Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti pakottaa osallistumaan vanhojentansseihin

Vierailija
05.12.2018 |

Olen lihava enkä halua osallistua tansseihin. Peruskoulussakin parit yökkivät ja puolet tunnista meni siihen, että mulle yritettiin löytää paria. En millään ehdi laihduttaa ennen tansseja enkä löytää paria. Äidin mielestä kuuluu osallistua. :( En missään nimessä halua.
Mikä siinä on niin tärkeää?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu ap, sinun ei tarvitse osallistua jos et halua ja äitisikin ymmärtää sen kyllä.

Selkeästi ei ymmärrä, luuletko, että tätä aloitusta olisi muuten tarvinnut tehdä?

en ole ap

Ymmärtää vielä jossain vaiheessa, ehkä piankin. Sillä välin ap voi olla se fiksu osapuoli ja lopettaa turhan inttämisen, kun päätös on jo tehty.

Ja se vaihe, jolloin ei ymmärrä, on loukkaava! Mikä oikeus sillä naisella on loukata lastaan!? Mikä?

Vierailija
62/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai normaalit kauniit teinit ovat jakorasioita? Jo on arvomaailma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu ap, sinun ei tarvitse osallistua jos et halua ja äitisikin ymmärtää sen kyllä.

Selkeästi ei ymmärrä, luuletko, että tätä aloitusta olisi muuten tarvinnut tehdä?

en ole ap

Ymmärtää vielä jossain vaiheessa, ehkä piankin. Sillä välin ap voi olla se fiksu osapuoli ja lopettaa turhan inttämisen, kun päätös on jo tehty.

Miten niin se lapsen kuuluu olla? Vielä noin surullisista syistä. Ei kuulu. Sen äidin vika nuo tunteetkin, ja syyt. Miksi ei auta? Ei helvetissä tuollaisille äideille pidä antaa lupaa olla se tyhmempi.

Oletko kännissä?

Vierailija
64/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole ap

Ja mitä ymmärtää pian? Että ap on surullinen, sureva, lihava, itsensä rumaksi tunteva aseksualiko? Oikeastiko kuvittelet, että se äiti ihan pian ymmärtää tämän?

Vierailija
65/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole ap

Miten niin se lapsen kuuluu olla? Vielä noin surullisista syistä. Ei kuulu. Sen äidin vika nuo tunteetkin, ja syyt. Miksi ei auta? Ei helvetissä tuollaisille äideille pidä antaa lupaa olla se tyhmempi.

Oletko kännissä?

En, oletko itse?

Vierailija
66/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai normaalit kauniit teinit ovat jakorasioita? Jo on arvomaailma.

Moni on. Tai enimmäkseen ne pakkelinaamat eli mahdollisesti muuten rumat, mutta normivartaloiset.

Vierailija
67/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätte nyt rahallanne väärin ettekä keskity minuun ja minun aloitukseeni. En missään vaiheessa väittänyt tavallisten teinien olevan mitään jakorasioita, minulle on ihan sama mitä tekevät, minä koen olevani erillinen ihminen enkä kuulu nuoriin mielestäni.

Ap

Vierailija
68/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole ap

Oletko kännissä?

En, oletko itse?

En suinkaan, siksi epäilinkin että sinä olet.

Vierailija
69/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. :( Ei lihavuus ole este elämälle.

Vierailija
70/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätte nyt rahallanne väärin ettekä keskity minuun ja minun aloitukseeni. En missään vaiheessa väittänyt tavallisten teinien olevan mitään jakorasioita, minulle on ihan sama mitä tekevät, minä koen olevani erillinen ihminen enkä kuulu nuoriin mielestäni.

Ap

Sinun ei ole pakko tanssia eikä pakko selitellä äidillesi. Tsemppiä, kyllä se siitä.

Vierailija
71/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minun elämälleni se on este. Oloni on arvoton ja ruma enkä voi käydä edes kaupassa ilman paniikkikohtausta. Minulla on siis paniikkihäiriö ja masennus.

Ap

Vierailija
72/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on ihan läppä... Miksi kommentoitte kokoajan ketjuun? Itsenäisyyspäivä tanssit on jo ollut.

Vierailija
73/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koetko äitisi käytöksen perusteella loukkaavasi sillä, mitä olet, siis erilainen, äitiäsi? Hän haluaisi ns. normaalin tytön?

Ikävä kyllä tuohon ainoa lääke on loukata äitiäsi. Se vapauttaa itseäsi vaikka sattuukin häneen. Mitäs teki lapsia typerä apina.

Vierailija
74/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinun ei ole pakko tanssia eikä pakko selitellä äidillesi. Tsemppiä, kyllä se siitä.

Onhan pakko selittää äidille, urpo.

en ole ap

Vierailija
75/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsesta asti kokenut olevani vanha ja ruma, se alkoi ehkä eskarissa. Silloin aloin vahdata ryppyjä ja miettiä ulkonäköä pakkomielteisesti. Säästän plastiikkakirurgiin.

Ap

Vierailija
76/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tällaiset ihmiset eivät ymmärrä ihmissuhteista yhtään mitään. Tietenkin, jos haluaa tulla muiden kanssa toimeen, heille on selitettävä asioita, etteivät he pahoita mieltään. Sinunlaisesi olette kusipäitä ja oikeuttajia, oikeutat satuttavasi toisia.

Vierailija
77/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava enkä halua osallistua tansseihin. Peruskoulussakin parit yökkivät ja puolet tunnista meni siihen, että mulle yritettiin löytää paria. En millään ehdi laihduttaa ennen tansseja enkä löytää paria. Äidin mielestä kuuluu osallistua. :( En missään nimessä halua.

Meidän tyttö on kyllä laiha mutta ei myöskään halua osallistua.En pakota itse saa päättää.

Tämänkin kommentin informaatioarvo aloittajalle oli nolla.

Vedä sinä sanonko mikä päähäsi.Et ymmärrä teineistä mitään mu...u.

Vierailija
78/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tällaiset ihmiset eivät ymmärrä ihmissuhteista yhtään mitään. Tietenkin, jos haluaa tulla muiden kanssa toimeen, heille on selitettävä asioita, etteivät he pahoita mieltään. Sinunlaisesi olette kusipäitä ja oikeuttajia, oikeutat satuttavasi toisia.

Ap on terve ja normaali, eikä halua satuttaa toisten mieliä, ja siitä sinunlaisesi paskat ette tiedä mitään.

Vierailija
79/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän tyttö on kyllä laiha mutta ei myöskään halua osallistua.En pakota itse saa päättää.

Tämänkin kommentin informaatioarvo aloittajalle oli nolla.

Vedä sinä sanonko mikä päähäsi.Et ymmärrä teineistä mitään mu...u.

Sä ymmärrätkin varmaan niitä, niin mene puhumaan teineille, hellanlettas, äläkä meille kiroile.

Vierailija
80/96 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onhan pakko selittää äidille, urpo.

en ole ap

Ei ole, kun on kerran esittänyt oman näkemyksensä ja perustellut sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi