Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, joka et ole missään nettideittipalvelussa. Miksi et ole?

Vierailija
03.12.2018 |

?

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin?

Kommunikoinnista 90% on non-verbaalista.

Lisäksi parisuhdetta ajatellen toisen fyysinen olemus on ensiarvoisen tärkeä.

Huomaan ensisilmäyksellä, jos en halua olla missään tekemisissä toisen kanssa. Viiden minuutin juttelu paljastaa, haluanko jatkaa tutustumista. Jos tutustuminen jatkuu, tiedän tunnin kuluttua, olenko halukas ystävystymään.

Nettideitit sopivat niille, joilla on tarve esittää muuta kuin ovat. Samoin laiskoille, epäsosiaalisille ja irtoseksin vonkaajille.

En ole näistä mitään.

Vierailija
62/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvissa ruman näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jostain syystä en osaa ihastua tai rakastua. Voin siis käydä treffeillä ja tavata jonkun kivan tyypin jonka kanssa viihdyn ja joka on paperilla oikein lupaava, mutten kehitä minkäänlaisia romanttisia tunteita vaikka tapailua jatkaisin. En ole nauttinut seksistä moneen vuoteen varsinaisesti yhtään, ja suhdehommat tuntuvat täten täysin turhilta.

En tiedä mikä geeni minulta puuttuu, mutten koe ihastusta tai mitään ihmeempää. Jotkut miehet on kivaa seuraa, mutta samalla tavalla kuin ystäväni.

T: N23, ei koskaan parisuhteita mutta lukuisia Tinder treffejä ja jonkin asteen tapailusuhteita

Vierailija
64/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuvien ja tekstin perusteella valita ihmistä kuin jostakin vaatekuvastosta. Se kemia tulee livenä liikenteessä tai sitten ei tule. Mihinkään kuvastotouhuun en ala, mitä nettitreffailu väistämättä on. Livenä tapaamisessa näkee kaiken kerralla, eikä toinen esitä mitään, kun tavataan ihan sattumalta:)

Vierailija
65/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on kokeiltu, ei onnistu. Olen 40+nainen ja ne jotka ottaneet kontaktia ovat pääasiassa olleet 20+miehiä (seksin toivossa), ulkomaalaisia..yäk (seksin toivossa) tai ukkomiehiä (seksin toivossa).

Yks oli ollut onnettomuudessa ja menettänyt kaikki hampaansa, oli kuulemma saamassa uudet kunhan vaan vakuutusyhtiö maksaisi niiden laiton.. Kaiken huippu oli kun yksi jonka kanssa juttu luisti niin paljastuikin SERKKUNI AVIOMIEHEKSI :DD

Että kiitti mulle riitti!

Loistava tiivistelmä.

Tuo serkun mies oli sitä suuntaa, mitä olen itsekin pelännyt. Ajattele, että päädyt treffeille luokan ällöimmän pojan kanssa, jota et ole edes muistanut 25 vuoteen.

Ei kiitos!

Vierailija
66/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn yksinäni erinomaisen hyvin. Toki parisuhde olisi myös kiva jos kohtaisi jonkun miehen, jonka kanssa oikein kaikki natsaisi kohdalleen. Mutta en tunne tarvetta etsimällä etsiä parisuhdetta, enkä halua suhdetta suhteen vuoksi. Olen ihan mielelläni yksin kunnes osuu kohdalle sellainen ihminen, jonka kanssa tosissaan haluaa olla.

Nettideittitouhu on minusta niitä ihmisiä varten, joille se parisuhteen löytyminen on erittäin tärkeää, jotka eivät halua olla yksin. Minä en ole niitä ihmisiä. Minä tykkään yksin olosta niin paljon, ettei haittaa vaikken enää kumppania löytäisikään. Takana on kaksi pitkää parisuhdetta sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa ei lopulta hirveästi yhteistä ollut. Enää en suostu sellaiseen. Minusta on tullut vaativa siinä suhteessa, että en enää ala suhteeseen, jollen tunne erityistä yhteenkuuluvuutta toisen kanssa.

Voi tulla yksinäinen vanhuus. Meinaa nainen ja mies kuuluvat aidosti lopulta yhteen vain yhteenkuuluvuuden fyysisessä aktissa. Muuten elo on pelkkää kyräilyä ja virheiden hakemista toisesta yms.

Mitä ihmeen yhteenkuuluvuutta sitä voi joku edes etsiä paitsi fyysistä?? Suomessa on sinkuilla joku kilpailu siitä kuka keksii eniten tekosyitä miksi ei voi olla jonkun kanssa.

