Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei kelpaa oma väri hiuksissaan?

Vierailija
04.12.2018 |

Käytännössä kaikki värjäävät. Mikään tekoväri ei ole luonnollisen veroinen.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin juuri vuosikausien blondauskierteen ja olen nyt luonnollisessa tummanruskeassa värissäni. Olen tyytyväinen :)

Vierailija
2/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan yliopistolla tehtiin tutkimus miksi naiset meikkaavat ja käyttävät hajuvesiä? Syyt olivat rumuus ja paha haju. Samalla selvisi miksi miehet juovat niin paljon. Kännissä ei näy rumia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useampi jättää värjäämättä luettuaan syöpälääkärien varoituksia vaarallisista hiusväreistä.

Minun hiustenvärini muuttui hoitojeni aikana. Suorista vaaleista hiuksista tuli vaaleanruskeat ja kiharat. En pidä tilanteesta, mutta en värjää hiuksiani.

Vierailija
4/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oma nyt vaan on tylsä hiirenvärinen, mutta näillä mennään. Kesän jälkeen en ole värjännyt, ja ensi parturikäynnin jälkeen on latvoistakin väri pois. Katsotaan kuinka kauan jaksan tätä.

Vierailija
5/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa. En värjää hiuksiani, koska en halua teknokemian tuotteita päähäni. Samasta syystä en meikkaa. Kuinka moni muuten tiedostaa laittavansa silmiinsä mikromuovia ripsivärin muodossa?

Vierailija
6/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keravan yliopistolla tehtiin tutkimus miksi naiset meikkaavat ja käyttävät hajuvesiä? Syyt olivat rumuus ja paha haju. Samalla selvisi miksi miehet juovat niin paljon. Kännissä ei näy rumia naisia.

Haluaisin itselleni miespeilin, josta ruma, vanha ja lihava näkee itsensä nuorena, komeana, hoikkana ja ennen kaikkea houkuttelevana. 

Vierailija
7/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma harmahtava blondi saa talvella näyttämään väsyneemmältä kun olen, joten värjään hiuksiani vaaleammiksi. Olisi ollut kiva jos lapsuusajan platinablondi olisi säilynyt, mutta teini-ikäisenä hiukseni alkoivat tummua ja kihartua

Vierailija
8/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole värjännyt yli 10 vuoteen ja tykkään omasta väristäni. En aio värjätä koskaan, harmaat tulee kohta ja saa tulla!

Vierailija
9/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, enkä meikkaa, enkä ole kiinnostunut muiden mielipiteistä koskien ulkonäköäni.

Mieheni palvoo ja rakastaa minua, eikä malta pitää näppejään erossa, se riittää oikein hyvin.

Vierailija
10/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun olla blondi, se sopii mulle paljon paremmin kuin oma tummanruskea väri.

Vierailija
11/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään harmaat hiukset piiloon luonnollisella sävyllä. N48

Vierailija
12/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elää elämääni maantienvärisenä harmaavarpusena. Peruspositiiviseen luonteeseeni sopii iloisempi hiusväri. Nyt tonttuilen blondina.  :)

Vierailija
13/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on oma väri. Olen tosin onnekas, sillä se on voimakas tummanruskea jossa on vivahdus punertavaa, eikä sitä kukaan usko pelkästään omaksi väriksi ellen sitä erikseen kerro.

Vierailija
14/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri tai pari sävyä suuntaan tai toiseen on tosiaan yleensä kaikille se luonnollisin valinta. En ymmärrä näitä platinablondeja, shokkivärejä tai kauheaa harmaata trendiä parikymppisillä. Tuo suomalainen "hiirenharmaa" on mielestäni tosi kaunis väri ja maailmalla tuonväristä tukkaa tavoitellaan ihan purkista! 

Vierailija
15/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin värjäsin ensimmäistä tukkaani, ja olin siihen aina kyllästynyt. Menetin sen lääkityksen takia reilusti alle kolmekymppisenä. Kasvatin sittemmin uuden, ja oikeastaan uteliaisuudesta halusin nähdä, millainen siitä tulisi. Tällä hetkellä sitä leikataan siksi, etten istuisi sen päälle, enkä ole enää kuvitellutkaan värjääväni. Oma väri on pehmeän kullanruskea, luonnon raidoittama. Harmaat saavat tulla kun ovat tullakseen.

Vierailija
16/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma väri on lämmin vaalea, eikä kukaan meinaa uskoa omaksi väriksi ruskeiden silmien kanssa. En käytä myöskään piilareita. Ruskeassa tukassa näyttäisin ehkä luonnollisemmalta, tai tavallisemmalta, mutta en halua enää värjätä omaa väriä piiloon. 

Vierailija
17/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen vaaleita raitoja hiuksiin. Muuten tukka on liian keltainen, ei hyvä. Värjättynä ihon sävykin näyttöä paremmalta.

Vierailija
18/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin itselleni miespeilin, josta ruma, vanha ja lihava näkee itsensä nuorena, komeana, hoikkana ja ennen kaikkea houkuttelevana. 

Tai sitten vaan tavallisena miehenä jonka elämä ei pyöri OMAN ulkonäön ympärillä. Naiselta tällainen ajatusmaailma toki on liikaa vaadittu.

Vierailija
19/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on opetettu niin hyvin siihen, että mikä vaan luonnollinen ja neutraali tai vähäkontrastinen sävy on ruma ja tylsä ja että hiusten kuuluu olla jonkin VÄRISET. Että "täytyy" värjätä ja olla pirteä ja vivahteikas ja mitä vielä. Tavoitellaan ihan toisenlaista yleisväritystä kuin luonnostaan on, koska se mitä luonnostaan on, koetaan huonoksi ja riittämättömäksi.

Minä lopetin värjäämisen jo teininä 12 vuotta sitten, kun alkoi yhtäkkiä ahdistaa se lähes musta tukka. Oikeasti olen tummanvaalea.

Vierailija
20/124 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen vaaleita raitoja hiuksiin. Muuten tukka on liian keltainen, ei hyvä. Värjättynä ihon sävykin näyttöä paremmalta.

Miksi tarvitset? Onko jotenkin vaikea hengittää muuten vai huimaako? Vai vaatiiko koulutuksesi tai lastesi kehitys tuota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi