Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?
Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D
Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.
Kommentit (233)
Voi lääkäriparkoja. T. Ei-lääkäri
Tästä inspiroituneena: oletteko koskaan ihastuneet lääkäriinne ja jos olette, miten juttu päättyi?
Kävin pikkuvaivan takia terkkarissa ja voi taivaalta pudonnut enkeli, semmoinen 25v siro 159cm tähtisilmä. Koko olemuksessa ja kasvoissa ei ollut pienintäkään virhettä.
Hmmmm olen ollut 5 vuotta ilman miestä, ja tänä aikana täydessä selibaatissa. Joten kun kävin viimeksi lääkärissä, niin ihan sama mitä lääkäri teki tai sanoi, kiihotti. Yritin keskittyä asiaan, eikä lääkäri varmaan mitään huomannut, mutta kun tutki niskan imusolmukkeet (ja siirteli hiuksia) niin tuoliin jäi varmaan läntti. Vieläkin himoitsen tätä lääkäriä, ihan vaan siksi että kukaan muu ei ole koskenut niin pitkään aikaan.
En, joku ihme hihhuli oli ja sitten näitä l....b..t..g joukkoon kuuluvia. Jotain bättre folkin edustajia, joiden kanssa melkein joutuu sanasotaan jos ei pidä suuta kiinni. Naislääkärit poikkeuksetta lihavia.
Puhutaanko nyt tämän näköisestä lääkäristä? :
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Gynekologini. Sain onneksi vähän etukäteisinformaatiota..
Itse varaan aina naislääkärille gyne-ajat, juuri tämän takia.
-ap
Eiks ne ole lesboja kun tonkii pimppejä päivät pitkät
Uuulala laa kirjoitti:
Et sitten valitellut pimppi-/peniskipua? Ajattele kun hän olis koskenut sua sinne. :))
Normaali ihminen ei toimi näin. Pokeleffat sit asia erikseen.
Olen kerran päässyt lihaksikkaan ja hyväkroppaisen urologin käsittelyyn. Hävetti kun kulli oli koko ajan pystyssä, mutta hän oli selvästikin tottunut siihen. Vastaanoton jälkeen kiirehdin kotiin runkkaamaan.
Kyllä, olen homo.
Vierailija kirjoitti:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Ihanaa kun sä olet tän listan kopsannut itselles johonkin, ehkä työpöydälle, ja voit aina sieltä käydä nappaamassa, sopii pinoon kuin pinoon :D
Outo juttu ehkä, mut mielestäni komeat (entiset komeat kun tällainen vanha rouva puhuu) miehet on yleensä ennemminkin lyhyitä. Julkuista esim. Leonardo di Caprio (silloin oli lyhyt kun kuolasin, sittemmin kai kasvoi), Tom Cruise (170) tai Nik Kershaw (163) <3 Livenä myös vino pino lyhyitä ja komeita tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vastaan sellainen lääkäri, että osasin vain hymyillä idiottina ja punastella. Lopulta olin niin hölmö, että lääkärikin alkoi nolouttaan punastella. Mahtavaa.
Ei ollut maailman komein mies, komea kyllä, mutta maailman empaattisin.
jep, nää on kivoja hetkiä kun unohtaa miten sitä suomea puhuttiinkiin :) Kerran käynyt itsellenikin OF hetki kun ovi avattiin ja nimeäni huudeltiin, että onko sen pakko olla niin komea. Ja iloista takeltelua ja sekalaista selittelyä sitten vastaanotolla :D muuten olen ihan normaali..mut kai ne lääkäritkin ovat tottuneet monenlaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, minulla oli vaalea, silmälasipäinen, n.35v huumorintajuinen suomalainen mieslääkäri. Normaali kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä inspiroituneena: oletteko koskaan ihastuneet lääkäriinne ja jos olette, miten juttu päättyi?
