Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?

Vierailija
05.12.2018 |

Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D

Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.

Kommentit (233)

Vierailija
221/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käyn lekurissa ja viimeksikin oli puhjennut umpilisäke et ei paljoa lääkäreiden ulkonäöt kiinnostaneet. 

Vierailija
222/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nuoren naisfysioterapeutin arviossa selkävaivojeni takia. Tyttö oli varmaan hieman alta 3-kymppinen, ihan järjettömän hyväkroppainen, sellainen luonnollisen kimmoisa, joka syntyy paitsi terveellisestä ruokavaliosta ja jumpasta, myös geeniloton pääpotista. Hän oli vaalea ja luonnollisen kaunis myös naamastaan sekä hyvin ystävällinen. Hänellä oli tiukka valkoinen t-paita ja napakat siniset housut. Vyötärö oli kapea ja kroppa linjakkaan ryhdikäs kuin sotilaalla. Nätit rinnat pönötti sieltä paidan alta ja persuskin oli kyllä priimaa. Anteeksi suora kuvaus mutta tämä on vain kehu.  No siinä i ähkiessä nolotti mikä mädäntynyt ukko olenkaan alta 5-kymppisenä itse. Että varmaan miettii mielessään että on tuokin kroppansa tuhonnut. Mukava hän kuitenkin oli ja iloinen. Elämäniloinen suorastaan. Onnea sille joka sen itselleen nappaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä kyllä. On ollut hammaslääkäri ja suuhygienisti tummasilmäisiä ulkomaalaistaustaisia. Mutta olen jo keski-ikäinen nainen, joten selvisin kyllä näistä nuoremmista hyvännäköisistä tapauksista ihan hyvin. Molemmat olivat kivoja ja ystävällisiä nuoria miehiä. Asiakaspalvelu oli itse asiassa parempaa kuin kantasuomalaisilla. Kun varasin aikaa, jo siinä selvisi, että on ulkomaalainen vastassa. Kysyin, että osaako kumminkin suomea ja kuulemma osaa ja ihan hyvässä hengessä suomenkielellä sitten kaikki sujuikin.

Vierailija
224/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan matkaoppaana Mallorcalla ollessani, meillä oli työterveyslääkärinä todella komea , nuori esp. mieslääkäri. Kävin hänen vastaanotollaan muutaman kerran. Eräänä iltana hän ajeli pienellä avoautollaan rantabulevardia pitkin; olin itsekin silloin kävelemässä samaisella kadulla. Hän pysähtyi kohdalleni ja kysyi; haluaisinko jonakin iltana lähteä hänen kanssaan illalliselle....

Vierailija
225/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Naiset kamala vanhoja korppikotkia ja miehet jotain uskovaisia tai muita ihme nössöjö maalaistollon näköisiä. 

Vierailija
226/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttamassa lähi-itään ja kiva, että olen saanut jo täällä vähän kokemusta asioimisesta tummempien ihmisten kanssa. Kerran olin leikkauksessa ja kun heräsin heräämössä, oli tummat afrikkalaistaustaisen hoitajan kasvot ensimmäisenä silmieni edessä. Olin kyllä heti ihan ajan tasalla, enkä luullut siirtyneeni Afrikkaan.

Vierailija
227/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Naiset kamala vanhoja korppikotkia ja miehet jotain uskovaisia tai muita ihme nössöjö maalaistollon näköisiä. 

Eli perinteisiä lukemiseen keskittyneitä hikareita. 

Vierailija
228/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli nuori ja hämmentävän komea kesäkandi terveyskeskuksessa. En edes muista millä asialla siellä olin (onneksi ei mikään intiimijuttu kuitenkaan!), mutta lääkäri kirjasi tekstiin "ottaa huonosti katsekontaktia" tms. :D Mistähän olis johtunu..

:D 

Vierailija
229/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli perinteisiä lukemiseen keskittyneitä hikareita. 

Jeps mikkihiiri kynäniskoja.

Vierailija
230/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä hämmentävää kun söpö hammaslääkäri mies tutki hampaitani ja tuli todella lähelle kasvojani. En tiedä mihin olisi katsonut kun hän oli niin lähellä että olisi voinut suudella :D onneksi oli ne lasit päässä.. En mahda itselleni mitään. 

😂

Vierailija
231/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää!

Vierailija
232/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja se jopa soitti mulle seuraavana päivänä.

Vierailija
233/233 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä