jotenkin se totaalinen häpykarvattomuus aikuisella naisella on luonnotonta ja ehkä jopa vähän vastenmielistä.

Vierailija
105/106 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbonainen, ja mielestäni karvallinen pimppi on kiihottavampi kuin kokonaan karvaton. 

N38 

Vierailija
106/106 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvainen on kiihottava ja tutkimusten mukaan terveellinen. Nuoret naiset ymmärtävät tämän ja suosivat nykyään karvoitusta. 

Ikäkriisistä kärsivät mummelit ovat posliineja näyttääkseen epätoivoisesti nuoremmilta.  Aika surkuhupaisa näky karvaton alapää ja pyöreät mummokasvot.  

Tiedätkö että mummoiässä ne karvat usein katoaa ihan luonnostaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan