Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa oma väri hiuksissaan?

Vierailija
04.12.2018 |

Käytännössä kaikki värjäävät. Mikään tekoväri ei ole luonnollisen veroinen.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En värjää, enkä meikkaa, enkä ole kiinnostunut muiden mielipiteistä koskien ulkonäköäni.

Mieheni palvoo ja rakastaa minua, eikä malta pitää näppejään erossa, se riittää oikein hyvin.

Miksi pitää korostaa korostaa tuollaista asiaa hiusvärikyselyssä? Miksi ei riitä se, että sinä et halua värjätä ja meikata? Miksi tarvitset mielipiteellesi lisäpontta miessukupuolen avulla? Eikö naiseus itsessään riitä? Etkö ole mitään jos ei ole joku joka "ei malta pitää näppejään erossa? Etkö sinä ole mitään ilman toista?

Johan lähti laukalle.

Olen pahoillani että sinulla on noin huono itsetunto, ja että olet noin kateellinen, jos joku kelpaa, ja itse asiassa on halutumpikin sellaisena kuin ihan luonnostaan on.

Värjäile sinä vain, ja meikkaile, se oikea kauneus kyllä tulee jostain ihan muualta kuin purkista.

Niin se oikea itsetuntokin tulee itsestä, eikä omalle miehelle tai muille miehille kelpaamisesta. Miksi tarvitset miesvärin itsetunnollesi kun et tarvitse sitä hiuksillesi?

En meikkaa, en värjää hiuksia, eikä minun tarvitse korostaa, että olen himottava ilmankin. Naiseutta, meikkaamista ja hiuksia ei tarvitse määritellä seksuaalisuuden tai miesten mielipiteiden kautta.

Kyllä minun pitää värjätä hiuksia ja ripsiä ja kulmia. Hiukset ovat kananpojan keltaiset ja ripset + kulmat melkein valkoiset. Olen huomattavasti paremman näköinen värjättynä. Oikeastaan ei tarvitse laittaa ripsaria, kun on ripset värjätty, ajaa saman asian. Paljon terveellisempää heittää kerran kuussa hiukan myrkyllisempää väriä, kuin joka päivä ripsaria ja sitten hangata pois erillaisilla pesuaineilla.

Miksi pitää? Oletko ilman niin ruma, että et kelpaa? Et miehelle, työpaikalle tai ystävillesi? Onko pärjäämisesi riippuvainen kelpaamisesta muille (ulkoisesti)?

Koska haluan olla kauniimpi, en ole ruma ilmankaan meikkiä. Miksi naiset ylipäänsä meikkaavat ja laittavat hiuksia? Mieheni tykkäisi, että en käyttäisi meikkiä tai mitään väriaineita. Hän myös toivoisi, että viettäisin elämäni neljän seinän sisällä tapaamatta ketään ikinä.

Työpaikalla olisi parempi, että hiippailisin pitkin käytäviä täysin värittömänä, hajuttomana ja mauttomana. Oikeat ystäväni varmasti toivovat, että käytän hiukan meikkiä, vaikka vain hiukan huulipunaa. Ihan senkin takia, että se on huomaavaista kanssaihmisiä kohtaan. Meikkaaminen on sosiaalista.

Täh? Mulle ainakin on se ja sama, meikkaako kaverini vai ei.

Olet varmaankin mies? Minusta on mukavaa, jos istun kahvilla ystäväni kanssa ja hänellä on meikkiä. Ei tietysti mitenkään yliampuvasti. Silloin hän näyttää siltä, että huolehtii itsestään ja haluaa tuoda iloa myös muille.

Minusta on mukavaa jos istun kahvilla ja "ystäväni" ei yhdistä meikkiä ja itsestään huolehtimista toisiinsa. Silloin hän vaikuttaa vähemmän pinnalliselta ja vähemmän vähä-älyiseltä.

Vierailija
122/124 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella ne, joilla on kaunis oma väri tai jotka itse viihtyvät siinä, eivät värjää. Ne taas, jotka eivat pidä omasta väristään, värjäävät. Yllättävää. :-D

p.s. Minulla on "perus" ruskea tukka, jota vuosikausia olen värjännyt aavistuksen tummemmaksi koska tummempi sävy sopi minulle paremmin ja toi vihreät silmät paremmin esiin. Nyt en ole värjännyt pitkään aikaan, koska kaikista väreistä jäi punasävyä tukkaan enkä jaksanut katsella juurikasvua. Samalla leikkasin tukkani lyhyeksi. Totesin, etta lyhyenä tukkani on harmahtavan ruskea. Ei maailman ihanin sävy. Kokeilen ehkä sävyttäviä hoitoaineita piristykseksi. Minusta värjäämisessä ei ole sinänsä mitään pahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin vuosi sitten innoissani kasvattaamaan omaa väriä takaisin. Nyt kun väriä on kasvanut reilusti niin voi hitto mikä pettymys, kirjaimellisesti maantienharmaa.

Parin viikon päästä on varattu aika ekokampaamoon ja laitetaan kasviväri päähän.

Mun ystäväni "ruma" hiusväri alkoi muuttua, kun oli kasvattanut kokonaan värjätyn hiuksen pois. Se mikä näkyy juurikasvussa ei välttämättä kerro millainen sinun oma väri todellisuudessa tulee olemaan.

Vierailija
124/124 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt mustista hiuksista niin siksi värjään. Omassakaan värissä ei mitään vikaa ole, kauniit vaaleat hiukset ollut aina. Se oma vaalea väri ei kuitenkaan tunnu omalta väriltä, vaan juuri tämä tumma tuntuu omalta. Mä koen olevani enemmän oma itseni värjätyillä hiuksilla, kuin sillä alkuperäisellä värillä. En yritä näyttää luonnolliselta koska en halua enkä ole koskaan ymmärtänyt sen luonnollisuuden ihannointia. Luonnollisuus ei ole kuitenkaan mun mielestä huono juttu, se ei vain ole mun juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi