Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ulosoton vapaakuukausia vielä hakea erikseen

Vierailija
26.10.2024 |

Kiitos jo jollekin, kuka jaksaa vastata, eikä käske katsoa Googlella.

Sain kirjeen, että minulla on vuodessa oikeus kolmeen vapaakuukauteen, jotka ovat nyt loka- marras- ja joulukuu.

Tarvitseeko hakea erikseen, että ne ovat ulosoton vapaakuukausia vai ovatko suoraan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pitää.

Vierailija
2/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta jos haluat vaikuttaa päätökseen milloin se on sinun pitää saada jostain tietää milloin se päätös ollaan tekemässä kun jo päätettyä asiaa ei voi muuttaa. 

Ensin minulle sanottiin puoli vuotta että en ole oikeutettu vapaa kuukauteen niin siittä ei tarvitse keskustella ja kun nostin esiin että itse asiassa laki velvoittaa minun saamaan sen niin kaikessa hiljaisuudessa oli tehty päätös että joulukuu on vapaa kuukauteni eikä siihen voinut vaikuttaa kun kysyin että voisiko sen siirtää kesälle kun talvi tehdään muutenkin pitkää päivää töissä että olisi rahaa kesän sosiaaliseen elämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta jos haluat vaikuttaa päätökseen milloin se on sinun pitää saada jostain tietää milloin se päätös ollaan tekemässä kun jo päätettyä asiaa ei voi muuttaa. 

Ensin minulle sanottiin puoli vuotta että en ole oikeutettu vapaa kuukauteen niin siittä ei tarvitse keskustella ja kun nostin esiin että itse asiassa laki velvoittaa minun saamaan sen niin kaikessa hiljaisuudessa oli tehty päätös että joulukuu on vapaa kuukauteni eikä siihen voinut vaikuttaa kun kysyin että voisiko sen siirtää kesälle kun talvi tehdään muutenkin pitkää päivää töissä että olisi rahaa kesän sosiaaliseen elämään

Tämän vahvistuksen sain itse viime torstaina kun UO henkilö taas viitsi vastata sähköpostiin

Vierailija
4/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan näistä vastauksista nyt sitten on oikea. 

Vierailija
5/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse hakea erikseen. 

Vierailija
6/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on juuri näin. En tiedä mihin hävitin sen kirjeen, missä päätös tuli. No pari päivää, niin palkkalaskelma näkyy.

Vierailija
7/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan näistä vastauksista nyt sitten on oikea. 

Kun kirjottaa Googleen että ulosotto ja vapaakuukausi tulee heti teksti mikä kumoaa tuon ensimmäisen kommentin eikä tarvi edes avata mitään linkkejä....

Vierailija
8/10 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa velkas ja mene töihin.

Vierailija
9/10 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksa velkas ja mene töihin.

No jos osasit lukea niin töissä olenkin :) ja joka kuukausi palkastani lähtee monta sataa euroa noiden velkojen maksuun. 

Vierailija
10/10 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään tarvinnut. Palkkakuitti näkyi verkkopalkassa tänään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan