Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, joka et ole missään nettideittipalvelussa. Miksi et ole?

Vierailija
03.12.2018 |

?

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät lue profiileja, kypsyin siihen. Ihan sama mitä kirjoitat niin eivät tartu mihinkään ja ikärajaakaan ei kunnioiteta. Ainoa mikä kiinnostaa on kuva ja sen kommentointi ja kuolaaminen. Lisäksi tuli yhden lauseen vastauksia johon ei saa tarkennuksia kysymälläkään. Viimeksi sato oli niin huono että ei jaksa kiinnostaa. Nykyään tulee vielä kikkelinkuvia, ei napostele sekään.

Tämä on niin turhauttavaa! Tinderissä tykätään ihan kaikista matchin toivossa, deittipalstalla ei edes vilkaista profiilia, viskataan vaan se sama leikkaa-liimaa-viesti menemään kaikille. Usein siinä viestissä on vielä väärä vuodenaika, esim. nyt lukee että "kesä lähestyy, oma kulta olisi kiva" (no lähestyyhän se, hitaasti mutta varmasti). Ja S24:ssä pitää läntätä flirttejä kaikille, jotka kirjautuvat palveluun, ne flirtit ovat rasittavia. Ja huom: en ole sellainen passiivinen nainen, joista aina valitetaan. Otan aina yhteyttä, jos profiili herättää kiinnostuksen, ja kirjoitan kullekin oman viestin, ei siihen montaa hetkeä mene. Massapostitusviestit ovat ankeita.

Vierailija
142/151 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitä mieltä pitkään tinderistä, että se on ihan turhaa ajanhukkaa, kun ihmiset eivät jaksa tutustua kuitenkaan kunnolla. Sitten kuitenkin liityin tinderiin, en parisuhteen toivossa vaan ihan vain sen vuoksi, että olisi kiva mennä jonkun kanssa treffeille! Ihan perusnätillä naamalla ja ylipainoisena kolmevitosena (oli tuoreita kasvo- ja kokovartalokuvia, vaatteet päällä luonnollisesti) sain tosi paljon matcheja. Kävin kaksilla treffeillä, ekat olivat ihan ok mutta toisen miehen kanssa synkkasi heti ekoilla treffeillä niin paljon, että seuraavalla viikolla taidettiin treffata kolmesti ja parin viikon päästä asuttiinkin jo käytännössä yhdessä. Minä, ikisinkku, joka olin varma etten ainakaan koskaan kenenkään kanssa muuta yhteen. Ei mulla ollu toiveita löytää parisuhdetta, olin tyytyväinen elämääni ilmankin, mutta sitten kun se onni osui kohdalle niin en enää voisi kuvitella muunlaista elämää.

Eli siis vaikka tuntuu, että tinderistä löytää vain pinnallista paskaa, niin joskus voi käydä tuuri ja sieltä löytyä se elämän rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1k1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa sitä. Sain paljon vastauksia jos tein profiilin sinne ja niiden läpikäyminen ja erottelu ja viesteihin vastaileminen vei aika paljon aikaa ja energiaa jonka käytän mieluummin muuhun. En ole sellainen että pystyisin ihastumaan ensi tapaamisella enkä kai sellainenkaan johon kukaan ihastuisi ensi tapaamisella; ne jotka sen jälkeen yhteyttä otti, lähti yleensä aika pian viemään juttua viesteissä seksiin ja se ei mua vieraan ihmisen kanssa kiinnosta. Summasummarum: miehet haluavat ensisijaisesti seksiä, mä kaipaan jutteluseuraa ja ihmissuhdetta ja nää tarpeet menee liikaa ristiin. Ystävyyssuhteet ilman mitään seksihommia sopii mulle paremmin.

Lisäksi mm. tämän palstan miehet käyttäytyy niin hirveällä tavalla ettei tee yhtään mieli yrittää tutustua miehiin kun siellä voi olla just joku luonnevikainen törkimys kyseessä, se todellinen luonne kun ei välttämättä tule heti esiin. Ehkä tää on ihan hyvä näin.

Ehkä hieman yleistystä miehistä. Itse 24v ja etsin vakavaa ihmissuhdetta, mutta oman ikähaarukan naiset etsivät sitä miljonääri-näyttelijä-NHL-pelaajaa. Sen takia pidän enemmän livenä naisten etsimisestä kuin somen kautta erilaisten filttereiden läpi kuvattuna ja itseä korostavien tarinoiden kanssa. Yli 30 vuotiaita naisia löytyy sinkkuna sitten enemmänkin, mutta sitten mukaan tulevat varsin usein edelliset lapset.

Kyllä mä tiedän että on ihan hyviäkin miehiä, mutta kuten todettua, en mä ihastu niihin eikä ne yhtään sen enempää minuun.

Vierailija
144/151 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Tinderissä ja S24:ssä. Olen perusnätti ja liikunallinen, kuvissa olen vaatteet päällä. Tinderissä laitan tykkäyksiä aika paljonkin, mutta tosi harvoin tulee matcheja. Jos tulee, miehet eivät lähes koskaan aloita keskustelua. Kun minä aloitan, he eivät vastaa. Jokin aika sitten oli keskustelua mukavan tuntuisen miehen kanssa, mutta hän poisti matchin ilman selityksiä. S24:ssä viestiä tulee jopa alaikäisiltä, osa pyytää "opettamaan" seksiä. Juu ei kiitos. Ikäiseni miehet haluaisivat heti tavata, vaikka eivät kertoneet itsestään yhtään mitään. Ihan sikana säkissä en treffeille lähde, olisi kiva kuulla jotakin vaikka toisen harrastuksista. S24:ssä rasittavat vakkaripervot, jotka perustavat loputtomiin uusia tilejä. Eli vaikka heidät blokkaisi, aina tulee sama kopioitu teksti, jossa luetellaan omia seksivaatimuksia.

Itse hengailin Suomi24-sivustolla jonkin aikaa ihan ystäviä etsiskellen. Muutaman miehenkin kanssa juttelin ja pari tapasin kaverimielessä, mutta niiden kokemusten perusteella en koskaan alkaisi kumppanin etsintään netissä. Epätoivoisia ikineitsyitä ja pelottavia kilahtelijoita, jotka heittäytyvät omistushaluisiksi kakaroiksi ja syyttävät elämänsä pilaamisesta, kun kaverimielessä sovitusta tapaamisesta ei seuraa mitään muuta kuin kaverillinen tapaaminen. Ja nämä olivat ne normaaleimmat miehet, joiden kanssa juttelin.

Vierailija
145/151 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Tinderissä ja S24:ssä. Olen perusnätti ja liikunallinen, kuvissa olen vaatteet päällä. Tinderissä laitan tykkäyksiä aika paljonkin, mutta tosi harvoin tulee matcheja. Jos tulee, miehet eivät lähes koskaan aloita keskustelua. Kun minä aloitan, he eivät vastaa. Jokin aika sitten oli keskustelua mukavan tuntuisen miehen kanssa, mutta hän poisti matchin ilman selityksiä. S24:ssä viestiä tulee jopa alaikäisiltä, osa pyytää "opettamaan" seksiä. Juu ei kiitos. Ikäiseni miehet haluaisivat heti tavata, vaikka eivät kertoneet itsestään yhtään mitään. Ihan sikana säkissä en treffeille lähde, olisi kiva kuulla jotakin vaikka toisen harrastuksista. S24:ssä rasittavat vakkaripervot, jotka perustavat loputtomiin uusia tilejä. Eli vaikka heidät blokkaisi, aina tulee sama kopioitu teksti, jossa luetellaan omia seksivaatimuksia.

Itse hengailin Suomi24-sivustolla jonkin aikaa ihan ystäviä etsiskellen. Muutaman miehenkin kanssa juttelin ja pari tapasin kaverimielessä, mutta niiden kokemusten perusteella en koskaan alkaisi kumppanin etsintään netissä. Epätoivoisia ikineitsyitä ja pelottavia kilahtelijoita, jotka heittäytyvät omistushaluisiksi kakaroiksi ja syyttävät elämänsä pilaamisesta, kun kaverimielessä sovitusta tapaamisesta ei seuraa mitään muuta kuin kaverillinen tapaaminen. Ja nämä olivat ne normaaleimmat miehet, joiden kanssa juttelin.

Joo, ne kilahtelijat ovat pelottavia. Useampi on saanut raivarin, kun en vastaa 1–2 TUNNIN sisään. "Näin että sulla oli vihreä pallo." Juu, saatan tsekata kännystä onko yhteydenottoja ja kirjoitan sitten koneelle päästyä. Usein se pallo jää myös päälle, jos ei sulje selainikkunaa. Voisinhan vaikka olla tunnin saunassa tai uimassa...

Vierailija
146/151 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta saada omaa kuvaa mihinkään ylilaudalle naureskelun kohteeksi.

Tämä niiiin paljon 😃 just sinne päätyy ku ei tiiä siel oikeesti on ottamas kuvii vastaa joku teinilauma tietty

Vierailija
147/151 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa on ollut. Yksin mennään jatkossakin.

Vierailija
148/151 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hyvää miestä etsivät naiset on varattu vuosia sitten. En saa koskaan vastauksia keneltäkään, vaikka olen sydämellinen, älykäs, hyväkroppainen, terveesti elävä ja työssäkäyvä nuorimies.

Vierailija
149/151 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

monk kirjoitti:

koska MGTOW for life. Ei tarvitse vaivata päätä :)

Way to go, Bro!

Vierailija
150/151 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska poikaystävämateriaalia / sänkyseuraa löytää ihan kadultakin

Vierailija
151/151 |
06.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NaisetSairaalloisenPinnallisia kirjoitti:

Koska hyvää miestä etsivät naiset on varattu vuosia sitten. En saa koskaan vastauksia keneltäkään, vaikka olen sydämellinen, älykäs, hyväkroppainen, terveesti elävä ja työssäkäyvä nuorimies.

Tämä.

Naama on se kaikista tärkein pariutumisväline miehelle ja sen jälkeen pituus ja sen jälkeen status.