Millaista on olla kaunis nainen?
Eroaako elämä mitenkään taviksen elämästä? Mikä onkaan kaunista, kun ihanteet muuttuu ja niin edelleen. Toki klassinen kauneus on pysyvää.
Millaista se siis on?
Kommentit (18)
On olemassa kolme sukupuolta: miehet, naiset ja todella kauniit naiset. Viimeksi mainitut pystyvät pelaamaan omilla säännöillään ja saamaan ilmaiseksi asioita joita muut eivät saa edes rahalla -mutta vain nuorena. Naisen kauneus on Ikaroksen siivet. Kauniina nuorena naisena on upeaa olla mutta muutamassa vuodessa pitää ottaa järki käteen ja alkaa tekemään jotain joka ei perustu ulkonäköön. Ne jotka eivät tätä tajua päätyvät leikellyiksi botoksnaamaisiksi menneisyyden vangeiksi jokaisessa vaihdossa huononevine miehineen.
Miehiltä saa huomiota, mutta vain positiivisessa ja ihailevassa mielessä, kukaan ei ole koskaan ehdotellut mitään törkeää. Ehkä ne törpöimmät tapaukset eivät edes uskalla lähestyä.
Tietyissä asioissa on päässyt helpommalla, esim. teininä tyhmät draamailut sai kavareilta (kaveripiirissä oli tyttöjä ja poikia aika tasaisesti) helpommin anteeksi kuin vaatimattomammalla ulkoisella olemuksella varustetut kaverit. Onneksi olen kasvanut siitä, eikä enää tarvitse draamailla ;)
Ihmiset ovat lähes poikkeuksetta kohteliaita, ystävällisiä ja auttavaisia, niin miehet kuin naiset. Voi tosin johtua omasta asenteesta, olen itsekin kohtelias ja kohtelen toisia ystävällisesti. Jään myös helposti ihmisten mieliin, mistä on tietyissä asioissa kuten urakehityksessä hyötyä, vaikkei työlläni ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.
Mutta varsinaiseen elämänkulkuun ulkonäkö tuskin on vaikuttanut millään tavalla. Ihan yhtä lailla olen kärsinyt sydänsuruista, pettynyt, riidellyt ja ponnistellut tavoitteideni saavuttamiseksi kuin kuka tahansa muukin. Mieskään ei ole mikään prinssi, huippumalli tai miljonääri, vaan ihan tavallinen (toki omasta mielestäni maailman ihanin mies).
Kauniina (seksikkään) näköisenä on ollut melko ällöttävää, miehet kiinnittää ihan liikaa huomiota minuun. Ravintolassa ei saa olla rauhassa, eikä edes kaupassa ilman, että jotain "silmillä syömistä" ei esiintyisi. Ihan totta, haluan kulkee ihan rauhassa, jos miehillä on jokin ongelma asian kanssa, ottakaa yhteyttä vanhempiini, he voivat ehkä tietää miksi olen tämän näköinen.
Oli hämmentävää kun miehet (Suomessa) iskivät kadulla, elokuvateatterissa, yliopiston unicafessa jne. En nuorena tajunnut miten kaunis olin. Olisinpa tajunnut jotenkin hyväksikäyttää sitä.
Nyt onneksi ei enää tarvitse kärsiä kauneudesta.
Nuorena se oli rasittavaa. Tai no ihan ekaksi imartelevaa, vähän aikaa. Ja hämmentävää, kun ei meillä kotona koskaan sanottu että olisin minkään näköinen. En ole koskaan "pelannut" ulkonäölläni, kuten tuolla aiemmin ehdotetaan, koska se ei vaan tule luonnostaan eikä istu arvomaailmaani, enkä osaisi tehdä niin.
Mitä hyviä puolia siitä on, no sain joskus (mies)opettajilta anteeksi myöhästymisiä. Mutta muutoin vain potutti, jos opet yrittivät päästää minut helpommalla kuin muut, kun kuitenkin opiskelin ihan tosissani. Mitä muuta.. niin, seurasta ei ole ollut puutetta, mikä oli kyllä lopulta enemmän huono kuin hyvä asia. Ei minusta ollut yhtään kivaa jaella pakkeja toivorikkaille, mutta enhän myöskään voinut ottaa joka ikistä kiinnostunutta. Oli vähän "pakko" valita pian yksi kumppani, jotta muut jättivät rauhaan (puhun nyt opiskelijayhteisöstä, missä kaikki tunsi toisensa ainakin näöltä).
Ja entäs noin muuten, miltä tuntuu... eipä miltään. Teen töitä, syön, nukun, käyn vessassa, saunassa, lenkillä, kaupassa, niin kuin kaikki muutkin. Niin no peiliin on mukava katsoa, sen myönnän. En kuitenkaan peilaile itseäni päivät pitkät, ihan niin kiinnostava en ole.
Kysyt väärältä palstalta. Täällä vain mammoja...
Vierailija kirjoitti:
Oli hämmentävää kun miehet (Suomessa) iskivät kadulla, elokuvateatterissa, yliopiston unicafessa jne. En nuorena tajunnut miten kaunis olin. Olisinpa tajunnut jotenkin hyväksikäyttää sitä.
Nyt onneksi ei enää tarvitse kärsiä kauneudesta.
Mua ei kyllä oo ikinä isketty mutta olen kaunis. Moni on sanonut että olen sillai pelottavan kaunis. Ootko varma ettet erehdy ettet ole vaan seksikäs? Kauneus ja seksikkyys ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa kolme sukupuolta: miehet, naiset ja todella kauniit naiset. Viimeksi mainitut pystyvät pelaamaan omilla säännöillään ja saamaan ilmaiseksi asioita joita muut eivät saa edes rahalla -mutta vain nuorena. Naisen kauneus on Ikaroksen siivet. Kauniina nuorena naisena on upeaa olla mutta muutamassa vuodessa pitää ottaa järki käteen ja alkaa tekemään jotain joka ei perustu ulkonäköön. Ne jotka eivät tätä tajua päätyvät leikellyiksi botoksnaamaisiksi menneisyyden vangeiksi jokaisessa vaihdossa huononevine miehineen.
Joitain meitä kauniita naisia ei kiinnosta tienaaminen ulkonäöllä :P Itse teen taidetta
Te jotka vastaatte tähän niin kuinka vanhoja olette?
Tällä palstalla kirjoittelee Suomen kaunein prosentti 🤩
Joskus tulee vastaan sellaisia nuoria naisia joista ihan hohkaa se että elämässä ei ole tapahtunut mitään ikävää, on ollut hyvä koti kasvaa ja sen lisäksi jatkuva positiivinen huomio kauneuden takia. Näillä on todella luottavainen suhde maailmaan ja iloinen mieli.
Nuorena olin nätti mutta en vieläkään tiedä mikä tekee ihmisestä kauniin toisen silmissä.
Se mihin oikeasti rakastutaan on aina kokonaisuus: särmä, huumori, herkkyys, hauskuus eikä sitä saa millään rahalla.
14: Suomenruotsalaisiin tuo pätee aivan erityisesti, moniin miehiinkin.
Ovat kaikkinensa positiivista sakkia. Elämä on yhtä Strömsötä vain.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka vastaatte tähän niin kuinka vanhoja olette?
70v
Tavalliset miehet eivät koskaan uskalla lähestyä.