Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?
Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D
Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yksi lääkäri oli ilo silmälle. Ja osoittautui vielä hyväksi lääkäriksi muutenkin. Hän keskittyi täysin minun asiaani ja lähetti puheilleen pyrkineet hoitajat pois ystävällisesti, mutta tiukasti. Harmi, että hän muutti kauemmas ja jätti minut vähemmän viehättävien lääkärien käsiin.
Muutti varmaan tänne minun kaupunkiini. Kuulostaa ihan lääkäriltä jolla viimeksi kävin, oli todella hyvä ja perusteellinen, kuunteli tarkasti huoleni eikä vähätellyt ongelmiani vaikka olenkin vähän taipuvainen luulosairauteen. Joku hoitaja pyrki sisään kesken kaiken mutta lähetti pois. Tuli sellainen olo että lääkärillä on aikaa minulle. JA kaiken lisäksi hyvännäköinen. Minua edeltävä vanhempi lady ainakin poistui hänen huoneestaan hymy korvissa asti.
No esim se nuori päivystävä lääkäri jonka vastaanotolle päädyin rintatulehduksen takia. No, ei siinä kyllä mitkään seksuaaliset ajatukset olleet mielessä viikko sitten synnyttäneenä, mutta muistan että oli hyvän näköinen ja mukavakin.
Valitettavasti ja vieläpä teininä mt-asioihin liittyen. Nolotti aika paljon, mutta sain lääkärinlapun minkä tarvitsin.
Tein aikanaan apteekeissa keikkatöitä, ja apteekissahan mummot siis kertoo kaikki kylän juorut ja erityisesti heille läheiset aiheet kuten millainen lääkäri siellä tk:ssa tällä kertaa oli. Ja voi sitä kuhinaa paikkakunnan mummojen keskuudessa, kun kesäkandina oli nuori, komea ja mukava mieslääkäri. Jolla oli myös miellyttävä ääni ja oli hyvin ystävällisen oloinen, kun hänelle soitin jostain työasiasta. Kaikki paikkakunnan vanhemmat naisihmiset oli suunnilleen keksimällä keksimässä asiaa terkkariin, että pääsee tämän nuoren miehen vastaanotolle 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, yksi lääkäri oli ilo silmälle. Ja osoittautui vielä hyväksi lääkäriksi muutenkin. Hän keskittyi täysin minun asiaani ja lähetti puheilleen pyrkineet hoitajat pois ystävällisesti, mutta tiukasti. Harmi, että hän muutti kauemmas ja jätti minut vähemmän viehättävien lääkärien käsiin.
Muutti varmaan tänne minun kaupunkiini. Kuulostaa ihan lääkäriltä jolla viimeksi kävin, oli todella hyvä ja perusteellinen, kuunteli tarkasti huoleni eikä vähätellyt ongelmiani vaikka olenkin vähän taipuvainen luulosairauteen. Joku hoitaja pyrki sisään kesken kaiken mutta lähetti pois. Tuli sellainen olo että lääkärillä on aikaa minulle. JA kaiken lisäksi hyvännäköinen. Minua edeltävä vanhempi lady ainakin poistui hänen huoneestaan hymy korvissa asti.
Minä tunnen yhden tällaisen lääkärin työni puolesta. On siis todella lempeä, ystävällinen ja kuunteleva, lisäksi komea. Luulen että moni meidän työntekijöistäkin on ihastunut häneen, joskus olen kuullut kun nuoret naishoitajat puhui jotain siihen sävyyn, enkä yhtään ihmettelisi jos asiakkaat/potilaatkin ihastuisi.
Kosh kirjoitti:
Tuotan pettymyksen. Lääkäri miettii vain sitä hommaansa. Varmaan osa potilaista 40 vuoden aikana on ollut kauniita tai komeita, mutta mitään en ole rekisteröinyt kandina tai lääkärinä.
Eipä se haittaa, ei ainakaan tarvitse pelätä että itseä hoitanut lääkäri lukisi tätä palstaa ja tunnistaisi, kun on varmaan unohtanut jo olemassaoloni ja sen mitä vastaanotolla tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten talvena oltiin remppaamassa omakotitaloamme miehen kanssa ja olimme kantamassa järkyttävän painavaa liimapuupalkkia sisään, kunnes se lipesi minulta käsistä ja suoraan varpaille. Pikkuvarvas halkesi oikein kunnolla ja ei muutakun päivystykseen tikattavaksi. No, siellä oli sitten todella todella TODELLA komea nuori lääkärimies ja kauhee häpeä valtasi mut heti. Mulla oli risaiset uretaaniset collegehousut, rikkinäinen takki, naama paskanen ja tietenkin jäätävän karvaiset jalat ja hoitamattomat, kuivat ja halkeilevat jalkapohjat. Kyllä hävetti kun piti pöydällä maata ja tämä lääkäri näki mun hirveän näköiset jalat :D
Murtunut varvas ei ole päivystys asia. Otat buranaa ja sitten terveyskeskukseen arkipäivänä. Kipuun voi ottaa Panadolia korkeintaan 3 mg per vuorokausi.
No nyt meni kyökkilääkärin ohje mönkään. Panadolia voi ottaa 3g eli kolme grammaa vuorokaudessa.
En onneksi ole niin säälittävä, että innostuisin ja häkeltyisin totaalisesti hyvännäköisestä ihmisestä. Siihen tarvitaan aikalailla muutakin.
Viime perjantain silmälääkäri oli komea mies. Aivan yllätyin. Sairaalan silmäpoliklikalla.
Vierailija kirjoitti:
En onneksi ole niin säälittävä, että innostuisin ja häkeltyisin totaalisesti hyvännäköisestä ihmisestä. Siihen tarvitaan aikalailla muutakin.
Tässä sanottiin komean/viehättävän. Viehättävyys ei välttämättä aina liity ulkonäköön mitenkään, se on enemmänkin tunne tai kokemus jonka toinen ihminen saa aikaan ilmeillään, elellään, puhetyylillään jne. En minäkään häkelly komeista miehistä mutta viehättävistä saattaa mennä vähän pasmat sekaisin.
Mutta kiva että olet meidän säälittävien kuolevaisten yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sanottiin komean/viehättävän. Viehättävyys ei välttämättä aina liity ulkonäköön mitenkään, se on enemmänkin tunne tai kokemus jonka toinen ihminen saa aikaan ilmeillään, elellään, puhetyylillään jne. En minäkään häkelly komeista miehistä mutta viehättävistä saattaa mennä vähän pasmat sekaisin.
Kyllä se ulkonäkö on se viehättävyys, joka saa isossa kuvassa naiset sekaisin. Ei mikään viehättävä persoona.
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän ohi aiheen.. Olin helpottunut, kun lääkäri _ei ollut_ kuuma. Jouduin alushousuissa (paita kylläkin oli) kyykkykävelemään. Se oli niin huvittava tilanne! Vielä kun mietin, mitä kaikkea sekin lääkäri on nähnyt. Että jos olisi ollut komea, niin sille häpeän määrälle ei riittäisi asteikko.
Olisiko se komea ollut tämä lääkärityyppi:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Olisi varmasti laittanut nolottamaan olla alushoususillaan.
Vierailija kirjoitti:
Viime perjantain silmälääkäri oli komea mies. Aivan yllätyin. Sairaalan silmäpoliklikalla.
Sama, kuin viestissä #194?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri olisi ollut kalju ja isovatsainen, niin sinun kokemuksesi lääkärin hyvyydestä ei olisi ollut läheskään tuota tasoa. Uskomatonta, miten paljon naiset arvioivat miehen ulkonäköä jopa silloin, kun kyse on tällaisista tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee vähän ohi aiheen.. Olin helpottunut, kun lääkäri _ei ollut_ kuuma. Jouduin alushousuissa (paita kylläkin oli) kyykkykävelemään. Se oli niin huvittava tilanne! Vielä kun mietin, mitä kaikkea sekin lääkäri on nähnyt. Että jos olisi ollut komea, niin sille häpeän määrälle ei riittäisi asteikko.
Olisiko se komea ollut tämä lääkärityyppi:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Olisi varmasti laittanut nolottamaan olla alushoususillaan.
Haha :D Vai maksimissaan 27 vuotta. Ei, en olisi pitänyt seksikkäänä, koska se olisi tuntunut kehdonryöstöltä. En syty myöskään pitkistä miehistä, koska olen itse lyhyt.
Komeus ja seksikkyys on ennenkaikkea siinä miehen olemuksessa. Eikä lääkärintakin alta paljoa lihaksia piirry esille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä näen lääkärin vain lääkärinä, en katso ulkomuotoa enkä komeutta. Käyn vain asiantuntijan vastaanotolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ulkonäkö on se viehättävyys, joka saa isossa kuvassa naiset sekaisin. Ei mikään viehättävä persoona.
Sori vaan mutta ei mulla ainakaan. Monet komistukset ei aiheuta mulla mitään tuntemuksia mutta sitten taas jotkut ns. tavikset saa kämmenet hikoomaan. Kerroin oman tarinani täällä aiemmin ja lääkäri ei ollut mitenkään erityisen komea, vaan nimenomaan olemukseltaan äärimmäisen viehättävä.
Onhan se ihan tutkittukin juttu että miehet usein syttyy visuaalisista jutuista kun taas naiset on paljon monimutkaisempia. Mutta kaikkihan on yksilöllistä, eli turha yleistää.