Sotien jälkeen oli sentään järkeä päässä. Otettiin vaan joku ja oltiin onnellisia loppuun asti kuin saduissa. Ne arvot olivat silloin kunnossa. Samoin kävi joillekin tsunamissa olleille. Arvot menivät uusiksi.

Joten aina pitäisi antaa seuraa sitä tarvitsevalle!

Vierailija
67/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Tinderissä ja hirveä meininki siellä. Ei sieltä ketään minulle löydy. Odotan löytyvän todellisessa elämässä kumppanin. Tollaiset palvelut muokkaavat ihmisiä tietynlaiseksi ja vaikea kohdata oikeasti ketään aitona ihmisenä, deittailusta tulee liukuhihnahommaa ja kukaan ei kelpaa, koska parempi voi olla ”viuhahduksen” päässä.

En halua tutustua ihmiseen, "joka on käynyt kymmenillä treffeillä, vedättää yhtaikaa viittä mahdollista kumppania eikä tajua, että ihmisiin tutustuminen hidasta hommaa.

Vierailija
68/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kaikki larppaa feikki-menestyjää tai sugarbabea, ja muut palvelut on täynnä elämäntapaluusereita. Eipä ole mitään yhteistä kummankaan porukan kanssa.

Vierailija
69/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tarvittais jotain uutta tapaa deittailuun? Mikähän se olis sitten? Ei ole enää tanssejakaan, johon mennään selvinpäin juomaan limpparia ja tanssimaan niinkuin isovanhemmat tekivät ainakin jos ei omat vanhemmat? 

Kukahan keksis jotain? Teemailtoja? Leirejä sinkuille? Jotain miten vois livenä tavata? Tai sitten vaan jotain käyntikortteja, joita vois vaivihkaa hivuttaa ihmisille, mutta olis hyväksyttyä eli joku bisnes?

Vierailija
70/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enkä usko, että sitä kautta haluaisin tavata ketään. Pidän nettideiteillä roikkumista nolona ja säälittävänä. En halua kuulua vihoviimeisiin epätoivoisiin.

No monihan tuolta netistä on löytänyt kumppanin, ikään katsomatta. Mitä epätoivoista siinä on. Jos ei arjessa tapaa kumppaniehdokkaita, eikä käy ravintoloissa.

Vierailija
71/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää jonkun tupakoivan ja kaljaa vetävän muusikon, joka olis vapaa ja ikää joku 45-55v. Ei tarvii käydä töissä kunhan olis hellä, komea ja viriili ja tykkää iskelämämusiikista:) N51

Vierailija
72/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AloneInSpacetime kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn yksinäni erinomaisen hyvin. Toki parisuhde olisi myös kiva jos kohtaisi jonkun miehen, jonka kanssa oikein kaikki natsaisi kohdalleen. Mutta en tunne tarvetta etsimällä etsiä parisuhdetta, enkä halua suhdetta suhteen vuoksi. Olen ihan mielelläni yksin kunnes osuu kohdalle sellainen ihminen, jonka kanssa tosissaan haluaa olla.

Nettideittitouhu on minusta niitä ihmisiä varten, joille se parisuhteen löytyminen on erittäin tärkeää, jotka eivät halua olla yksin. Minä en ole niitä ihmisiä. Minä tykkään yksin olosta niin paljon, ettei haittaa vaikken enää kumppania löytäisikään. Takana on kaksi pitkää parisuhdetta sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa ei lopulta hirveästi yhteistä ollut. Enää en suostu sellaiseen. Minusta on tullut vaativa siinä suhteessa, että en enää ala suhteeseen, jollen tunne erityistä yhteenkuuluvuutta toisen kanssa.

Voi tulla yksinäinen vanhuus. Meinaa nainen ja mies kuuluvat aidosti lopulta yhteen vain yhteenkuuluvuuden fyysisessä aktissa. Muuten elo on pelkkää kyräilyä ja virheiden hakemista toisesta yms.

Mitä ihmeen yhteenkuuluvuutta sitä voi joku edes etsiä paitsi fyysistä?? Suomessa on sinkuilla joku kilpailu siitä kuka keksii eniten tekosyitä miksi ei voi olla jonkun kanssa.

Sotien jälkeen oli sentään järkeä päässä. Otettiin vaan joku ja oltiin onnellisia loppuun asti kuin saduissa. Ne arvot olivat silloin kunnossa. Samoin kävi joillekin tsunamissa olleille. Arvot menivät uusiksi.

