Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?

Vierailija
05.12.2018 |

Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D

Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.

Kommentit (233)

Vierailija
141/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotan pettymyksen. Lääkäri miettii vain sitä hommaansa. Varmaan osa potilaista 40 vuoden aikana on ollut kauniita tai komeita, mutta mitään en ole rekisteröinyt kandina tai lääkärinä.

Vierailija
142/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on huisin yhdentekevää, millainen tukka, sukka, karva, naama tai muu kauneusjuttu on. Lihavuus on terveyteen liittyvä ja sen huomaa ja analysoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS:llä aikoinaan viehättävä naislekuri. Kysyin että on mukavaa työtä. Totesi kaivavansa paljon mielummin ylä- kuin alapäätä.

Vierailija
144/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YTHS:llä aikoinaan viehättävä naishammaslekuri. Kysyin että on mukavaa työtä. Totesi kaivavansa paljon mielummin ylä- kuin alapäätä.

Vierailija
145/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviävän pieni on tälläinen "riski" kyllä.

Vierailija
146/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan jäänyt mieleen, joten luultavasti en.

Vierailija
147/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli himokas miesgynekologi joka huohottaen tutki rintojani. Tarjouduin riisumaan housut, mutta lääkärillä oli liian kiire.

Vierailija
148/233 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan yliopistosairaalan osastolla leikkausta varten ja kaikki lääkärit, paitsi nukutuslääkäri, olivat ikäisiäni tai nuorempia naisia, samoin sairaanhoitajat. Koska olin mielenkiintoinen tapaus, niin parhaimmillaan oli kolmekin viehättävää naislääkäriä tutkimassa minua. Olivat ilmeisesti erikoistumassa. Mieleen jäi kohteliaisuus ja huumorintaju heillä. Kai tuo on paljon omastakin asenteesta kiinni, voi olla asiakas tai sitten potilas.

Vierailija
149/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tai varsinaisesti ei ollut komea mutta niin viehättävä, hyväntuoksuinen ja arviolta itseäni n.5-10 vuotta vanhempi mieslääkäri. Tutkimuksiin kuului mm. vatsan ja kaulan tunnustelua pitkän kaavan mukaan.

Voin sanoa että oli harvinaisen mukava lääkärikäynti, tutkimukset tuntui suorastaan miellyttävältä. Lääkäri oli kyllä todella asiallinen eikä tullut yhtään kiusaantunut olo, olisi minun puolestani voinut tutkia vielä vähän lisää.

Vieläkin hymyilyttää kun mietin tuota käyntiä. Minulla oli silloin aika rankka elämänvaihe mutta tuon lääkärin vastaanotolta poistuin pää pilvissä hymyillen kuin idiootti :D

Vierailija
150/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin epämääräisten kipujen takia ylävartalon ultrassa ylävartalo täysin paljaana ja radiologina oli komea nuori mies. Olin itse myös silloin nuori (joku 25v) ja jännitin tilannetta kauheasti, vaikka kyseinen lääkäri tuskin tuijotti olemattomia tissejäni.

Vierailija
151/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppisenä oli nilkka murtunut ja kipsin poiston jälkeen lääkäriaika.

Lääkäri oli niin läähpuuh komea ja mulla nilkassa karvat kun gorillalla kipsin jäljiltä.

Muistan vielä kun jotakin sanoin niistä karvoista ja HÄN hymyili katsoen silmiin.

Ihana tapaus.

Vierailija
152/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkäri mutta hoitaja. Oli tosi mukava kaiken lisäksi. Toivottavasti ei huomannut punasteluani...

Vierailija
153/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, viimeksi yksityisellä. Kauniit kasvot ja fiksukin. Kirjoitti reseptit ja valmis

Vierailija
154/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislääkäri. Voi veljet, mitkä silmät ja muutenkin ihastuttava olemus. Tuli melkein tyhmä olo, kun kaikilla tapaamisilla tapitin häntä taukoamatta silmiin, vai hän minua? Tiedä sitten.

Vierailija
155/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin

Vierailija
156/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkäriä mut kerran oli varjoainekuvauksessa kauhean kaunis hoitajapoika. Varmaan mua 10v nuorempi ja olin just varmaan semmonen nolo kuolaava täti sen mielestä.

Vierailija
157/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti. Minulla oli vatsa kipeä teininä ja komea lääkäri paineli minua vatsasta. Olin jälkeenpäin hyvin kiihoittunut tilanteesta. Toinen kerta sattui aikuisiällä, kun menin tarkastuttamaan nieluni pitkään kestäneen yskimisen johdosta ja komea mieslääkäri kyseli, että olenko herkkä yökkäämään. No minähän olen, mutta kun tämä komea herrasmies otti kielestäni kiinni ja työnsi lastan ihan nielun perälle asti ei yökkäysrefleksistä ollut tietoakaan. Myönnän himoinneeni häntä tilanteessa. Voi apua 😂[/quote

Eih! Tulee mieleen oma kokemus kun pelkäsin että mulla on kielessä jotain vikaa. Komea nuorehko mieslääkäri tutki kielen; otti kielestä kiinni, sanoi että yritä olla yökkäämättä ja tunki toisen käden suuhuni tunnustellen joka puolelta. Tilanne oli samaan aikaan kuumottava ja koominen. Itse vielä istuin ja hän seisoi joka pahensi tilannetta. Oli todella vaikea olla nauramatta kun ajatukset harhaili. Mutta söpöintä oli kun mulla jäi vähän paperia kieleen ja se lääkäri nyppi ne paperinpalat hellästi pois.

Vierailija
158/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Sellainen tummatukkainen ihan miesmallin näköinen lääkäri. Kiusaannuin koska olin ihan räjähtänyt ja kipeä.

Vierailija
159/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, ja hymyilin niin paljon että lopulta sitä lääkäriäki alko naurattaa mun hymyily ja oltii sitte molemmat hangon kekseinä.

Vierailija
160/233 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole joutunut. Valkkaan aina Mehiläisellä kauneimman tarjolla olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan