Äiti pakottaa osallistumaan vanhojentansseihin
Olen lihava enkä halua osallistua tansseihin. Peruskoulussakin parit yökkivät ja puolet tunnista meni siihen, että mulle yritettiin löytää paria. En millään ehdi laihduttaa ennen tansseja enkä löytää paria. Äidin mielestä kuuluu osallistua. :( En missään nimessä halua.
Mikä siinä on niin tärkeää?
Kommentit (96)
Plastiikkakirurgiin? Ajatteletko siis ap itse muista, että tuokin pitäisi viedä kauneusleikkaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätte nyt rahallanne väärin ettekä keskity minuun ja minun aloitukseeni. En missään vaiheessa väittänyt tavallisten teinien olevan mitään jakorasioita, minulle on ihan sama mitä tekevät, minä koen olevani erillinen ihminen enkä kuulu nuoriin mielestäni.
ApSinun ei ole pakko tanssia eikä pakko selitellä äidillesi. Tsemppiä, kyllä se siitä.
Onhan pakko selittää äidille, urpo.
en ole apEi ole, kun on kerran esittänyt oman näkemyksensä ja perustellut sen.
Äidillehän perustelut eivä merkitse mitään.
Ei tarvitse mennä jos se aiheuttaa sinulle vain epämukavan olon eikä tunnu kivalta. Minunkaan tyttäreni ei edes halunnut mennä koko hömpötykseen. Ei ole sen tyyppinen. Kunnioitan sitä. Mieti että tämä on vain yksi vaihe elämästäsi ja hoida se itsellesi kunnialla läpi. Ne "kaverit" jää elämässäsi taakse. Sinulla on edessäsi vain tulevaisuus ja mieti mikä tekisi tai tekee sinut onnelliseksi ja pyri niitä kohti. Minuakin kiusattiin joskus koulussa, mutta otin sen vain haasteena (ja muutkin vastoinkäymiset elämässä) ja niistä yli pääseminen vahvistaa. Tietenkin sillä hetkellä se tuntuu hirveältä, mutta mieti sitä vain vaiheena ja ajattele milä niillä kiusaajilla on elämässä kierossa kun kiusaavat. Ole vahvempi niitä! Tsemppiä sinulle❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätte nyt rahallanne väärin ettekä keskity minuun ja minun aloitukseeni. En missään vaiheessa väittänyt tavallisten teinien olevan mitään jakorasioita, minulle on ihan sama mitä tekevät, minä koen olevani erillinen ihminen enkä kuulu nuoriin mielestäni.
ApSinun ei ole pakko tanssia eikä pakko selitellä äidillesi. Tsemppiä, kyllä se siitä.
Se on äidin ongelma eikä ap voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, miksi äiti ajattelisi noin? Äitiä ei kiinnosta ja hän voi syyttää, haukkua, ennustaa tulevaa ihan kuin itse parhaaksi tuon perusteella näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä auktoriteettiaseman ottaneiden äitien lapsi voi ajatella noin naurettavan tyhmästi, kuin sinä nyt kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, miksi äiti ajattelisi noin? Äitiä ei kiinnosta ja hän voi syyttää, haukkua, ennustaa tulevaa ihan kuin itse parhaaksi tuon perusteella näkee.
Ei ap silti voi sille mitään, jos hänen äitinsä on lapsellinen ääliö. Ap voi lähteä mukaan kinaan tai jättäytyä sen ulkopuolelle, se on hänen valintansa.
Ajattelen vain itseäni ja omaa ulkonäköäni. En ehdi muita katsomaan ja kaikki muut ovat kauniita ja nuorekkaita, paitsi minä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap silti voi sille mitään, jos hänen äitinsä on lapsellinen ääliö. Ap voi lähteä mukaan kinaan tai jättäytyä sen ulkopuolelle, se on hänen valintansa.
Eihän lastaan solvaava aikuinen ole mikään lapsellinen, vaan lapsen parasta ajatteleva kypsä osapuoli. "Syrjäydyt, kun et kykene tuollaiseen" jne.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen vain itseäni ja omaa ulkonäköäni. En ehdi muita katsomaan ja kaikki muut ovat kauniita ja nuorekkaita, paitsi minä.
Ap
Sinulla on ruumiinkuvahäiriö. Tasapainoinen ja hyvinvoiva ihminen ei ajattele noin. Kauneusleikkaus ei tule milloinkaan auttamaan sinua olemaan tasapainoinen ja hyvinvoiva.
Ottiko äitisi omistuskortin käyttöön. "Kyllähän sinä nyt sinne menet kun olen sinua näin paljon rahallisestikin auttanut." Näin hän osoittaa että omistaa sinut ja sinulle jää huono omatunto olla menemättä.
Mee sinne juhliin ilman paria ja arkivaatteissa.
Kysy opeilta miten juhlit
Käsittääkseni puku ja illallinen maksavat
Mutta mene toki
onko tuttua? kirjoitti:
Ottiko äitisi omistuskortin käyttöön. "Kyllähän sinä nyt sinne menet kun olen sinua näin paljon rahallisestikin auttanut." Näin hän osoittaa että omistaa sinut ja sinulle jää huono omatunto olla menemättä.
Meidän suvussa varakas henkilö halusi auttaa köyhempää ja halusi seuraa. Niinpä köyhemmän piti mennä hakemaan raha hänen luotaan ja seurustella siinä samalla tunti tai pari (henkilö ei käynyt töissä, vaan oli sairaslomalla). Muita sukulaisia samassa sukulaisuussuhteessa auttajaan oli autettu ilman vierailupakkoa, mutta tämä yksi (nuorin eli viimeinen) joutui jostain syystä vierailemaan. Sitten jos ei olisi halunnut, olisi syyllistetty, että "mitä, oletko sinä noin epäkohtelias ja et hyväsydäminen, ettet halua antaa aikaasi toiselle, joka sitä tarvitsee??!?" Vierailuilla sai kuulemma kuunnella koko ajan "kannustavaa arvostelua" (=arvostelua joka on verhoiltu kannustamisen muotoon) siitä, miten elämää pitäisi elää.
Äitihulluko täällä maanisesti taas raivoaa, teinitytön ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos annat äitisi mennä sinun puolestasi niihin tansseihin jos ne niin tärkeitä hänelle ovat
Yep, tuollaiset äiti-justiinat itse sinne tansseihin.
Sinulla on vakavia mielenterveysongelmia. Kai saat apua?