No annapa sinä aina seuraa sitä tarvitseville vaikket itse haluaisikaan. Minä olen mieluummin yksin kuin ilman sitä molemminpuolista yhteenkuuluvuuden tunnetta. 😊

Vierailija
73/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde jossakin vaiheessa tuntuu aivan houkuttavalta asialta. Mutta lähtökohtaisesti se ei kiinnosta ihmisen kanssa, joka tarkoituksellisesti on etsimässä suhdetta ja asioikseen käymässä läpi kandidaatteja. Toivoisin sen ihmisen tulevan vastaan normaalielämässä, ikään kuin vahingossa, ilman että heti on tarkoituksena pariutua ihan vain parisuhteen saamisen ilosta.

Musta olis vaikea olla etsimässä nimenomaan kumppania, haluaisin etsiä kavereita, jonkun kans voi sitten natsata.

Vierailija
74/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen mies ja etsin kivaa naista. Ensinnäkin ylivoimaisesti suurin osa noissa palveluissa pyörivistä henkilöistä on toisia miehiä. Sitten pari naisen feikkiprofiilia ja loput kylmiä naisia. Ihan hirveästi tarjottavaa noilla palveluilla ei mulle ole.

Vierailija
75/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkku 80 kirjoitti:

En usko et tapaan miestä joka ei tahdo asua yhdessä

Mikset voisi tavata? Minäkin etsin sellaista.

Vierailija
76/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole ihkuja luonteeltaan enkä haluaisi asua ei-ihkun kanssa samassa taloudessa. En piittaa seksistä.

No, tässä se oli tiivistettynä. :D

Miehet ovat aivan söpöjä ja heitä on kiva tuijotella, mutta siihenpä se heidän ihkuutensa sitten jää. Menee hyvä illuusio pilalle, kun lähemmin tutustuu.

Niin samaa mieltä naisista :D

M35

En lainkaan ihmettele! Minusta tuntuu silti kurjalta, että miehet koettavat sitten saada naiselta seksiä siitä huolimatta, että nainen ihmisenä ei kiinnosta. Ei minulla tulisi mieleenkään alkaa vongata mieheltä pelkkää pissivehjekosketusta.

Tämä!!!! Ei tarvitse vongata kun ei muuten sitä arvostusta tule.

Vongata? Eikai sitä tartte vongata, eikö se tule äkkiä selväksi haluaako seksiä vai ei, eikö voi kysyä suoraan.

Vierailija
77/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne aika jäämäkamaa on, jotka netistä joutuu etsimään eikä livenä löydä.

Vierailija
78/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AloneInSpacetime kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuubaa!

Poimin tästä kasasta vain yhden seikan. Sotien jälkeen oltiin kimpassa hautaan asti. Monen parin elämä oli kaukana onnellisesta, mutta elinkautinen lusittiin. Totuuden tiesivät vain lapset, jotka saivat traumat perinnökseen, ja toteuttivat näkemäänsä mallia omissa suhteissaan. Eivät he paremmasta tienneet.

Vierailija
79/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma, joten ulkonäköön perustuva seuranhaku ei sovi. Olen Tinderiä kokeillut ja sain kymmenen kuukauden aikana neljä mätsiä, joista kaksi ei vastannut mitään, yksi halusi pelkkää seksiä ja yksi sopi treffit ja teki oharit.

Tätähän se on tavallisen miehen elämä. Naiset ei ymmärrä, niillä kun ei näitä ongelmia ole.

Ai naisilla ei ole ongelmia saada miehiä?? Mistähän esim.minä 40 kg ylipainoinen ja rumahko nainen saisin miehen, kun ei moni kaunis ja laihakaan saa!!!

Vierailija
80/151 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Tinderissä 2 vuotta. Käteen sieltä ei jäänyt mitään, vaikka likejä ja matcheja satoikin, koska ulkonäöllisesti olen luonnostaan hyvän ja raikkaan näköinen olematta mikään ankkahuulinen pakkeloitu tusinamimmi. Panoseuraa en siis etsinyt, ja muutenkaan en kovin nopeaa etenemistä. Tuntuu, että nuo arvot eivät ole nettideitteihin oikein yksiinmenevät. Lisäksi en enää viitsi liittyä takaisin, kun naamani siellä on nähnyt jo varmaan puoli kaupunkia tuloksetta. Kiinnostavia keskusteluja tuli kyllä käytyä paljonkin, mutta edes ystävää ei lopulta jäänyt kenestäkään.