Jep, ja edelleen olen ihastunut. Juttu ei päättynyt mitenkään kun en tehnyt asialle mitään. En edes tiedä mitä voisi tehdä tuommoisessa tilanteessa.
Mä oon TÖISSÄ sairaalassa, sihteerinä ja onhan siellä pari omaan makuun menevää joo. Kaikki ollaan naimisissa tahoillamme.
Toinen näistä on ihan hyväntahtoinen pelle joka kurmottaa mua välillä ja heittää läppää.
Yks vähemmän hyvännäköinen mittaili kerran mulle silikoneja, voin sanoa että se oli jo vähän liian iholle tulevaa vaikka mun personal space on pienempi kun keskimäärin muilla. Mutta jos tis sien päälle isketään silikonit niin... No heitin jotain läppää takaisin
Lääkärit on välillä vähän outoja, tai ehkä kaikki hoitoalalla ovat.
Vanha aloitus, mutta ikuinen aihe. Hauska lukea näitä.
Minulle ei ole sattunut kuin kerran hämmentävän hyvännäköinen mieslääkäri. En ollut sairas vaan piti koulua varten terveystarkastuksessa. Odotushuoneessa katsoin, että toivottavasti toi ei ole mun lääkäri. Oli se.
Sydämestäni kuului sivuääniä ja näihin lääkäri kiinnitti huomiota, mutta rauhotteli ettei tarvitse olla huolissaan. Siinä sitten pusero auki möläytin (en voi uskoa että sanoin sen ääneen!), että sydän vaan pamppailee kun sä olet niin hyvännäköinen.
Koko käynti oli muutenkin ihana, kun tämä komea ja ystävällinen lääkäri puhui vahvaa murretta. Sillä kun hän kyseli virtsatietulehdukset ja muut läpi, niin minua nauratti. Ei se murre; en pidä sitä koomisena vaan se kontrasti. Stetoskooppi ja lääkärintakki oli kuin päälleliimattuja tämän vicks blue eyesin päällä.
Kerran näin lääkärin siviilissä ja sanoin kaverille, että tuossa se on. Kyllä toivoi kaveri itselleen vaivoja!
Kyllä, yksi lääkäri oli ilo silmälle. Ja osoittautui vielä hyväksi lääkäriksi muutenkin. Hän keskittyi täysin minun asiaani ja lähetti puheilleen pyrkineet hoitajat pois ystävällisesti, mutta tiukasti. Harmi, että hän muutti kauemmas ja jätti minut vähemmän viehättävien lääkärien käsiin.
Joskus kun olin vielä exän kanssa, siis olin nuori ja kauniimpi, istuimme lääkärin odotustilassa kun hän tuli työhuoneeseensa. Hän oli uusi lääkäri mulle ja katteli aika pitkään. Kun lääkäri pani oven kiinni niin exä kuiskasi että sillä oli sellainen ilme että "'tuota pääsen kohta tutkimaan!"
Hänen kommenttinsa aiheutti kyllä pientä jännitettä kun lääkäri hetken päästä pääsi tutkimaan.
Mä alan olla jo sen verran vanha että melkein kaikki lääkärit on mua nuorempia. Mutta kyllähän se tällaisen vanhan eukon silmää viehättää komea mieslääkäri. Huvitti kun olin töissä palvelutalossa niin yks mummu selitti että olipas komea keski-ikäinen mieslääkäri.
Aikoinaan "etelässä", matkaopas kurssilla ollessani ;meidän kurssilaisten
"oma lääkäri" oli aivan syntisen komea. Kerran kävin hänen vastaanotollaan jonkinlaisen kurkkukivun takia. Samaisen päivän iltana törmäsin häneen rantakadulla. Hän pysähtyi viereeni avoautollaan ja kysyi, lähtisinkö illastamaan hänen kanssaan...
Nykyään täällä "etelässä"myöskin; käyn säännöllisesti näkötarkastuksessa; lääkärini
on todella komea mies.