Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko "joutunut" ikinä komean/viehättävän lääkärin vastaanotolle?

Vierailija
05.12.2018 |

Itselleni kävi näin ensimmäistä kertaa. Odotusaulassa istuessani jo näin kyiseisen lääkärin, ja ajattelin että no huh huh mikä herra. Ja eiköhän se ollut juuri hän joka minut vastaanotolle kutsui. Lääkäri oli ihan järkyttävän komea. Luojan kiitos onneksi asiani ei ollut mikään peräpukama tai mätäpaise... :D

Mulle ei ole koskaan käynyt näin että lääkärillä ollessani ajatus hairahtuisi YHTÄÄN mihinkään seksuaaliseen, tai että ollenkaan olisin viehättynyt lääkäristä, mutta nyt kävi niin. Tottakai heti yritin ajatella jotain muuta ja näin, mutta ihan kamalaa se oli. Toivon todella ettei lääkäri huomannut/tajunnut.

Kommentit (233)

Vierailija
201/233 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, yksi lääkäri oli ilo silmälle. Ja osoittautui vielä hyväksi lääkäriksi muutenkin. Hän keskittyi täysin minun asiaani ja lähetti puheilleen pyrkineet hoitajat pois ystävällisesti, mutta tiukasti. Harmi, että hän muutti kauemmas ja jätti minut vähemmän viehättävien lääkärien käsiin.

Muutti varmaan tänne minun kaupunkiini. Kuulostaa ihan lääkäriltä jolla viimeksi kävin, oli todella hyvä ja perusteellinen, kuunteli tarkasti huoleni eikä vähätellyt ongelmiani vaikka olenkin vähän taipuvainen luulosairauteen. Joku hoitaja pyrki sisään kesken kaiken mutta lähetti pois. Tuli sellainen olo että lääkärillä on aikaa minulle. JA kaiken lisäksi hyvännäköinen. Minua edeltävä vanhempi lady ainakin poistui hänen huoneestaan hymy korvissa asti.

Jos lääkäri olisi ollut kalju ja isovatsainen, niin sinun kokemuksesi lääkärin hyvyydestä ei olisi ollut läheskään tuota tasoa. Uskomatonta, miten paljon naiset arvioivat miehen ulkonäköä jopa silloin, kun kyse on tällaisista tilanteista.

Itseasiassa oli kalju ja vielä silmälasitkin. Vähän mahaakin, ei kuitenkaan lihava. Oli silti hyvännäköinen mielestäni. Lääkärin hyvyys liittyi kyllä hänen kykyynsä kuunnella potilasta ja tehdä sen pohjalta tarvittavat tutkimukset. Kaikki lääkärit eivät valitettavasti sellaista tee, komeus ei pelasta tilannetta.

Vierailija
202/233 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasken viehettäväksi luonteeltaan mukavat ja hyväkäytöksiset

sitten vain tosi komeat ulkonäöllisesti.

mukava kuunteleva lääkäri paras eikä haittaa jos on hyvännäköinen.

tosi komea, mutta ei niin empaattinen ,on ehkä kiusallisin. tuntuu että toi geeniloton voittanut ,ei voi käsittää tälläisten geenilotossa hävinneiden ,pitkäaikais sairauksien kuormittavuutta.epäilen aina saako ymmärrystä.

oon myös tavannu ilkeitä lääkäreitä. yllättäen joko keski-ikäinen nais lääkäri(työuupumus ja vittuuntuminen taustalla ehkä)tai joku nuori itseänsä täynnä oleva menestyjä somettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/233 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hämmentävää kun söpö hammaslääkäri mies tutki hampaitani ja tuli todella lähelle kasvojani. En tiedä mihin olisi katsonut kun hän oli niin lähellä että olisi voinut suudella :D onneksi oli ne lasit päässä.. En mahda itselleni mitään. 

Vierailija
204/233 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää!

Vierailija
205/233 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleeni kesä 05. Nuorena 23 vuotiaana miehenä olin alkanut keväällä kärsimään kusemis vaivoista. Muutaman kuukauden kärsittäni soitin terveyskeskukseen ja sain lääkäri ajan. Silloin vielä ainakin täällä päin hoitaja kertoi aikaa varatessa lääkärin nimen. No lääkärini oli nainen. Nuorena kun ei juuri koskaan tarvinu lääkärissä käydä oli jotenkin jäänyt oletukseen että lääkärit ovat reilusti itseäni vanhempia. Vastaanotto päivä koitti ja minut pyysi sisään nuori ehkä itseäni vain vähän vanhempi lääkäri saattoi olla myös kandi. Menin alkuun todella hämilleen tästä vaaleasta kauniista hymyilevästä naisesta. Kyseltyään riittävästi hän käski riisua kalsarisilleen ja käydä hoitopöydälle selälleen. Ensin hän tunnusteli vatsani ja nivuset. Sitten piti kalsarit laskea ja kivekset tunnustettiin. Lopuksi sitten käännyin kyljelleen ja hän tunnusteli eturauhaseni. Sain myös erektion ja hävetti kauheasti. Lääkäri oli kyllä todella mukava ja ystävällinen. Eturauhas tulehdus todettiin. Hän käski vielä varata muistaakseni uuden ajan 2 kuukauden päähän. Silloin oli jo valitettavasti syksy saapunut ja tämä lääkäri ei enää ollut terveyskeskuksessa. Sillä tämä varmaan jäi niin hyvin mieleen kun oli ensimmäinen nuori lääkäri jonka tapasin. Nykyään tämäkin lääkäri on jo joku 45 vuotias varmaan

Vierailija
206/233 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa avautumaan kokemuksestani, mutta löysinkin oman kirjoitukseni jo ensimmäiseltä sivulta. :D No, jäi ainakin kokemus mieleen.

Vierailija
207/233 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
208/233 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutunut vastaanotolle!

Aha.

No, mutta mun on kuitenkin pakko sanoa, että kun olin pääkaupunkiseudulla terveydenhoidon puolella työsuhteissa, niin siellä oli monta lääkäriä jotka antoivat itsestään todellakin miellyttävän kuvan itsestään. Siis olin työssä ja tein sellaista työtä, joka palveli näitä lääkäreitä. Hyvin sellaisen ystävällisen ja hyvän käytöksen kuvan antoivat itsestään.

Sitten olen vahingokseni tullut varsinais-suomeen ja täällä yritin edelleen samoissa töissä, no, työyhteisöt pöyristyttävän kammottavia, lääkärit mukaan lukien, enpä koskaan aimmin joutunut sitäkään kuulemaan että lääkäri arvostelee potilastaan ulkopuoliselle ihmiselle näin "vi-tu mikä tyyppi". Todellakin.. voi sanoa että järkyttävää! Ihan eri maailmoista ovat!

Vierailija
209/233 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi syy ei olisi saanut olla peräpukamat tai mätäpaise, miten se liittyy lääkärin komeuteen/kauneuteen?

Kyllä ihmiset on typeriä.

Vierailija
210/233 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi syy ei olisi saanut olla peräpukamat tai mätäpaise, miten se liittyy lääkärin komeuteen/kauneuteen?

Kyllä ihmiset on typeriä.

No onhan se vähän ristiriitainen tilanne, kun yllättäen lähelle tuleekin komea ja miellyttävä uros, ja sitten joutuukin viehättävimpien räpsytystensä sijaan esittelemään karvaisen takaliston ja peräpukamat. Yleensä lääkärin odottaa olevan pian eläköityvä, tympeä kääkkä, joka kylmin käsin ja kovin kourin tutkii ja lähettää hymyttä kotiin.

Vierailija
211/233 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää! Perjantai-iltaan viihdettä

Vierailija
212/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
213/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi näin. Oli päivystyksessä, olin shokissa ja kivuissa, itkin koko ajan ja oli vaikea saada edes kerrottua asioita kaiken sen keskeltä. Lääkäri oli tosi komea ja vaikutti hyvin empaattiselta ja ystävälliseltä, todennäköisesti oli myös lähellä omaa ikääni. En varmastikaan jättänyt samanlaista mielikuvaa lääkärille.

Vierailija
214/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä.

Vierailija
215/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko nyt tämän näköisestä lääkäristä? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Tuo on tosi lähellä sitä lääkäriä jonka näin, mutta oli kyllä yli 30 vuotta. Ja siis sillä oli se vihreä asu päällä, en nyt sanoisi tyylikkääksi.

Vierailija
216/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli nuori ja hämmentävän komea kesäkandi terveyskeskuksessa. En edes muista millä asialla siellä olin (onneksi ei mikään intiimijuttu kuitenkaan!), mutta lääkäri kirjasi tekstiin "ottaa huonosti katsekontaktia" tms. :D Mistähän olis johtunu..

Vierailija
217/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta löytyy vihreä silmäinen kuulolääkäri. Astuin ovesta sisään ja menin ihan sekaisin..

Siis ne silmät, huh huh.

Vierailija
218/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihan kahjoja. 

Vierailija
219/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte ihan kahjoja. 

Mitä kahjoa on siinä, että menee pasmat vähän sekaisin, kun on lähikontaktissa ystävällisen ja komean/kauniin henkilön kanssa? 

Vierailija
220/233 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte ihan kahjoja. 

Mitä kahjoa on siinä, että menee pasmat vähän sekaisin, kun on lähikontaktissa ystävällisen ja komean/kauniin henkilön kanssa? 

XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi