Äiti pakottaa osallistumaan vanhojentansseihin
Olen lihava enkä halua osallistua tansseihin. Peruskoulussakin parit yökkivät ja puolet tunnista meni siihen, että mulle yritettiin löytää paria. En millään ehdi laihduttaa ennen tansseja enkä löytää paria. Äidin mielestä kuuluu osallistua. :( En missään nimessä halua.
Mikä siinä on niin tärkeää?
Kommentit (96)
Mitä äitisi tekee, jos et osallistu? Niinpä niin, ei hän voi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään tärkeää, ei tarvitse osallistua jos et halua. Äitisi ei voi pakottaa.
Miten niin ei voi pakottaa, idi ootti? Etkö tajua, että äiti on auktoriteettihahmo? Jos sinun äitisi oli vetelä vellihousu auktoriteettina, niin kaikkien äidit eivät ole olleet. Et tiedä mitään, nyhverö.
Sä olet äitin "pikkutyttö" joka vetelee sua saparoista kuin vierasta sikaa. Sä olet aika tossukka.
En ole todellakaan, vaan äitini vihaam ja sellainen äiti nimenomaan voi pakottaa, koska se on auktoriteetti, ei mikään rakastaja, tai epätasapainoinen alkkis, kuten sun äitisi.
:D Menehän nyt mussuttamaan sitä suklaatas sinne sun ahtaaseen koppihuoneesees.
Eli osuin ja upotin. Sun tyhmät päiväunesi tasapainottomista mihinkään kykenemättömistä äideistä.
Miten noin lapsellisista jutuista nyt mikään uppois. Kakarahan sä olet tuolla sun käyttäytymiselläs. :D
Sinä upposit, kun aloit lapsellisesti lässyttää suklaasta ja kopeista! :D
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava enkä halua osallistua tansseihin. Peruskoulussakin parit yökkivät ja puolet tunnista meni siihen, että mulle yritettiin löytää paria. En millään ehdi laihduttaa ennen tansseja enkä löytää paria. Äidin mielestä kuuluu osallistua. :( En missään nimessä halua.
Mikä siinä on niin tärkeää?
Se, että jopa sinäkin kuin ihmeen kaupalla voisit saada munaa. Muistat työntää sitä perääsi joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään tärkeää, ei tarvitse osallistua jos et halua. Äitisi ei voi pakottaa.
Miten niin ei voi pakottaa, idi ootti? Etkö tajua, että äiti on auktoriteettihahmo? Jos sinun äitisi oli vetelä vellihousu auktoriteettina, niin kaikkien äidit eivät ole olleet. Et tiedä mitään, nyhverö.
Sä olet äitin "pikkutyttö" joka vetelee sua saparoista kuin vierasta sikaa. Sä olet aika tossukka.
En ole todellakaan, vaan äitini vihaam ja sellainen äiti nimenomaan voi pakottaa, koska se on auktoriteetti, ei mikään rakastaja, tai epätasapainoinen alkkis, kuten sun äitisi.
Eli osuin ja upotin. Sun tyhmät päiväunesi tasapainottomista mihinkään kykenemättömistä äideistä.
Miten noin lapsellisista jutuista nyt mikään uppois. Kakarahan sä olet tuolla sun käyttäytymiselläs. :D
Näköjään tarttuu tuo sinun käyttäytymismallisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä äitisi tekee, jos et osallistu? Niinpä niin, ei hän voi tehdä mitään.
Voihan, voi uhkailla, että aloittaja on epänormaali, ei saa koskaan poikaystävää, ei kykene normaaleihin sosiaalisiin tilanteisiin ja vaikka mitä. Ja vaikuttaa pettyneeltä ja vakuuttaa ja raivostua, ellei ap usko,, että aloittajan ajattelu on turhaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin tärkeää?Se, että jopa sinäkin kuin ihmeen kaupalla voisit saada munaa. Muistat työntää sitä perääsi joka paikkaan.
Ja teiniraskautua yh-äipäksi.
Ei tässä nyt mitään manipulointia ole. En vaan pysty avonaisesta mekossa olemaan, olen pakkomielteinen ulkonäöstäni ja aamuisin saatan katsella kaularyppyjäni useita tunteja ja tarkkailen itseäni koko ajan jokaiselta heijastavalta pinnalta. Käyn terapiassa, mutta ei se auta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Et mene, ellet halua. Ei se äiti voi sua väkisin mekkoon sulloa. Tsemppiä taisteluun.
Voi pakottaa.
Kerrotko nyt tarkemmin sitten että miten se pakotus tapahtuu? Äiti joka viikko tulee kouluun taluttamaan ap:n tanssitunnille ja vahtii että on siellä koko tunnin ajan?
Henkisesti, esim. osoittaa hyväksyntää ja rakkautta (toki teeskenneltyä, mutta lapsi ei sitä erota) vain jos tanssii ja iskee arkoihin paikkoihin jos koittaa olla suostumatta. Tai jopa valehtelee, mitä siitä seuraa.
17-vuotias on jo melkein täysikäinen, ei mikään pikkulapsi. Toivon todellakin ettei kukaan oikeasti suostu oman äitinsä manipuloimaksi niinkin turhan asian kuin vanhojen tanssien takia. Itse en olisi mennyt vaikka äitini olisi aseella uhannut. Ja jos olisi, niin olisin häipynyt heti 18-vuotiaana kotoa pois ja varmaan laittanut välit poikki.
Siinä ole kyse manipuloinnista, vaan auktoriteettiasemasta, jos sinun äitisi on ollut niin tasapainoton tossukka, ettei ole kyennyt sellaista sinuun luomaan, niin kaikki äidit eivät ole sellaisia. Sairaitahan nekin ovat, mutta se on heidän vikansa ja syynsä, ei uhrien. Eli ap:n, jota äiti pakottaa. Henkisellä otteella, sinä oletkin tuollainen pillunturhq ihminen, jolla ei olisi äidistään väliä edes, olet roska ja paskainen ihminen. Me muut koemme, että äitimme kuuluu rakastaa meitä ollaksemme jotain.
En ihan ymmärtänyt tekstiäsi mutta huomaan että olet katkera äitisi takia, mutta ei tarvitse ap:ta sen takia lannistaa. :) Minun äitini ei tarvitse ylläpitää mitään "auktoriteettia" tai pelotella ja uhkailla, vaan minä kunnioitan häntä ja hän minua. Eikä ikinä pakottaisi minua mihinkään vasten tahtoa tms, siksi hän onkin minulle niin rakas. Vähän paha mieli tuli nyt kun huomaan ettei kaikilla ole asiat näin hyvin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se on sinussa valmiina. Jos olisit kultivoitunut ja sivistynyt ihminen, olisit kiittänyt tiedosta tms.
Rauhoitu ap, sinun ei tarvitse osallistua jos et halua ja äitisikin ymmärtää sen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Et mene, ellet halua. Ei se äiti voi sua väkisin mekkoon sulloa. Tsemppiä taisteluun.
Voi pakottaa.
Kerrotko nyt tarkemmin sitten että miten se pakotus tapahtuu? Äiti joka viikko tulee kouluun taluttamaan ap:n tanssitunnille ja vahtii että on siellä koko tunnin ajan?
Henkisesti, esim. osoittaa hyväksyntää ja rakkautta (toki teeskenneltyä, mutta lapsi ei sitä erota) vain jos tanssii ja iskee arkoihin paikkoihin jos koittaa olla suostumatta. Tai jopa valehtelee, mitä siitä seuraa.
17-vuotias on jo melkein täysikäinen, ei mikään pikkulapsi. Toivon todellakin ettei kukaan oikeasti suostu oman äitinsä manipuloimaksi niinkin turhan asian kuin vanhojen tanssien takia. Itse en olisi mennyt vaikka äitini olisi aseella uhannut. Ja jos olisi, niin olisin häipynyt heti 18-vuotiaana kotoa pois ja varmaan laittanut välit poikki.
Siinä ole kyse manipuloinnista, vaan auktoriteettiasemasta, jos sinun äitisi on ollut niin tasapainoton tossukka, ettei ole kyennyt sellaista sinuun luomaan, niin kaikki äidit eivät ole sellaisia. Sairaitahan nekin ovat, mutta se on heidän vikansa ja syynsä, ei uhrien. Eli ap:n, jota äiti pakottaa. Henkisellä otteella, sinä oletkin tuollainen pillunturhq ihminen, jolla ei olisi äidistään väliä edes, olet roska ja paskainen ihminen. Me muut koemme, että äitimme kuuluu rakastaa meitä ollaksemme jotain.
En ihan ymmärtänyt tekstiäsi mutta huomaan että olet katkera äitisi takia, mutta ei tarvitse ap:ta sen takia lannistaa. :) Minun äitini ei tarvitse ylläpitää mitään "auktoriteettia" tai pelotella ja uhkailla, vaan minä kunnioitan häntä ja hän minua. Eikä ikinä pakottaisi minua mihinkään vasten tahtoa tms, siksi hän onkin minulle niin rakas. Vähän paha mieli tuli nyt kun huomaan ettei kaikilla ole asiat näin hyvin. :(
No mitä vittua se aloittajaa auttaa?
Ei travitse osallistua. En itse mennyt juurikin koska en olisi saanut paria ja ylä-asteen tanssikursseilta jäi paha maku kun kukaan ei tahtonut tanssia mun kanssa. Nyt vuosia jälkikäteen ei harmita yhtään ja oon oikeestaan tyytyväinen etten ottanu wanhoista turhaa stressiä ja mielipahaa.
Yritä selittää äidilles niinkuin tännekin miksi et tahdo osallistua. Kyllä hänen pitäisi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se on sinussa valmiina. Jos olisit kultivoitunut ja sivistynyt ihminen, olisit kiittänyt tiedosta tms.
Sinä taidat olla multivoitunut ihan muulla tavalla. :D
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu ap, sinun ei tarvitse osallistua jos et halua ja äitisikin ymmärtää sen kyllä.
Selkeästi ei ymmärrä, luuletko, että tätä aloitusta olisi muuten tarvinnut tehdä?
en ole ap
Olen aseksuaali ja täysin haluton. En halua seurustella. En myöskään halua lapsia enkä pidä niistä. En halua olla mikään jakorasia, vaan keskittyä opiskeluun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei travitse osallistua. En itse mennyt juurikin koska en olisi saanut paria ja ylä-asteen tanssikursseilta jäi paha maku kun kukaan ei tahtonut tanssia mun kanssa. Nyt vuosia jälkikäteen ei harmita yhtään ja oon oikeestaan tyytyväinen etten ottanu wanhoista turhaa stressiä ja mielipahaa.
Yritä selittää äidilles niinkuin tännekin miksi et tahdo osallistua. Kyllä hänen pitäisi ymmärtää.
Ai vanhemmalle pitäisi selitää, että tunnen itseni lihavana rumaksi ja minua kiusataan? Oletko ihan tosissasi? Ei kenenkään kuulu perustella noilla yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi ei ymmärrä, luuletko, että tätä aloitusta olisi muuten tarvinnut tehdä?
en ole ap
Ymmärtää vielä jossain vaiheessa, ehkä piankin. Sillä välin ap voi olla se fiksu osapuoli ja lopettaa turhan inttämisen, kun päätös on jo tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole apYmmärtää vielä jossain vaiheessa, ehkä piankin. Sillä välin ap voi olla se fiksu osapuoli ja lopettaa turhan inttämisen, kun päätös on jo tehty.
Miten niin se lapsen kuuluu olla? Vielä noin surullisista syistä. Ei kuulu. Sen äidin vika nuo tunteetkin, ja syyt. Miksi ei auta? Ei helvetissä tuollaisille äideille pidä antaa lupaa olla se tyhmempi.
Ja ikäviin kommentteihin +kokoisista: lukioikäisten sanomisia ei kukaan muu kuin he itse ota todesta. Parin vuoden päästä heitä todennäköisesti hävettää se, mitä mieltä joskus ovat olleet. Monissa tuollaiset teinien puheet herättävät lähinnä myötähäpeää.
0/5 tai sitten olet aika weirdokki.