Onko muilla huonoja kokemuksia Nissenin laseista?
Ja varsinkin sellaisista joissa on sinivaosuoja?
Jumaleisson, nämä lasit ovat olleet mulla tasan vuoden ja olen jo kahdesti joutunut vaihtamaan linssit koska olivat täynnä naarmuja! Eka linssinvaihto oli jo kahden viikon päästä lasien saamisesta. Siis pidän laseista hyvää huolta: pidän niitä kotelossa, en koskaan hinkkaa niitä esim. paidanhelmaan tai kuivaan paperiin ja puhdistan ne oikealla puhdistusaineella.
Nyt tuli tilanne että taas olisi naarmuja ja edellisestä linssien vaihdosta on alle 2 kk. Taidan jatkossa luottaa Specsaversiin. Mulla oli aikanaan Specsaversin lasit käytössä useamman vuoden, ei naarmun naarmua. Ovat varalaseina vieläkin, vaikka niissä on eri vahvuudet kuin näissä nykyisissä.
Kommentit (48)
Mun parhaat lasit on 8 vuotta vanhat Nisseniltä ostetut monitehot. Olen sen jälkeen ostanut parit lasit Silmäasemalta, mutta aina vaan kuitenkin päädyn laittamaan Nissenin lasit silmille.
Olen tosi pettynyt meni rikki 2kk lasit olleet onkohan nämä 1kk laseja nykyään
Vierailija kirjoitti:
Instru ja nissen on käytännössä samaa firmaa
Nissenillä sain huonoa palvelua, Instrussa ei palvelua ollenkaan, kolme optikkoa keskustelivat keskenään. Vaikka pitkään kehyksiä katselin, ketään ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolasit vahvuuksilla tehtin ihan väärille silmille.
Nissen teettää rillit Virossa suurina massatilauksina. Virheitä tulee, mm.äidilleni tuli rillit, joissa linssit oli päinvastoin kuin piti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nissenillä sain huonoa palvelua, Instrussa ei palvelua ollenkaan, kolme optikkoa keskustelivat keskenään. Vaikka pitkään kehyksiä katselin, ketään ei kiinnostanut.
Nissenillä ei tultu palvelemaan, vaikka katselin kehyksiä tunnin verran. Jälkeeni tulleita palveltiin kyllä. Menin sitten viereiselle Silmäasemalle, josta ostin kalliit kaksiteholasit.
Nissenille en enää mene, kun ei meikäläisen rahat sinne kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään varasin aikaa Nisenille ja kävipä hassusti: ajanvaraaja varasi ajan Instruun. Onneksi selvisi jo siinä puhelimessa, ovat samassa ajanvarauksessa ja totta samaa ketjua ovat. Minä halusin päästä eroon Instrusta josta huonoja kokemuksia monta. Ei siis taida vaihto auttaa, saa nähdä.
Suosittelen Silmäasemaa, monet lasit olen sieltä ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolasit vahvuuksilla tehtin ihan väärille silmille.
Nissen teettää rillit Virossa suurina massatilauksina. Virheitä tulee, mm.äidilleni tuli rillit, joissa linssit oli päinvastoin kuin piti.
Mulla ne vahvuudet oli ok, mutta toinen linssi veti silmän kieroon, joten olisiko ollut sama vika.
T.tuo aikaisempi kirj.
Itselläni on Nissenin lasit ja kyllä näissä alkaa jo naarmuja olemaan. Ovat tosin 12 vuotta vanhat.